abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71423397
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:02 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Zie je dat echt niet? Open je ogen man, het is zo duidelijk als wat!

En zo te zien hebben ze HAARP ook al ingezet
ik wou het woord vermijden.....
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71424499
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het gaat hierin alleen om het feit dat bijdehandt positief is. Jouw standpunt snap ik inmiddels wel, en denk toch niet dat ik je hierin van mening radicaal kan laten veranderen, iets wat ik denk dat je overigens veel goed zou doen.
En ik denk op alle punten van niet, ergo, meningsverschil
quote:
Mooi voorbeeld overigens net bij de Albert Heijn, ik moest even aan jou denken toen ik die caissiere hoorde spreken hehe. Er kwam namelijk een Chinees vrouwtje bij de kassa met een disney handdoek, ze zei dat ze deze in de kortingsbak had gevonden.

Wat gebeurt er nu: de caissiere belt naar de balie en zegt: "er staat hier een vrouwke met een dure handdoek, ze zegt dat die uit de kortingsbak komt, maar dat is toch niet zo, dat kan toch niet?"
Uiteindelijk bleek het wel te kloppen. Mijn punt in dit verhaal, het verhaal van het Chinese vrouwtje is onnodig in twijfel getrokken en de woorden die gebruikt werden gingen er al vanuit dat het vrouwtje aan het liegen was/ongelijk had.

Kijk, die caissiere kan ook zeggen dat haar informatie niet goed genoeg is om te kunnen weten of dit klopt, en ze dus niet weet hoe het zit met deze kortingen. Dat had een stiekem vrij harde uitspraak gescheeld, omdat ik ook wel weet dat die caissiere het niet slecht bedoelde.
Je vergelijking slaat echter als een tang op een varken in dit geval. Dat die cassiere schijnbaar niet echt communicatief sterk is, waardoor ze zo'n botte (onbedoelde?) opmerking maakt via haar toestel, ligt meer aan haarzelf dan aan de situatie. Ik kan me voorstellen dat je niet al je artikelen weet te liggen, en dan is het beter om voor de zekerheid te informeren. Dat is iets waar jij zelf immers ook voor staat, geinformeerd zijn En dat is ook goed natuurlijk.

Dus waarom "onnodig" in twijfel? Ik zou niet willen dat ik medewerkers had die maar klakkeloos elk verhaal van elke klant geloven, de wereld is helaas niet zo eerlijk
quote:
Daarom vind ik het ook mooi om te zien hoe goed jij bezig bent met het onderbouwen van je standpunten, echter blijf je telkens een kant kiezen. Dit is helemaal niet nodig.

Kijk: Ik heb geen kant gekozen, net zoals ToT bijvoorbeeld. De laatste tijd heb ik ernstig veel informatie over dit onderwerp binnen gekregen waarmee ik nogsteeds aan het worstelen ben. Aan de ene kant trieste verhalen over de zorg binnen mijn omgeving, lees familie. Aan de andere kant weet ik maar al te goed wat mensen doen voor macht en geld. Het is dan ook lastig om een standpunt te kiezen in dit verhaal, echter ben ik de fase voorbij waarin ik met hart en ziel geloofde in de zorg etc. Natuurlijk is er nog wat vertrouwen in de zorg over, omdat ik ook goede ervaringen heb.
Hoezo "kies ik een kant" ? Ik ben het niet eens met de opvattingen van veel (de meeste) conspiracy denkers. Jij bent andersom net zo, want jij diept het uit, en gaat er dus terdege al vanuit dat het waar zal zijn, anders is er geen reden tot verdiepen. Dat je daarna je mening kan bijstellen is wat anders en valt ook onder kant kiezen. Niemand is neutraal, dat kan een mens niet
quote:
Het enige dat ik er dan ook aan over hoop te houden is een houvast, om de komende tijd zo goed mogelijk aan te kunnen. Ik bedoel, wat zou jij gaan doen op het moment dat de maatschappij zoals wij die kennen niet meer bestaat? Denk jij dat je dan genoeg kennis hebt om te kunnen overleven? Of ben je te afhankelijk van dingen als de zorg/supermarkt?
Een mooie gedachtegang hierop is, wie zijn gelukkiger en beter "ontwikkeld" .. wij die afhankelijk zijn van externe factoren als supermarkten etc. of de bosjesmannen in Afrika die hun eigen boontjes doppen
Ik zou niet zonder kunnen, ben de eerste die dat toegeeft.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71424798
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:44 schreef Dragorius het volgende:
Een mooie gedachtegang hierop is, wie zijn gelukkiger en beter "ontwikkeld" .. wij die afhankelijk zijn van externe factoren als supermarkten etc. of de bosjesmannen in Afrika die hun eigen boontjes doppen
Ik zou niet zonder kunnen, ben de eerste die dat toegeeft.
De enige goede tip die ik je kan meegeven is: Be prepared!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71424863
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:51 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

En de rest van het verhaal?

Wat verwacht jij dat de FEMA-oefening voor effect zal hebben op ons als inwoners van Nederland bijvoorbeeld?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:57:50 #185
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71425014
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:51 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Bedankt voor de nuttige en inhoudelijke reactie. Vol met steekhoudende en goed onderbouwde argumenten. Je hebt je weer bewezen als aanvulling van dit topic!
:-)
pi_71425087
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:53 schreef Dragorius het volgende:

[..]

En de rest van het verhaal?

Wat verwacht jij dat de FEMA-oefening voor effect zal hebben op ons als inwoners van Nederland bijvoorbeeld?
Als het uit de hand loopt, zal er een grote vertrouwensbreuk ontstaan, die alle kanten in kan schieten. Ik ga verder geen voorspellingen doen. Wat denk je dat er gebeurt als het overgrote deel van de bevolking de regering niet meer vertrouwt? De populariteit van Obama is op dit moment al lager dan die van Bush, vergeet dat niet.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71425156
Obama is dan ook pas net begonnen, in heel roerige tijden.
Burgermeister maakt wel al die claims, ze komen niet uit en TOCH wordt ze gezien als de believers-messias.
Dat is dan zo dubbel, en daarom volg ik dit zo op de voet. FEMA houdt dit type oefening jaarlijks.

Vertrouwensbreuk ok, maar dan? Geen handel meer met de VS maar het (midden)Oosten en azie? Ik zie niet zo in waarom, als er al iets gebeurt, dit grootschalige effecten zal hebben namelijk.
Mr. Prolapse 2009
pi_71427514
pi_71427568
quote:
Ik neem je iedere post steeds minder serieus. Een filmpje uit 2008!
Mr. Prolapse 2009
pi_71427653
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:09 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik neem je iedere post steeds minder serieus. Een filmpje uit 2008!

ik zou zeggen bekijk het eerst eens..... helemaal....
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:15:41 #191
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71427829
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:11 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

ik zou zeggen bekijk het eerst eens..... helemaal....
Er trainen soldaten uit andere landen in de USA. OMG!!! Wij trainen ook in Duitsland hoor En de Belgen hier. etc etc etc

Denk eens na, wat zou een logische reden zijn om de USA te trainen?
pi_71428012
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:15 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Er trainen soldaten uit andere landen in de USA. OMG!!! Wij trainen ook in Duitsland hoor En de Belgen hier. etc etc etc
ja maar niet met de lokale bevolking als doelgroep.
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:32:58 #193
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71428467
Ik heb nog een keer naar je filmpje uit 1994!!! gekeken.

Ik zie niks anders dan grote pixels, beelden van spullen en terreinen. En hoor niks anders dan speculatie en aannames en uit hun verband getrokken teksten.

Wat is er zo angstaanjagend aan? Zijn er al slavenkampen in gebruik die ze in 1994 gebouwd zouden hebben volgens het filmpje?
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:42:51 #194
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_71428852
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:37 schreef ToT het volgende:
idd. In het FB topic staat wel een filmpje met 1 chinook en wat lichtjes bij nacht, maar ik zie nog geen massahysterie en schietende soldaten.
Ik heb nog geen soldaat gezien.

Maar goed, Michigan is bijna Canada dus misschien zitten we hier te ver in 't noorden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:19:37 #195
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71430215
en ja hoor...
terwijl iedereen naar amerika kijkt gaat de (s)linkse NWO in nederland vercer...

CBS: aantal moorden in 2008 toegenomen:-aantal-moorden-in-2008-toegenomen.html
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_71430253
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef Jumparound het volgende:
en ja hoor...
terwijl iedereen naar amerika kijkt gaat de (s)linkse NWO in nederland vercer...

CBS: aantal moorden in 2008 toegenomen:-aantal-moorden-in-2008-toegenomen.html
Kom op zeg..... Wat heeft dit dan voor verband met FEMA + de NWO? Moorden? Op "maar liefst" 170 mensen?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:23:05 #197
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71430327
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:20 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Kom op zeg..... Wat heeft dit dan voor verband met FEMA + de NWO? Moorden? Op "maar liefst" 170 mensen?
het is nogal verdacht dat met een naderende nwo het aantal moroden toeneemt na jaren van daling.
en ze moeten wel zeker zijn van hun zaak, dat de nwo slaagt, anders was het niet zo onsubtiel uitgevoerd
Ecosia
pi_71430443
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:23 schreef Jumparound het volgende:

[..]

het is nogal verdacht dat met een naderende nwo het aantal moroden toeneemt na jaren van daling.
en ze moeten wel zeker zijn van hun zaak, dat de nwo slaagt, anders was het niet zo onsubtiel uitgevoerd
Van 160 naar 170 is verdacht?
Mr. Prolapse 2009
pi_71432721
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:34:52 #200
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71434278
Heel duidelijk dat ze een oefening houden.

Even uit interesse:

Als er op je werk een brandoefening word gehouden, denk je dan ook gelijk dat een pyromaan de brandoefening opgezet heeft?
pi_71434924
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:39 schreef vanwelleer het volgende:
ook een duidelijk verhaal
Kap nou met die linkdumps overal, die verhaaltjes bevatten niet meer dan een bevestiging dat er een oefening gaande is, die jaarlijks plaatsvindt overigens.
Mr. Prolapse 2009
pi_71436190
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:02 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Kap nou met die linkdumps overal, die verhaaltjes bevatten niet meer dan een bevestiging dat er een oefening gaande is, die jaarlijks plaatsvindt overigens.
zit ik in het verkeerde topic of zo ?

Hmmmmm,... FEMA,...... OEFENING,....... 2009,.......

Ik zit in het goede topic.....,

jij ?
pi_71436377
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:34 schreef Dartanion het volgende:
Heel duidelijk dat ze een oefening houden.

Even uit interesse:

Als er op je werk een brandoefening word gehouden, denk je dan ook gelijk dat een pyromaan de brandoefening opgezet heeft?
....als er iemand bij sterft, en vervolgens wordt het onderzoek.... "overgeslagen".......

dan ben ik eerst verdrietig, en daarna boos, en daarna ga ik eens kijken wie, waar, wat heeft nagelaten, en in wiens opdracht.....

Dan volgt er een hele lange tijd van analyse en onafhankelijk onderzoek, waaronder hier op Fok......

En ver daarna conslusies te trekken....

kortom, wat je denkt is ingegeven door wat je denkt te weten, totdat je het hebt onderzocht naar jouw tevredenheid, waarna je een standpunt inneemt wat je vasthoud tot iemand je weet te overtuigen door wat hij of zij denkt te weten...
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:02:23 #204
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71436428
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:32 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

ik ben een heel klein beetje bekend, met het gebruiken van een gebeurtenis, voor het creeren van een andere gebeurtenis.

iedere gebeurtenis die nu afwijkt van alle dag, kan een aanloop hebben naar een volgende gebeurtenis.
[ afbeelding ]
heel erg rond, alsof het een bouwput is.
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:03:36 #205
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71436467
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:54 schreef vanwelleer het volgende:

Texas: Mother decapitates and eats newborn
Tuesday, July 28, 2009,17:06 [IST]

Texas, Jul 28: In a freakish incident, a mother allegedly decapitated her newborn baby, ate pieces of the body.

The Texan mother, Otty Sanchez was covered in blood when the police arrived at the place where she had killed her baby. And she was screaming, "I killed my baby, I want to die," the police said.

Police spokesman Joe Rios said, "She mentioned that someone or something told her to do it and she was hearing voices, so that leads us to believe she was experiencing some kind of mental crisis."

According to a news agency report, the woman had separated from the child's father about a week ago. She was living with her mother and sister who were helping her take care of her baby.

Born on Jun 30, the baby was just a three week old tot.
dat heeft toch niks met dit topic te maken!
pi_71436572
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat heeft toch niks met dit topic te maken!
dit gebeurt op een plek waar op dit moment wordt geoefend met de laatste technologie.....
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:10:29 #207
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71436663
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:23 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Houdt verband met de recessie, zodra mensen armer worden stijgt de criminaliteit
pi_71437086
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Houdt verband met de recessie, zodra mensen armer worden stijgt de criminaliteit
en we hebben SWAT teams van internationale samenstelling die nu actief in "zwarte wijken" roadblocks hebben opgezet, en zelfs de mensen die omdraaien achtervolgen en klemrijden.

en ik ben de bron.
pi_71437181
hiermee is de "oefening" niet meer een oefening, maar een schoonmaak-acie, met buitenlands personeel, dat je in geval van "misverstanden" de schuld kunt geven van "ongelukjes".
pi_71437485
zit een fout in topictitel btw. NLE = tot 31 juli
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:39:20 #211
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71437530
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:07 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

dit gebeurt op een plek waar op dit moment wordt geoefend met de laatste technologie.....
dus ze hebben een speciale machine uitgevonden?
pi_71437871
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dus ze hebben een speciale machine uitgevonden?
ik weet het zeker denk ik.
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:12:46 #213
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_71438536
vermakelijke discussie hier, persoonlijk geloof ik niet zo in burgermeisters verhaal, haar rechtzaak tegen de VN vind ik nog interessant, dit sensatie verhaal raakt me niet echt, maar de discussie is best goed dit keer...
alleen die linkdumps
door iemand die ik al een tijdje niet gezien had
die zichzelf na een ietwat ludieke aktie ook nogal te kijk had gezet
maar nu dus weer terug is
kap met die kutsmilies voor je zinnen
game on!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_71438686
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:12 schreef YuckFou het volgende:
vermakelijke discussie hier, persoonlijk geloof ik niet zo in burgermeisters verhaal, haar rechtzaak tegen de VN vind ik nog interessant, dit sensatie verhaal raakt me niet echt, maar de discussie is best goed dit keer...
alleen die linkdumps
door iemand die ik al een tijdje niet gezien had
die zichzelf na een ietwat ludieke aktie ook nogal te kijk had gezet
maar nu dus weer terug is
kap met die kutsmilies voor je zinnen
game on!
hoi
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:23:18 #215
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71438853
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:50 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

ik weet het zeker denk ik.
vertel?
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:30:22 #216
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_71439064
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:17 schreef vanwelleer het volgende:
hoi
3 vragen...

Waarom heet je geen Oversight meer
Waarom heb je geen permban
Waarom nog steeds die kutsmilies?
pi_71439141
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:30 schreef YuckFou het volgende:

[..]

3 vragen...

Waarom heet je geen Oversight meer
omdat je dan over niets anders dan die kaart praat
quote:
Waarom heb je geen permban
Omdat Os gewoon even aan het bijkomen is..... en straks gewoon verder gaat.
quote:
Waarom nog steeds die kutsmilies?
Waarom nog geen wereldvrede?
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:00:44 #218
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_71439895
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:33 schreef vanwelleer het volgende:
Waarom nog geen wereldvrede?

nah ja, welkom terug dan...
back OT is die FEMA aktie nou een beetje merkbaar in de states? zijn er geen US-Fokkers die daar in de regio wonen?
pi_71440932
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:24 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

en we hebben SWAT teams van internationale samenstelling die nu actief in "zwarte wijken" roadblocks hebben opgezet, en zelfs de mensen die omdraaien achtervolgen en klemrijden.

en ik ben de bron.
Met dit soort posts maak je van dit topic meer een onzin-topic.
Verder, zoals ieder jaar is er niks geks gebeurd tot nog toe Dus even aftellen en dan hebben we deze Burgermeister-hoax ook weer gehad.
Mr. Prolapse 2009
pi_71444493
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:36 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Met dit soort posts maak je van dit topic meer een onzin-topic.
Verder, zoals ieder jaar is er niks geks gebeurd tot nog toe Dus even aftellen en dan hebben we deze Burgermeister-hoax ook weer gehad.
over een dag of wat zul je het zelf kunnen aanschouwen...
pi_71446838
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:00 schreef YuckFou het volgende:

[..]

nah ja, welkom terug dan...
back OT is die FEMA aktie nou een beetje merkbaar in de states? zijn er geen US-Fokkers die daar in de regio wonen?
er zijn amerikanen die berichten over mensen die bij roadblocks staan, die geschoten hebben op mensen die vanaf een afstandje probeerde om te keren, details volgen absoluut nog.
pi_71447016
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:45:47 #223
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_71447046
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:35 schreef vanwelleer het volgende:
er zijn amerikanen die berichten over mensen die bij roadblocks staan, die geschoten hebben op mensen die vanaf een afstandje probeerde om te keren, details volgen absoluut nog.
Ook al is dit [BNW] een bron bij dit soort indianenverhalen is onontbeerlijk.
pi_71447084
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:45 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ook al is dit [BNW] een bron bij dit soort indianenverhalen is onontbeerlijk.

ik heb geluisterd naar verschillende live radiostations in amerika, heb mensen horen vertellen over wat hen is overkomen.
pi_71447170
OWWWWW MY F*CKING GOD,.....

CNN gaat meedoen, we're doomed.

WASHINGTON (CNN) -- The U.S. military wants to establish regional teams of military personnel to assist civilian authorities in the event of a significant outbreak of the H1N1 virus this fall, according to Defense Department officials.

The proposal is awaiting final approval from Defense Secretary Robert Gates.

The officials would not be identified because the proposal from U.S. Northern Command's Gen. Victor Renuart has not been approved by the secretary.
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:02:26 #226
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71447342
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:52 schreef vanwelleer het volgende:

WASHINGTON (CNN) -- The U.S. military wants to establish regional teams of military personnel to assist civilian authorities in the event of a significant outbreak of the H1N1 virus this fall, according to Defense Department officials.

The officials would not be identified because the proposal from U.S. Northern Command's Gen. Victor Renuart has not been approved by the secretary.

jaja, het gaat gebeuren, ze beginnen eerst in de VS,daarna de rest van de wereld, whoeeaaaa, wat zijn we bang
pi_71447432
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jaja, het gaat gebeuren, ze beginnen eerst in de VS,daarna de rest van de wereld, whoeeaaaa, wat zijn we bang
don't panic!
pi_71447492
quote:

Dus bankholiday + griep uitbraak + militairen in civiele gebieden.

Als 2 en 3 werkelijkheid worden zou dat inderdaad significant kunnen zijn.
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:19:36 #229
147172 THEFXR
Alpha Bear
  † In Memoriam † donderdag 30 juli 2009 @ 01:33:18 #230
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_71447715
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:47 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

ik heb geluisterd naar verschillende live radiostations in amerika, heb mensen horen vertellen over wat hen is overkomen.
Op de radio zelfs Dat moet wel betekenen dat de complete international media al in hun greep zijn want anders was er vast wel iets naar over bericht. Wat goed dat jij als enige hiervan op de hoogte bent!
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_71447735
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:33 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Op de radio zelfs Dat moet wel betekenen dat de complete international media al in hun greep zijn want anders was er vast wel iets naar over bericht. Wat goed dat jij als enige hiervan op de hoogte bent!
pi_71449067
quote:

Goh, wat eng dat ze de instanties gaan helpen bij bijvoorbeeld het verzorgen van mensen in noodhospitaals etc. bij een eventuele massale uitbraak. Daar zit vast een evil plan achter
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:35:58 #233
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71449229
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:15 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Goh, wat eng dat ze de instanties gaan helpen bij bijvoorbeeld het verzorgen van mensen in noodhospitaals etc. bij een eventuele massale uitbraak. Daar zit vast een evil plan achter
Ja, stel je voor dat militairen zich van een humane kant laten zien..
*ril*
Ecosia
pi_71449384
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:35 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat militairen zich van een humane kant laten zien..
*ril*
Op de dag dat "onze" militairen ooit ook ergens iets humanitairs gaan doen, emigreer ik!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:59:46 #235
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71449561
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:47 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Op de dag dat "onze" militairen ooit ook ergens iets humanitairs gaan doen, emigreer ik!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+

nee, die zijn daar ter onderdrukking! dat weet je toch...
Ecosia
pi_71449723
Maar on-topic weer > Er is verder geen nieuws uit Amerika m.b.t. rellen etc. Geen paniek whatever.
Oftewel, nog 1 dag (morgen) en dan hebben we dit hoofdstuk ook weer gehad
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:29:26 #237
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71450224
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:07 schreef Dragorius het volgende:
Maar on-topic weer > Er is verder geen nieuws uit Amerika m.b.t. rellen etc. Geen paniek whatever.
Oftewel, nog 1 dag (morgen) en dan hebben we dit hoofdstuk ook weer gehad
ik hoorde net uit een betrouwbare bron dat ze alle negers in New Orleans hebben doodgeschoten.
Ecosia
pi_71450408
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:29 schreef Jumparound het volgende:

[..]

ik hoorde net uit een betrouwbare bron dat ze alle negers in New Orleans hebben doodgeschoten.

Even serieus, ik wil het ondanks dit toch on-topic houden
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:25:21 #239
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71451526
vanwelleer begon
Ecosia
pi_71451579
idd, ook dit topic is weer redelijk uit de klauwen aan het lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')