abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 16:38:21 #41
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71369173
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:24 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Moeten ze eerst een logistieke oplossing bedenken, hoe willen ze "onopgemerkt" zover komen?
Daar verbaasde ik me op 9/11 ook al over!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71370583
Jij hebt het over voetsoldaten + Osama...dat is wel a whole different level
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71374041

Bama
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71374471
Ja, lijkt me nogal logisch aangezien, volgens dezelfde bron die je zelf quote (lees: copy-paste) dit op Witte Huis-niveau wordt gecoordineerd.
Ik moet eerlijk zeggen dat het een beetje vermoeiend wordt dat je alleen maar loze plaatjes en hele artikelen copy-paste zonder echt iets toe te voegen van jezelf...
Mr. Prolapse 2009
  maandag 27 juli 2009 @ 19:51:28 #45
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_71374489
En? Hoeveel deportaties zijn er al?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 27 juli 2009 @ 20:00:00 #46
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71374738
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:33 schreef Dragorius het volgende:

[..]

WHO staat hier los van. Waarom betrek je die erbij? Die gaan niet in legerpakken op mensen schieten.

Zullen we die dagen even afwachten en zien wat er dan daadwerkelijk wel/niet gebeurt? Als het echt gebeurt, dan neem ik uiteraard mijn woorden terug En jij?
Vast niet. Net zoals geen vermomde agent riots veroorzaakte bij een G8 Demonstratie of bijvoorbeeld ME-agenten verkleed als hippy-krakers de boel ophitsen in ~1980 te Amsterdam.

Get real. Dat is in mijn beleving reeel dat er dus fake gasten worden ingezet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71374826
"Get real"? Zoals ik al zei, we wachten gewoon even af, het is maar een paar dagen, dan zien we wel weer, toch?
Mr. Prolapse 2009
pi_71374924
stel er gebeurd niets. Zullen dan voortaan die hele Jane Burgermeister ook maar niet meer serieus nemen?

Want ja als ze dit al fout heeft
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_71374965
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:51 schreef Dragorius het volgende:
Ja, lijkt me nogal logisch aangezien, volgens dezelfde bron die je zelf quote (lees: copy-paste) dit op Witte Huis-niveau wordt gecoordineerd.
Ik moet eerlijk zeggen dat het een beetje vermoeiend wordt dat je alleen maar loze plaatjes en hele artikelen copy-paste zonder echt iets toe te voegen van jezelf...
dat wordt het niet...

jij vind dat, ..... en dat mag je...... hoewel je opmerkingen erover steeds weer offtopic zijn....

pi_71374973
Ik verwacht dan de theorie zoals hierboven al door mij beschreven, het klassieke "we waren voorbereid dus er gebeurde niks" wordt ook veel gebruikt bij vermeende buitenaardse contacten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mr. Prolapse 2009
pi_71375013
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:06 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

dat wordt het niet...
Ja maar onderbouw dan eens waarom! Je plaatst alleen maar (halve) stellingen met een artikel erbij en dat was het. Verder niets.
Dat artikel is weerlegbaar met de officiele FEMA verklaring, en de WHO heeft hier verder niks mee van doen. Dan kun jij toch wel uitleggen hoe/wat? Nu zeg je dat het niet vanuit het Witte Huis wordt gecoordineerd? Waar dan wel?
Mr. Prolapse 2009
pi_71375063
True, Dragorius.

vanwelleer: gaarne iets meer in eigen bewoordingen posten s.v.p.

@ popolon: de dag is nog niet voorbij he!
pi_71375123
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:08 schreef Dragorius het volgende:
Nu zeg je dat

Niet dus.....
lees maar ff terug.
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:51 schreef Dragorius het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het een beetje vermoeiend wordt
dat wordt het niet...

jij vind dat, ..... en dat mag je...... hoewel je opmerkingen erover steeds weer offtopic zijn....

maandag 27 juli 2009 @ 20:13:23 #54
52357 Lambiekje
pi_71375155
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:15 schreef Dragorius het volgende:
Oftewel, staat los van de WHO. Vergelijk het als de rampenoefeningen die we in Nederland wel eens hebben maar dan een schaaltje of tig hoger
Nee de rol van WHO is dat zei een status fase 6 kunnen en hebben afgegeven. Wat inhoudt dat er een Martial Law kan ingevoerd worden...

Ik zie het verschil niet zo of ze maken mensen dood met trieste pillen/injeceties of ze zijn verkleed als agent. Het einddoel is hetzelfde
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 27 juli 2009 @ 20:13:59 #55
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_71375170
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:10 schreef ToT het volgende:

@ popolon: de dag is nog niet voorbij he!
Ik hou jullie op de hoogte.

Valt me wel op dat er in de NL media veel meer ophef is over het virus dan in de VS.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_71375198
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:13 schreef popolon het volgende:

[..]

Valt me wel op dat er in de NL media veel meer ophef is over het virus dan in de VS.
Amerika staat al zo stijf van de farmaceutische middelen dat het virus sowieso al geen schijn van kans heeft!
pi_71375212
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee de rol van WHO is dat zei een status fase 6 kunnen en hebben afgegeven. Wat inhoudt dat er een Martial Law kan ingevoerd worden...
Daarnaast heeft WHO wel monitors en medewerkers "in" de communicatie, zie eerder in de manual van homeland security
  maandag 27 juli 2009 @ 20:15:54 #58
52357 Lambiekje
pi_71375235
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:13 schreef popolon het volgende:

[..]

Amerikanen doen niet aan gezondheid, zie morbide obesitas. En denken dat alles wat van de wittejassen afkomstig goed is.
pi_71375268
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:10 schreef ToT het volgende:

vanwelleer: gaarne iets meer in eigen bewoordingen posten s.v.p.
elke keer dat ik dat doe vragen ze naar de bron, wat willen jullie nou?
pi_71375278
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik zie het verschil niet zo of ze maken mensen dood met trieste pillen/injeceties of ze zijn verkleed als agent. Het einddoel is hetzelfde
En de rol van de WHO is een adviserende, geen beleidsbepalende. Fase 6 betekent gewoon een officiele pandemie, de lidstaten worden daarvan op de hoogte gebracht en er worden nieuwe adviezen uitgegeven. Als het aan de WHO zou liggen (puur op wetenschappelijk en menselijk gebied gedacht) zou iedereen gevaccineerd moeten zijn, dan is dat virus in no time aangepakt. Maar, zoals bijvoorbeeld in Nederland en heel veel andere landen, is er geen vaccinatieplicht, omdat het lichaam altijd eigen is. In Amerika zijn in bepaalde staten wel wetten, maar die zijn er al sinds het begin, heef tniks met het huidige virus te maken.
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')