ik weet niet beter als dat die naam normaal is, t komt hier in de familie voor, de vader is echter wel duitserquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:57 schreef Rewimo het volgende:
Hier hangen verkiezingsposters van iemand die Bodo heet
No way dat ik daarop ga stemmen(verkeerde partij trouwens en dan dat zelfingenomen lachje op die foto - echt niet!)
grappig, ik kom er niet in voor en als ik kijk met wat op de basisschool in mijn klas zat valt dat ook nog wel meequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:03 schreef freecell het volgende:
Op deze site kan je zien welke namen populair waren in jouw geboortejaar.
TARA en ik kennen beide weinig mensen met deze namenWe hebben dus besloten de namenlijsten te negeren
Milaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:39 schreef Kersjes het volgende:
Miss_dynastie, nu ben ik benieuwd naar jouw naam!
Wat mooiquote:Zelf heet ik Efrat ("met zachte f en zachte t"), een naam die de meeste mensen ook 10x moeten horen voordat hij eens blijft hangen. En dan spreken ze hem meestal alsnog verkeerd uit![]()
Jawel hoor, meer dan genoeg namen die in allebei culturen voorkomen (het gaat om Servië), maar dat zijn niet per se de mooiste namen natuurlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:19 schreef Pyttpytt het volgende:
@ miss_dynastie, zijn er geen namen die in beide landen/culturen gebruikelijk zijn, of in elk geval niet iets raars betekenen? Om welk ander land gaat het eigenlijk?
Als vriend en ik kinderen krijgen, zullen ze half Noors, half Nederlands zijn, en in Noorwegen opgroeien. Zo is de planning in elk geval. Ik wil dan ook een naam die in beide talen goed uit te spreken is, en niets raars betekent. Svein is in NO bijvoorbeeld een gebruikelijke naam. Hier lijkt het te veel op zwijn. Gelukkig is er een heel scala aan Scandinavische namen dat hier in NL ook goed bruikbaar is, lijkt me met een niet-westeuropees land soms moeilijker...
Het is ook een beetje wat Freecell eerder al zei natuurlijk, de namen opgenomen in zulke lijsten zijn de officiele namen zoals ze zijn opgegeven bij de aangifte.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:33 schreef Zweefvliegje het volgende:
Leuke site!
En wat jij zegt Freecell, ik ken ook nauwelijks mensen met deze namen, maarja, blijkbaar lopen ze toch ergens rond
Een naam als Elisabeth zie ik trouwens tot 1988 nog terugkomen als veelgegeven naam, ik dacht dat dat veel "ouderwetser" was, dat mensen die naam al in geen tijden meer gaven.
Dan ben je van na 1939 en van voor 1980quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:11 schreef Asyniur het volgende:
Mijn geboortejaar vind ik niet eens in de lijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren in het dorp zag ik op het huiskamerraam aangepakt dat Angus is geboren.
De man van wie ik denk dat het de vader is, stond in de deuropening. Echt zo'n Gallische, grote, stoere vent, lang donkerrood haar. Hij stond megatrots in de opening de visite uit te zwaaien. Echt zo'n type grote mond, maar een klein hartje. Op één of andere manier past het bij hem om z'n zoon Angus te noemen.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ik word oudquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben je van na 1939 en van voor 1980
Onderaan staat waar ze de gegevens vandaan hebben, de SVB is pas in 1983 begonnen met geautomatiseerde gegevensverwerking, dus dat verklaart een hoop.
Ik weet dat de naam in DLD wel vaker voorkomt ja. Maar evengoed, brrrrrquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:55 schreef Ynske het volgende:
ik weet niet beter als dat die naam normaal is, t komt hier in de familie voor, de vader is echter wel duitser
quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:06 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Gezien op het prikbord bij de kraamafdeling: Jillz.Of fan van AC/DC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren in het dorp zag ik op het huiskamerraam aangepakt dat Angus is geboren.
De man van wie ik denk dat het de vader is, stond in de deuropening. Echt zo'n Gallische, grote, stoere vent, lang donkerrood haar. Hij stond megatrots in de opening de visite uit te zwaaien. Echt zo'n type grote mond, maar een klein hartje. Op één of andere manier past het bij hem om z'n zoon Angus te noemen.
Angus, wel een leuke naam. Alleen associeer ik het ook altijd met de steakhouse keten.-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
Ai...quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Stukje verderop is een meisje geboren..Pemm
Van Pemmelu Endersun?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Stukje verderop is een meisje geboren..Pemm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |