Eentje, zaterdag - Grolsch - 17.10quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:47 schreef Toad het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog veel TBA's tussenstaan.
Ze moeten ook altijd jou hebben hequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:32 schreef julian6 het volgende:
lol. heb ik weerword de krant uitgerekend vandaag niet bezorgd
neequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:48 schreef DeBaas. het volgende:
Iemand heel toevallig nog een kaartje over?
Ik wilde die knakkers van de nrc al opbellen om ze eens uitgebreid uit te scheldenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:49 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ze moeten ook altijd jou hebben he
Maki?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:15 schreef rubbereend het volgende:
moet je nou overvaren naar Maki of kun je langs de Lima lopen
En kan je er nu iPhones opladen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:13 schreef rubbereend het volgende:
Het oplaadpunt staat nu ook ergens anders, hopelijk richten ze het ook wat handiger in
Waar en wanneer en met wie?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef ralfseltje het volgende:
Mark Lanegan gaat wederom het hoogtepunt worden van deze lowlands-editie. Jeej
En hier in de OP?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:21 schreef Luni het volgende:
Ligt het aan mij, ik kan nergens een plattegrond van het festivalterrein vinden.op de site van Lowlands vinden
Indiaquote:
Ik heb het Lima gebied eigenlijk nog nooit vinden werken. Het haalt het bij lange na niet bij de Higher Groundquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:14 schreef Aisumasen het volgende:
Het Lima-gebied op de plek waar vroeger de X-Ray stond. Vraag me af hoe dat gaat werken. Denk dat ik het Lima-gebied het best vond werken toen het nog op de plek stond waar nu de India-tent staat.
Lima staat nu wel weer ongeveer op de plek van de oude Higher Ground, dus misschien werkt het nu wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb het Lima gebied eigenlijk nog nooit vinden werken. Het haalt het bij lange na niet bij de Higher Ground
Ben benieuwd.quote:
Vraag me af of dat wat bijzonders is of dat ze het gewoon echt nog niet weten/niet rond hebben qua contract.quote:
dan moet eerst het reuzenradje terugquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lima staat nu wel weer ongeveer op de plek van de oude Higher Ground, dus misschien werkt het nu wel.
Ja, dat had ik ook vandaag!..quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
pfff. haal je de nrc next.. zit er geen bijlage bij ... wtf !!!
pfff. haal je de nrc next.. zit er geen nrc bij ... wtf !!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
pfff. haal je de nrc next.. zit er geen bijlage bij ... wtf !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranquillo
Alles wat je ooit wilde weten over een Containosaurus:quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:29 schreef frame-saw het volgende:
Containosaurus? Heb ik wat gemist ofzo?
Overigens kan de voorpret beginnenHeb dat krantje van voor naar achteren gelezen
of je moet nu nog ff een tankstation opzoekenquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:36 schreef Tism het volgende:
Kun je die bijlage morgen nog ergens krijgen/halen?..
Ja en ja.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:23 schreef julian6 het volgende:
Ik zie de 24 uurs tent helemaal niet op de plattegrond. Of is dat het lowlandscafe?
en mag je als je al binnen bent het terrein nog af om naar de supermarkt te gaan bv.?
Je mag de mijne wel hebben als ik 'm uit hebquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:24 schreef Tism het volgende:
KUT!..Weer naast de pot gepiest!..
![]()
Geen bijlage te vinden bij het tankstation..
Jij staat zeker vooraan bij Micachu?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:52 schreef frame-saw het volgende:
Nee. Misschien kun je nu nog naar een tankstation/kiosk/whatever?
Zo heel veel is er toch eigenlijk niet veranderd dan? Die Mike is nieuw, en de Lima en X-Ray zijn omgedraaid. Of vergeet ik nu iets.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:19 schreef Tourniquet het volgende:
Plattegrond:
http://xs141.xs.to/xs141/09314/168044131.jpg
Wie zei dan dat er heel veel veranderd zou zijn?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo heel veel is er toch eigenlijk niet veranderd dan? Die Mike is nieuw, en de Lima en X-Ray zijn omgedraaid. Of vergeet ik nu iets.
Ja het was niet zozeer een quote op jou, maar omdat jij die plattegrond postte.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wie zei dan dat er heel veel veranderd zou zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |