Ik had wel door dat het niet voor mij bedoeld was.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja het was niet zozeer een quote op jou, maar omdat jij die plattegrond postte.Ik dacht dat ik in dit topic ergens las dat mensen dat zeiden. Nevermind.
de X-Ray kan nu langer doorgaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:06 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind de omwisseling van Lima en x-Ray opzich best verrassend. Vraag me af wat daar het nut van is. Maar misschien is die er wel gewoon niet. Vernieuwen om het vernieuwen ofzo.
Trouwens wel handig dat de x-Ray nu dichterbij bij de uitgang is, aangezien de laatste dingen daar altijd zijn toch? 's Nachts zeg maar.
oplaadpunt verplaatst daar stond die americana vreetschuurquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo heel veel is er toch eigenlijk niet veranderd dan? Die Mike is nieuw, en de Lima en X-Ray zijn omgedraaid. Of vergeet ik nu iets.
Darkraver sluit daar afquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:06 schreef Smart_ass het volgende:
Trouwens wel handig dat de x-Ray nu dichterbij bij de uitgang is, aangezien de laatste dingen daar altijd zijn toch? 's Nachts zeg maar.
klopt maar het deel waar ze eerst stonden sluit om 3 uurquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:10 schreef Smart_ass het volgende:
Het ging eerst toch ook tot 's nachts door?
ik denk dat ze de muziek uit de X Ray geschikter vinden om door te draaien tot het einde. Dat de programmering in de Lima/India minder trok op late tijdstippen. En dat klopt wel. Vaak was er weinig volk meer laat. En de X ray was vaak tot op het laatst bom volquote:Twee uur 's nachts of vier uur 's nachts maakt dan ook niet meer zoveel uit lijkt me.
ja Alpha gebied om 1 uur, planet paradise om3 uur en cape lowlands om 5 uurquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ohhh. Nevermind, ik snap het al.Het ene deel van het festivalterrein sluit gewoon eerder bedoel je?
Precies, zo gaat het al jaren. Op die manier vegen ze het terrein langzaam 'schoon' naar de uitgang en blijft het ook gezellig druk op de plekken die nog wel open zijn. Heel slim dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja Alpha gebied om 1 uur, planet paradise om3 uur en cape lowlands om 5 uur
zeker, maar ze vinden het niet leuk als je banken en dergelijke van het ene deel naar het andere deel wil slepen bij sluitingstijdquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Precies, zo gaat het al jaren. Op die manier vegen ze het terrein langzaam 'schoon' naar de uitgang en blijft het ook gezellig druk op de plekken die nog wel open zijn. Heel slim dus.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik was na een uurtje of 1 meestal al moe, ben nooit tot later dan 2.00u op het festivalterrein gebleven.![]()
Daar moet maar verandering in komen dit jaar.
Nou hier op de gordel hangt de vlag uit hoor!quote:
Niemand??quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:21 schreef Luni het volgende:
Ligt het aan mij, ik kan nergens een plattegrond van het festivalterrein vinden.op de site van Lowlands vinden
Er is nog maar 1 lege plek, in de Grolsch op zondag, dus 'een paar' wordt moeilijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:03 schreef RedGuy het volgende:
Volgens Michiel Veenstra, die Eric van Eerdenburg gesproken heeft, worden er nog een paar namen bekend gemaakt tot een week voor Lowlands.
Dus binnen 2 weken nog een paar namen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |