Ik was niet van plan dit te doen, omdat je waarschijnlijk toch zit te trollen, maar deze post is zó fout dat ik het niet over me heen kan laten gaan.
quote:
quote:

Soms post je een stuk van een ander, dan is een bronvermelding fijn, maar niet noodzakelijk, de bron zegt namelijk niets over de info, en mensen die dat wel denken zijn wat mij betreft kortzichtig.
Iedere boerenlul kan iets schrijven.
quote:

Een mening, hoe afwijkend dan ook, hoeft niet te zijn ingegeven na of tijdens het lezen uit een andere bron, en zelf waar dat wel zo is, hoeft het niets toe te voegen als iemand besluit iets te posten.
Fout, zoals ik al zei iedere boerenlul kan een stuk schrijven. Of dat stuk ook daadwerkelijk waarheden bevat of niet, daar gebruik je een bron voor. Ook de bron die je geeft kan van verschillende kwaliteit zijn. Het kan bijvoorbeeld een pagina of filmpje zijn waar beweringen worden gemaakt die vervolgens nergens door gesteunt worden. Dit is een voorbeeld van een slechte onbetrouwbare bron.
Het kan een bron zijn die weer verwijst naar andere literatuur. Om dan bij uitspraken die in die bron gedaan worden de waarhied te achterhalen zul je dus ook even door de bron moeten neuzen die bij die bewering gebruikt wordt. Want hoe heeft de auteur deze bron geïnterpreteerd en klopt dit wel?
Dan heb je nog resultaten van onderzoek zelf. Een bron waar je het meest aan hebt. Hier kan je bijvoorbeeld kijken of de manier waarop het onderzoek is uitgevoerd. Hierdoor kan je een idee krijgen hoe goed de gegevens kloppen ten opzichte van de werkelijkheid. Ook is het onderzoek bij een goede bron zo beschreven dat het herhaalbaar is. Op die manier kan je als je het niet vertrouwt de proef herhalen. En kijken of je dezelfde resultaten behaald.
quote:

Het zegt iets over jezelf, of je je mening over geposte text, laat afhangen van andere zaken dan de woorden die er staan.
Hoe de auteur tot zijn conclusies is gekomen is zoals uitgelegd heel belangrijk als je een waarde aan deze conclusie wil verbinden.
quote:

Vragen staat vrij, antwoorden ook,...
Serieus genomen worden ook
quote:

Dat er in bijv NWS andere regels gelden mbt bronvermelding heeft meer te maken met de aard van het forum, niet het beleid...
Dus omdat het een complot theorie is hoef je defacto niet met bewijs te komen en gelden er andere regels. Zo werkt het natuurlijk niet.
quote:

Het quoten van een lap text, voorzien van een losse opmerking eronder, is een statement op zich, niets verplicht je om erop te reageren....

Game on.
Niets verplicht het me te lezen of serieus te nemen. Maar als je een topic opend of een post plaatst dan wil je daar wat mee anders kan je het net zo goed niet plaatsen. Dit is gewoon een zeer zwak argument.
En kap met die irritante smilies overal voor.
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:31 schreef vanwelleer het volgende:[..]

ik zal je morgen mailen, zonde van dit topic..... check voor de grap eens waar dat begint, allemaal offtopic, en FB staat stil.
JOUW posts zorgen er steeds voor dat de discussie verzand of ontspoort.