quote:Op maandag 27 juli 2009 20:11 schreef SCH het volgende:
Leuk programma, zeker voor een eerste keer.
Ik weet dat het super ingewikkeld is om te maken, ze zitten achter de douane en daar mag eigenlijk niks, dus hulde
Het lijkt wel of dat alleen in de zomer mag.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
Even geen Matthijs als interviewer, een gesprek mag best even duren, wat een verademing.
Dat red ik niet vandaagquote:Op maandag 27 juli 2009 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij kijkt toch wel in de herhaling vannacht.
Waylon Jennings. Country artiest. Deze nl gast zat als kind nogal in de country, vandaar. Graag gedaan.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Hoe komt die Waylon eigenlijk aan zijn naam?
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:20 schreef golfer het volgende:
jammer dat het bij zo'n stomme omroep zit
Van zijn ouders misschien? Het is maar een gkoje hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Hoe komt die Waylon eigenlijk aan zijn naam?
Ik heb geen vrienden.quote:
Dankuquote:Op maandag 27 juli 2009 21:13 schreef mazeind het volgende:
Waylon Jennings. Country artiest. Deze nl gast zat als kind nogal in de country, vandaar. Graag gedaan.
quote:En ik ga mezelf nu opknopen omdat ik dit soort nonsens weet. Dat krijg je ervan als je 's ochtends in de auto naar Radio 1 luistert.
Komkommertijdquote:Op maandag 27 juli 2009 21:13 schreef mazeind het volgende:
[..]
Waylon Jennings. Country artiest. Deze nl gast zat als kind nogal in de country, vandaar. Graag gedaan.
En ik ga mezelf nu opknopen omdat ik dit soort nonsens weet. Dat krijg je ervan als je 's ochtends in de auto naar Radio 1 luistert.
En die werken allemaal bij de NCRV. Het is daar een soort reservaat, volgens mij.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:25 schreef Bluezz het volgende:
Hij heeft alleen maar een paar ouwe Valsche Nichten
Hey, je hebt Google ontdekt... raad eens wat je daar ook kunt terugvinden?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
DankuIk had al zitten koegelen en was Jennings ook tegengekomen. Maar wat is zijn werkelijke naam?
Of ga je me vertellen dat ie echt zo heet.
Waylon (echte naam Willem Bijkerk) ...quote:Op maandag 27 juli 2009 21:36 schreef mazeind het volgende:
Hey, je hebt Google ontdekt... raad eens wat je daar ook kunt terugvinden?
Wat vond je dan slecht aan hem?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:52 schreef Veerboot het volgende:
Zat best aardig in elkaar inderdaad, qua vormgeving en itempjes. Maar ik vond Harm Edens eerlijk gezegd niet heel erg goed. Zo dramatisch als Froukje bij DZDD was het ook bij lange na niet, maar hij moet nog wel groeien. Hoe dan ook: ik geef het nog wel een kans.
Welk programma idee ? Dat begrijp ik juist niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Zo'n nadruk leggen op dat je conservatief-liberaal bent, en dan met een programma-idee komen wat Jan Marijnissen ook had kunnen bedenken
Dat gedoe over onbegrijpelijke formulieren en wollige taal. Alsof aandacht daarvoor conservatief-liberaal is...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welk programma idee ? Dat begrijp ik juist niet.
Ik vind het hem goed doen. Weet meer dan je denkt maar stelt vragen van een onwetende.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:00 schreef Tim86 het volgende:
Edens is wel leuk met die nieuwtjes en items, maar interviews zijn toch weer een ander verhaal..
Ik vind dat-ie het goed doetquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:00 schreef Tim86 het volgende:
Edens is wel leuk met die nieuwtjes en items, maar interviews zijn toch weer een ander verhaal..
Dat was geen sneer, Van Westerloo is gewoon geen journalist meer, doet compleet andere dingen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind dat-ie het goed doetNet nog even een verhulde sneer aan het adres van Van Westerloo in een vraag aan Van Hummel: Meneer van Westerloo die vróéger een hele goede journalist was .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |