Ik had wel door dat het niet voor mij bedoeld was.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja het was niet zozeer een quote op jou, maar omdat jij die plattegrond postte.Ik dacht dat ik in dit topic ergens las dat mensen dat zeiden. Nevermind.
de X-Ray kan nu langer doorgaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:06 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind de omwisseling van Lima en x-Ray opzich best verrassend. Vraag me af wat daar het nut van is. Maar misschien is die er wel gewoon niet. Vernieuwen om het vernieuwen ofzo.
Trouwens wel handig dat de x-Ray nu dichterbij bij de uitgang is, aangezien de laatste dingen daar altijd zijn toch? 's Nachts zeg maar.
oplaadpunt verplaatst daar stond die americana vreetschuurquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo heel veel is er toch eigenlijk niet veranderd dan? Die Mike is nieuw, en de Lima en X-Ray zijn omgedraaid. Of vergeet ik nu iets.
Darkraver sluit daar afquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:06 schreef Smart_ass het volgende:
Trouwens wel handig dat de x-Ray nu dichterbij bij de uitgang is, aangezien de laatste dingen daar altijd zijn toch? 's Nachts zeg maar.
klopt maar het deel waar ze eerst stonden sluit om 3 uurquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:10 schreef Smart_ass het volgende:
Het ging eerst toch ook tot 's nachts door?
ik denk dat ze de muziek uit de X Ray geschikter vinden om door te draaien tot het einde. Dat de programmering in de Lima/India minder trok op late tijdstippen. En dat klopt wel. Vaak was er weinig volk meer laat. En de X ray was vaak tot op het laatst bom volquote:Twee uur 's nachts of vier uur 's nachts maakt dan ook niet meer zoveel uit lijkt me.
ja Alpha gebied om 1 uur, planet paradise om3 uur en cape lowlands om 5 uurquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ohhh. Nevermind, ik snap het al.Het ene deel van het festivalterrein sluit gewoon eerder bedoel je?
Precies, zo gaat het al jaren. Op die manier vegen ze het terrein langzaam 'schoon' naar de uitgang en blijft het ook gezellig druk op de plekken die nog wel open zijn. Heel slim dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja Alpha gebied om 1 uur, planet paradise om3 uur en cape lowlands om 5 uur
zeker, maar ze vinden het niet leuk als je banken en dergelijke van het ene deel naar het andere deel wil slepen bij sluitingstijdquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Precies, zo gaat het al jaren. Op die manier vegen ze het terrein langzaam 'schoon' naar de uitgang en blijft het ook gezellig druk op de plekken die nog wel open zijn. Heel slim dus.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik was na een uurtje of 1 meestal al moe, ben nooit tot later dan 2.00u op het festivalterrein gebleven.![]()
Daar moet maar verandering in komen dit jaar.
Nou hier op de gordel hangt de vlag uit hoor!quote:
Niemand??quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:21 schreef Luni het volgende:
Ligt het aan mij, ik kan nergens een plattegrond van het festivalterrein vinden.op de site van Lowlands vinden
Er is nog maar 1 lege plek, in de Grolsch op zondag, dus 'een paar' wordt moeilijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:03 schreef RedGuy het volgende:
Volgens Michiel Veenstra, die Eric van Eerdenburg gesproken heeft, worden er nog een paar namen bekend gemaakt tot een week voor Lowlands.
Dus binnen 2 weken nog een paar namen?
Er staat een hekje achter de Mike volgens mij, dus doorlopen zal niet gaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmzzz. goeie keuzes zo te zien in ieder geval. Plaats van Mike verbaast me wel een beetje. ze hebben het terrein dus iets groter gemaakt zodat je ook aan de andere kant van het water kan doorlopen? (ze hebben daar bookstore e.d. weggehaald) Hmmm.
Zat ik ook al naar te kijken. Misschien dat er nog wat dj namen bedoeld worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:43 schreef WalterSobchak het volgende:
Er is nog maar 1 lege plek, in de Grolsch op zondag, dus 'een paar' wordt moeilijk.
en terecht. na de zaterdag moeten we eerst ff bijslapen .. lange lange nacht ...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Zat ik ook al naar te kijken. Misschien dat er nog wat dj namen bedoeld worden.
Maar wat me ook opvalt is dat sommige tenten wat laat beginnen. Bv. Alpha op de Zaterdag, pas om 14.40 uur...
Nice, weet je ook vanaf hoelaat de drukte echt begint?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:14 schreef RedGuy het volgende:
Ze zeggen elkaar jaar dat de camping niet voor 18:00 open gaat, maar het zal wel weer rond 13:00/14:00 worden zoals vorig jaar..
De bussen vanaf 't Harde en Lelystad beginnen om 14:00 te rijden, vanaf dat tijdstip gingen vanaf dat moment de deuren open.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nice, weet je ook vanaf hoelaat de drukte echt begint?
Ik snap niet waarom de bussen niet vanaf Harderwijk rijden eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:30 schreef RedGuy het volgende:
[..]
De bussen vanaf 't Harde en Lelystad beginnen om 14:00 te rijden, vanaf dat tijdstip gingen vanaf dat moment de deuren open.
Dus vanaf dan is de drukte enorm. Dus als je met eigen vervoer gaat voor 14:00 heen zodat je redelijk snel binnen bent, of pas na 18:00/19:00.
Stond die vorig jaar ook niet als 'gewone' tent op de plattegrond?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
De 24-uurs tent is geen batterij meer zie ik.
Zie de plattegrond in de OP. Dat lijkt me een batterijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Stond die vorig jaar ook niet als 'gewone' tent op de plattegrond?
Binnen 2 minuten tussen de Bravo en de X-ray heen en weer rennen trouwens.
'vroeger' reden er bussen vanaf Kampen en Harderwijk. Misschien dat ze daar tussenin zijn gaan zittenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik snap niet waarom de bussen niet vanaf Harderwijk rijden eigenlijk.
Nu je het zegt, Harderwijk heeft niet echt een grote parkeerplaats, en het is best klein, dus dat zal de reden denk ik wel zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:41 schreef ranja het volgende:
[..]
'vroeger' reden er bussen vanaf Kampen en Harderwijk. Misschien dat ze daar tussenin zijn gaan zittenOf omdat 't Harde een mooie grote parkeerplaats heeft en er weinig 'gewone mensen' gebruik van maken?
Ik ken Harderwijk verder niet, ging eerder altijd via Kampen, daarna een aantal keer met eigen auto en nu voor de 2e keer via 't Harde.
old skoolquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zie de plattegrond in de OP. Dat lijkt me een batterij.
Dit jaar dus een ronde 24-uurs tent.
Ja, want de Magneet van vorig jaar was de 24uurs tent.. Dus misschien hebben ze nu twee van die tenten kunnen scoren.. Die tent (geel-rode) is toch de oude tent van Bassie en Adriaan, of is mij dat jaren geleden een keer wijsgemaakt?!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:02 schreef RedGuy het volgende:
Het lijkt wel alsof we een nieuwe magneetbar hebben en dat de oude magneetbar is omgebouwd tot het Lowlands Café.
Maar dat is pure speculatie gebaseerd op een getekende plattegrond.
Ik neem aan dat alles om de Lima ook mee gegaan is naar het nieuwe Lima gebied?
Ah! Daar isie!!!..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://www.livexs.nl/media/lowlands_programmakrant_2009.php
de krant
Roosbeef absoluut. Desnoods zet ik 's nachts de tent op, maar Roosbeef ga ik halen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:49 schreef RedGuy het volgende:
Mijn opener wordt Roosbeef en mocht ik dat niet redden/geen zin hebben wordt het La Roux.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |