abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71423158
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 08:49 schreef Dragorius het volgende:
Hier zie ik werkelijk je punt niet. Dat meen ik echt. Bijdehand? Actief? Ik post misschien met 'passie' omdat de onderwerpen mij na liggen, maar ik ga niet iemand publiekelijk terecht zetten of aan de schandpaal nagelen met zogenaamde bijdehante posts. Ik ga er vanuit dat mensen hun eigen graf wel graven als ze dom en niet onderbouwd bezig zijn

En, mijn standpunt heb ik al eerder toegelicht, zoals in de vorige posts Of heb je het nu over iets anders?
Het gaat hierin alleen om het feit dat bijdehandt positief is. Jouw standpunt snap ik inmiddels wel, en denk toch niet dat ik je hierin van mening radicaal kan laten veranderen, iets wat ik denk dat je overigens veel goed zou doen.

Mooi voorbeeld overigens net bij de Albert Heijn, ik moest even aan jou denken toen ik die caissiere hoorde spreken hehe. Er kwam namelijk een Chinees vrouwtje bij de kassa met een disney handdoek, ze zei dat ze deze in de kortingsbak had gevonden.

Wat gebeurt er nu: de caissiere belt naar de balie en zegt: "er staat hier een vrouwke met een dure handdoek, ze zegt dat die uit de kortingsbak komt, maar dat is toch niet zo, dat kan toch niet?"
Uiteindelijk bleek het wel te kloppen. Mijn punt in dit verhaal, het verhaal van het Chinese vrouwtje is onnodig in twijfel getrokken en de woorden die gebruikt werden gingen er al vanuit dat het vrouwtje aan het liegen was/ongelijk had.

Kijk, die caissiere kan ook zeggen dat haar informatie niet goed genoeg is om te kunnen weten of dit klopt, en ze dus niet weet hoe het zit met deze kortingen. Dat had een stiekem vrij harde uitspraak gescheeld, omdat ik ook wel weet dat die caissiere het niet slecht bedoelde.

Daarom vind ik het ook mooi om te zien hoe goed jij bezig bent met het onderbouwen van je standpunten, echter blijf je telkens een kant kiezen. Dit is helemaal niet nodig.

Kijk: Ik heb geen kant gekozen, net zoals ToT bijvoorbeeld. De laatste tijd heb ik ernstig veel informatie over dit onderwerp binnen gekregen waarmee ik nogsteeds aan het worstelen ben. Aan de ene kant trieste verhalen over de zorg binnen mijn omgeving, lees familie. Aan de andere kant weet ik maar al te goed wat mensen doen voor macht en geld. Het is dan ook lastig om een standpunt te kiezen in dit verhaal, echter ben ik de fase voorbij waarin ik met hart en ziel geloofde in de zorg etc. Natuurlijk is er nog wat vertrouwen in de zorg over, omdat ik ook goede ervaringen heb.

Het enige dat ik er dan ook aan over hoop te houden is een houvast, om de komende tijd zo goed mogelijk aan te kunnen. Ik bedoel, wat zou jij gaan doen op het moment dat de maatschappij zoals wij die kennen niet meer bestaat? Denk jij dat je dan genoeg kennis hebt om te kunnen overleven? Of ben je te afhankelijk van dingen als de zorg/supermarkt?

[ Bericht 1% gewijzigd door mediaconsument op 29-07-2009 12:22:15 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:58:11 #177
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71423200
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:54 schreef vanwelleer het volgende:

Texas: Mother decapitates and eats newborn
Hoe houdt dit verband? Ik zie het niet…
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71423222

National Situation Update: Tuesday, July 28, 2009

Homeland Security Threat Level: YELLOW (ELEVATED).

National Weather Forecast
South
Widespread showers and thunderstorms, with locally heavy rainfall, are forecast from portions of the Carolinas to Oklahoma and northern Texas.
Midwest
Scattered showers and thunderstorms are expected from the Great Lakes to the Central Plains. A few storms may turn severe over parts of southern Michigan and northern Indiana.
West
Excessive Heat Warnings have been issued for the Seattle and Portland areas. Temperature highs will range from the mid 90s near Seattle to the 100s in much of Oregon. Farther south, 100s and 110s are forecast for the Desert Southwest. Scattered showers and thunderstorms are expected in the Rockies and adjacent High Plains. A few of these storms could turn severe with hail and strong winds, especially over parts of southern Colorado and eastern New Mexico.
Northeast
Portions of the Mid-Atlantic will be near 90 degrees - including Washington, D.C. and Philadelphia, PA. There will be some thunderstorm activity today, but the storms will be scattered. (NOAA, National Weather Service, various media sources)

Wisconsin Severe Weather
Severe weather occurred in Southern Wisconsin on Monday evening. There were reports of heavy rains, hail, strong winds and possible tornadoes. The State Emergency Operations Center was activated to Level 3 earlier this evening with partial staff, but has now returned to Level 4 activation with normal monitoring.
Numerous counties reported downed power lines, trees, and road closures, but little structural damage. There has been no request for state assistance. (Region V, Wisconsin EM)

Fire Management Assistance Grant (FMAG)
No new activity. (FEMA HQ)

Tropical Weather Outlook
Atlantic
Tropical Cyclone formation is not expected during the next 48 hours.
Eastern Pacific
An area of disturbed weather associated with a tropical wave is located several hundred miles south and south-southwest of Manzanillo Mexico. Development, if any, should be slow to occur as the system moves west to west-northwestward around 10 to 15 mph. There is a low chance, less than 30 percent, of this system becoming a tropical cyclone during the next 48 hours.

An area of disturbed weather is located about 1,300 miles southwest of the southern tip of Baja California. Development of this system, if any, is also expected to be slow to occur as it moves westward around 10 to 15 mph. There is a low chance, less than 30 percent, of this system becoming a tropical cyclone during the next 48 hours.
Central Pacific
No tropical cyclones are expected through Tuesday afternoon.
Western Pacific
No activity threatening U.S. territories.(NOAA, HPC, National Hurricane Center, Central Pacific Hurricane Center and the Joint Typhoon Warning Center)

Earthquake Activity
No new activity (FEMA HQ)

Preliminary Damage Assessments

Wildfire Update
National Preparedness Level 2 (increased activity)
National Fire Activity as of Monday, July 27, 2009:
Initial attack activity: Light (282 new fires)
New large fires: 4
Large fires contained: 0
Uncontained large fires: 12
States affected: OR, WA, MT, AK, CA, UT, ID, TX, NC, and NV (NIFC)

Disaster Declaration Activity

Last Modified: Tuesday, 28-Jul-2009 07:55:57 EDT
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71423315
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:58 schreef Iblis het volgende:

[..]

het gebeurt op de plek waar een boel mensen aan het oefenen zijn, en waarvan wordt vermoed dat ze een andere agenda hebben behalve oefenen.....
het zou zomaar een test kunnen zijn, of niet......
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2009 @ 12:02:13 #180
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_71423328
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:58 schreef Iblis het volgende:

[..]

Zie je dat echt niet? Open je ogen man, het is zo duidelijk als wat!

En zo te zien hebben ze HAARP ook al ingezet
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_71423397
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:02 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Zie je dat echt niet? Open je ogen man, het is zo duidelijk als wat!

En zo te zien hebben ze HAARP ook al ingezet
ik wou het woord vermijden.....
pi_71424499
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het gaat hierin alleen om het feit dat bijdehandt positief is. Jouw standpunt snap ik inmiddels wel, en denk toch niet dat ik je hierin van mening radicaal kan laten veranderen, iets wat ik denk dat je overigens veel goed zou doen.
En ik denk op alle punten van niet, ergo, meningsverschil
quote:
Mooi voorbeeld overigens net bij de Albert Heijn, ik moest even aan jou denken toen ik die caissiere hoorde spreken hehe. Er kwam namelijk een Chinees vrouwtje bij de kassa met een disney handdoek, ze zei dat ze deze in de kortingsbak had gevonden.

Wat gebeurt er nu: de caissiere belt naar de balie en zegt: "er staat hier een vrouwke met een dure handdoek, ze zegt dat die uit de kortingsbak komt, maar dat is toch niet zo, dat kan toch niet?"
Uiteindelijk bleek het wel te kloppen. Mijn punt in dit verhaal, het verhaal van het Chinese vrouwtje is onnodig in twijfel getrokken en de woorden die gebruikt werden gingen er al vanuit dat het vrouwtje aan het liegen was/ongelijk had.

Kijk, die caissiere kan ook zeggen dat haar informatie niet goed genoeg is om te kunnen weten of dit klopt, en ze dus niet weet hoe het zit met deze kortingen. Dat had een stiekem vrij harde uitspraak gescheeld, omdat ik ook wel weet dat die caissiere het niet slecht bedoelde.
Je vergelijking slaat echter als een tang op een varken in dit geval. Dat die cassiere schijnbaar niet echt communicatief sterk is, waardoor ze zo'n botte (onbedoelde?) opmerking maakt via haar toestel, ligt meer aan haarzelf dan aan de situatie. Ik kan me voorstellen dat je niet al je artikelen weet te liggen, en dan is het beter om voor de zekerheid te informeren. Dat is iets waar jij zelf immers ook voor staat, geinformeerd zijn En dat is ook goed natuurlijk.

Dus waarom "onnodig" in twijfel? Ik zou niet willen dat ik medewerkers had die maar klakkeloos elk verhaal van elke klant geloven, de wereld is helaas niet zo eerlijk
quote:
Daarom vind ik het ook mooi om te zien hoe goed jij bezig bent met het onderbouwen van je standpunten, echter blijf je telkens een kant kiezen. Dit is helemaal niet nodig.

Kijk: Ik heb geen kant gekozen, net zoals ToT bijvoorbeeld. De laatste tijd heb ik ernstig veel informatie over dit onderwerp binnen gekregen waarmee ik nogsteeds aan het worstelen ben. Aan de ene kant trieste verhalen over de zorg binnen mijn omgeving, lees familie. Aan de andere kant weet ik maar al te goed wat mensen doen voor macht en geld. Het is dan ook lastig om een standpunt te kiezen in dit verhaal, echter ben ik de fase voorbij waarin ik met hart en ziel geloofde in de zorg etc. Natuurlijk is er nog wat vertrouwen in de zorg over, omdat ik ook goede ervaringen heb.
Hoezo "kies ik een kant" ? Ik ben het niet eens met de opvattingen van veel (de meeste) conspiracy denkers. Jij bent andersom net zo, want jij diept het uit, en gaat er dus terdege al vanuit dat het waar zal zijn, anders is er geen reden tot verdiepen. Dat je daarna je mening kan bijstellen is wat anders en valt ook onder kant kiezen. Niemand is neutraal, dat kan een mens niet
quote:
Het enige dat ik er dan ook aan over hoop te houden is een houvast, om de komende tijd zo goed mogelijk aan te kunnen. Ik bedoel, wat zou jij gaan doen op het moment dat de maatschappij zoals wij die kennen niet meer bestaat? Denk jij dat je dan genoeg kennis hebt om te kunnen overleven? Of ben je te afhankelijk van dingen als de zorg/supermarkt?
Een mooie gedachtegang hierop is, wie zijn gelukkiger en beter "ontwikkeld" .. wij die afhankelijk zijn van externe factoren als supermarkten etc. of de bosjesmannen in Afrika die hun eigen boontjes doppen
Ik zou niet zonder kunnen, ben de eerste die dat toegeeft.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71424798
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:44 schreef Dragorius het volgende:
Een mooie gedachtegang hierop is, wie zijn gelukkiger en beter "ontwikkeld" .. wij die afhankelijk zijn van externe factoren als supermarkten etc. of de bosjesmannen in Afrika die hun eigen boontjes doppen
Ik zou niet zonder kunnen, ben de eerste die dat toegeeft.
De enige goede tip die ik je kan meegeven is: Be prepared!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71424863
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:51 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

En de rest van het verhaal?

Wat verwacht jij dat de FEMA-oefening voor effect zal hebben op ons als inwoners van Nederland bijvoorbeeld?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:57:50 #185
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71425014
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:51 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Bedankt voor de nuttige en inhoudelijke reactie. Vol met steekhoudende en goed onderbouwde argumenten. Je hebt je weer bewezen als aanvulling van dit topic!
:-)
pi_71425087
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:53 schreef Dragorius het volgende:

[..]

En de rest van het verhaal?

Wat verwacht jij dat de FEMA-oefening voor effect zal hebben op ons als inwoners van Nederland bijvoorbeeld?
Als het uit de hand loopt, zal er een grote vertrouwensbreuk ontstaan, die alle kanten in kan schieten. Ik ga verder geen voorspellingen doen. Wat denk je dat er gebeurt als het overgrote deel van de bevolking de regering niet meer vertrouwt? De populariteit van Obama is op dit moment al lager dan die van Bush, vergeet dat niet.
pi_71425156
Obama is dan ook pas net begonnen, in heel roerige tijden.
Burgermeister maakt wel al die claims, ze komen niet uit en TOCH wordt ze gezien als de believers-messias.
Dat is dan zo dubbel, en daarom volg ik dit zo op de voet. FEMA houdt dit type oefening jaarlijks.

Vertrouwensbreuk ok, maar dan? Geen handel meer met de VS maar het (midden)Oosten en azie? Ik zie niet zo in waarom, als er al iets gebeurt, dit grootschalige effecten zal hebben namelijk.
Mr. Prolapse 2009
pi_71427514
pi_71427568
quote:
Ik neem je iedere post steeds minder serieus. Een filmpje uit 2008!
Mr. Prolapse 2009
pi_71427653
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:09 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik neem je iedere post steeds minder serieus. Een filmpje uit 2008!

ik zou zeggen bekijk het eerst eens..... helemaal....
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:15:41 #191
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71427829
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:11 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

ik zou zeggen bekijk het eerst eens..... helemaal....
Er trainen soldaten uit andere landen in de USA. OMG!!! Wij trainen ook in Duitsland hoor En de Belgen hier. etc etc etc

Denk eens na, wat zou een logische reden zijn om de USA te trainen?
pi_71428012
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:15 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Er trainen soldaten uit andere landen in de USA. OMG!!! Wij trainen ook in Duitsland hoor En de Belgen hier. etc etc etc
ja maar niet met de lokale bevolking als doelgroep.
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:32:58 #193
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71428467
Ik heb nog een keer naar je filmpje uit 1994!!! gekeken.

Ik zie niks anders dan grote pixels, beelden van spullen en terreinen. En hoor niks anders dan speculatie en aannames en uit hun verband getrokken teksten.

Wat is er zo angstaanjagend aan? Zijn er al slavenkampen in gebruik die ze in 1994 gebouwd zouden hebben volgens het filmpje?
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:42:51 #194
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_71428852
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:37 schreef ToT het volgende:
idd. In het FB topic staat wel een filmpje met 1 chinook en wat lichtjes bij nacht, maar ik zie nog geen massahysterie en schietende soldaten.
Ik heb nog geen soldaat gezien.

Maar goed, Michigan is bijna Canada dus misschien zitten we hier te ver in 't noorden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:19:37 #195
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71430215
en ja hoor...
terwijl iedereen naar amerika kijkt gaat de (s)linkse NWO in nederland vercer...

CBS: aantal moorden in 2008 toegenomen:-aantal-moorden-in-2008-toegenomen.html
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_71430253
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef Jumparound het volgende:
en ja hoor...
terwijl iedereen naar amerika kijkt gaat de (s)linkse NWO in nederland vercer...

CBS: aantal moorden in 2008 toegenomen:-aantal-moorden-in-2008-toegenomen.html
Kom op zeg..... Wat heeft dit dan voor verband met FEMA + de NWO? Moorden? Op "maar liefst" 170 mensen?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:23:05 #197
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71430327
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:20 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Kom op zeg..... Wat heeft dit dan voor verband met FEMA + de NWO? Moorden? Op "maar liefst" 170 mensen?
het is nogal verdacht dat met een naderende nwo het aantal moroden toeneemt na jaren van daling.
en ze moeten wel zeker zijn van hun zaak, dat de nwo slaagt, anders was het niet zo onsubtiel uitgevoerd
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_71430443
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:23 schreef Jumparound het volgende:

[..]

het is nogal verdacht dat met een naderende nwo het aantal moroden toeneemt na jaren van daling.
en ze moeten wel zeker zijn van hun zaak, dat de nwo slaagt, anders was het niet zo onsubtiel uitgevoerd
Van 160 naar 170 is verdacht?
Mr. Prolapse 2009
pi_71432721
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:34:52 #200
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71434278
Heel duidelijk dat ze een oefening houden.

Even uit interesse:

Als er op je werk een brandoefening word gehouden, denk je dan ook gelijk dat een pyromaan de brandoefening opgezet heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')