Maar wel Jane blijven volgen zeker?quote:
Dus in Amerika is het de gewoonte om buitenlandse troepen te bedreigen als ze te gast zijn?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Volgens Jane Burgemeister zal gebruik worden gemaakt van buitenlandse troepen. De Amerikaanse bevolking is bewapend en dat is een probleem. Omdat de mensen niet op de hoogte zullen zijn van deze oefeningen en buitenlandse VN troepen zullen schieten wanneer bedreigd, kan dat tot gewelddadige situaties leiden. Met martial law tot gevolg.
Misschien alleen als ze ongevraagd op de koffie komen.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Dus in Amerika is het de gewoonte om buitenlandse troepen te bedreigen als ze te gast zijn?
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Dus in Amerika is het de gewoonte om buitenlandse troepen te bedreigen als ze te gast zijn?
Dikke kans dat ze dan gewoon een kopje koffie krijgen van die gastvrije Yanks.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Misschien alleen als ze ongevraagd op de koffie komen.
Ja, ze zijn toevallig met al hun divisies in Amerika, hebben toevallig alle apparatuur bij, en ineens voelen ze zich bedreigd en is het all-out war + gevangeniskampen etc. VN-troepen hebben sowieso een heel protocol dat ze moeten volgen, zelfs als ze "bedreigd" worden.quote:Volgens Jane Burgemeister zal gebruik worden gemaakt van buitenlandse troepen. De Amerikaanse bevolking is bewapend en dat is een probleem. Omdat de mensen niet op de hoogte zullen zijn van deze oefeningen en buitenlandse VN troepen zullen schieten wanneer bedreigd, kan dat tot gewelddadige situaties leiden. Met martial law tot gevolg.
Ik ben zelf ook erg sceptisch over dit verhaal. Maar toch is het de moeite waard om te plaatsen, mocht gebeuren wat zij heeft gezegd.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja, ze zijn toevallig met al hun divisies in Amerika, hebben toevallig alle apparatuur bij, en ineens voelen ze zich bedreigd en is het all-out war + gevangeniskampen etc. VN-troepen hebben sowieso een heel protocol dat ze moeten volgen, zelfs als ze "bedreigd" worden.
En als er dan niks gebeurt, dan was het loos alarm. Jullie houden jezelf zo aan het lijntje. 300 strikes, you're out?
Ik lees ook nergens dat mensen hier "op grote schaal" iets van gaan merken. Ze gaan vooral oefenen in het opzetten van de Chain-of-Command en hoe de communicatie verloopt, en wat overheidsgebouwen gebruiken als commando-post. Nergens worden mensen "opgepakt en verscheept" ofzo.
Ik denk niet dat dat zal gebeuren, kan me geen situatie herinneren waarin dit wel is gebeurd.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:59 schreef Dragorius het volgende:
Ik vind het wel jammer (wat ToT ook zegt) dat iemand zo haar geloofwaardigheid te grabbel gooit. Voornaamste probleem is dat dit altijd achteraf "goed te praten" is. Dan kan ze zeggen 'omdat we iedereen op de hoogte brachten via mijn site DONEER MIJ GELD is er niks gebeurd want men wist ervan en was wakker'
Een soort manipulatieve self-fullfilling prophecy gone mad.
WHO staat hier los van. Waarom betrek je die erbij? Die gaan niet in legerpakken op mensen schieten.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:02 schreef Ticker het volgende:
De theorie is dus dat er 'false flag' operations gaan plaats vinden.
Dus personen van het WHO (wat ik dus niet begrijp, World Health Orga.., in leger uniform, of getrained om door te gaan als soldaat?) vermomd als soldaat, die vervolgens gaan beginnen met schieten en burgers bang maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |