abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71353564
Morgen voert FEMA een nationale rampen oefening uit. Er wordt gespeculeerd dat dit weleens een herhaling van 9/11 op zou kunnen leveren, of de invoering van Martial Law en geforceerde vaccinatie/afvoering van burgers naar FEMA kampen. Hoe dan?

Volgens Jane Burgemeister zal gebruik worden gemaakt van buitenlandse troepen. De Amerikaanse bevolking is bewapend en dat is een probleem. Omdat de mensen niet op de hoogte zullen zijn van deze oefeningen en buitenlandse VN troepen zullen schieten wanneer bedreigd, kan dat tot gewelddadige situaties leiden. Met martial law tot gevolg.

Voor het volledige verhaal zie:

Terechte waarschuwingen of loos alarm, dat zullen we snel genoeg weten.

Zie ook http://birdflu666.wordpress.com/

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali_Kannibali op 26-07-2009 23:52:16 ]
  zondag 26 juli 2009 @ 23:53:26 #2
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_71353762
En wat als er nu niets gebeurd?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_71353788
quote:
Op zondag 26 juli 2009 23:53 schreef Knarf het volgende:
En wat als er nu niets gebeurd?
Dan was het loos alarm.
  zondag 26 juli 2009 @ 23:55:19 #4
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_71353807
quote:
Op zondag 26 juli 2009 23:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dan was het loos alarm.
Maar wel Jane blijven volgen zeker?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_71353866
quote:
Op zondag 26 juli 2009 23:55 schreef Knarf het volgende:

[..]

Maar wel Jane blijven volgen zeker?
Blijven?
Volgen?

Begin jij met haar te volgen als er wel wat gebeurt?
  maandag 27 juli 2009 @ 00:14:33 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_71354227
quote:
Op zondag 26 juli 2009 23:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Volgens Jane Burgemeister zal gebruik worden gemaakt van buitenlandse troepen. De Amerikaanse bevolking is bewapend en dat is een probleem. Omdat de mensen niet op de hoogte zullen zijn van deze oefeningen en buitenlandse VN troepen zullen schieten wanneer bedreigd, kan dat tot gewelddadige situaties leiden. Met martial law tot gevolg.
Dus in Amerika is het de gewoonte om buitenlandse troepen te bedreigen als ze te gast zijn?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_71354357
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:14 schreef APK het volgende:

[..]

Dus in Amerika is het de gewoonte om buitenlandse troepen te bedreigen als ze te gast zijn?
Misschien alleen als ze ongevraagd op de koffie komen.
pi_71354723
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:14 schreef APK het volgende:

[..]

in amerika is het de gewoonte om te schieten op buitenlandse geuniformeerde troepen als ze onaangekondigd op jouw property komen, om daarna eerst de lokake pers te bellen, om een bedrag voor de primeur af te spreken...
i reserve the right to do as i damnwell please.
  maandag 27 juli 2009 @ 00:48:54 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_71354855
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Misschien alleen als ze ongevraagd op de koffie komen.
Dikke kans dat ze dan gewoon een kopje koffie krijgen van die gastvrije Yanks.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_71355123

National Interoperability Field Operations Guide
U.S. Department of Homeland Security
Ofice of Emergency Communications
Version 1.3
May 2009
  maandag 27 juli 2009 @ 06:22:08 #11
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71356387
Oefeningen worden vaker gedaan, betekent niet dat het live gebeurt, behalve op 9/11.
die kans daarop was 0,0000000000000000001%
pi_71356850
quote:
Ja, ze zijn toevallig met al hun divisies in Amerika, hebben toevallig alle apparatuur bij, en ineens voelen ze zich bedreigd en is het all-out war + gevangeniskampen etc. VN-troepen hebben sowieso een heel protocol dat ze moeten volgen, zelfs als ze "bedreigd" worden.

En als er dan niks gebeurt, dan was het loos alarm. Jullie houden jezelf zo aan het lijntje. 300 strikes, you're out?
Ik lees ook nergens dat mensen hier "op grote schaal" iets van gaan merken. Ze gaan vooral oefenen in het opzetten van de Chain-of-Command en hoe de communicatie verloopt, en wat overheidsgebouwen gebruiken als commando-post. Nergens worden mensen "opgepakt en verscheept" ofzo.

[ Bericht 14% gewijzigd door Dragorius op 27-07-2009 08:36:33 ]
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71358069
Sorry maar die Burgemeister heeft met deze paniekzaaierij alle credibillity bij mij volledig verspeeld.
Over 24 uur zien we wel weer of de Amerikaans straten bezaaid liggen met lijken of niet.
pi_71358125
Hoevaak bijv. het Nederlandse leger ook in het buitenland "onaangekondigd" op grote oefening is (een week lang, 2 weken etc.)
Daar vallen ook geen burgerslachtoffers. En daar zitten dan wel duizenden troepen + die van het land waar de oefening plaatsvindt.
Mr. Prolapse 2009
pi_71359082
quote:
Op maandag 27 juli 2009 08:29 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ja, ze zijn toevallig met al hun divisies in Amerika, hebben toevallig alle apparatuur bij, en ineens voelen ze zich bedreigd en is het all-out war + gevangeniskampen etc. VN-troepen hebben sowieso een heel protocol dat ze moeten volgen, zelfs als ze "bedreigd" worden.

En als er dan niks gebeurt, dan was het loos alarm. Jullie houden jezelf zo aan het lijntje. 300 strikes, you're out?
Ik lees ook nergens dat mensen hier "op grote schaal" iets van gaan merken. Ze gaan vooral oefenen in het opzetten van de Chain-of-Command en hoe de communicatie verloopt, en wat overheidsgebouwen gebruiken als commando-post. Nergens worden mensen "opgepakt en verscheept" ofzo.
Ik ben zelf ook erg sceptisch over dit verhaal. Maar toch is het de moeite waard om te plaatsen, mocht gebeuren wat zij heeft gezegd.
pi_71359124
Ik vind het wel jammer (wat ToT ook zegt) dat iemand zo haar geloofwaardigheid te grabbel gooit. Voornaamste probleem is dat dit altijd achteraf "goed te praten" is. Dan kan ze zeggen 'omdat we iedereen op de hoogte brachten via mijn site DONEER MIJ GELD is er niks gebeurd want men wist ervan en was wakker'
Een soort manipulatieve self-fullfilling prophecy gone mad.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 27 juli 2009 @ 12:02:32 #17
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71360913
De theorie is dus dat er 'false flag' operations gaan plaats vinden.

Dus personen van het WHO (wat ik dus niet begrijp, World Health Orga.., in leger uniform, of getrained om door te gaan als soldaat? ) vermomd als soldaat, die vervolgens gaan beginnen met schieten en burgers bang maken.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71361034
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:59 schreef Dragorius het volgende:
Ik vind het wel jammer (wat ToT ook zegt) dat iemand zo haar geloofwaardigheid te grabbel gooit. Voornaamste probleem is dat dit altijd achteraf "goed te praten" is. Dan kan ze zeggen 'omdat we iedereen op de hoogte brachten via mijn site DONEER MIJ GELD is er niks gebeurd want men wist ervan en was wakker'
Een soort manipulatieve self-fullfilling prophecy gone mad.
Ik denk niet dat dat zal gebeuren, kan me geen situatie herinneren waarin dit wel is gebeurd.
pi_71361638
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:02 schreef Ticker het volgende:
De theorie is dus dat er 'false flag' operations gaan plaats vinden.

Dus personen van het WHO (wat ik dus niet begrijp, World Health Orga.., in leger uniform, of getrained om door te gaan als soldaat? ) vermomd als soldaat, die vervolgens gaan beginnen met schieten en burgers bang maken.
WHO staat hier los van. Waarom betrek je die erbij? Die gaan niet in legerpakken op mensen schieten.

Zullen we die dagen even afwachten en zien wat er dan daadwerkelijk wel/niet gebeurt? Als het echt gebeurt, dan neem ik uiteraard mijn woorden terug En jij?
Mr. Prolapse 2009
pi_71361804
is het oefenscenario al uitgelekt?

ik meen iets te hebben gehoord over een scenario waarin noord korea iets nucliairs doet, waardoor in ieder geval de stroom in heel texas uitvalt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')