quote:Op maandag 27 juli 2009 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik TS aan de hand van dit topic inschat heeft hij tegen de tijd dat wij op Mars een kolonie hebben wel uitgevogeld hoe hij een foto moet uploaden
TS zit nu met prittstift een foto op zn monitor te plakken.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik TS aan de hand van dit topic inschat heeft hij tegen de tijd dat wij op Mars een kolonie hebben wel uitgevogeld hoe hij een foto moet uploaden
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:53 schreef Houzer het volgende:
Hoi TS,
Ik voel met je mee want ik heb hetzelfde mee gemaakt.
Jarenlang heb ik mij voorgedaan als diverse vrouwen, om zo trieste rukkers hun geld afhandig te maken.
Ik deed dan alsof ik een zielig meisje uit een oorlogsgebied was, of een arm land en ging geld vragen voor een ticket, en dan gingen ze mij dan echt geven.
Nog bedankt voor de 3 ruggen.
Nee, hij propt de foto in het diskette station, en denkt omdat de foto nu IN de computer zit, hij ook wel ergens te zien moet zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 14:57 schreef Houzer het volgende:
[..]
TS zit nu met prittstift een foto op zn monitor te plakken.
Als je een willekeurige Fillipijnse googlet, heb je een goed beeld.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:02 schreef BasementDweller het volgende:
Wees niet zo hard voor TS. Straks krijgen we helemaal geen foto
Van één of andere tandenloze filipijnse hoer.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:02 schreef BasementDweller het volgende:
Wees niet zo hard voor TS. Straks krijgen we helemaal geen foto
Die site is geniaal.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:25 schreef Hilzillah het volgende:
http://baita.mugu.co.uk/
Doe maar even inlezen
Oplichters opgelicht...... Heel veel leeswerk, maar erg grappig.
geen idee of dit serieus is, ze zullen vast bestaan, maar hier op fok krijg je er vast geen serieuze reactie op.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:39 schreef Mokum85 het volgende:
hey je kankermoeder
als je mij wilt beledigen doe je het in mn gezicht
ik vraag niet om jouw stompzinnige reacties
heb dit topic gestart voor mensen met dezelfde ervaring
niet voor een paar kankerzielige kinderachtige nutteloze teringlijers
Ik wou alleen ff checken of de foto overeenkwam met het eerste google image resultaat met als zoekwoord philipino chick oidquote:Op maandag 27 juli 2009 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je een willekeurige Fillipijnse googlet, heb je een goed beeld.
Heb het ook welleens gehad hoor, dat ik 3 dagen met een of andere camslet (dat wist ik toen natuurlijk nog niet)heb zitten praten, die ineens uit het niets zei dat ik maar even naar die en die site moest gaan en geld moest betalen om haar te zien. Tot die tijd was het woord sex nog niet eens gevallenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:01 schreef trancethrust het volgende:
Mwah, op het moment dat de truuc niet doorzichtig wordt opgesteld vind ik het persoonlijk niet zo raar dat hier mensen intrappen. Punt is dat ze er niet continu bovenop moeten zitten en dat ze flink de tijd moeten nemen. Via ICQ toentertijd wel obvious schemes tegengekomen; prachtige foto's, supergewillig/lief, etc, dan voel je al nattigheid. Praat je toch door gingen ze na een uur al over geldproblemen beginnenDat werkt natuurlijk niet.
TS, hoe lang tussen het 1e contact en het geld sturen?
JIj bent hier de achterlijke die 3000 euro naar een negerin stuurt die hij nog nooit heeft gezien, dat jij zo'n mongool bent hoef je niet op ons te botvierenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:39 schreef Mokum85 het volgende:
hey je kankermoeder
als je mij wilt beledigen doe je het in mn gezicht
ik vraag niet om jouw stompzinnige reacties
heb dit topic gestart voor mensen met dezelfde ervaring
niet voor een paar kankerzielige kinderachtige nutteloze teringlijers
Gek hé? Als hij mensen gaat uitschelden en met ziektes loopt te strooien.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen idee of dit serieus is, ze zullen vast bestaan, maar hier op fok krijg je er vast geen serieuze reactie op.
ook zonder dat, dit topic leent zich gewoon uitstekend voor grappenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gek hé? Als hij mensen gaat uitschelden en met ziektes loopt te strooien.
Fucked up voor die gast.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:33 schreef Dromer het volgende:
Als niemand in deze truc zou trappen zouden we niet zoveel spam van behoeftige Russische 'vrouwen' ontvangen, denk ik.
Maar meestal zijn het idd wel wat oudere types. Ik herinner me een documentaire die ging over de aankomsthal van Schiphol. Daar zat een oudere man (50/60) in zijn rolstoel te wachten op zijn 'vriendin' uit Rusland die hij via internet had leren kennen en een hoop geld had gestuurd voor een visum en vliegticket etc. Die kwam natuurlijk ook niet aan....
'Hello goodbye' is geen documantaire hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 18:33 schreef Dromer het volgende:
Ik herinner me een documentaire die ging over de aankomsthal van Schiphol. Daar zat een oudere man (50/60) in zijn rolstoel te wachten op zijn 'vriendin' uit Rusland die hij via internet had leren kennen en een hoop geld had gestuurd voor een visum en vliegticket etc. Die kwam natuurlijk ook niet aan....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |