abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:28:57 #76
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_72063955
Als het de naam is, maakt het toch niet uit of hij de top in is geschoten, Freecell? Als Leander een meisje was geweest had hij nu dus ook een 'top-naam' gehad. En bovendien hoor ik de naam Leander nu ook steeds meer. Dat maakt de naam toch niet minder waard voor jullie? Originaliteit is een groot goed, maar heeft niet zo'n lange levensduur.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_72063969
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:19 schreef freecell het volgende:
En ik heb nog wel wat ideeėn, maar TARA vindt alles 'mwa ' Zucht.
Ja, moeilijk is dat.
In die situatie zaten wij ook 2 keer

echt fijn dat het deze keer zo gemakkelijk ging
pi_72064067
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:28 schreef livelink het volgende:
Als het de naam is, maakt het toch niet uit of hij de top in is geschoten, Freecell? Als Leander een meisje was geweest had hij nu dus ook een 'top-naam' gehad. En bovendien hoor ik de naam Leander nu ook steeds meer. Dat maakt de naam toch niet minder waard voor jullie? Originaliteit is een groot goed, maar heeft niet zo'n lange levensduur.
Leander was echt de eerste Leander in onze omgeving, in 2008 in totaal 7x gegeven geloof ik en inderdaad, nu hoor je het ineens veel meer

Maar de top in is niet zo''n drama inderdaad, in onze omgeving kennen we niemand met die naam. Maar toch, later bij naar school gaan en dergelijke?

TARA vindt het dikke onzin om rekening te houden met de top. Al staat de naam al 5 jaar op 1.
pi_72064201
Wij hadden aan het begin een meisjes en jongens naam geroepen en eigenlijk komen we steeds op die 2 namen weer uit.
Zie veel andere namen enzo en als we het daar over hebben is het ook "mwoah" dus denk dat we toch bij die eerste namen uitkomen.

Als het een meisje word krijgt het nog een 2e naam, namelijk de naam van het overleden zusje van dus dat vinden we wel speciaal.

en die top, ja so be it toch?
Als jullie dat een mooie naam vinden?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:45:22 #80
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_72064260
Je kunt ook wel wat sleutelen aan sommige top-namen. Bijvoorbeeld de naam Lotte; je zou dan ook je kind Charlotte kunnen noemen. Een kind van mijn nichtje heet zo. Ik moest er even aan wennen, maar ik vind het nu wel een erg leuke naam. Sophie => Sophia kan dan ook bijvoorbeeld of Tess => Tessa.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_72064344
Hmm, als je googled op de top krijg je echt een paar verschillende! Nu weet ik niet welke de nieuwste is, haha
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:52:51 #82
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72064387
freecell, er zijn ook verschillende lijstjes En je hebt nog tijd zat toch?
Wij hadden beide keren echt moeite met de namen en toch is het goed gekomen. Sinds pas een paar weekjes zijn wij eruit.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72065663
wij hebben onze keuze ook vrijwel zeker gemaakt....
zowel voor een jongetje als een meisje
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72066235
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:28 schreef livelink het volgende:
Originaliteit is een groot goed, maar heeft niet zo'n lange levensduur.
wat een wijsheid!

en I couldn't agree more. Als het idd gewoon de naam is dan zou k niet zo'n rekening met zo'n lijstje houden. Was er niet een tijdje terug iemand die vertelde dat ze haar kind een top-5 naam had gegeven en dat hij de enige op school was met die naam, maar er zaten wel 4 van dezelfde met een niet-top-5 naam in de klas ofzo

Wellicht is iemand anders ook wel ontzettend origineel geweest en heeft L. straks toch een naamgenoot in de klas

Maar wel irritant als de andere partij alles "mwah" vindt.
Hier werd ook een hoop als mwah bestempelt (niet alleen door hem overigens ) maar er werd wel vrij actief meegedacht aan iets wat dan niet mwah was, dat vond k wel prettig.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72066316
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:15 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wat een wijsheid!

en I couldn't agree more. Als het idd gewoon de naam is dan zou k niet zo'n rekening met zo'n lijstje houden. Was er niet een tijdje terug iemand die vertelde dat ze haar kind een top-5 naam had gegeven en dat hij de enige op school was met die naam, maar er zaten wel 4 van dezelfde met een niet-top-5 naam in de klas ofzo

Wellicht is iemand anders ook wel ontzettend origineel geweest en heeft L. straks toch een naamgenoot in de klas

Hier werd ook een hoop als mwah bestempelt (niet alleen door hem overigens ) maar er werd wel vrij actief meegedacht aan iets wat dan niet mwah was, dat vond k wel prettig.
Tess was volgens mij ook een populaire naam, Amber ook, maar dat vond ik niet boeiend
Ik vind het beide mooie namen en daar gaat het toch om..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72066355
mischien nog een leuke link;
hier staan alle namen die in 2008 zijn gegeven en ook hoe vaak deze zijn gegeven;
inspiratie dus

http://www.svb.nl/int/nl/(...)_alle_namen_2008.jsp
pi_72066397
ik zie niks BJ
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72066462
nu wel kwas hem ff kwijt
pi_72066554
Amber op nummer 20 en Tess op 19
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72066651
onze naam is vorig jaar 64 keer gegeven en in de andere versie 34 keer
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72066727
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:15 schreef huuphuup het volgende:

Hij gaat nog wel meedenken hoor Hij begint alleen wat later
Hij heeft zelf Leander bedacht, dus hij kan het wel
pi_72066728
Oh, nou, nog 16 Damon's, zie ik..
pi_72066807
Onze jongens naam is 7 keer gegeven
En de meisjes naam 31 keer gegeven.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72066852
eenmaal Zesmaal gegeven in 2008 (goddank): Pippi... Waarom?! Ik ben 's werelds grootste Astrid Lindgren fan, maar je kind Pippi noemen?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:48:55 #95
190853 RockabeIIa
pi_72067075
Pip, Pippi, och er zijn ergere namen.

Ik heb trouwens wel gelijk een idee van wat voor soort mensen dat zouden zijn die zulke namen geven
pi_72067097
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:31 schreef huuphuup het volgende:
onze naam is vorig jaar 64 keer gegeven en in de andere versie 34 keer
*gaat zoeken
nee hoor haha

Wij zijn ook wel aardig uniek zie ik, hij is wel een aantal keren gegeven voor jongens in 2008, maar wel weinig.

Heerlijk die lijstjes, ik zie weer namen staan, in de jongenslijst zomaar een greep:
Aarsjia AARS?!
Abhaypartap Buitenlands vast, maar er staan echt hele vreemde namen tussen
Sinbad
Darlington
Deyengelo
Diamando
Diėgnario
Wammes
Zweitze
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72067129
Skipper bladiebladiebla
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:27 schreef Vicky het volgende:
Amber op nummer 20 en Tess op 19
Niet volgens deze link (Hij is net bijgewerkt met het 2e kwartaal van dit jaar erbij.)
http://www.svb.nl/int/nl/kinderbijslag/actueel/kindernamen/
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:50:53 #98
190853 RockabeIIa
pi_72067132
Sinbad vink gaaf!
pi_72067147
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:50 schreef Zweefvliegje het volgende:
Skipper bladiebladiebla
[..]

Niet volgens deze link (Hij is net bijgewerkt met het 2e kwartaal van dit jaar erbij.)
http://www.svb.nl/int/nl/kinderbijslag/actueel/kindernamen/
zag het later..

lekker boeiend
Ik hoor de naam Amber wel wat vaker, maar Tess heb ik pas 1x gehoord..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:54:46 #100
190853 RockabeIIa
pi_72067240
De combi is gewoon ook heel leuk, Vicky.

Ik wil trouwens stiekem al jaren een amberkleurig teckeltje bij en haar dan zo noemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')