Eentje, zaterdag - Grolsch - 17.10quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:47 schreef Toad het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog veel TBA's tussenstaan.
Ze moeten ook altijd jou hebben hequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:32 schreef julian6 het volgende:
lol. heb ik weerword de krant uitgerekend vandaag niet bezorgd
neequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:48 schreef DeBaas. het volgende:
Iemand heel toevallig nog een kaartje over?
Ik wilde die knakkers van de nrc al opbellen om ze eens uitgebreid uit te scheldenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:49 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ze moeten ook altijd jou hebben he
Maki?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:15 schreef rubbereend het volgende:
moet je nou overvaren naar Maki of kun je langs de Lima lopen
En kan je er nu iPhones opladen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:13 schreef rubbereend het volgende:
Het oplaadpunt staat nu ook ergens anders, hopelijk richten ze het ook wat handiger in
Waar en wanneer en met wie?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef ralfseltje het volgende:
Mark Lanegan gaat wederom het hoogtepunt worden van deze lowlands-editie. Jeej
En hier in de OP?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:21 schreef Luni het volgende:
Ligt het aan mij, ik kan nergens een plattegrond van het festivalterrein vinden.op de site van Lowlands vinden
Indiaquote:
Ik heb het Lima gebied eigenlijk nog nooit vinden werken. Het haalt het bij lange na niet bij de Higher Groundquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:14 schreef Aisumasen het volgende:
Het Lima-gebied op de plek waar vroeger de X-Ray stond. Vraag me af hoe dat gaat werken. Denk dat ik het Lima-gebied het best vond werken toen het nog op de plek stond waar nu de India-tent staat.
Lima staat nu wel weer ongeveer op de plek van de oude Higher Ground, dus misschien werkt het nu wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb het Lima gebied eigenlijk nog nooit vinden werken. Het haalt het bij lange na niet bij de Higher Ground
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |