ik ben natuurlijk zo bejaard dat ik dat niet meer weetquote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef Eustace. het volgende:
Hoe was jullie eerste keer zoenen en eerste keer seks?
Maar die ene vriend die het wel weet, die zit zeg maar bij mij op de boot, sterker nog, hij is mijn kwartiermeester.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan moet je dat niet van je af laten pakken hoor,en dan maar met de bibbers in de knieen toch gaan
je zult zien dat het niet ter sprake komt als je vriend zijn mond houdt, en het dus geen issue zal zijn en jij gewoon 9 leuke dagen op de boot gaat hebben!!
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk zo bejaard dat ik dat niet meer weet
Hoho, niet zo snel. Ik ben óveral out, ontken nooit, behalve daar. Ik ben niet een geïsoleerd kastgevalletje.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en moet Eustace jou dan als voorbeeld nemen en zich na de 30 nog steeds niet helemaal en overal zichzelf kunnen zijn ?
eerste keer sex (met een meisje). Ik was snel klaar.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef Eustace. het volgende:
dan ben je dus al verder dan Miekequote:Op maandag 27 juli 2009 13:43 schreef Eustace. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hoho, niet zo snel. Ik ben óveral out, ontken nooit, behalve daar. Ik ben niet een geïsoleerd kastgevalletje.
Met een jongen had je meer tijd nodig ?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
eerste keer sex (met een meisje). Ik was snel klaar.
Wie? En waarom word ik zo vaak vergeleken met andere mensen waarbij ik dan altijd iets heb van 'liek whut, wie?'?quote:
Een meisje.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Was ze zo goed dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, das weer het andere extreme. Dit zal mij wel gaan opbreken. ooit.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en moet Eustace jou dan als voorbeeld nemen en zich na de 30 nog steeds niet helemaal en overal zichzelf kunnen zijn ?
Mike is soms net een meisje dat we hier dan als Mieke aanduidenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Wie? En waarom word ik zo vaak vergeleken met andere mensen waarbij ik dan altijd iets heb van 'liek whut, wie?'?
de roze spandoeken van Baltar en mij zijn zeer geduldigquote:Op maandag 27 juli 2009 13:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, das weer het andere extreme. Dit zal mij wel gaan opbreken. ooit.
nee, ik was 12 destijds.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Met een jongen had je meer tijd nodig ?
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Een meisje.Een levende, echte, in haar natuurlijke habitat?
Nee, ik was gewoon te geil. bijwijze van 4 stoten en klaar. (Maar ja, daarna nog een keer, dat dan weer wel)quote:
Volgens mij kent ze die alquote:Op maandag 27 juli 2009 13:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in principe wel.
Leer ze nog maar een nieuw woordje
Felching.Zijn ze de hele dag weer zoet.
een meisje?? hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mike is soms net een meisje dat we hier dan als Mieke aanduiden
We gaan nergens heen hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 13:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie gaan elkaar straks nog echt missen
Zoenen: Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef Eustace. het volgende:
je hebt toch niet echt spandoeken gemaakt, he?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de roze spandoeken van Baltar en mij zijn zeer geduldig
Genant. En isdithetnou-ig.quote:
Leuk.quote:en eerste keer seks?
maar jij was toch volleerd hausfrauquote:Op maandag 27 juli 2009 13:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een meisje?? hoe kom je daar nu weer bij?![]()
Ik doe hier niet de drama and shit..
had je maar naar nijmegen moeten komen, had je ze kunnen lezenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt toch niet echt spandoeken gemaakt, he?
wat stond er op?
Juist in een 'relatie' ga je juist meer experimenteren op sexgebied. Want dan is het vertrouwd, je kent elkaars likes and dislikes. Met one-night stand pak ik niet echt groots uit.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
Eerste keer zoenen was ranzig (een roker).. ik dacht echt wtf waarom is dit zo ranzig.. maar die erna was beter. Sex eerste keer vooral spannend, en daardoor lekker.. In een vaste relatie is het naar mijn idee heel anders.. niet echt spannend ofzo meer
maar je weet wel wat je lekker vindt en geen geklooi mer condooms
lees maar even terug dan zie je dat ik niet, en blubberzwijn en XMNR8R er wel heen gaanquote:Op maandag 27 juli 2009 14:01 schreef MisterO het volgende:
En, wie gaan er dit jaar allemaal naar Pride?
Nee, Nuno is de Bonnie. Alhoewel ik ook van mijn wijn houd.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij was toch volleerd hausfrauinclusief daily use of fino
Inderdaad en mijn ervaring bij one-night-stand's is toch dat de volgende ochtend een beetje ongemakkelijk isquote:Op maandag 27 juli 2009 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Juist in een 'relatie' ga je juist meer experimenteren op sexgebied. Want dan is het vertrouwd, je kent elkaars likes and dislikes. Met one-night stand pak ik niet echt groots uit.
dus je had me daadwerkelijk en public geout als ik daar had gelopen?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je maar naar nijmegen moeten komen, had je ze kunnen lezen
Maar Bonnie heeft toch niet zo'n veel gebruikt en vol balboekje ?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, Nuno is de Bonnie. Alhoewel ik ook van mijn wijn houd.
ga eens lunchen jij, je hapt te gemakkelijkquote:Op maandag 27 juli 2009 14:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus je had me daadwerkelijk en public geout als ik daar had gelopen?![]()
très dangereux.
Dat dus. Alhoewel ik toch liever niet weer een vriend heb die vies hard geilt op leren jassen en rokende gangstertype's, zoals me ex wel deed.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Juist in een 'relatie' ga je juist meer experimenteren op sexgebied. Want dan is het vertrouwd, je kent elkaars likes and dislikes. Met one-night stand pak ik niet echt groots uit.
Nee, Nuno heeft een volblafboekje.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Bonnie heeft toch niet zo'n veel gebruikt en vol balboekje ?
ik had dit nog van de week gedraaidquote:
Ik geloof niet dat Niels gaat rondstrooien dat we sex hebben in de pauzequote:Op maandag 27 juli 2009 13:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja gaandeweg kwam ik er dus achter dat het niet van Niels afkomstig was
Ah ok, die 2 ken ik ook niet, dus herkennen zal moeilijk worden vrees ikquote:Op maandag 27 juli 2009 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees maar even terug dan zie je dat ik niet, en blubberzwijn en XMNR8R er wel heen gaan
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga eens lunchen jij, je hapt te gemakkelijk
Misschien. Ligt aan Eefje / Tiboquote:Op maandag 27 juli 2009 14:01 schreef MisterO het volgende:
En, wie gaan er dit jaar allemaal naar Pride?
Alhoewel ik een paar weken geleden heb gelezen op de telegraaf site dat de helft van de werknemers sex heeft op het werk met collega's.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Niels gaat rondstrooien dat we sex hebben in de pauze
Dan was het truckstar festival verplichtte kost voor je ex ?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:06 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dat dus. Alhoewel ik toch liever niet weer een vriend heb die vies hard geilt op leren jassen en rokende gangstertype's, zoals me ex wel deed.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:06 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dat dus. Alhoewel ik toch liever niet weer een vriend heb die vies hard geilt op leren jassen en rokende gangstertype's, zoals me ex wel deed.
lopt er op het iberisch schiereiland niets rond van uw gading ?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, Nuno heeft een volblafboekje.![]()
Nee, ik heb ook geen vol balboekje. Dat ik elke avond de hort op ben.
Ik ben niet krampachtig op zoek naar een relatie. (ik ben net met daten bezig. Alhoewel dat ook weer een tijd geleden is.)
Ik bedoelde het niet zo serieusquote:Op maandag 27 juli 2009 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want mensen die wel aandacht krijgen mogen nooti klagen dat ze de verkeeerde aandacht krrijgen.
Net als dat mensen die dun zijn ook nooit mogen klagen want kleren passen ze
Can ya smell the BS ladies and gentlemen?!
Hoor ik niet bij!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Alhoewel ik een paar weken geleden heb gelezen op de telegraaf site dat de helft van de werknemers sex heeft op het werk met collega's.
vandaar ook mijn verbaasde reaktiequote:Op maandag 27 juli 2009 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Niels gaat rondstrooien dat we sex hebben in de pauze
maar jij weet toch uit eerste hand dat ik ENG benquote:Op maandag 27 juli 2009 14:15 schreef Desmonkey het volgende:
Stroekie weet echt alles. Dat is echt eng.
Je hebt me gekwetstquote:Op maandag 27 juli 2009 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo serieus. Natuurlijk mag je ook lekker klagen zoals de normale mens.
Ja....quote:Op maandag 27 juli 2009 14:15 schreef Desmonkey het volgende:
Stroekie weet echt alles. Dat is echt eng.
I get around.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lopt er op het iberisch schiereiland niets rond van uw gading ?
Maar jij had toch eventueel de headquarters van fam als backup ?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
I get around.![]()
Maar om hier te gaan daten. dat zet ook geen zoden aan de dijk. Temeer omdat ik geen baan heb. Blijf ik in NY? blijf ik in Spanje? Kamervragen, kamervragen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij had toch eventueel de headquarters van fam als backup ?
en die webshops leveren niet goed op voor bread and (boy) butter ?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik had het er al over gehad. Ze hebben meteen een positie voor mij. (no pun intended
)
Maar ja.....ik weeet het nog niet.
Ben er nog niet echt ingedoken. Ik wil eerst alle cijfers zien etc. Tevens wil ik dat met een ander samendoen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die webshops leveren niet goed op voor bread and (boy) butter ?
Oke. We kunnen dan misschien wel meeten. Gaan we elkaars mensen keurenquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke. We kunnen dan misschien wel meeten.
dat schreeuwt om foto'squote:Op maandag 27 juli 2009 14:32 schreef HuubTuub het volgende:
De brandweerspuitgasten staan elkaar hier helemaal onder te spuiten. Hoe kan ik zo mijn werk doen... Oh en hoi!
Je weet toch dat Ang3l niet meer aan meeten doet, daar komt achteraf toch alleen maar gezeik vanquote:Op maandag 27 juli 2009 14:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke. We kunnen dan misschien wel meeten. Gaan we elkaars mensen keuren![]()
Hee kan het zijn dat ik je krullebol uit Eindhoven zaterdag in Amsterdam heb gespot?
Werk je op de kazerne?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:32 schreef HuubTuub het volgende:
De brandweerspuitgasten staan elkaar hier helemaal onder te spuiten. Hoe kan ik zo mijn werk doen... Oh en hoi!
quote:
quote:
moeten ze wel er lekker uitzien, als in Fisting Firemen deel 3quote:
Je weet niet wie er stiekem op komt dagen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
sjonge jonge, het is niet dat er een 'meet' komt inclusief drama en al
ik heb foto op twitter staan. Het lijkt er op dat ze nu helemaal leeggespoten zijn.quote:
Kijk als jij het was had ik het niet zo erg gevonden hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet niet wie er stiekem op komt dagen.
Ik niet hoor.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kijk als jij het was had ik het niet zo erg gevonden hoor
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij ziet al de titel firehoose deel 1 tot en met 10 voor je in scriptvorm
Ron heeft toch ook een poosje voor Jamai met een volwassenen filmster gescharreld ?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef HuubTuub het volgende:
Die ken ik niet, ik wacht wel op de musical met Ron Link
Mieke gaat straks streaming filmpjes doen via mieke's handkar hoekje punt enelquote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef HuubTuub het volgende:
Ik ken die man niet, ik moest ff googlen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef HuubTuub het volgende:
presentatie: Chantal Jansen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:55 schreef Desmonkey het volgende:
Wie is mijn ex? Best wel fout en slecht.
* verslikt zich*quote:Op maandag 27 juli 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke gaat straks streaming filmpjes doen via mieke's handkar hoekje punt enel
Chantalquote:Op maandag 27 juli 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
presentatie: Chantal Jansen.![]()
wat een inhoudsloze kut is dat. Daar zit ook niets in. Tenminste vroeger, ik weet niet hoe het nu is.
Chantal is juist heelijk ongecompliceerd en heeft grote zelfspot en goed gevoel voor humor zoals je Fatima als zangeresje bij dat sportgala terecht weesquote:Op maandag 27 juli 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat een inhoudsloze kut is dat. Daar zit ook niets in. Tenminste vroeger, ik weet niet hoe het nu is.
maar jij gaat dan ook niet mainstreamquote:Op maandag 27 juli 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
* verslikt zich*
mieke's handkar??![]()
![]()
Nee daarmee is de markt al verzadigd, om het wiel opnieuw uit te vinden.![]()
Chantal is echt grappig als presentatrice.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
ja haar reakties zijn vaak best wel scherp en spitsquote:Op maandag 27 juli 2009 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ChantalIk vind haar echt heel erg tof als ze live is, zonder autocue.
thank you!!quote:Op maandag 27 juli 2009 15:02 schreef HuubTuub het volgende:
Ach, het hoofd is leuk. Van Ron dan.
Chantal mogen ze een tv verbod opleggen, dom wicht net als Dooske
Elkaars mensen?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke. We kunnen dan misschien wel meeten. Gaan we elkaars mensen keuren![]()
O dat zou goed kunnen. Ik denk dat ie hier iedereen al versleten heeftquote:Hee kan het zijn dat ik je krullebol uit Eindhoven zaterdag in Amsterdam heb gespot?
maar is het is (nog) geen streaming video's. heb je die twee sites bekeken? Tis wel voor de hetero's. Maar als ik dat dan ga doen wil ik dat wel gaan uitbreiden.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij gaat dan ook niet mainstream
Hij Tibo, jij Diemenguy. Bij de les blijven Ang3la.quote:
mij heeft hij nog niet gedaan, maar ik had dan weer wel anderen binnen de musicalscenequote:Op maandag 27 juli 2009 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Elkaars mensen?
[..]
O dat zou goed kunnen. Ik denk dat ie hier iedereen al versleten heeft
gewoon de complete jamin digitaal ontsluitenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar is het is (nog) geen streaming video's. heb je die twee sites bekeken? Tis wel voor de hetero's. Maar als ik dat dan ga doen wil ik dat wel gaan uitbreiden.
Sites zijn ondergebracht bij een bedrijf in Den Haag, die verzorgen die shit erachter.
Vanwege haar domme dozigheid?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Chantal is echt grappig als presentatrice.
Bij de les blijven? Tibo komt helemaal niet naar de pride.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij Tibo, jij Diemenguy. Bij de les blijven Ang3la.
Oh. Dan had ik iets fout begrepen. En Mr.O vast ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de les blijven? Tibo komt helemaal niet naar de pride.
He's not into the gay sceneHij's ook nog nooit op roze maandag geweest.
Tibo gaat naar Sneakerz op het stadhuisplein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |