quote:Op maandag 27 juli 2009 19:13 schreef Memmel het volgende:
[..]
vooralsnog is het gewone griep en ik ben er echt ziek van. leef echt van paracetamol naar paracetamol.
Ik snap em nietquote:Op maandag 27 juli 2009 20:14 schreef Brighteyes het volgende:
Nee hoor, ik denk alleen maaren 'vertel nou maar gelijk wat er aan de hand is, of moeten we het a la aecque uit je trekken
'
![]()
Ja dat is ook wel zo ja.quote:Mous, het klinkt iig goor! Of staat het in het vorige SC topic en moet ik dat maar eens openen?
En Huup... op zich heb je wel gelijk, maar nu is ook wel de tijd dat de kindjes nog even flink aan kunnen zetten en als die van mij nog een 4 weken blijft zitten kan er nog bijna een kilo bij komen.![]()
En dat wilde ik eig. voorkomen.Ik hoop echt zo dat deze iets kleiner is dan Sasha om klem zitten te voorkomen enzo.
Niet?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:18 schreef moussy het volgende:
BE staat in het vorige bankje, stekker er uit, vriezer ontdooit tijdens de vakantie ik ben geen aequedinges heur
Ja goed!! Ik heb vandaag nog gewerkt, het nu wel afgekregen en dus officieel vakantie nuquote:
ha wat cool!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:37 schreef Rewimo het volgende:
hallo vanaf mijn ds en nu eens kijken hoe ik dit kan posten zonder het alweer te wissen...
Klinkt super!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja goed!! Ik heb vandaag nog gewerkt, het nu wel afgekregen en dus officieel vakantie nu![]()
Jeroen en de meiden waren wel al vrij vandaag en hebben heel optimistisch het zwembadje alweer klaargezet
Nou vond ik het tussen de middag op de grachten van A'dam behoorlijk warm, maar vanmiddag en net regende het hier toch uitermate hard
(dem er zit een korreltje iets onder mijn R-toets, onwaarschijnlijk hoe vaak je dat ding nodig hebt*ram*)
Mijn mond gaat aardig, begin morgen met de AB (wilde niet het risico lopen dat ik er ziek van werd en nog mijn werk niet af kon krijgen vandaag en dan nog langer niet kon starten met de vakantie)
Mondhoek is ook weer bijna heel dankzij klovencreme en blistex in een tube![]()
Morgen gaan we even de huisarts bellen voor het slapen van Eva, en dan hebben we alles uit de weg gewerkt en kan onze zonnige zomervakantie in eigen tuin beginnen
40?!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:09 schreef moussy het volgende:
Er is net 40 kilo bevroren verrotte kip door mn woonkamer gegaan, maar volgens mij was de ergste meur de 4 kilo palingnu baal ik dat ik geen achterom heb
Ahw zo kapot enzo joh?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:12 schreef Luchtbel het volgende:
Nou ik heb allemaal plannen huuphuup maar ik vrees dat er nergens wat van terecht gaat komen want ik ben echt kapotRustig aan doen en dit keer even echt. Geloof ik.
Die waarbij het glazuur spontaan van je tanden afspringt?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Ja hallo. Kennen jullie die doosjes bij de appie, met verschillend geglazuurde donuts?.
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Ja hallo. Kennen jullie die doosjes bij de appie, met verschillend geglazuurde donuts?.
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:28 schreef m@x het volgende:
Gelukkig BE. Ik ben ooit op kraambezoek geweest toen het kindje al 1,5 was. Dat was wel genant, maar ik vergeet dat soort dingen altijd. Net als kaarten sturen enzo. De wil is er wel maar dan blijven ze weer ergens beschreven en bepostzegeld op een stapel liggen.
Dus je bent in de buurt vrijdag? Leuk!
Ja die. Ik moet wel eerlijk toegeven dat de 5e niet echt meer van harte naar binnen ging. Maar dat kan ook wel door de chocolade komen, die vind ik toch minder lekkerquote:Op maandag 27 juli 2009 21:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]je bedoelt die donuts die je zo heel hard roepen altijd vanuit het schap? Eet mij eet mij?
zijn ze uitverkocht nu bij jouw appie?
ik wou het net zeggen ja, het klinkt alsof er wel goede mogelijkheden bij zitten voor combinatiesquote:Op maandag 27 juli 2009 21:41 schreef k_i_m het volgende:
Kan je niet combinaties maken Luchtbel? Met oma naar zee, of kamperen bij Sugar ofzoiets?.
Ah, nu is het een uitdaging geworden om de meur er uit te krijgen!quote:Op maandag 27 juli 2009 21:40 schreef Stout het volgende:
Mous, een tip : breng die vriezer naar Rataplan, die geur krijg je er never nooit meer uit... helaas spreek ik uit ervaring met een vriezer op school (die heeft dus 6 weken uitgestaan, een overijverige persoon heeft de stekker eruit getrokken....)
hier viel ik binnenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
Het gaat over eten!
En het lijkt erop dat ik niks meer verbrand of verteer... de weegschaal gaat me veel te hard de laatste anderhalve week.
Ik heb me dus maar voorgenomen om maar gewoon helemaal niks meer te snoepen tot de baby er is.
Ok... Inzetten kan nu... gaat ze dat volhouden of niet?![]()
![]()
Zal ik het antwoord zelf geven?
AH, kruidvat oid?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:47 schreef moussy het volgende:
LB, gewoon doen waar je zin in hebt![]()
[..]
Ah, nu is het een uitdaging geworden om de meur er uit te krijgen!![]()
ik heb al gemarktplaatst, niks gevonden, heb ook nog geen haast Morgen eens geureieren halen, waar koop ik dat?
nou boehoe, ik heb nog nooit van een geurei gehoord en google werkt ook niet meequote:Op maandag 27 juli 2009 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
AH, kruidvat oid?
(ik moest effe aan Ingrid denken die ook altijd vragen stelt waar ze iets kan kopen)
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:54 schreef moussy het volgende:
Is dit zo'n geurei? Nee toch?
[ afbeelding ]
Want dan moet ik van Belana de kraan er gewoon even afschroeven en in de vriezer leggen
Klopt. Meestal zijn ze blauw en ze verkopen ze bij de Blokker,quote:Op maandag 27 juli 2009 21:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik zie het al voor me
volgens mij zijn geureieren van die plasticen gevallen echt in de vorm van een eitje en met (ovale) gaatjes aan de onder/bovenkant.
spuit 11quote:Op maandag 27 juli 2009 22:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Klopt. Meestal zijn ze blauw en ze verkopen ze bij de Blokker,
Alvast gefeliciteerd Saffier en M.
Oh das wel aardig hoor, maar hoeft niet, P. heeft de stekker er uit getrokken dus hij mag het oplossen ook, ik ga alleen een eitje voor hem kopen, krijgt ie morgen van me, met een strikje er omquote:Op maandag 27 juli 2009 22:00 schreef Pandora73 het volgende:
Moussy, ik denk meer zoiets
Maar ik geef je eerlijk gezegd weinig kans... Een rottingslucht in een koelkast is meestal reden om het ding total-loss te verklaren. (Ik heb schadebehandeling gedaan bij een verzekeraar)
Ik zal morgen voor de zekerheid nog even bij mijn collega's op Schade navragen of zij iets weten... Misschien speciale reinigingsmethoden. Maar ja, dan moet je kosten gaan afwegen tegen wat je koelkast voor jou nog waard is natuurlijk... En of je geld hebt om een nieuwe te kopen enzo. Maar ik ga het morgen vragen in ieder geval!
niet gegooid is altijd mis al heb ik maar weinig hoop hiervoorquote:Op maandag 27 juli 2009 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:
nou voor ik mijn koelkast total loss zou laten verklaren zou ik eerst effe de action in lopen om daar wat rare schoonmaakrommel in te slaan, you never know!!!
*busted*quote:Op maandag 27 juli 2009 21:48 schreef Belana het volgende:
[..]
hier viel ik binnen
dat ga je niet redden BE![]()
Is P. je partner? (sorry, er zitten hier zo veel mensen die ik niet ken dat ik dat helaas niet allemaal kan onthouden, en ik ben te lui om al die bankjes opnieuw door te zoekenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh das wel aardig hoor, maar hoeft niet, P. heeft de stekker er uit getrokken dus hij mag het oplossen ook, ik ga alleen een eitje voor hem kopen, krijgt ie morgen van me, met een strikje er om
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*busted*
Nu al.![]()
Hoe lang heeft het geduurd?
Een paar kaneelknotsen een een zure napoleon-bal.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*busted*
Nu al.![]()
Hoe lang heeft het geduurd?
Een paar kaneelknotsen een een zure napoleon-bal.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:08 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Is P. je partner? (sorry, er zitten hier zo veel mensen die ik niet ken dat ik dat helaas niet allemaal kan onthouden, en ik ben te lui om al die bankjes opnieuw door te zoeken) Zo niet, dan zou je het eventueel nog via zijn/haar aansprakelijkheidsverzekering kunnen proberen...
(jaja, ikke = vakidioot, I know...)
En ga je dan ook voor hem zingen? "Wat heb jij een mooie strik om je ei-tjes" naar het nummer Ze smelten de paashaas van de Heideroosjesquote:Op maandag 27 juli 2009 22:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh das wel aardig hoor, maar hoeft niet, P. heeft de stekker er uit getrokken dus hij mag het oplossen ook, ik ga alleen een eitje voor hem kopen, krijgt ie morgen van me, met een strikje er om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Ik mag ook nog steeds niet echt klagen hoor, 10,5 kilo tot dusver.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Ik ben heel trots op mijn amper 5,5 kg nu aangekomen incl. vocht (ja, ik ben blijkbaar afgevallennoooit lukt het en nu ik zwanger ben opeens wel!)
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En ga je dan ook voor hem zingen? "Wat heb jij een mooie strik om je ei-tjes" naar het nummer Ze smelten de paashaas van de Heideroosjes.
Oh ja. Duh!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:16 schreef Saffier het volgende:
BE volgens mij is met een rietje eten (zuigen) nu voor haar bijzonder pijnlijk
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Eerst soppen met Biotex groen, dat breekt eiwitten af (dus ook die van rottingsbacterieën). En dan kijken of Ecodor iets in het asssortiment heeft. Zou ik doen, op basis van mijn gangpieskat ervaringquote:Op maandag 27 juli 2009 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:
nou voor ik mijn koelkast total loss zou laten verklaren zou ik eerst effe de action in lopen om daar wat rare schoonmaakrommel in te slaan, you never know!!!
Gister hadik d'r in de draagdoek en is ze uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar dat was ee nslaapje van 30 minuten en toen ze wakker werd was hetweer brullen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:26 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Vicky, wat naar toch dat het nog steeds af en toe zo'n drama is...
Slaapt ze op die moment wel als je haar in de draagdoek bij je zou nemen? Of maakt dat allemaal niks uit?
Tacohoest!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:48 schreef pinquit het volgende:
hoi ladies!
beterschap PM! ook al aan de mexican flu, nee toch?
oh myquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:21 schreef bixister het volgende:
beterschap, PM!
ik ben me vast een beetje aan 't verheugen op ons franse strandje waar we binnenkort zullen vertoeven.
zeker!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:13 schreef _Bar_ het volgende:
Asyniur wat romantisch trouwen in een kasteelen die maand is er zo hoor
Klinkt super Vicky
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:27 schreef bixister het volgende:
als we terugkomen van vakantie geef ik jullie de campingnaam & plaats, OK?(of wil je er nog deze zomer naartoe, asyniur?)
wat een grappige vraag, het lijkt me altijd wel lekker op die foto!quote:[b]Op dinsdag 28 juli 2009 13:45 schreef Bix is het op die foto ook lekker in januari of februari?
ah ok, ja, kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:49 schreef bixister het volgende:
hm, weet ik niet eigenlijk. geen zin in stalkers op de camping?![]()
net zoiets als dat ik hier m'n woonadres niet gauw neer zou zetten.
hihiquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:14 schreef Lois het volgende:
Wow wat geweldig Vicky! Ik heb gisteren de voordelen van de iPhone uitgelegd aan een collega en volgens mij had ik hem ook snel overtuigd
ik blijf het geweldig vinden wat ik allemaal ermee kan. Ik stond even te spelen ermee voor kantoor toen een groepje IT jongens langs liep die bijna omvielen: Lois heeft een iPhone !!! Ik steeg meteen 10 punten
het was er maar een hoor, en hij staat in deze post:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:11 schreef Vicky het volgende:
volgens mij heb ik de foto's gemist... waar staan ze bix?
ohhhh wat ziet dat er HEEEEERLIJK uit!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:18 schreef bixister het volgende:
[..]
het was er maar een hoor, en hij staat in deze post:
[OUD SC] Gezellig - deel 2
Volgens mij zijn alle IT-mannen hetzelfdequote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:24 schreef Lois het volgende:
Joh bij die IT mannen stijg je al in achting als je een rokje draagt, dus imponeren is niet zo moeilijk
Als je ze echt wil imponeren moet je dit t-shirt kopenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:24 schreef Lois het volgende:
Joh bij die IT mannen stijg je al in achting als je een rokje draagt, dus imponeren is niet zo moeilijk
nerdsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:14 schreef Lois het volgende:
Wow wat geweldig Vicky! Ik heb gisteren de voordelen van de iPhone uitgelegd aan een collega en volgens mij had ik hem ook snel overtuigd
ik blijf het geweldig vinden wat ik allemaal ermee kan. Ik stond even te spelen ermee voor kantoor toen een groepje IT jongens langs liep die bijna omvielen: Lois heeft een iPhone !!! Ik steeg meteen 10 punten
nee dan komen ze je halenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:21 schreef Memmel het volgende:
Goede service Vicky!
Ik voel me weer een ietsiepietsie beter vandaag. Heb nog niks gehoord uit het zkh, als het echt Mexicaanse griep zou zijn zouden ze me toch wel direct bellen neem ik aan?
psies, zwaaien met die iPhone moet je Lois!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:45 schreef k_i_m het volgende:
Dat rokje zien ze niet meer als je het t-shirt aantrekt. Trouwens, rokjes doen niet zoveel voor echte nerds hoor.
Saffier, in jan/feb moet je niet op dat strandje van bix zijnhoor! Veel te koud!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:29 schreef Saffier het volgende:
En Bix ik bedoelde idd of het op de plaats van de foto er altijd zo mooi uitziet. Ik hoop heel hard dat we injanuari of februari op vakantie kunnen en dan wel naar iets warms hiet liefst. En dit zag er zo mooi uit!!
ah gewoon iets eerder weggaan ofzo en een tijdschrift meenemen voor als je onverhoopt wat te vroeg bentquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:57 schreef PM-girl het volgende:
En ik moet morgen naar Rotterdam voor een cursus *whhhuuuu grote stad* en nou hoop ik maar dat er geen file staat!
Eetregels baby'squote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:04 schreef Belana het volgende:
heeft iemand voor mij het recept van SHE voor de basis tomatensaus
brrrrquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ja shit Belana... daar zoek ik niet voor he!![]()
Die konijntjes!Wat lief!
* Brighteyes heeft net weer een huisvrouwenlesje geleerd... Een krop andijvie moet je gewoon uit het plastic zakje in de groentela leggen, erin is niet goed.Brrr... bruin slijmerig goedje.
Kost geldquote:
ik zie combinatie mogelijkhedenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:41 schreef freecell het volgende:
Maar konijnen zijn best saai als je ze eenmaal hebt
Vaatwassers niet
Ik zeg: Taco's met konijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:46 schreef PM-girl het volgende:
Hihi!
Ik heb best zin in lekker eten, ondanks de hoofd- en keelpijn. Dan heb ik toch geen mexicaanse griep?![]()
Jaja, kopt u maar in.....
hangt er vanaf... als je nu toch een onbedwingbare trek hebt in taco's...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:46 schreef PM-girl het volgende:
Hihi!
Ik heb best zin in lekker eten, ondanks de hoofd- en keelpijn. Dan heb ik toch geen mexicaanse griep?![]()
Jaja, kopt u maar in.....
Mijn vriend ziet me aankomen, sorry schat ik wil geen 1 konijn, maar 2quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:50 schreef Asyniur het volgende:
Konijnen zijn niet saai maar heel erg leuk!![]()
maar je moet ze eigenlijk wel met 2 houden want anders is het sneu, zeker als de nieuwigheid er van af is en er minder naar omgekeken wordt...
Lekker retro moussyquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:55 schreef moussy het volgende:
Ohh ik heb net een leuk behangetje gevonden! We hebben een donker paarse muur, das erg depri, dus nu gaan we hysterisch doen
[ afbeelding ]
de prijs ook, 2 euro een rolquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:09 schreef _Bar_ het volgende:
@Huup neehoor geen visite, gewoon zin in een koude plate, ga het ook zometeen afmaken, en dan lekker eten.
jawel heeft wel een schaal en een bakplaat kan ik nog wel faken met het onderstuk van de springvorm, maar het cakebeslag moet in een dunne laag gestort worden op zo'n groot bakblik zeg maar van een grote oven, en dan van daaruit vullen en oprollen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:18 schreef PM-girl het volgende:
Huup, kan het niet opgerold worden op het aanrecht en dan in een ovenschaal oid?
En heeft je combi geen glazen onderschaal?
Dat is wel een nadeel van iPhokken, je moet alle smilies uit je hoofd lerenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:28 schreef Lois het volgende:
Ow jammie zuurkool! Hier staat de bbq aan *kwijlsmilie waarikdecodenietvanweet*
Dat klinkt lekker, hoe maak je dat?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:30 schreef Vicky het volgende:
ik moet aardappels schillen en daar heb ik geeeeeeeeeen zin in...
Wij eten stoofpotje met uien, piepers en boontjes...
Voedingscentrumquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:34 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker, hoe maak je dat?
Je kan hem toch storten op een plak bakpapier op je aanrecht en dan zo overhupsen, desnoods door midden gesneden..?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jawel heeft wel een schaal en een bakplaat kan ik nog wel faken met het onderstuk van de springvorm, maar het cakebeslag moet in een dunne laag gestort worden op zo'n groot bakblik zeg maar van een grote oven, en dan van daaruit vullen en oprollen.
Als ik op mn ronde dingetje ga storten en bakken dan blijft er vrij weinig over ben ik bang![]()
Misschien moet ik maar gewoon alleen de vulling maken en dan zo'n kleffe hotelcake kopen en die uithollen en vullen ofzo
Haha, wij eten stamppot andijvie vanavondquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:23 schreef freecell het volgende:
Oeh mous, tof! Moet je de rest wel heel rustig houden qua aankleding denk ik?
Alhoewel, wij hebben een groene muur (kleur van mascottevloei) en dat is eigenlijk niet zo hysterisch als het klinkt
Huups! Ik wilde net zeggen: ovenschaal!
Wij eten stamppot zuurkool vandaagTARA was al aant mompelen over zwangere vrouwen die midden in de zomer zuurkool eten...
Dat ziet er echt heel ergquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:08 schreef huuphuup het volgende:
2 euro per rol?!dat doe je goed!!
volgens mij kun je zulk behang vast ook wel enorm duur krijgen bij van die hippe retrowinkels
Muh ik wilde iets lekkers maken maar het moet op een vierkante bakplaat gemaakt worden en dan opgerolt, en ik heb alleen een combi-magnetron en heul geen bakplaat, alleen de onderkant van een springvorm![]()
![]()
[ afbeelding ]
omnomnomnom
maar t feest gaat dus niet door
Gewoon van bakpapier een vierkant maken, wel invetten ! Doen wij op school ook altijd !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:43 schreef huuphuup het volgende:
geen sleuven in mn pingmaar t probleem is dat ie ook vierkant gebakken moet worden
![]()
storten kan ik als t moet op de vloer nog wel![]()
het recept is voor een bakplaat van 40 bij 40 cm, dat gaat mn magnetron niet redden en op een ronde springvorm dinges helemaal nie
Ik ben benieuwd naar je woonkamer als ie af is dan!
Goed idee!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:11 schreef Vicky het volgende:
Of mij saffier
ik heb ook al weken trek in mosselen maar M. eet ze niet
Wij ook!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:41 schreef Igraine het volgende:
Haha, wij eten stamppot andijvie vanavond![]()
Die wil ik zo graag eens proberen, echt nog nooit gegeten!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:11 schreef Vicky het volgende:
Of mij saffier
ik heb ook al weken trek in mosselen maar M. eet ze niet
ow, mag dat niet als je zwanger bent?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:26 schreef _Bar_ het volgende:
mosselen jummie, saffier en vicky jullie mogen ze hier ook wel komen eten een keertje, kan niet wachten tot na de bevalling om ze dan lekker te eten.
Ok! Als ik erop google staan er heel verschillende dingen van wel/niet, dus ik doe het dan maar niet. Komt nog wel een keertjequote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef _Bar_ het volgende:
ow jawel hoor Poppejans zeker wel, alleen als ik ze eet krijg ik er maagzuur van dus ik laat ze lekker veilig staan.
Daryl heeft het ook net op en die vond het ook heerlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij ook!
En Sasha proeft het voor het eerst en die vindt het helemaal lekker!
Ik heb even nieuwe gehaald lovelylady.
En deze keer kant en klaar gesneden.Puree uit een zakje erbij en klaar!
![]()
Ja hoor!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:43 schreef freecell het volgende:
Hey, er zijn meer mensen die wintereten etenStoofpotjes en stamppot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |