abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:57:59 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72067329
Hier hangen verkiezingsposters van iemand die Bodo heet

No way dat ik daarop ga stemmen (verkeerde partij trouwens en dan dat zelfingenomen lachje op die foto - echt niet!)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_72067364
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:51 schreef Vicky het volgende:

[..]

zag het later..

lekker boeiend
Ik hoor de naam Amber wel wat vaker, maar Tess heb ik pas 1x gehoord..
Ik ook, bij jouw Tess, verder nog nooit eigenlijk!
Maar ik vind het een erg mooie naam, en inderdaad wat Rocka zegt, hij past ook mooi bij Amber.

Huup je hebt PM
pi_72067368
230 Alijander 1

Heuj, dat zijn wij

En Leander 16x

Maar Leander noemen we nooit Alijander natuurlijk (en staat dus niet in deze lijst als Leander), dus die lijsten zijn ook wel wat vertekend
pi_72067411
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:37 schreef Vicky het volgende:
Nu op tv iemand die Mannes heet
Ik ken iemand die Mans heet, ook een noorderling. Het stomme is dat het de meest bedeesde nerd is die ik ken, echt een eitje. En dan Mans heten... Iedereen heeft er ook commentaar op.

Maar goed, ik heb ook een probleem met vrouwen van 35 die 100 kilo wegen en dan Maartje, Geertje of Josje heten.
pi_72067417
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:54 schreef RockabeIIa het volgende:
De combi is gewoon ook heel leuk, Vicky.

Ik wil trouwens stiekem al jaren een amberkleurig teckeltje bij en haar dan zo noemen
Leuk!!

En tja idd de combinatie is gewoon heel erg leuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:03:00 #106
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72067448
Ik zag pas na een hele tijd dat onze naam in de top 10 lijstjes voorkomt. Nouja pech hebben dan, ik vind het gewoon DE naam en denk ook al tijden aan ons mannetje met die naam.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:05:35 #107
13151 crew  Rewimo
pi_72067513
1 Christan in 2008 en 1 Cristan. Blijft vrij zeldzaam dus
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:07:49 #108
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_72067567
hmmm onze keuzes staan er in 2008 best vaak in... maar wij vinden het gewoon mooie namen, die bij ons passen EN in familie en vrienden/kennissenkring nog niet voor komen.
(en qua klank ook niet teveel op die namen lijken)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Moderator vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:12:24 #109
5428 crew  miss_sly
pi_72067669
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:01 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik ken iemand die Mans heet, ook een noorderling. Het stomme is dat het de meest bedeesde nerd is die ik ken, echt een eitje. En dan Mans heten... Iedereen heeft er ook commentaar op.

Maar goed, ik heb ook een probleem met vrouwen van 35 die 100 kilo wegen en dan Maartje, Geertje of Josje heten.
Als je daar een probleem mee hebt, moet je daar misschien toch eens wat aan doen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:12:38 #110
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72067672
Haha die lijst...
Ik zag een Lolke en Lubbertkramer, wtf?
En een Rembrandt en een Smiley EEN SMILEY!!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:13:34 #111
5428 crew  miss_sly
pi_72067697
Nou maar hopen dat het ook een beetje een vrolijk kind is
pi_72067725
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als je daar een probleem mee hebt, moet je daar misschien toch eens wat aan doen
Dan zijn er veel die een wat aan zichzelf moeten laten doen, want dat soort vrouwen wordt ondanks hun tegenstribbelen toch echt door iedereen Maart, Jos en Geert genoemd.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:15:15 #113
190853 RockabeIIa
pi_72067731
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:13 schreef miss_sly het volgende:
Nou maar hopen dat het ook een beetje een vrolijk kind is

Ja zo een
Of zo
of deze <-- haha! ik zeg niks meer
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:16:18 #114
190853 RockabeIIa
pi_72067756
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:14 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Dan zijn er veel die een wat aan zichzelf moeten laten doen, want dat soort vrouwen wordt ondanks hun tegenstribbelen toch echt door iedereen Maart, Jos en Geert genoemd.

Waar slaat dit op?
Deze discussie hoort hier niet echt. Dat gaat over of een naam bij iemand past. Hier gaat het over kindernamen.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:18:12 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72067795
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:59 schreef freecell het volgende:
230 Alijander 1

Heuj, dat zijn wij

En Leander 16x

Maar Leander noemen we nooit Alijander natuurlijk (en staat dus niet in deze lijst als Leander), dus die lijsten zijn ook wel wat vertekend
Het zijn toch gewoon lijsten van de officiele namen?? Dus als Hans officieel Johannes Sebastiaan heet, dan staat hij er niet als Hans in maar zijn Johannes en Sebastiaan nog gewoon voorkomende namen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_72067952
dat zegt ze toch ook, leandra.
pi_72068037
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het zijn toch gewoon lijsten van de officiele namen?? Dus als Hans officieel Johannes Sebastiaan heet, dan staat hij er niet als Hans in maar zijn Johannes en Sebastiaan nog gewoon voorkomende namen.
Dat zeg ik
Dat het daarom wel een beetje vervormd

Want als iemand vraagt hoe hij heet zeg ik: Leander! En Niet Alijander Hans
pi_72068142
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:16 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Waar slaat dit op?
Deze discussie hoort hier niet echt. Dat gaat over of een naam bij iemand past. Hier gaat het over kindernamen.
Kindernamen worden ook namen voor volwassenen, uiteindelijk.

Ik vind op zijn minst dat je je als ouder moet realiseren dat je kind ook als volwassene met een naam door het leven moet. Postuur is niet het beste voorbeeld, omdat je dat niet altijd kunt voorzien. Hoewel ik me verbaasde toen kennissen van me (zij: 1 meter 90 lang, hij: nog een koppie groter, beide vrij fors) hun baby zo'n verkleinnaam gaven. Zo'n Saartje zit over 25 jaar wél met een kinderachtige naam opgescheept.

En dan heb ik het nog niet over fantasienamen die bij baby's heel misschien nog leuk zijn, maar later echt niet meer kunnen. Je gaf net zelf al wat voorbeelden.
pi_72068192
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:33 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik vind op zijn minst dat je je als ouder moet realiseren dat je kind ook als volwassene met een naam door het leven moet. Postuur is niet het beste voorbeeld, omdat je dat niet altijd kunt voorzien. Hoewel ik me verbaasde toen kennissen van me (zij: 1 meter 90 lang, hij: nog een koppie groter, beide vrij fors) hun baby zo'n verkleinnaam gaven. Zo'n Saartje zit over 25 jaar wél met een kinderachtige naam opgescheept.

En dan heb ik het nog niet over fantasienamen die bij baby's heel misschien nog leuk zijn, maar later echt niet meer kunnen. Je gaf net zelf al wat voorbeelden.
Saartje zal heus wel Saar worden en Floortje wordt vast Floor, Mickey wordt vast Mick...
Sommige namen kan je nou eenmaal niet veranderen, maar er zij nheus wel een aantal namen die veranderen met de tijd dat de persoon ouder wordt..

waar maak je je druk om??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72068303
Dan zou ik mijn kind Saar noemen, en eventueel in kindertijd als 'koosnaam' Saartje zeggen, Dan voorkom je dat je kind zijn naam zal moeten/willen veranderen. Ik kende een Nicky, 25 jaar. Overal waar zijn naam stond, maar geen geboortedatum, dacht men onbewust dat het een kind was. -je of -tje achter een woord betekent doorgaans dat iets klein is, dus is dat van die mensen nog niet eens zo raar. Hij heeft nu zijn naam laten veranderen.

En zoals ik net Pippi al noemde. Zie jij een 35 jarige vrouw zich voorstellen als Pippi? 'Hallo ik ben Pippi Boersma en ik kom solliciteren voor de baan als bankdirecteur'. Ik vind dat echt geen porum, spijt me zeer.
pi_72068324
arual heeft wel een punt, natuurlijk moet je nadenken over of een naam ook bij een volwassene kan passen. je hoopt toch wel dat je kind die leeftijd zal bereiken neem ik aan. maar ik begrijp het bezwaar tegen verkleinnamen als gertje oid niet zo goed. voor mijn gevoel heeft dat niks te maken met hoe groot of zwaar iemand is. 't is gewoon een naam. de verkleining duidt doorgaans simpelweg op het feit dat 't een vrouwelijk variant is.

een naam als 'fee' heeft dat risico (van niet passen) wel wat meer vind ik.
pi_72068344
pyttpytt, ik vind nicky voor een jongen ook niet zo handig gekozen. m'n neef heet ook zo en die wil nu hij 19 is inderdaad nick genoemd worden.

pippi is gewoon iets teveel aan pippi langkous gekoppeld.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:45:04 #123
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_72068362
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:35 schreef Vicky het volgende:

[..]

Saartje zal heus wel Saar worden en Floortje wordt vast Floor, Mickey wordt vast Mick...
Sommige namen kan je nou eenmaal niet veranderen, maar er zij nheus wel een aantal namen die veranderen met de tijd dat de persoon ouder wordt..

waar maak je je druk om??

ja idd, de meeste verkleinnamen worden uiteindelijk toch afgekort, net als andersom,

bijvoorbeeld; mijn zus heeft 3 kinderen; Thom, Mare en Suze
en nu ze nog klein zijn; spreek je vaak tegen ze als; Thommie, Maartje en Suusje....
(en Suze zal later wel Suus worden denk ik haha)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:55:37 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72068590
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:41 schreef Pyttpytt het volgende:
Dan zou ik mijn kind Saar noemen, en eventueel in kindertijd als 'koosnaam' Saartje zeggen, Dan voorkom je dat je kind zijn naam zal moeten/willen veranderen. Ik kende een Nicky, 25 jaar. Overal waar zijn naam stond, maar geen geboortedatum, dacht men onbewust dat het een kind was. -je of -tje achter een woord betekent doorgaans dat iets klein is, dus is dat van die mensen nog niet eens zo raar. Hij heeft nu zijn naam laten veranderen.

En zoals ik net Pippi al noemde. Zie jij een 35 jarige vrouw zich voorstellen als Pippi? 'Hallo ik ben Pippi Boersma en ik kom solliciteren voor de baan als bankdirecteur'. Ik vind dat echt geen porum, spijt me zeer.
Niet altijd, vaak betekent het ook dat het de vrouwelijke vorm van een jongensnaam is, maar dat is wel heel Oud-Hollandsch, dat dan wel weer

Hendrikje, Bertje, Josje enz.

Pippi is trouwens sowieso niet handig als je ooit nog eens internationaal carrière wilt maken
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:56:59 #125
190853 RockabeIIa
pi_72068626
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:33 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Het ging me ook vooral om de ondertoon die je met je berichten mee gaf.
  Moderator vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:58:04 #126
5428 crew  miss_sly
pi_72068644
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:14 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Als iemand zelf een probleem heeft met de eigen naam, is dat een ding.
Dat jij een probleem hebt met iemand anders' naam, vind ik behoorlijk overdreven. Je lunt een mening erover hebben (mooi/lelijk vinden, etc), maar als je er een probleem mee hebt, wordt het misschien tijd dat je je wat minder focust op anderen.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:17:18 #127
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72069128
Sietske is toch ook een verkleining? Wietske. Maaike. Die zitten er vast niet op te wachten om als Siets Wiets en Maai door het leven te gaan. Ook al zijn ze 35 en 100 kilo.

Mijn tantes heten Froukje en Sjoukje en laten zich hun hele volwassen leven Frouk en Sjouk noemen. Ik vind dat wel wat hebben zo een meegroeinaam.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:17:25 #128
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72069130
De naam Devin is vorig jaar 50 keer gegeven en de naam van zijn broertje 23 keer.

Over buitenlandse namen:
Het was de bedoeling dat mijn ouders voor slechts 2 jaar naar Nederland zouden komen. In die periode werd ik geboren en gaven ze me een Israelische naam, ze bleven nog wat langer, zusje geboren, "we gaan terug als de meiden klaar zijn met school", blablabla...
31 jaar verder wonen ze hier nog steeds en heb ik een nog altijd vrij pestgevoelige voornaam die in het Hebreeuws wel heel mooi klinkt, maar hier gemakkelijk verbasterd kan worden en standaard verkeerd wordt geschreven en uitgesproken. Tegenwoordig vind ik het geen probleem meer, vind het zelfs bijzonder, maar als onzekere puber heb ik mijn ouders menigmaal jankend vervloekt.
.... met gevoel voor drama....
pi_72069153
Ach ik ken een jonge vrouw van 1.85m die Claartje heet, en die heeft helemaal geen problemen met haar naam. Vind het juist wel leuk eigenlijk (hoewel het wel even wennen is).

Willow is 0x gegeven vorig jaar Nul keer!

Kersjes, nou ben ik heel benieuwd hoe jij heet
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72069184
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:18 schreef innepin het volgende:
Ach ik ken een jonge vrouw van 1.85m die Claartje heet, en die heeft helemaal geen problemen met haar naam. Vind het juist wel leuk eigenlijk (hoewel het wel even wennen is).

Willow is 0x gegeven vorig jaar Nul keer!

Kersjes, nou ben ik heel benieuwd hoe jij heet
ik ook, ik wist het maar ben het vergeten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72069234
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:42 schreef bixister het volgende:
arual heeft wel een punt, natuurlijk moet je nadenken over of een naam ook bij een volwassene kan passen. je hoopt toch wel dat je kind die leeftijd zal bereiken neem ik aan. maar ik begrijp het bezwaar tegen verkleinnamen als gertje oid niet zo goed. voor mijn gevoel heeft dat niks te maken met hoe groot of zwaar iemand is. 't is gewoon een naam. de verkleining duidt doorgaans simpelweg op het feit dat 't een vrouwelijk variant is.

een naam als 'fee' heeft dat risico (van niet passen) wel wat meer vind ik.
mee eens
smiley voor een volwassene is ook wat vreemd

Geertje en Maartje zijn volkomen normale Hollandse namen. Of zoals mn zusje, Bregtje. En ik moet zeggen, ik ken een Gijsje, 4 x een Maartje en dan uiteraard mn zusje, en geen van allen spreek ik aan zonder de -tje. Heel soms in de afgekorte versie wel, denk aan, roepen over het station ofzo maar allemaal willen ze stuk voor stuk gewoon aangesproken worden met hun hele naam. En er zijn er zelfs bij die in staat zijn je een dreun te verkopen als je de -tje weg laat omdat ze die mannenversie van de naam heul niet mooi vinden *denkt aan een fokker in t bijzonder
Het heeft weinig met passen bij een volwassene te maken maar alles met de vrouwelijke variant op een naam.

Een vrouwenversie van een naam komt in alle talen voor, denk aan Joseph/Josephine, Albert/Alberta (-ine), Rene/Renee enz enz. De hollandse variant hiervan is gewoon het suffix -tje.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72069276
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:17 schreef Kersjes het volgende:
De naam Devin is vorig jaar 50 keer gegeven en de naam van zijn broertje 23 keer.

Over buitenlandse namen:
Het was de bedoeling dat mijn ouders voor slechts 2 jaar naar Nederland zouden komen. In die periode werd ik geboren en gaven ze me een Israelische naam, ze bleven nog wat langer, zusje geboren, "we gaan terug als de meiden klaar zijn met school", blablabla...
31 jaar verder wonen ze hier nog steeds en heb ik een nog altijd vrij pestgevoelige voornaam die in het Hebreeuws wel heel mooi klinkt, maar hier gemakkelijk verbasterd kan worden en standaard verkeerd wordt geschreven en uitgesproken. Tegenwoordig vind ik het geen probleem meer, vind het zelfs bijzonder, maar als onzekere puber heb ik mijn ouders menigmaal jankend vervloekt.
ik vind dat jij een mooie naam hebt

maar ik hou wel van bijzondere en buitenlandse namen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72069488
* Vlindur heeft de naam van Kersjes weer tussen dr PM's gezocht. Bijzonder issie zeker
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72069664
Ik ken een Guusje en Fransje. Beiden zijn ze tevreden met hun naam hoeft het -je er echt niet vanaf. Fransje is wel erg lang en dun, bedenk ik me nu.

Onze naam is 57 gegeven in 2008. In de simpele schrijfwijze.
pi_72069680
Er is natuurlijk wel een verschil in namen als Froukje, Sietske, Baukje en namen als Lotje, Saartje en Floortje. De laatste zijn namelijk ook zonder -je gewoon meisjesnamen. Bij Froukje denk ik niet aan een kind, maar die associatie heb ik bij Saartje en Floortje veel sterker. En dat lijkt mij voor pubers of volwassenen niet zo leuk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:53:52 #136
13151 crew  Rewimo
pi_72070007
Mwah, hoe vaak ik niet als Meneer Rewimo word aangesproken... Blijkbaar is het nog niet echt doorgedrongen dat je als vrouw Renée kunt heten. Zelfs in ziekenhuizen, waar op alle papieren vermeld staat of je M of V bent, gaat het nog vaak mis.

En in DLD vinden ze het helemaal vreemd. Vooral omdat ze mijn tweede naam niet kennen en die blijkbaar ook suggereert dat ik een man ben Bij het ziekenfonds hebben ze zelfs eerst een verkeerd kaartje gemaakt. En toen ik daarmee naar het kantoor ging bleek dat het goed op de aanmelding stond maar dat degene die die verwerkt had blijkbaar had gedacht dat het wel een foutje zou zijn
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_72070098
Myrthe is de enige Myrthe op de hele school terwijl het toch geen ongewone naam is (of was, in 2004).
pi_72070302
'Royale' naam Huup! Erg mooi ook!
pi_72070330
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:05 schreef Ssserpente het volgende:

senk joe
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72070350
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:05 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb de naam ook gezien, zonder er bewust naar te zoeken
Ik vind het een heeeeele leuke naam!!!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72070487
Volgens mij had je 'm al wel eens ergens genoemd, Huup. Of niet?
pi_72070561
Hebben jullie nog steeds dezelfde jongensnaam, Vlinder? Moest ff wennen, maar vind 'm nu wel erg leuk! Stoer maar toch heel aardig!
pi_72070597
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:11 schreef Ssserpente het volgende:
Volgens mij had je 'm al wel eens ergens genoemd, Huup. Of niet?
nee hoor

ik heb wel met half fok gePM'd over de naam maar echt in een topic genoemd heb ik hem niet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72070664
Haha, wmb mag ook iedereen de naam weten, maar N. wil dat het een verrassing blijft. Hoewel mijn en zijn ouders en mijn beste vriendin het al weten.

Gek, had toch een heel sterk o-ja-gevoel bij jullie naam, maar nooit via PM gehad.
pi_72070684
Ik vind m ook mooi Huup
zag m van de week langskomen op tv en toen dacht ik meteen aan
jou

sserpente, mijn pm staat open hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:19:52 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_72070713
Ik betrap mezelf erop dat ik het steeds vaker over "insertnaam" heb in plaats van over de baby of de kleine
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72070812
ghehe wat Vicky zegt, mn pm-box staat open hoor!

hier weet niemand de naam, juist onze ouders en directe familie niet. Dat fokkers van hier het wel weten vind ik geen enkel probleem, maar om heel eerlijk te zijn denk ik wel dat mn lief het niet leuk vindt

Troel wij hebben het hier ook vaak gewoon over "naam" maar toch ook vaak nog wel over ons meisje enzo. Het verschilt een beetje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:25:57 #148
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_72070880
Oké, ik geef het op. Mijn nieuwsgierigheid wint. Zou ik een pm mogen krijgen met de babynaam van huuphuup en als iemand me dan ook meteen even doorgeeft wie pvoess (of zoiets) is?

Mijn dank is groot!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_72070893
Ik heb ook niet tegen M gezegd dat een paar op fok de naam wisten dan had ik vast oorlog gehad..
Mijn moeder en zusje hadden het goed geraden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72070921
Wat zijn jullie erg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')