Huh nu al? Ik heb nacontrole ook gehad met 6 7 weken maar spiraal krijg ik pas als de jongens 3 maanden zijn. De gyn vond het nog veels te vroeg na een tweeling zwangerschap. Moet dus nog even geduld hebben tot eind van de maand.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:07 schreef mikoxx het volgende:
Nacontrole was prima en het zetten van een spiraal is me 100% meegevallen! Gelukkig maar!
een beetje late reactie, maar ik loop achterquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:02 schreef Stiemie het volgende:
Wat leuk miss sly. Echt een mooi welkom voor Senna![]()
Ik weet nog dat ik de eerste keer dat we met Linde buiten gingen wandelen steeds dat polsbandje van de bugaboo om mijn pols deed omdat ik bang was dat iemand haar zou pikken![]()
Moest echt weer even wennen aan die grote boze buitenwereld...
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef poemojn het volgende:
[..]
een beetje late reactie, maar ik loop achter
Bij Myrthe deed ik dat ook altijd, en 't is ook een keer heel nuttig gebleken. Ik voelde ineens een ruk, draaide me om, en zag dat een vrouw probeerde de kinderwagen de winkel uit te rijden (!). Ze zei dat ze de baby graag beter wilde bekijken.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef poemojn het volgende:
[..]
Bij Myrthe deed ik dat ook altijd, en 't is ook een keer heel nuttig gebleken. Ik voelde ineens een ruk, draaide me om, en zag dat een vrouw probeerde de kinderwagen de winkel uit te rijden (!). Ze zei dat ze de baby graag beter wilde bekijken.
What the?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef poemojn het volgende:
[..]
dat scheeltquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:10 schreef Saffier het volgende:
Beterschap Troel! Fijn dat Ruben in zulke goede handen is!
Kleurdoos mijn vk vertelde dat je cyclus weer regelmatig moet zijn 6 maanden ná het stoppen met de bv, als je pech hebt duurt het dus nog wel ff![]()
Marlieske sterkte!
Ik heb hier blijkbaar minder verteld dan ik dachtquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:20 schreef poemojn het volgende:
Misschien heb ik 't toen wel uitgebreider beschreven hier, dat weet ik niet meer.
Leander leren dat ie moet spugen naar vreemdenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:06 schreef freecell het volgende:
Ik denk er meestal wel goed om dat ik hem bij me houd, maar van dit soort verhalen word ik wel voorzichtiger!
Heel goed Marlieske. En erg fijn dat het met Ties nu beter gaat.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:54 schreef marlieske het volgende:
Ik ben blij dat ik door het CB serieuzer werd genomen als door de huisarts en ben ook blij dat ik eerlijk mijn gevoelens heb geuit tegenover hun, al vond ik het wel lastig om te laten zien dat ik het echt niet meer wist wat ik ermee aan moest, ik kan veel zeggen maar niet dat ze niet geholpen hebben.
Ja, is gezet en echt geen centje pijn, gelukkig maar! Hier alles goed hoor, de jongens eten, slapen, poepen en plassen. Oh ja, en lachenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:51 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Huh nu al? Ik heb nacontrole ook gehad met 6 7 weken maar spiraal krijg ik pas als de jongens 3 maanden zijn. De gyn vond het nog veels te vroeg na een tweeling zwangerschap. Moet dus nog even geduld hebben tot eind van de maand.
Hoe is het verders met je jongens?
Troeleke gaat morgen het kereltje ophalen, want het gemis begint nu wel groot te wordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Heel goed Marlieske. En erg fijn dat het met Ties nu beter gaat.
Goed dat je zo'n meelevende familie hebt. Ik dacht later ook nog, ik zou zelf mijn pasgeborene (en later ook niet denk ik...) eigenlijk niet zo maar meegeven met iemand die ik nog nooit heb ontmoet.![]()
Maar ik vond het zó naar voor je.
Hoe is het met ons Troeleke?
de ene keer vindt ze het fijn, de andere keer niet. Ben nu aab de wandel naar m@x. Had nog wat van dr liggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:28 schreef livelink het volgende:
Is ze in de doek rustig, Vicky? Een vriendin van mij heeft maandenlang bijna de hele dag met haar huilbaby in een doek gelopen. Dat was de enige plek waar ze niet huilde. Sterkte!
wandelen was geen succes.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef Ynske het volgende:
Vicky,ontzettend moeilijk. hoop dat ze een beetje rustig word van t wandelen...
hoe reageert Amber eigenlijk op het huilen van Tess?
opname zou idd ook een rustmoment/bijtankmoment voor ons kunnen zijn. Ik wil eerst weten wat ze precies doet bij zo'n opname voordat we het doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:18 schreef Lishe het volgende:
Vicky, wat moeilijk en zwaar. Het is nig niet aan de orde maar een opname zou ook zorgen voor bijtankmoment voor jullie. Ik wou dat ik wat voor je kon doen, die onmacht lijkt me vreselijk.
Niet doen! Ook zonder twijfels hebben jullie het al zwaar genoeg. Fijn dat je bij de SPV'er terecht kunt. En veel sterkte met de evt keuze om Tess naar het zkh te brenegn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |