quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:32 schreef SCH het volgende:
Laatste dagen van dit programma. Blijven of verlangen jullie naar DWDD?
Nu jullie weerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Jij denkt dat Schiphol het hele jaar blij is met zo'n programma áchter de douane?
Het was maar tijdelijk, maar ik vind dat ze er echt iets leuks van hebben gebrouwen. Vandaag moest ik bijvoorbeeld erg lachen om die twee ouwe hippies die genoten van hun jointje en die dachten in het Okura terecht te komenWat mij betreft mag het volgend jaar zomer de héle zomer terugkomen ipv Froukje c.s.
![]()
En Harm Edens deed het onverwacht uitstekend. Misschien dat Matthijs van Nieuwkerk zich laat inspireren om niet al te gezapig te zijn en in de grachtengordel te blijven steken
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
volgende week is DWDD terug.
Moet je aan Rick Nieman van het RTL Nieuws vragen: daar is ze mee getrouwd. Zal wel een dolle boel zijn, thuis....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:38 schreef Modus het volgende:
Of ze is zwanger of ze doet elke avond Pokon in d'r kuiltje jus..
Klopt, maar dat werd getoond om Maxime Verhagen te pesten. Zo zie je maar wat ervan komt als je zaptquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zapte langs, maar wat een extreem droevig stukje cabaret (of wat moet het voorstellen) met die mensen over de troonsopvolging van Willem-Alexander.![]()
![]()
Mooi ? Of juist niet ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Luister dan ajb meteen even naar dat moppie opera, tong.
Prachtigquote:
Ik ook niet maar de bekendere stukken ken ik soms wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
PrachtigVroeg me af of iemand het herkende, ik ben geen operakenner.
Ja, dat laatste wel natuurlijk. Is het al voorbijgekomen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:22 schreef tong80 het volgende:
Ik ook niet maar de bekendere stukken ken ik soms wel.
Dat méén je niet. De man die al fluisterend vooral tienermeisjes doorzaagde over hun sekslevenquote:
Ging echt over van alles, bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Dat méén je niet. De man die al fluisterend vooral tienermeisjes doorzaagde over hun sekslevenEn nu alleen maar over zichzelf kan praten. Wat een zelfingenomen kwal
Of je reageert op een post van bijna een jaar geledenquote:
quote:In de eerste aflevering van On Air zijn Henk Witteveen, organisator van de Rotterdamse Dance Parade en DJ Charly Lownoise te gast. Zij praten over de gebeurtenissen op de Love Parade in Duisburg.
Acteur Frederik Brom vertelt bij Harm aan tafel over zijn rol in de nieuwe televisiehit In Therapie.
Onze On Air-verslaggever interviewt Giovanni van Bronckhorst over het afgelopen WK en zijn definitieve afscheid van Oranje.
Als 'Vliegende Hollander' Linsy Heister die in Canada op het WK goud won op de 25 kilometer open water.
Johan en Marcel zijn de 1e aflevering zelf in On Air aanwezig. Direct na de uitzending pakken zij het vliegtuig naar Moskou.
Ja, klopt. Netjes binnen een jaar.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:20 schreef Wickedangel het volgende:
Of je reageert op een post van bijna een jaar geleden![]()
Ja, hier ook en een beetje aan Harm. Wordt een zwaar programma dusquote:Op maandag 26 juli 2010 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu al een hekel aan Johan en Marcel
Echt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
Die sukkels zijn hun paspoorten al kwijt.
Ik kijk er steeds minder naar omdat ik het oninteressant vind. Terwijl het vorig jaar best een leuk programma was.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:45 schreef Manono het volgende:
harm edens stelt oninteressante niet ter zake doende vragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |