Let ook goed op dat knieën kletsende handje op het moment dat Genee begint te bulderen, schitterend.quote:
quote:
Viel me enigszins tegen..quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:38 schreef Zero2Nine het volgende:
Als crosspost uit het VI-topic, voor wie Koefnoen niet heeft gezien:
precies wat me te binnenschoot toen ik dit het kijken wasquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:53 schreef Zero2Nine het volgende:
Ja het was idd niet al te best. Maar het is ook best moeilijk om ze te toppen natuurlijk, het zijn al karikaturen van henzelf
Op het eind is 'ie op z'n pik getrapt door iemand uit Ottawa.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:32 schreef -J-D- het volgende:
'Mounir El Hamdaoui vertoont vervelend vedettegedrag'
Zeer verrassend dat hij van zwaarmoedige muziek houdt :pquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:27 schreef Evertjan het volgende:
http://omroep.vara.nl/Uitzending-gemist.uitzending_gemist.0.html?&aflID=10146845&cHash=f077eeaa19
vanaf 16.30 Johan Derksen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:09 schreef rubbereend het volgende:
net bij DWDD beelden van 10 jaar geleden bij sport aan tafelwow toen was hij nog een echte walrus
Die plofkop, echt ongelofelijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:09 schreef rubbereend het volgende:
net bij DWDD beelden van 10 jaar geleden bij sport aan tafelwow toen was hij nog een echte walrus
Hij kan snel aankomen maar ook snel weer afvallen.quote:
En zonder Sonja Bakker hè.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:13 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij kan snel aankomen maar ook snel weer afvallen.
Ja waarom was dat eigenlijk? Ik begreep dat hij destijds ook een prednison kuur achter de rug had....quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:09 schreef rubbereend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |