quote:Op maandag 27 juli 2009 19:13 schreef Memmel het volgende:
[..]
vooralsnog is het gewone griep en ik ben er echt ziek van. leef echt van paracetamol naar paracetamol.
Ik snap em nietquote:Op maandag 27 juli 2009 20:14 schreef Brighteyes het volgende:
Nee hoor, ik denk alleen maaren 'vertel nou maar gelijk wat er aan de hand is, of moeten we het a la aecque uit je trekken
'
![]()
Ja dat is ook wel zo ja.quote:Mous, het klinkt iig goor! Of staat het in het vorige SC topic en moet ik dat maar eens openen?
En Huup... op zich heb je wel gelijk, maar nu is ook wel de tijd dat de kindjes nog even flink aan kunnen zetten en als die van mij nog een 4 weken blijft zitten kan er nog bijna een kilo bij komen.![]()
En dat wilde ik eig. voorkomen.Ik hoop echt zo dat deze iets kleiner is dan Sasha om klem zitten te voorkomen enzo.
Niet?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:18 schreef moussy het volgende:
BE staat in het vorige bankje, stekker er uit, vriezer ontdooit tijdens de vakantie ik ben geen aequedinges heur
Ja goed!! Ik heb vandaag nog gewerkt, het nu wel afgekregen en dus officieel vakantie nuquote:
ha wat cool!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:37 schreef Rewimo het volgende:
hallo vanaf mijn ds en nu eens kijken hoe ik dit kan posten zonder het alweer te wissen...
Klinkt super!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja goed!! Ik heb vandaag nog gewerkt, het nu wel afgekregen en dus officieel vakantie nu![]()
Jeroen en de meiden waren wel al vrij vandaag en hebben heel optimistisch het zwembadje alweer klaargezet
Nou vond ik het tussen de middag op de grachten van A'dam behoorlijk warm, maar vanmiddag en net regende het hier toch uitermate hard
(dem er zit een korreltje iets onder mijn R-toets, onwaarschijnlijk hoe vaak je dat ding nodig hebt*ram*)
Mijn mond gaat aardig, begin morgen met de AB (wilde niet het risico lopen dat ik er ziek van werd en nog mijn werk niet af kon krijgen vandaag en dan nog langer niet kon starten met de vakantie)
Mondhoek is ook weer bijna heel dankzij klovencreme en blistex in een tube![]()
Morgen gaan we even de huisarts bellen voor het slapen van Eva, en dan hebben we alles uit de weg gewerkt en kan onze zonnige zomervakantie in eigen tuin beginnen
40?!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:09 schreef moussy het volgende:
Er is net 40 kilo bevroren verrotte kip door mn woonkamer gegaan, maar volgens mij was de ergste meur de 4 kilo palingnu baal ik dat ik geen achterom heb
Ahw zo kapot enzo joh?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:12 schreef Luchtbel het volgende:
Nou ik heb allemaal plannen huuphuup maar ik vrees dat er nergens wat van terecht gaat komen want ik ben echt kapotRustig aan doen en dit keer even echt. Geloof ik.
Die waarbij het glazuur spontaan van je tanden afspringt?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Ja hallo. Kennen jullie die doosjes bij de appie, met verschillend geglazuurde donuts?.
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Ja hallo. Kennen jullie die doosjes bij de appie, met verschillend geglazuurde donuts?.
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:28 schreef m@x het volgende:
Gelukkig BE. Ik ben ooit op kraambezoek geweest toen het kindje al 1,5 was. Dat was wel genant, maar ik vergeet dat soort dingen altijd. Net als kaarten sturen enzo. De wil is er wel maar dan blijven ze weer ergens beschreven en bepostzegeld op een stapel liggen.
Dus je bent in de buurt vrijdag? Leuk!
Ja die. Ik moet wel eerlijk toegeven dat de 5e niet echt meer van harte naar binnen ging. Maar dat kan ook wel door de chocolade komen, die vind ik toch minder lekkerquote:Op maandag 27 juli 2009 21:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]je bedoelt die donuts die je zo heel hard roepen altijd vanuit het schap? Eet mij eet mij?
zijn ze uitverkocht nu bij jouw appie?
ik wou het net zeggen ja, het klinkt alsof er wel goede mogelijkheden bij zitten voor combinatiesquote:Op maandag 27 juli 2009 21:41 schreef k_i_m het volgende:
Kan je niet combinaties maken Luchtbel? Met oma naar zee, of kamperen bij Sugar ofzoiets?.
Ah, nu is het een uitdaging geworden om de meur er uit te krijgen!quote:Op maandag 27 juli 2009 21:40 schreef Stout het volgende:
Mous, een tip : breng die vriezer naar Rataplan, die geur krijg je er never nooit meer uit... helaas spreek ik uit ervaring met een vriezer op school (die heeft dus 6 weken uitgestaan, een overijverige persoon heeft de stekker eruit getrokken....)
hier viel ik binnenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
Het gaat over eten!
En het lijkt erop dat ik niks meer verbrand of verteer... de weegschaal gaat me veel te hard de laatste anderhalve week.
Ik heb me dus maar voorgenomen om maar gewoon helemaal niks meer te snoepen tot de baby er is.
Ok... Inzetten kan nu... gaat ze dat volhouden of niet?![]()
![]()
Zal ik het antwoord zelf geven?
AH, kruidvat oid?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:47 schreef moussy het volgende:
LB, gewoon doen waar je zin in hebt![]()
[..]
Ah, nu is het een uitdaging geworden om de meur er uit te krijgen!![]()
ik heb al gemarktplaatst, niks gevonden, heb ook nog geen haast Morgen eens geureieren halen, waar koop ik dat?
nou boehoe, ik heb nog nooit van een geurei gehoord en google werkt ook niet meequote:Op maandag 27 juli 2009 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
AH, kruidvat oid?
(ik moest effe aan Ingrid denken die ook altijd vragen stelt waar ze iets kan kopen)
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:54 schreef moussy het volgende:
Is dit zo'n geurei? Nee toch?
[ afbeelding ]
Want dan moet ik van Belana de kraan er gewoon even afschroeven en in de vriezer leggen
Klopt. Meestal zijn ze blauw en ze verkopen ze bij de Blokker,quote:Op maandag 27 juli 2009 21:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik zie het al voor me
volgens mij zijn geureieren van die plasticen gevallen echt in de vorm van een eitje en met (ovale) gaatjes aan de onder/bovenkant.
spuit 11quote:Op maandag 27 juli 2009 22:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Klopt. Meestal zijn ze blauw en ze verkopen ze bij de Blokker,
Alvast gefeliciteerd Saffier en M.
Oh das wel aardig hoor, maar hoeft niet, P. heeft de stekker er uit getrokken dus hij mag het oplossen ook, ik ga alleen een eitje voor hem kopen, krijgt ie morgen van me, met een strikje er omquote:Op maandag 27 juli 2009 22:00 schreef Pandora73 het volgende:
Moussy, ik denk meer zoiets
Maar ik geef je eerlijk gezegd weinig kans... Een rottingslucht in een koelkast is meestal reden om het ding total-loss te verklaren. (Ik heb schadebehandeling gedaan bij een verzekeraar)
Ik zal morgen voor de zekerheid nog even bij mijn collega's op Schade navragen of zij iets weten... Misschien speciale reinigingsmethoden. Maar ja, dan moet je kosten gaan afwegen tegen wat je koelkast voor jou nog waard is natuurlijk... En of je geld hebt om een nieuwe te kopen enzo. Maar ik ga het morgen vragen in ieder geval!
niet gegooid is altijd mis al heb ik maar weinig hoop hiervoorquote:Op maandag 27 juli 2009 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:
nou voor ik mijn koelkast total loss zou laten verklaren zou ik eerst effe de action in lopen om daar wat rare schoonmaakrommel in te slaan, you never know!!!
*busted*quote:Op maandag 27 juli 2009 21:48 schreef Belana het volgende:
[..]
hier viel ik binnen
dat ga je niet redden BE![]()
Is P. je partner? (sorry, er zitten hier zo veel mensen die ik niet ken dat ik dat helaas niet allemaal kan onthouden, en ik ben te lui om al die bankjes opnieuw door te zoekenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh das wel aardig hoor, maar hoeft niet, P. heeft de stekker er uit getrokken dus hij mag het oplossen ook, ik ga alleen een eitje voor hem kopen, krijgt ie morgen van me, met een strikje er om
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*busted*
Nu al.![]()
Hoe lang heeft het geduurd?
Een paar kaneelknotsen een een zure napoleon-bal.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*busted*
Nu al.![]()
Hoe lang heeft het geduurd?
Een paar kaneelknotsen een een zure napoleon-bal.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:08 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Is P. je partner? (sorry, er zitten hier zo veel mensen die ik niet ken dat ik dat helaas niet allemaal kan onthouden, en ik ben te lui om al die bankjes opnieuw door te zoeken) Zo niet, dan zou je het eventueel nog via zijn/haar aansprakelijkheidsverzekering kunnen proberen...
(jaja, ikke = vakidioot, I know...)
En ga je dan ook voor hem zingen? "Wat heb jij een mooie strik om je ei-tjes" naar het nummer Ze smelten de paashaas van de Heideroosjesquote:Op maandag 27 juli 2009 22:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh das wel aardig hoor, maar hoeft niet, P. heeft de stekker er uit getrokken dus hij mag het oplossen ook, ik ga alleen een eitje voor hem kopen, krijgt ie morgen van me, met een strikje er om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Ik mag ook nog steeds niet echt klagen hoor, 10,5 kilo tot dusver.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Ik ben heel trots op mijn amper 5,5 kg nu aangekomen incl. vocht (ja, ik ben blijkbaar afgevallennoooit lukt het en nu ik zwanger ben opeens wel!)
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En ga je dan ook voor hem zingen? "Wat heb jij een mooie strik om je ei-tjes" naar het nummer Ze smelten de paashaas van de Heideroosjes.
Oh ja. Duh!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:16 schreef Saffier het volgende:
BE volgens mij is met een rietje eten (zuigen) nu voor haar bijzonder pijnlijk
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Eerst soppen met Biotex groen, dat breekt eiwitten af (dus ook die van rottingsbacterieën). En dan kijken of Ecodor iets in het asssortiment heeft. Zou ik doen, op basis van mijn gangpieskat ervaringquote:Op maandag 27 juli 2009 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:
nou voor ik mijn koelkast total loss zou laten verklaren zou ik eerst effe de action in lopen om daar wat rare schoonmaakrommel in te slaan, you never know!!!
Gister hadik d'r in de draagdoek en is ze uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar dat was ee nslaapje van 30 minuten en toen ze wakker werd was hetweer brullen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:26 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Vicky, wat naar toch dat het nog steeds af en toe zo'n drama is...
Slaapt ze op die moment wel als je haar in de draagdoek bij je zou nemen? Of maakt dat allemaal niks uit?
Tacohoest!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:48 schreef pinquit het volgende:
hoi ladies!
beterschap PM! ook al aan de mexican flu, nee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |