abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 21:57:39 #81
6941 APK
Factual, I think.
pi_71378458
- Foei! -

[ Bericht 93% gewijzigd door ToT op 27-07-2009 22:00:16 (Begrijpelijke reactie, maar niet netjes! :P) ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_71378770
quote:
The NLE 09 scenario will begin in the aftermath of a notional terrorist event outside of the United States, and exercise play will center on preventing subsequent efforts by the terrorists to enter the United States and carry out additional attacks.
Dus het gaat niet zo zeer om een aanslag in de VS...
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  maandag 27 juli 2009 @ 22:18:47 #83
65918 IBAZ
broeinest
pi_71379134
Heeft lambiekje ook vakantie dit jaar?
pi_71385750
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:07 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Dus het gaat niet zo zeer om een aanslag in de VS...
En wat wil je daarmee zeggen? Zo'n oefening, dat is vooral een logistieke en communicatieve oefening, of denk je nu dat er overal ter wereld verklede Talibanstrijdertjes tevoorschijn komen?
Nog nieuws vanuit de VS?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:39:32 #85
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71386749
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:18 schreef IBAZ het volgende:
Heeft lambiekje ook vakantie dit jaar?
Mist men mij zo erg als
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:42:33 #86
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71386801
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:44 schreef switchboy het volgende:
Ik was niet van plan dit te doen, omdat je waarschijnlijk toch zit te trollen, maar deze post is zó fout dat ik het niet over me heen kan laten gaan.
[..]

[..]

Iedere boerenlul kan iets schrijven.
[..]

Fout, zoals ik al zei iedere boerenlul kan een stuk schrijven. Of dat stuk ook daadwerkelijk waarheden bevat of niet, daar gebruik je een bron voor. Ook de bron die je geeft kan van verschillende kwaliteit zijn. Het kan bijvoorbeeld een pagina of filmpje zijn waar beweringen worden gemaakt die vervolgens nergens door gesteunt worden. Dit is een voorbeeld van een slechte onbetrouwbare bron.

Het kan een bron zijn die weer verwijst naar andere literatuur. Om dan bij uitspraken die in die bron gedaan worden de waarhied te achterhalen zul je dus ook even door de bron moeten neuzen die bij die bewering gebruikt wordt. Want hoe heeft de auteur deze bron geïnterpreteerd en klopt dit wel?

Dan heb je nog resultaten van onderzoek zelf. Een bron waar je het meest aan hebt. Hier kan je bijvoorbeeld kijken of de manier waarop het onderzoek is uitgevoerd. Hierdoor kan je een idee krijgen hoe goed de gegevens kloppen ten opzichte van de werkelijkheid. Ook is het onderzoek bij een goede bron zo beschreven dat het herhaalbaar is. Op die manier kan je als je het niet vertrouwt de proef herhalen. En kijken of je dezelfde resultaten behaald.
[..]

Hoe de auteur tot zijn conclusies is gekomen is zoals uitgelegd heel belangrijk als je een waarde aan deze conclusie wil verbinden.
[..]

Serieus genomen worden ook
[..]

Dus omdat het een complot theorie is hoef je defacto niet met bewijs te komen en gelden er andere regels. Zo werkt het natuurlijk niet.
[..]

Niets verplicht het me te lezen of serieus te nemen. Maar als je een topic opend of een post plaatst dan wil je daar wat mee anders kan je het net zo goed niet plaatsen. Dit is gewoon een zeer zwak argument.

En kap met die irritante smilies overal voor.
[..]

JOUW posts zorgen er steeds voor dat de discussie verzand of ontspoort.
Als je je nu eerst eens verdiept in de betrouwbaarheid van de bronnen die jij denkt betrouwbaar te zijn.

Volkskrant of 8uur journaals of wetenschappelijk publicaties is verder van de werkelijkheid dan dat je verstand te boven gaat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71386833
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als je je nu eerst eens verdiept in de betrouwbaarheid van de bronnen die jij denkt betrouwbaar te zijn.

Volkskrant of 8uur journaals of wetenschappelijk publicaties is verder van de werkelijkheid dan dat je verstand te boven gaat.
Kun je ook eens met andere reacties komen? We weerleggen veel zaken zoals dit, met de officiele documenten die gewoon beschikbaar zijn. Oh nee, die zijn dan vast vervalst
Hoe komen jouw bronnen dan aan de echte info? Hebben ze "de code gekraakt" ?
Mr. Prolapse 2009
pi_71387070
27 - 28 - 29 - 30 Juli

One down, three to go!
pi_71387474
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 08:28 schreef Dragorius het volgende:
En wat wil je daarmee zeggen? Zo'n oefening, dat is vooral een logistieke en communicatieve oefening, of denk je nu dat er overal ter wereld verklede Talibanstrijdertjes tevoorschijn komen?
Nog nieuws vanuit de VS?
Het ging mij er om dat in de OP wordt gerept van martial law en wat nog meer in de VS nav weet ik wat. Dit terwijl we qua deze oefening dus eerst elders 'zouden moeten' kijken.

Ik denk er verder vrij weinig van
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_71389209
Update van de originele bron:
quote:
Is the WHO/FEMA “counter terrorism” exercise a pretext to target the civilian population?
By birdflu666

The WHO and FEMA “couterterrorism” exercise currently being carried out by Canadian, UK, Australian, Mexican and German troops on American soil appears to be a pretext to place large numbers of foreign troops serving under the UN flag among the US civilian population, and also across a wide geographical area.

If these were conventional military exercises, there would be no contact between the UN troops and the local population, but counter terrorism or counter insurgency views the civilan population as a prime target.

Working on the assumpation there are hostile “terrorists” among the population and to maintain “peace”, troops are supposed to carry out mass screenings, interrogations, cordon off areas, restrict the movement of the inhabitants etc

It is clear that any such activities are going to be unwelcome to local civilian communities in the US going about their daily business, and the appearance of UN armoured cars, roadblocks and armed soldiers, at say, an intersection will generate an atmosphere of fear and uncertainty.

Under cover of these “exercises” and the resulting confusion about what is “real” and what is a “game”, Homeland Security and FEMA units could begin mass detentions and mass forced vaccinations.

Homeland Security has been gathering information on the US population for years and lists of targets have been compiled.

To resist this “take-over” will require the local law enforcement, the Sheriffs, and also the US military to stand together shoulder to shoulder with the community.

Only the local Sheriff backed up by his community and local military will have the authority to tell UN troops erecting cordons, roadblocks or check points and practising “interrogations” that the “exercises” are creating an unwelcome disturbance to the local community and is also illegal according to the local laws.

Only local law enforcement has the authority to lay down guidelines for what is acceptable conduct for such an UN exercise and demand that the UN troops adhere to those guidelines.

Since the UN troops are theoretically taking part in a training exercise, and should have no authority under the UN’s own constitution to start a conflict or viiolate human rights, the troops should back down.

Without the cover of the UN troops, Homeland Security and FEMA will find it much harder to carry out any illegal mass detentions. If they do, they must be held to account immediately, the units placed under arrest and the detainees freed.

Please talk to your local law enforcement, military and community and ask them for a show of solidarity in defending your community’s living space and civic rights from agencies, foreign or domestic, who seek to restrict to impose their will on American soil illegally. Draw the line in the sand and go after every small violation of that line to establish authority. Stand by your neighbour if they are in trouble and get others behind you. Do not let people be harassed or picked off one by one until your turn comes.

Also, consider that many of the UN troops on the ground will be ordinary soldiers who do not have an insight into the bigger picture. Their own countries are facing the same prospect as the people of the US of mass forced vaccinations and quarantines under WHO in response to a pandemic “threat”, dramatised and exaggerated out of all proportion by WHO. Give them the information to help them understand their lives are also threatened by the WHO global population reduction agenda.
Volgens mij waren er al wat vermoedelijke terroristen opgepakt, zal die bron ook even zoeken.

Hier dus:
quote:
Department of Justice Press Release
white spacer
For Immediate Release
July 27, 2009 United States Attorney's Office
Eastern District of North Carolina

Seven Charged with Terrorism Violations in North Carolina

RALEIGH, NC—Seven individuals have been charged with conspiring to provide material support to terrorists and conspiring to murder, kidnap, maim, and injure persons abroad, David Kris, Assistant Attorney General for the National Security Division; George E.B. Holding, U.S. Attorney for the Eastern District of North Carolina; and Owen D. Harris, Special Agent in Charge of the FBI’s Charlotte Field Division, announced today.

On Wednesday, July 22, 2009, a federal grand jury in the Eastern District of North Carolina returned a sealed seven-count indictment against the following defendants:

* Daniel Patrick Boyd, 39, a U.S. citizen and resident of North Carolina
* Hysen Sherifi, 24, a native of Kosovo and a U.S. legal permanent resident located in North Carolina
* Anes Subasic, 33, a naturalized U.S. citizen and resident of North Carolina
* Zakariya Boyd, 20, a U.S. citizen and resident of North Carolina
* Dylan Boyd, 22, a U.S. citizen and resident of North Carolina
* Mohammad Omar Aly Hassan, 22, a U.S. citizen and resident of North Carolina
* Ziyad Yaghi, 21, a U.S. citizen and resident of North Carolina

All the defendants are charged with conspiracy to provide material support to terrorists, as well as conspiracy to murder, kidnap, maim and injure persons abroad. In addition, Daniel Boyd, Hysen Sherifi and Zakariya Boyd are each charged with possession of a firearm in furtherance of a crime of violence. Daniel Boyd and Dylan Boyd are also each charged with selling a firearm to a convicted felon. Finally, Daniel Boyd is also charged with receiving a firearm through interstate commerce and two counts of making false statements in a terrorism investigation.

The defendants were arrested at various locations this morning by the FBI and other law enforcement agencies. They made their initial appearances today in federal court in Raleigh, N.C. At that time, the indictment was unsealed.
http://charlotte.fbi.gov/dojpressrel/2009/ce072709.htm

Alleen niet duidelijk of dit gelinkt is aan de oefeningen.
pi_71389274
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Update van de originele bron:
[..]

Volgens mij waren er al wat vermoedelijke terroristen opgepakt, zal die bron ook even zoeken.
Originele bron? Je bedoelt de blog van Burgermeister. De originele bron zou de FEMA of (maar die hebben hier niks mee van doen) de WHO zijn.
Nergens wordt ook gerept over de WHO.

Sowieso, massed forced vaccinations met een vaccin dat nog niet eens klaar is...? Ze moet haar "feiten" eerst controleren voor ze wat zegt.

Ben wel benieuwd wat je bedoelt met opgepakte terroristen.
Mr. Prolapse 2009
pi_71389358
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:23 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Originele bron? Je bedoelt de blog van Burgermeister. De originele bron zou de FEMA of (maar die hebben hier niks mee van doen) de WHO zijn.
Nergens wordt ook gerept over de WHO.
Met de originele bron bedoel ik de bron waarop de OP is gebaseerd, inderdaad Burgemeisteer.
quote:
Sowieso, massed forced vaccinations met een vaccin dat nog niet eens klaar is...? Ze moet haar "feiten" eerst controleren voor ze wat zegt.

Ben wel benieuwd wat je bedoelt met opgepakte terroristen.
Zie aanvulling.
pi_71389463
Was ook meer bedoeld om te kijken of we allebei hetzelfde bedoelden m.b.t. de bron
Wat betreft die arrestaties
quote:
On Wednesday, July 22, 2009, a federal grand jury in the Eastern District of North Carolina returned a sealed seven-count indictment against the following defendants:
Dat betekent dat de originele uitspraak van de jury al op 22 juli was, de zaak dus al veel eerder speelde en mijns insziens dus niks te maken heeft met deze oefening
Mr. Prolapse 2009
pi_71389755
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:28 schreef Dragorius het volgende:
Was ook meer bedoeld om te kijken of we allebei hetzelfde bedoelden m.b.t. de bron
Wat betreft die arrestaties
[..]

Dat betekent dat de originele uitspraak van de jury al op 22 juli was, de zaak dus al veel eerder speelde en mijns insziens dus niks te maken heeft met deze oefening
Ze zijn gisteren pas opgepakt, dat zou dus tegelijkertijd kunnen zijn met de oefeningen.

Ik weet het ook niet precies, ik vermeld het maar omdat een Amerikaan het plaatste. We zullen wel zien waar het schip strandt.
pi_71389809
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ze zijn gisteren pas opgepakt, dat zou dus tegelijkertijd kunnen zijn met de oefeningen.

Ik weet het ook niet precies, ik vermeld het maar omdat een Amerikaan het plaatste. We zullen wel zien waar het schip strandt.
Ze waren vrij in afwachting van de beslissing van de jury. Is vrij normaal daar en hier dacht ik ook.
Precies, we moeten afwachten.
Stel (want daar ga ik vanuit) dat er niks gebeurt, wat zie jij dan voor vervolg hierin voor Burgermeister etc. .. jouw mening dus Ali? Ben ik erg benieuwd naar, omdat je dingen goed uiteen kan zetten
Mr. Prolapse 2009
pi_71392162
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:38 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ze waren vrij in afwachting van de beslissing van de jury. Is vrij normaal daar en hier dacht ik ook.
Precies, we moeten afwachten.
Stel (want daar ga ik vanuit) dat er niks gebeurt, wat zie jij dan voor vervolg hierin voor Burgermeister etc. .. jouw mening dus Ali? Ben ik erg benieuwd naar, omdat je dingen goed uiteen kan zetten
Ik denk dat Burgemeister niet ineens alles op zal geven wat ze eerder heeft verkondigd.

Ik denk dat ze een goede basis heeft gelegd voor de claims die ze maakt in haar aanklacht.
Als er nu niets gebeurd is het simpelweg wachten op de volgende mogelijkheid waarbij wat zij voorspelt gerealiseerd kan worden.

Nu kun je zeggen 'zo kan ik het ook, zolang blijven herhalen tot het wel een keer gebeurt' maar dat geldt denk ik niet bij 'voorspellingen' van dit soort significante gebeurtenissen.

Z roept men al jaren dat de dollar valt, ik roep al een paar jaar dat de economie volledig in gaat storten omdat dat gepland is, dat de VS fascistisch zal worden, en nu pas begint dat een beetje op gang te komen. Over een tijdje zullen we pas zien hoe erg de situatie werkelijk is. Die situatie was al onhoudbaar want gepland, maar nu pas zichtbaar in de dagelijkse realiteit.

Zo zit het denk ik ook met wat Burgemeister vertelt. Genocide is iets wat niet vreemd is voor de mensen aan de top. Denk aan Nazi Duitsland en Stalinistisch Rusland, 2 regimes waar dezelfde machtskliek achter zat. Iedereen die ongewenst is kan gaan. Voor de project-venus achtige, groene duurzame new age order is een populatie van ong. 500 miljoen gewenst, dus Burgemeisters claims zijn helemaal niet gek. Er zijn zoveel mensen die verkondigen dat massa-sterfte noodzakelijk is voor het overleven van de planeet en het mensenras. Onze benevolente psychopaten helpen daar voor onze bestwil graag aan mee.

Ik blijf zelf rustig nieuwtjes oppikken en zie wel hoe alles precies verloopt. Ik maak zelf ook aardig verregaande claims over wat er gaat gebeuren, zoals de rol die de paus gaat spelen en de aard van de nieuwe wereld economie, maar wijs niet op de exacte data of iets. Burgemeister is misschien wat te hard van stapel gelopen met haar waarschuwingen van nu.
pi_71393514
Is er inmiddels al wat gebeurd in de VS mbt. deze oefening?

[ Bericht 1% gewijzigd door mediaconsument op 28-07-2009 18:10:17 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71394379
Je weet het toch nooit.
Wie weet wordt die Burgemeister gewoon betaald en/of gestuurd- juist door deze elite zodat er een soort van een verstomping gaat ontstaan tegen bestaande of nieuwe complotten zodat het gelijk op het hoopje van ''conspiracy'' komt.
pi_71402754
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:31 schreef mediaconsument het volgende:
Is er inmiddels al wat gebeurt in de VS mbt. deze oefening?

i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71403953
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:05 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is toch geen antwoord op zijn vraag? Een plaatje over de huidige stand van zaken m.b.t. het terreurniveau? Dat staat al tijden zo.
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')