Bierie en jonko's voor iedereen, pillen en lijntjes voor de echte G's!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:59 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het zo irritant dat er al enige jaren een tendens is dat een begrafenis een feestje moet zijn. Het past in het idee van tegenwoordig dat alles leuk moet zijn. Volgens mij is een begrafenis iets verdrietigs en niets iets wat je hoort te vieren. Nu heb je ook zo'n reclame, met zo'n vrouw die wil dat eenderde van haar as onder een steen wordt gelegd, een derde over zee moet worden verstrooid en nog een derde ergens anders. Wat een achterlijke egotripperij zeg. Ga gewoon dood en val anderen er niet mee lastig ja.
Ik wil wel een pilsje in je bek gieten als je in je kist ligt hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zou pas een feestje zijn als ik er zelf ook nog aan mee kon doen
Van mijn part schijt je erin! Dat heb ik toch niet meer doorquote:Op maandag 27 juli 2009 18:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik wil wel een pilsje in je bek gieten als je in je kist ligt hoor.
Mongolisme is niet besmettelijk hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:11 schreef Mwanatabu het volgende:
Het zijn ook altijd kinderloze mensen van net iets meer dan middelbare leeftijd die dit voor zich zien. Ik bedoel, probeer het maar eens aan je kinderen te verkopen: "Mama is dood. Now get down!"
inderdaadquote:Op maandag 27 juli 2009 18:00 schreef Adidah het volgende:
Dat is in sommige culturen al eeuwen normaal hoor.
Waarom niet? Je mag je lichaam wel aan de wetenschap ter beschikking stellen voorzover ik weet?quote:Op maandag 27 juli 2009 18:28 schreef Ridocar het volgende:
Voor mij hoeft niet eens een begrafenis. Laat die studenten anatomie maar in mij snijden. Geen steen, geen gelul, en zeker geen herdenkingsdienst of iets dat daar op lijkt.
Maar dat zal wel niet mogen. Ofzo.
Idd, wat een onzinreclame.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:59 schreef Federer-fan het volgende:
Nu heb je ook zo'n reclame, met zo'n vrouw die wil dat eenderde van haar as onder een steen wordt gelegd, een derde over zee moet worden verstrooid en nog een derde ergens anders. Wat een achterlijke egotripperij zeg. Ga gewoon dood en val anderen er niet mee lastig ja.
Nou, da's ook nie leuk.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:06 schreef Kopbal het volgende:
Als jij dood gaat vier ik toch echt wel feest hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |