Nee hoor, helemaal niet.quote:foto Op maandag 27 juli 2009 13:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Gheheh bedankt BE
*onhandige harry is*
Echt? <insert hoopvolle blik hier>quote:Op maandag 27 juli 2009 13:06 schreef sindell het volgende:
Zit bijna officieel op de 12 weken. Eindelijk, maar toch ook best wel weer snel achteraf gezien. En er zit inderdaad een stijgende lijn in wat betreft de afname van de klachten. De misselijkheid neemt af en de vermoeidheid ook gelukkig.
quote:foto Op maandag 27 juli 2009 14:22 schreef bixister het volgende:
innepin, niet zo zeuren over zeurderig overkomen hoor!![]()
Wat was er eventueel met je placenta dan? ik heb erover heen gelezen denk ik, sorryquote:Op maandag 27 juli 2009 15:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat klinkt niet verkeerd nee, een poets-kado....!
Innepin, je wordt dus wel lekker vertroeteld, dat scheelt!
Ben vanmo naar de gyn geweest. Die ziet niet zoveel problemen met die placenta. Zolang ik maar tussen de muren van het zkh beval, dan ben ik op de goeie plek mocht er iets misgaan. De vk mag de bevalling wel gewoon doen.
Wel zullen ze eerder actie ondernemen als het niet compleet is. De vorige keer is daar 8 weken overheen gegaan, dat zal nu niet gebeuren.
Maar een ander punt van aandacht is weer de bloeddruk. Het ging zo mooi, met een onderdruk rond 60....
Vanochtend was ie 88. Ik moest me maar flink gedeisd houden, omdat ik ook al sterretjes zag, en steeds harde buiken heb.
Reden om me meteen maar door te sturen voor bloedafname en urine-check.
Volgende week moet ik terug komen, dan krijg ik ook de uitslagen, en ik krijg dan ook nog een echo om de werking van de placenta te bekijken.
Nou ik had het niet verwacht.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat was er eventueel met je placenta dan? ik heb erover heen gelezen denk ik, sorry![]()
wel fijn dat de gyn geen directe problemen daarmee ziet voor de bevalling.
Wel naar van je bloeddruk zegrustig aan maar dan I guess, hopelijk vallen de uitslagen mee en was het een uitschieter.
ben je er zelf van geschrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop