abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:51:58 #101
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_71576645
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:07 schreef mikoxx het volgende:
Nacontrole was prima en het zetten van een spiraal is me 100% meegevallen! Gelukkig maar!
Huh nu al? Ik heb nacontrole ook gehad met 6 7 weken maar spiraal krijg ik pas als de jongens 3 maanden zijn. De gyn vond het nog veels te vroeg na een tweeling zwangerschap. Moet dus nog even geduld hebben tot eind van de maand.

Hoe is het verders met je jongens?
pi_71577400
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:02 schreef Stiemie het volgende:
Wat leuk miss sly. Echt een mooi welkom voor Senna

Ik weet nog dat ik de eerste keer dat we met Linde buiten gingen wandelen steeds dat polsbandje van de bugaboo om mijn pols deed omdat ik bang was dat iemand haar zou pikken Moest echt weer even wennen aan die grote boze buitenwereld...
een beetje late reactie, maar ik loop achter
Bij Myrthe deed ik dat ook altijd, en 't is ook een keer heel nuttig gebleken. Ik voelde ineens een ruk, draaide me om, en zag dat een vrouw probeerde de kinderwagen de winkel uit te rijden (!). Ze zei dat ze de baby graag beter wilde bekijken.
pi_71577490
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef poemojn het volgende:

[..]

Bij Myrthe deed ik dat ook altijd, en 't is ook een keer heel nuttig gebleken. Ik voelde ineens een ruk, draaide me om, en zag dat een vrouw probeerde de kinderwagen de winkel uit te rijden (!). Ze zei dat ze de baby graag beter wilde bekijken.

wat een raar wijf!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71577579
quote:

[..]

Nou keten ik de kinderwagen straks helemaal aan me vast
pi_71577597
quote:

[..]

What the?
En hoe reageerde jij toen? Ik was haar aangevlogen denk ik!
  maandag 3 augustus 2009 @ 22:18:48 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71577623
Die had met mij idd ook een probleem gehad!
pi_71577704
Ik was heel erg verbaasd, de cassiere ook (ik was aan 't afrekenen). En de vrouw schaamde zich en ging ervandoor. Het is niet echt iets dat je verwacht.
Misschien heb ik 't toen wel uitgebreider beschreven hier, dat weet ik niet meer. Het is me verder ook nooit meer overkomen maar ik heb niet vaak snel de kinderwagen ergens neergezet om een boodschap te halen een eindje verderop oid, zoals je veel moeders wel ziet doen. Hoewel ik daar met Juliette wel wat makkelijker mee was.. maar die had meestal Myrthe er dan nog naast staan.
pi_71577771
Bij mij kwam de angst vooral door een verhaal dat mijn moeder me vertelde. Ik was een paar weken oud en lag in de kinderwagen toen mijn moeder op de Albert Cuijpmarkt liep. Mijn tante en neefje waren ook mee.
Mijn moeder keek met mijn tante bij een kraampje toen ze iemand aan mijn neefje hoorde vragen of ik zijn zusje was. Mijn neefje was 3 ofzo en had dus totaal geen interesse in babiues. Dus toen hij ontkennend antwoordde, zei de vrouw iets van "Oh dan mag ik haar wel hebben?" Mijn moeder dacht nog dat ze gewoon een beetje een praatje met mijn neefje aan het houden was, maar toen ze omkeek zag ze dat die vrouw me uit de wagen aan het halen was
pi_71577859
Wat eng zeg. Nu ga ik nog beter opletten. Ik vind het al eng als Kim haar wagentje terugzet als ik aan het afrekenen ben.
  maandag 3 augustus 2009 @ 22:40:28 #110
108648 cattie
lieve moeder
pi_71578389
Ik was laatst bij de kinderboerderij waar ze zo'n "geitensluis"hebben. Daar kun je je wandelwagen neerzetten. er stond er 1, met de baby er in! En geen moeder of vader in de buurt! Baby was max een paar maand oud.

Sorry voor de offtopic, maar dit moest ik even kwijt toen ik dit las.
pi_71578856
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:10 schreef Saffier het volgende:
Beterschap Troel! Fijn dat Ruben in zulke goede handen is!

Kleurdoos mijn vk vertelde dat je cyclus weer regelmatig moet zijn 6 maanden ná het stoppen met de bv, als je pech hebt duurt het dus nog wel ff

Marlieske sterkte!
dat scheelt (me 20 zw. testen )
pi_71578919
Ik verlies elin trouwens echt nog geen seconde uit t oog.. ik heb r dan ook nooit in een kinderwagen gehad, altijd draagdoek.

Ik heb er nog steeds moeite mee om haar bij een ander op schoot te zien (op oma en vriendlief na )
pi_71582748
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:20 schreef poemojn het volgende:
Misschien heb ik 't toen wel uitgebreider beschreven hier, dat weet ik niet meer.
Ik heb hier blijkbaar minder verteld dan ik dacht Heb alle topics tot oktober doorgelezen maar 't staat er niet bij. Wel veel lieve verhalen over de baby's toen die nu kleuters zijn
pi_71584799
Ik denk er meestal wel goed om dat ik hem bij me houd, maar van dit soort verhalen word ik wel voorzichtiger!
pi_71586057
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:06 schreef freecell het volgende:
Ik denk er meestal wel goed om dat ik hem bij me houd, maar van dit soort verhalen word ik wel voorzichtiger!
Leander leren dat ie moet spugen naar vreemden

pfrrrrrt
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:25:21 #116
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71595471
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:54 schreef marlieske het volgende:
Ik ben blij dat ik door het CB serieuzer werd genomen als door de huisarts en ben ook blij dat ik eerlijk mijn gevoelens heb geuit tegenover hun, al vond ik het wel lastig om te laten zien dat ik het echt niet meer wist wat ik ermee aan moest, ik kan veel zeggen maar niet dat ze niet geholpen hebben.
Heel goed Marlieske. En erg fijn dat het met Ties nu beter gaat.
Goed dat je zo'n meelevende familie hebt. Ik dacht later ook nog, ik zou zelf mijn pasgeborene (en later ook niet denk ik...) eigenlijk niet zo maar meegeven met iemand die ik nog nooit heb ontmoet. Maar ik vond het zó naar voor je.

Hoe is het met ons Troeleke?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_71595533
Moonah ik dacht dat jij en Marlieske elkaar kennen omdat je dat zo spontaan aanbood. Nu ik lees dat dat dus niet zo is, vind ik het helemaal een superlief aanbod zeg
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:25:23 #118
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71597311
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:51 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Huh nu al? Ik heb nacontrole ook gehad met 6 7 weken maar spiraal krijg ik pas als de jongens 3 maanden zijn. De gyn vond het nog veels te vroeg na een tweeling zwangerschap. Moet dus nog even geduld hebben tot eind van de maand.

Hoe is het verders met je jongens?
Ja, is gezet en echt geen centje pijn, gelukkig maar! Hier alles goed hoor, de jongens eten, slapen, poepen en plassen. Oh ja, en lachen *smelt* haha!
pi_71604016
Ik kan er ff niet meer tegen geloof ik... De hele dag dat gehuil. Het is een half uurtje slapen en dan is het weer huilen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:24:09 #120
5428 crew  miss_sly
pi_71604074
Vicky, is M niet thuis, zodat je even kunt wandelen dan ofzo? Even eruit om het niet te hoeven horen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:24:13 #121
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71604079
Heb je niemand die even op kan passen zodat je effe een frisse neus kunt halen, Vicky?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71604144
Benvanmiddag al weggeweest met Amber. Denk dar ik Tess maar ff in de doek ga gooien en een rondje wandel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:28:10 #123
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_71604226
Is ze in de doek rustig, Vicky? Een vriendin van mij heeft maandenlang bijna de hele dag met haar huilbaby in een doek gelopen. Dat was de enige plek waar ze niet huilde. Sterkte!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:29:23 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_71604267
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:25 schreef Moonah het volgende:

[..]

Heel goed Marlieske. En erg fijn dat het met Ties nu beter gaat.
Goed dat je zo'n meelevende familie hebt. Ik dacht later ook nog, ik zou zelf mijn pasgeborene (en later ook niet denk ik...) eigenlijk niet zo maar meegeven met iemand die ik nog nooit heb ontmoet. Maar ik vond het zó naar voor je.

Hoe is het met ons Troeleke?
Troeleke gaat morgen het kereltje ophalen, want het gemis begint nu wel groot te worden Toch was het wel even goed om even echt rust te hebben, een aantal nachten echt goed door te kunnen slapen en ook voor mijn relatie was het wel even lekker om gewoon tijd voor zijn tweeën te hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71604437
Vicky sterkte ermee
pi_71604679
Mijn zus was een 'huilbaby' (dus zeg maar zonder medische aanleiding veel huilen, dag in dag uit) De vk zei toen tegen mijn moeder: ze moet nog wennen aan het leven op aarde, buiten de veilige baarmoeder die ze gewend was. Dit lost je probleem natuurlijk niet op, en helpt haar ook niet troosten, maar het kan voor jezelf misschien een verklaring zijn. Succes in elk geval!
pi_71604836
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:28 schreef livelink het volgende:
Is ze in de doek rustig, Vicky? Een vriendin van mij heeft maandenlang bijna de hele dag met haar huilbaby in een doek gelopen. Dat was de enige plek waar ze niet huilde. Sterkte!
de ene keer vindt ze het fijn, de andere keer niet. Ben nu aab de wandel naar m@x. Had nog wat van dr liggen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:47:45 #128
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71604949
Vicky, ontzettend moeilijk. hoop dat ze een beetje rustig word van t wandelen...

hoe reageert Amber eigenlijk op het huilen van Tess?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:39:42 #129
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_71606610
Vicky, het lijkt me erg zwaar zeg! Sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_71606615
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef Ynske het volgende:
Vicky, ontzettend moeilijk. hoop dat ze een beetje rustig word van t wandelen...

hoe reageert Amber eigenlijk op het huilen van Tess?
wandelen was geen succes.

Amber roept alleen: mama, pruttel huilt weer! Of mama, mijn zusje/Tess is weer aan het huilen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:43:10 #131
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71606725
Och Vicky, wat lijkt me dat naar.
Als ik bij je in de buurt woonde zou ik jou ook aanbieden een middagje voor Tess te zorgen. Veel sterkte zeg.
pi_71607399
Vicky, sterkte!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71607579
Vicky
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71608298
Wat verschrikkelijk Vicky, zoveel huilen. Dat is zo zwaar. Ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden, zo ga je er zelf ook nog aan onderdoor.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_71608527
Zo lief.
De afgelopen paar dagen was ik zo moe dat ik er voor mijn gevoel niet helemaal bij was voor Kobus.
En vandaag was Kobus zo ongedurig, hij wilde niet slapen, alleen maar bij mij zijn en drinken en knuffelen. Dus aan toe gegeven (met groot schuldgevoel) tot ik zag dat hij echt heel moe was.
In bed gelegd en hij moest nog een klein beetje pruttelen en sippen.
Ik had mijn shirt bij hem gelegd voor vertrouwde mama geur, loop ik net langs zijn bedje, is hij in zijn Puckababy helemaal opgeschoven om met zijn koppie op dat shirt te liggen!
Mijn lieve jongetje!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:36:20 #136
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_71608661
Oo, oeke, wat lief!
Kobus is dol op zijn (m)oeke!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_71613371
Oooh Vicky wat rot dat het bij jullie ook geen fijne start is
Helaas kan ik er nu over mee praten en herken ik het gevoel van je wel, knettergek word je ervan en vooral en niet te vergeten wanhopig want niets zo vervelend als je kind niet kunnen troosten.
En een ander kind hebben dat ook de aandacht van je wil hebben wat je soms niet zal lukken omdat Tess dan huilt.

Ik zal heel eerlijk toegeven dat ik op een gegeven moment het gewoon niet meer wist of ik er wel goed aan had gedaan om een 2de kindje te willen dit was toch niet eerlijk tegenover Isa.
(en tuurlijk ben ik blij met Ties maar op dat moment was ik gewoon ff helemaal op en het gehuil beu, schuldgevoelens komen daar dan later nog bij omdat je zulke gedachten hebt je zit dan dus in een vervelende cirkel)
Ik kan je alleen maar aanraden naar de huisarts te gaan, het CB wie dan ook en daar flink aan de bel te rammelen, andere voeding?? fysiotherapie, kinderarts? maakt niet uit wat maar dat er iig iets word gedaan wat mogelijk kan helpen. Hopelijk vinden jullie ook snel de oorzaak
Mama van Isa en Ties
pi_71613431
En gatver helemaal niet leuk om na zulke posts zelf te moeten vertellen dat het hier wel goed lijkt te gaan, Ties is een ander kind ik ken hem niet meer terug nu hij aan de nutramigen zit hij heeft zelfs vandaag heerlijk met me op de bank liggen slapen, totaal ontspannen.
Verzekering heeft nu de papieren op hun bureau liggen en de machtiging is dus bijna rond (hoop ik)
heb voorlopig nog voeding staan dus de komende week moeten we redden hoe dan ook ik ga niet meer terug naar waar we vandaan komen, of we het vergoed krijgen of niet dat is geen optie.

Het moge duidelijk zijn dat het met mij ook een stuk beter gaat, ik heb er weer vertrouwen in en ben spontaan weer opnieuw verliefd op ons kleine menneke. Ben blij dat die gevoelens van mij alleen te wijten waren aan het gehuil van Ties en dat er verder niets aan de hand is.
Mama van Isa en Ties
pi_71614608
Ik heb vandaag zelf een afspraak bij de ha en een telefosche afspraak met de kinderpsych.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 5 augustus 2009 @ 08:13:21 #140
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71614824
goedzo Vicky. Trek maar aan de bel.

En dat verhaal marlieske.... oei zo herkenbaar. Heb ik er wel goed aan gedaan. Wat heb ik - in mijn geval - Fleur aangedaan met zo'n moeilijke zus. Maar, goed ook hier is het uiteindelijk goed gekomen en kunnen ze niet meer zonder elkaar.

Vicky, nogmaals zo heel veel sterkte.

Troel, wat goed om te lezen dat de 'rust' zoveel heeft kunnen doen voor je. Nu lekker weer volop gaan genieten van Ruben.
pi_71615729
Vicky heel veel succes bij de ha en de psych, ik hoop dat ze je kunnen helpen.

Chacama ik ben blij dat iemand de gevoelens herkent, heb af en toe het idee dat er een taboe op rust omdat je vaak te horen krijgt: "ja maar jullie wilde een tweede kindje bladiebladiebla enz.
Het viel me dus best zwaar om open en eerlijk te zijn vorige week.
Mama van Isa en Ties
pi_71618151
Net bij de ha geweest, verhaal gedaan met hoop tranen en ik ga weer praten met de spv-er. Niet persee op advies van de ha, maar omdat ik dat zelf ook graag wil.

Kinderpsych gaat zo bellen hoop ik..
We zitten hier heel erg in tweestrijd... wel of geen geplande opname voor Tess. Aan de ene kant zeg ik keihard NEE.. je doet je kind niet zomaar naar het ziekenhuis zonder medische redenen, maar aan de andere kant zeggen we ja, afhankelijk wat ze gaan doen in het zh. Laat ze maar eens kijken of ze een duidelijke oorzaak kunnen vinden voor het gehuil/gekrijs.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:18:26 #143
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_71618270
Vicky, wat moeilijk en zwaar. Het is nig niet aan de orde maar een opname zou ook zorgen voor bijtankmoment voor jullie. Ik wou dat ik wat voor je kon doen, die onmacht lijkt me vreselijk.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_71618339
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:18 schreef Lishe het volgende:
Vicky, wat moeilijk en zwaar. Het is nig niet aan de orde maar een opname zou ook zorgen voor bijtankmoment voor jullie. Ik wou dat ik wat voor je kon doen, die onmacht lijkt me vreselijk.
opname zou idd ook een rustmoment/bijtankmoment voor ons kunnen zijn. Ik wil eerst weten wat ze precies doet bij zo'n opname voordat we het doen.

Die onmacht vreet aan me. We hebben ondertussen alles geprobeerd wat binnen onze macht ligt om het Tess zo aangenaam mogelijk te maken.. en toch lijkt het niet te lukken.
Dan ga ik twijfelen aan mezelf...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71618829
Vicky, een vriendin van mij is arts en toen ze co-schappen liep hadden ze bijna altijd wel een huilbaby op de afdeling Ook op indicatie van de ouders.
Natúúrlijk doe je het niet zomaar, maar je zou ook zeker niet de enige zijn!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:13:59 #146
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71621284
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:21 schreef Vicky het volgende:

Dan ga ik twijfelen aan mezelf...
Niet doen! Ook zonder twijfels hebben jullie het al zwaar genoeg. Fijn dat je bij de SPV'er terecht kunt. En veel sterkte met de evt keuze om Tess naar het zkh te brenegn.
pi_71621415
Tess wordt vandaag opgenomen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 13:20:19 #148
43556 miss_dynastie
pi_71621485
Lijkt me een goede beslissing vicky. Sterkte, ik hoop dat ze er achter kunnen komen wat er met je meiske aan de hand is
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:20:28 #149
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71621488
Sterkte dame.
Hopelijk biedt de rust jullie wat lucht. En wat zul je haar aan de andere kant ook missen.... Maar voel je níet schuldig als je ook wel een beetje blij bent dat ze wordt opgenomen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:22:26 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71621530
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:18 schreef Vicky het volgende:
Tess wordt vandaag opgenomen.
Och jeetje Vicky, zo snel dan ook meteen.
Een enorm dappere en sterke beslissing hoor! Je doet niet zomaar even je kindje weg uiteraard!
Heel veel sterkte, ik hoop at het jullie wat lucht, maar uiteindelijk ook zeker een oplossing geeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')