Veenstra zal al wel een paar afzeggingen kennenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:43 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Er is nog maar 1 lege plek, in de Grolsch op zondag, dus 'een paar' wordt moeilijk.
als je het maar laat om die scheerlijnen op Lowlands te gebruikenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:25 schreef Keenan het volgende:
toen ik om 1 uur aankwam verleden jaar was het al super druk.
Net mijn tent opgezet zonder haringen en scheerlijnen.
[ afbeelding ]
dat is echt zoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:32 schreef kciR het volgende:
[..]
Ja, want de Magneet van vorig jaar was de 24uurs tent.. Dus misschien hebben ze nu twee van die tenten kunnen scoren.. Die tent (geel-rode) is toch de oude tent van Bassie en Adriaan, of is mij dat jaren geleden een keer wijsgemaakt?!
White lies en dan in 10 minutenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:49 schreef RedGuy het volgende:
Mijn opener wordt Roosbeef en mocht ik dat niet redden/geen zin hebben wordt het La Roux.
Zeker weten!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:41 schreef Tism het volgende:
De Coca Cola Clinic lijkt me ook wel gezellig..
Donequote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:33 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmzzz 25ste lowlands... dan ben ik 38. leuk feestje
edit: haal dat vergrootglas es van de bravo af
Wut?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:55 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dichter bij de ingang
Damn, dan beginnen de ochtenden nog beter
Het terrein gaat om 11.00 vaak al open, ideaal om naar de beugelbar te gaan.quote:
Buiten liggenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:51 schreef frame-saw het volgende:
Als de zon schijnt kan het echt wel te heet in je tentje worden, zelfs als je nog half bewusteloos bent
Mwha, ik wordt meestal wakker met een te droge bek, dus 5 minuten na wakker worden gaat bij mij het eerste blikje al open..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ongeveer na een half uur na het opstaan gaat het bier er alweer prima in.
Ik begin altijd met water en wat te eten. Daarna mag er weer alcohol mijn lichaam bevuilen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Mwha, ik wordt meestal wakker met een te droge bek, dus 5 minuten na wakker worden gaat bij mij het eerste blikje al open..
Ik heb meestal alleen een pak Barleduc in de tent liggen, maar dat gooi ik s'ochtends over me kop en poets mijn tanden ermee, verder niets..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik begin altijd met water en wat te eten. Daarna mag er weer alcohol mijn lichaam bevuilen.
Of in een stortbuiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:33 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Buiten in je slaapzak nog brak wakker worden in het zonnetje
Mijn opener wordt DJ promo, wat waarschijnlijk niet zo spannend gaan worden omdat ze weer zo nodig 'experimenteel' moeten doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:38 schreef kciR het volgende:
Mijn opener wordt Roosbeef of White Lies, ik denk toch die laatste. Roosbeef kan je ook nog wel in je lokale poppodium zien, met White Lies zit dat iets anders..
haha dat wordt ook mijn opener!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Mijn opener wordt DJ promo, wat waarschijnlijk niet zo spannend gaan worden omdat ze weer zo nodig 'experimenteel' moeten doen.
da deden we vorig jaar alquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:36 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Het terrein gaat om 11.00 vaak al open, ideaal om naar de beugelbar te gaan..
Ik wel, en toen was het ook gelijk al 11 uur ofzo. Heerlijk!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:14 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dan blijf je binnen zitten, duh.
Ik ben nog nooit wakker geworden met regen geloof ik.
Dan zal ik je denk ik nog wel keer tegen komen in de beugelbar, net als vorig jaar met je g9 waarmee je zat te filmen,quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmmzzz:
donderdag 9 uur de trein pakken -- ergens voor de poort wachten in dronten, tent opzetten with friends, naar 24 uurs toko voor fok meet om 24:00 (;)) en dan maffen ofzo.
vrijdag:
wakker worden met biertje > naar de poort rond 12:00 ofzo en zodra die open is naar de beugelbar.
vandaar naarde india voor Roosbeef en La Roux. Dan naar de beugelbar en naar DJ promo in de bravo, naarde lima voor kumpania algazarra, terug naar de beugelbar en Klaxons in Bravo.
dan gaan we wat eten , naar de beugelbar en vervolgens naar Opeth in grolsch en Selah Sue in de India. Daarna naar de beugelbar en via de bravo met 2 man dj's kort naar the prodigy in de Alpha en daarna van 23:30 naar de Xray tot 4:30 ofzo.
Gemist die dag: White Lies, Bas Haring, Delain, Paolo Nutinie, Lily Allen, Faith No More, Ska P en RUSKO!
----
zaterdag beginnen we met de beugelbar en Nina Kinert in de india, terug naar beugelbar en via india (airborn toxic event) naar the living end in de grolsch. daarna terug naar de bravo voor Moderat en in de lima Devotchka. vie de beugelbar naar mad manoush met wat eten. terug naar de alpha voor Kyteman en via de grolsch met Bassment Jaxx naar de India tot 5 uur (babylon, boemklatsch, noisia, chase & status en brookes brothers).
gemist zaterdag: RUST! lowlands zingt, reverend & the makers, maximo park,wilco, hank III en vast nog een berg.
zondag 11 uur bier in de beugelbar (tai chi daar wel) en dan bertolf, miss montreal en elle bandita, naar squarepusher, enter shikari en dan liggen op de berg met bier met snoop en de eagles (tussendoor wel los bij rolo tomassi). door naar metric na genoeg gelig, eten en dan grace jones en dan via kap bambino fuckarama enzo naar benga en boys noize en laatste deel van Darkraver en dan .. SLAPEN tot we de tent moeten afbreken ...
gemist zondag: de staat aux raus, the madd, vampire weekend, drive liek maria, the subs, patrick watson, calexico bloc party en alex agnew en maccabees (en arctic monkeys een beetje)
zoiets wordt het denk ik
hopelijk niet weer die enorm warme tent van vorig jaar maar gewoon zoals de eerste beugelbar wasquote:
G7. Dit jaar waarschijnlijk alleen mijn LX3 .. weinig filmpjes dus... wel weer mijn 350D mee voor op de camping.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:39 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dan zal ik je denk ik nog wel keer tegen komen in de beugelbar, net als vorig jaar met je g9 waarmee je zat te filmen,
gefeliciteerd man, high five!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:55 schreef julian6 het volgende:
* julian6 heeft een kaartje![]()
lowlands here i come
Lekker bezig ouwe!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:55 schreef julian6 het volgende:
* julian6 heeft een kaartje![]()
lowlands here i come
Waarom ga je niet naar de beugelbar?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmmzzz:
donderdag 9 uur de trein pakken -- ergens voor de poort wachten in dronten, tent opzetten with friends, naar 24 uurs toko voor fok meet om 24:00 (;)) en dan maffen ofzo.
vrijdag:
wakker worden met biertje > naar de poort rond 12:00 ofzo en zodra die open is naar de beugelbar.
vandaar naarde india voor Roosbeef en La Roux. Dan naar de beugelbar en naar DJ promo in de bravo, naarde lima voor kumpania algazarra, terug naar de beugelbar en Klaxons in Bravo.
dan gaan we wat eten , naar de beugelbar en vervolgens naar Opeth in grolsch en Selah Sue in de India. Daarna naar de beugelbar en via de bravo met 2 man dj's kort naar the prodigy in de Alpha en daarna van 23:30 naar de Xray tot 4:30 ofzo.
Gemist die dag: White Lies, Bas Haring, Delain, Paolo Nutinie, Lily Allen, Faith No More, Ska P en RUSKO!
----
zaterdag beginnen we met de beugelbar en Nina Kinert in de india, terug naar beugelbar en via india (airborn toxic event) naar the living end in de grolsch. daarna terug naar de bravo voor Moderat en in de lima Devotchka. vie de beugelbar naar mad manoush met wat eten. terug naar de alpha voor Kyteman en via de grolsch met Bassment Jaxx naar de India tot 5 uur (babylon, boemklatsch, noisia, chase & status en brookes brothers).
gemist zaterdag: RUST! lowlands zingt, reverend & the makers, maximo park,wilco, hank III en vast nog een berg.
zondag 11 uur bier in de beugelbar (tai chi daar wel) en dan bertolf, miss montreal en elle bandita, naar squarepusher, enter shikari en dan liggen op de berg met bier met snoop en de eagles (tussendoor wel los bij rolo tomassi). door naar metric na genoeg gelig, eten en dan grace jones en dan via kap bambino fuckarama enzo naar benga en boys noize en laatste deel van Darkraver en dan .. SLAPEN tot we de tent moeten afbreken ...
gemist zondag: de staat aux raus, the madd, vampire weekend, drive liek maria, the subs, patrick watson, calexico bloc party en alex agnew en maccabees (en arctic monkeys een beetje)
zoiets wordt het denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |