Om het overzichtelijk te houden heb ik maar even een nieuw topic aangemaakt.
Spullen zijn af te halen in Weert. Verzenden is geen probleem (tenzij anders aangegeven), en gaat tegen de TNT tarieven.
Hama 5 port 10/100 Ethernet switchInclusief adapter
Eenvoudige switch, is overbodig geworden aangezien ik nu draadloos internet heb.
5 euroToshiba Slimline DVD drive SD-R6372Komt uit een Targa laptop. Leest geen cd’s of dvd’s meer. Ik heb geen idee wat precies de oorzaak is, de DVD drive vervangen was sneller en makkelijker dan deze te (laten) repareren. Wellicht is de lens goed schoonmaken al voldoende.
1 euroStudieboekenOperationeel personeelsmanagement (inclusief CD-rom)
15 euroBeleidsnota’s die (door)werken
10 euroHandleiding voor beleidsteksten
15 euroManagement, a European perspective – Keuning
20 euroCustomer Relationship Management
20 euroInformatiekunde1
15 euroLeerboek Personeelsmanagement – Kluytmans
25 euroFinancieel inzicht in toerisme en vrije tijd – Rijnders (inclusief werkboek)
5 euroAlle boeken zijn in (zeer) goede staat.
LeesboekenDe achterlingen
Het huis van de blauwe mango's
De vallei van de paarden
De stam van de holebeer
Samen voor 10 euro Weduwe voor een Jaar - John Irving
In prima staat.
4,50 euroSony DVP-NS38 DVD spelerPrima DVD speler, mag weg wegens overcompleet. Bon en handleiding zijn nog aanwezig.
30 euroJVC afstandsbediening RM-SDR008EHoort bij JVC DVD recorder DR-M10, maar de dvd recorder heeft de geest gegeven.
5 euroUniversele afstandsbedieningenDe afstandsbedieningen werken prima, ze zijn gebruikt om de zenders van een TV in te stellen waarvan de originele afstandsbediening kwijt was.
![]()
Per stuk 1 euroUlead Photo Explorer 8 SENieuw in seal.
Origineel en compleet met serial.
2,50 euroPinnacle Studio SE 9 / Pinnacle Instant CD-DVD 8Beide programma's zijn origineel en compleet met serial (staat op de DVD).
5 euroEastpack tas
10 euro![]()
Wii Sports
10 euroDat was het voorlopig weer..
Try-wing schroevendraaier voor de Wii
2 euroHeineken Speakerkratjes
7,50 euro