Naast het 'eerder beginnen met leren' en dat soort dingen, wat ben jij van plan om te gaan verbeteren in je studie-gedrag?
Wat zijn jouw doelen?
Stel ze reëel. Als je weet dat je je P of Bachelor niet gaat halen, stel jezelf dan reële doelen en probeer je hier aan te houden. Als je te hoog je doelen stelt loop je (weer) het risico jezelf te overlopen en zo dingen half te doen (als je je voor teveel vakken inschrijft en ze allemaal half blijft volgen) in plaats van helemaal.
Ergens eind herftsemester dit topic weer even omhoog schoppen en dan kijken hoe het er voor staat

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zelf wil ik komend studiejaar minstens 40 studiepunten halen.
40 lijkt weinig, maar omdat ik een bestuursjaar ga doen voor onze (vrij drukke) studievereniging, is het nog best een aardig doel. Wel te doen, volgens mij.
Daarnaast ga ik proberen om meer tijd op de uni zelf door te brengen en ook structureel daar te blijven als ik onverhoopt wat niet doorgaande colleges heb. Soort van 9 tot 5 dagen draaien voor ritme en structuur.
Uiteraard het eerder beginnen met leren en bijhouden van de stof, maar vooral de structuur en het dus structureel aanwezig zijn op de faculteit zal noodzakelijk zijn om deze doelen te kunnen realiseren
[ Bericht 6% gewijzigd door motorbloempje op 27-07-2009 11:57:42 ]