abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71449094
Marlieske, Guus heeft ook een echo gehad van zijn heupen.
Daar heeft die dokter ons gelijk gezegd of er iets aan de hand was ipv een week wachten

Tis moeilijk om er achter te komen wat hem nu precies dwars zit.
En verandering van voeding merk je eigenlijk ook vaak pas na een week ofzo (tenminste bij ons).

Veel succes ermee!
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:39:36 #77
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71451887
Marlieske Ik hoop dat er snel iets uitkomt. De onmacht kan ik me nog goed herrineren van zowel Fleur als Maud. Bij Fleur was het de voorkeurshouding die we na 3 weken met hulp van fysio snel onder de knie hadden en een ander kindje terug hadden. Bij Maud deed de KMA-aanpak wonderen. Geen gekrijs, gehuil en onmacht meer. Zo'n groot verschil. Ik gun jou dit ook!
pi_71453143
Marlieske, wat moeilijk allemaal en hartverscheurend om je kind maar niet te kunnen troosten.
Alle woorden die ik schrijf zijn betekenisloos. Ik wens jullie snel betere tijden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2009 @ 12:25:42 #79
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_71455077
Ik voel me een ontaarde moeder. Ruben had vanochtend een innige omhelsing met de tafel en we konden dus weer zijn kin laten plakken. Aan de ene kant was ik blij dat het dit keer gewoon thuis gebeurde en niet op de opvang en dat ik er dus bij was, maar aan de andere kant voel ik me heel vervelend dat we hem wel naar de opvang hebben gebracht. Het gaat natuurlijk wel weer met hem, hij vindt het er hartstikke leuk (gelukkig!) en ik zou op dit moment echt niet hem de hele dag bezig kunnen houden, want ik loop al een tijdje op mijn tandvlees omdat ik veel te veel gedaan heb de laatste tijd, maar ik voel me toch best schuldig. Dat zal er ongetwijfeld bij horen, maar ik vind het wel heel moeilijk. Het liefst zou ik de hele dag met hem knuffelen, maar die energie heb ik niet. Nou heb ik de afgelopen dagen wel ontzettend veel tijd met hem doorgebracht, lekker alleen op de camping en hoef ik van het weekend de boel niet in te pakken omdat we daarvoor gelukkig hulp hebben, maar ergens steekt het toch wel

En ik weet dat ik niet de enige ben en dat iedereen wel van die gevoelens heeft, ben je wel een goede moeder (scroll maar naar boven ), maar toch.

(En ik onthoud me dus maar even van commentaar op de andere dames, aangezien ik geen tips heb en geen oplossing, maar ik weet hoe jullie je voelen (tenminste, niet precies natuurlijk, maar jullie nsappen wel wat ik bedoel. Het is in ieder geen onwil dat ik even niet reageer )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:28:56 #80
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71455178
troel kan weinig zinnigs zeggen maar
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:44:47 #81
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71455612
over het "de grote wereld draait door-gevoel" kan ik niet echt meepraten. nooit echt zo gevoeld, maar wat tessie beschrijft, herken ik wel heel erg! ik ben toch de mama? de de moeder-kind-band en als het kind huilt, MOET ik als mama direct aanvoelen wat er is, want tja, die moeder-kind-band, en waarom kan PR hem nou beter troosten dan ik, want we moeten toch zo'n band hebben, etc.

gelukkig is dat redelijk gesleten. en merk ik toch wel dat ik wel weet wat er is, terwijl PR echt nog geen idee heeft. en soms, tja, dan weten we het niet. boeiend. na 5 minuten is het toch weer klaar

marlieske hopelijk wordt het snel beter!
troel, je bent echt geen ontaarde moeder. kinderen vallen, dat hoort erbij. je moet nu voor jezelf en je eigen lichaam kiezen, anders eindig je weer in het zkh. dat lijkt me ook niet de bedioeling...
sterkte iig!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71455639
Ik denk dat we ons daar allemaal wel in herkennen en het ook snappen!
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:56:34 #83
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71455931
Troel Zorg in elk geval dat je je rust neemt. En uiteraard weet je diep van binnen dat Ruben het goed heeft op het kdv. Dus dat schuldgevoel berust eigenlijk alleen maar op jouw gevoel en met name nu de vermoeiheid. Je wilt het wel heel graag, maar het lukt nu even niet. Kijk dus niet naar wat niet kan, maar probeer even de postitieve dingen voor jezelf naar voren te halen.

Ben zelf ook moe en voel me zo af en toe ook behoorlijk schuldig naar de meiden toe. Maar ik ben wel gisteren met Fleur naar Mega Mindy geweest. Dat was zo super fijn, dat ik dan vervolgens mezelf ook realiseer dat het niet erg is als ik dan 's avonds zeg dat ik te moe ben om een spelletje te doen, maar wel even een boekje wil lezen.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:20:47 #84
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71456575
Marlieske, wat rot. En wat jammer.
Als je het fijn vindt om een middagje lucht te hebben, wil ik best een paar uurtjes met Ties (en evt Isa) gaan wandelen hoor. Ik kan morgen, maar volgende week zou het ook kunnen. Laat maar weten als je er gebruik van wil maken. En zo niet, ook prima.
Sterkte.

Troel, gekske. Die ongelukjes zijn een fase. Thies heeft ook een poos gehad dat ik bang was dat mensen zouden denken dat we hem wat aandeden, zo vol zat hij met schrammen en schaafwonden.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_71477661
Marlieske en Troel

Hier gaat het een stuk beter. Heb gelukkig goed kunnen praten met mn Lief over hoe ik me voelde, zoat hij er ook wat meer rekening mee kan houden enzo. En Graeme is de afgelopen paar dagen na de fles van 9 uur gewoon lekker in zn eigen bedje gegaan, wat ook wel fijn is, zodat we nog een beetje avond voor ons zelf hebben ook.

En ik geloof dat ik nu alweer ongesteld aan het worden ben Had ik nog niet echt op gerekend, aangezien ik altijd al zo´n lange cyclus had enzo... Net nu we morgen een dagje sauna geplanned hebben
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator vrijdag 31 juli 2009 @ 16:31:20 #86
5428 crew  miss_sly
pi_71493614
Vraagje: hoe lang kun je de pijn tussen je benen blijven houden? En dan heb ik het niet over de hechtingen ofzo, daar voel ik al bijna niets meer van. Ik heb meer pijn in mijn liezen. 's Ochtends bij het opstaan voel ik me eigenlijk best prima, maar in de loop van de middag gaat het echt steeds meer pijn doen, tot ik echt paracetamol nodig heb om me weer een beetje ok te voelen. Verder voel ik me hartstikke fijn en fit, dus dat die pijn maar niet weggaat vind ik reuze irritant.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:37:02 #87
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71493755
Miss-S precies weet ik het niet meer maar ik heb dat best een tijdje gehad eigenlijk...
Super dat je je verder zo goed voelt en dat het zo fijn gaat met Senna!
pi_71495898
Als je echt een paracetamol nodig hebt om je weer ok te voelen, vind ik dat best heftig hoor. Ik heb zelf ook nog wel last van vanalles downunder, maar lang niet zo erg om een pijnstiller nodig te hebben....
Misschien voor de zekerheid toch nog ff met je vk bellen?

Wij zijn vandaag heerlijk naar de sauna geweest. Was echt wel ff lekker, en ook wel nodig om ook gewoon ff lekker met zn tweetjes te zijn en ook vanalles te bespreken met elkaar enzo. Mn mams heeft opgepast, en dat ging ook helemaal goed.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71497430
Het klinkt voor mij helemáál niet bekend miss-sly? Dus als het aanhoudt toch even bellen misschien
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:46:45 #90
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_71501685
Miss_sly, ik heb wel vrij lang een flink beurs geval gehad, een enorme druk op mijn bekken. Wanneer ik ging lopen had ik er last van, nog maandenlang.
Maar dat zat niet specifiek in mijn liezen, meer op mijn schaambeen en bekken.

Ik zou het voor de zekerheid even vragen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_71509110
Bedankt voor de antwoorden.
Ik kijk het nog even aan iig tot na het weekend. Kijken of het toch vanzelf wat minder wordt, misschien, als ik ook wat beter uitrust.

Gisteren zei ik tegen schaap dat het voordeel van borstvoeding geven is, dat ik Senna zo vaak mag pakken en vasthouden en knuffelen. En toen zei hij: maar dat mag je sowieso, ze is namelijk van ons.

Ow ja
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71509176
Toen de kraamverzorgster binnenkwam (bijna een uur na de bevalling, haha) zei ik: Kijk nou wat ik gevonden heb En we mogen hem houden!
pi_71549830
even een egopostje

de alweer ongesteld verse moeders..
was jullie cyclus gelijk weer regelmatig?

ik ben 10 juni aan t bloeden geweest, toen weer op 20 juni dat voelde aan als echte ongesteldheid. maar nu ben ik 2 weken 'overtijd' ik heb na 8 dagen overtijd een zw. test gedaan, negatief (gelukkig ) maar ik ben t dus nog steeds niet.

komt dit vaker voor?
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:07:47 #94
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_71549917
Hier voor het eerst weer ongesteld na 6 weken (ondanks volledige borstvoeding), toen weer na 6 weken en vervolgens weer netjes om de 4,5 week.
pi_71549972
ik dus na 5.5 maand 2 dagen bloeden, 10 dagen later weer maar dan 4 dagen. en nu dus al een tijd niets
mijn cyclus was altijd al wel belachelijk lang maar zo lang en normaal was ik 9-11 dagen ongesteld misschien wordt dat nu wel anders hoop ik hoop ik HOOP IK
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:12:52 #96
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_71550054
Whehe, dat hoop ik dan ook voor jou .
pi_71553194
Allemaal bedankt voor de lieve woorden en Moonah superlief van je aanbod maar gelukkig heb en had ik hulp genoeg. Familie kent het probleem en springt daar goed op in (lucky me).

Kinderfysio komt morgen voor Ties aan huis dat is dus geregeld, voeding krijgen we nu via de apotheek en daar gaat het 200% beter door Nutramigen heeft Ties nu en het gegil en overstrekken na de voeding was meteen over wij zijn, en vooral Ties natuurlijk daar super blij mee. Hij slaapt tussendoor nu ook wat vaker en is veel relaxter als van de week.
Ik ben blij dat ik door het CB serieuzer werd genomen als door de huisarts en ben ook blij dat ik eerlijk mijn gevoelens heb geuit tegenover hun, al vond ik het wel lastig om te laten zien dat ik het echt niet meer wist wat ik ermee aan moest, ik kan veel zeggen maar niet dat ze niet geholpen hebben.
Mama van Isa en Ties
  Redactie Frontpage maandag 3 augustus 2009 @ 09:49:47 #98
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_71557170
Hier gaat het inmiddels ook weer beter. We hebben voor dit seizoen de camping verlaten en Ruben logeert sinds zaterdagavond bij mijn ouders, om even rust in de tent te brengen. Het opklappen en opruimen van de vakantiespullen was behoorlijk heftig en alles behalve rustgevend en ik zat er echt even doorheen. Ruben geniet echt van de aandacht die hij bij mijn ouders krijgt en het was heerlijk om hem net even op de webcam te zien en aan te telefoon te hebben. Ik mis hem wel, maar de rust doet me op dit moment ook erg veel goed. Blijkbaar is een zieke Bert in combinatie met zo'n heel drukke week toch echt veel te druk voor me geweest.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:10:03 #99
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71558895
Beterschap Troel! Fijn dat Ruben in zulke goede handen is!

Kleurdoos mijn vk vertelde dat je cyclus weer regelmatig moet zijn 6 maanden ná het stoppen met de bv, als je pech hebt duurt het dus nog wel ff

Marlieske sterkte!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:19:23 #100
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71563959
Troel, goed dat je nu even je rust neemt.

Kleurdoos, helaas geen ervaring mee, maar succes

Marlieske, wat fijn dat ties het goed doet op de nutrimigen. Zal al enorm schelen voor hem en voor jullie. En wat super dat je zo'n goed vangnet hebt. en sterkte voor de komende tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')