Ja 2x in de week.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:24 schreef GGMM het volgende:
Komt VI nog terug? Dit programma verdient het niet om bekeken te worden.
Wat boeit het je dan of het terug komt?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:24 schreef GGMM het volgende:
Goeie.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat boeit het je dan of het terug komt?
Hij probeert even objectief over te komen...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:24 schreef J.Herrer het volgende:
Slijmbal Sjek, met 2 psv'ers aan tafel zeggen dat PSV kampioen gaat worden
Goeie show manquote:Op zondag 26 juli 2009 23:24 schreef GGMM het volgende:
Ik vind VI ook goed.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:28 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Goeie show manNiet dat gelul met v Gelder . Hoop alleen wel dat ze Kraay dit seizoen weglaten en gewoon met relevante gasten aankomen. Die Kraay heeft echt niets zinnigs te melden
Optyfen met die gasten.. dan gaat t alleen maar over hun club. Doen ze bij SV ook zo vaak.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:28 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Goeie show manNiet dat gelul met v Gelder . Hoop alleen wel dat ze Kraay dit seizoen weglaten en gewoon met relevante gasten aankomen. Die Kraay heeft echt niets zinnigs te melden
Inderdaad, een kilo goud ruilen voor 5 gram roestig koper.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:29 schreef buddyb het volgende:
jack: ''er wordt nog steeds gedacht aan een ruil: wijnaldum voor didulica''
wat een mongool
Daarnaast is dat ook gewoon een gerucht van een maand geleden ofzoquote:Op zondag 26 juli 2009 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad, een kilo goud ruilen voor 5 gram roestig koper.²
Welke gasten ben je boos op?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:29 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Optyfen met die gasten.. dan gaat t alleen maar over hun club. Doen ze bij SV ook zo vaak.
Zou ook echt belachelijk nadelig zijn voor Feyenoord. Een middelmatige keeper voor een jong talent.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:29 schreef Kopbal het volgende:
Jack moet nu echt z'n bek gaan houden met die ruil, to-taal uit de lucht gegrepen.
Waar Been zich een dag later om kapot lachtequote:Op zondag 26 juli 2009 23:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daarnaast is dat ook gewoon een gerucht van een maand geleden ofzo.
Ik bedoel gasten in t algemeen. Als ze een PSV-speler uitnodigen gaat t bijna alleen maar over PSV. Het moet over voetbal in t algemeen gaan. Dus niet meer uitnodigen.quote:
Hij speelde nu niet mee; dus wie weet.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:36 schreef TC03 het volgende:
Ajax koopt net De Zeeuw voor 7,5 miljoen, maar alsnog is het middenveld niet goed genoeg. Tja.
Misschien komende week; Als Hugo er weer bij is (als ie terug komt)quote:
Misschien gaat Hugo wel naar VIquote:Op zondag 26 juli 2009 23:38 schreef 456 het volgende:
[..]
Misschien komende week; Als Hugo er weer bij is (als ie terug komt)
Heeft nog weinig laten zien in de Eredivisie.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:39 schreef J.Herrer het volgende:
Ajax had idd voor dat geld net zo goed Honda kunnen halen
Tuurlijk, dat is complete bullshit, 2000% crap.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:40 schreef 456 het volgende:
[..]
Is dit een grap?
Derksen en Borst aan 1 tafel?
Waarom vind je dat zo gek? Volgens mij is Derksen wel van Hugo.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:40 schreef 456 het volgende:
[..]
Is dit een grap?
Derksen en Borst aan 1 tafel?
Hij kan de Eredivisie makkelijk aan, dat gaan we aankomend seizoen allemaal zienquote:Op zondag 26 juli 2009 23:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heeft nog weinig laten zien in de Eredivisie.
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:11 schreef Parafernalia het volgende:
Staat de aflevering van vanavond al online?
Johan Derksen zei het al:quote:Op zondag 26 juli 2009 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Jan brandt Sno af, mooi, en Rommedahl
.
Ik had het gezien.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:58 schreef Zipportal het volgende:
Het is dat Jan Mulder over FC Groningen nog even begon, anders was dat er never nooit in geweest.
Ajax toernooi.Eigen doelpunt.
Hij heeft er kijk op die snor, al heeft Ajax nu wel De Zeeuw om voor de lengte en de power te zorgen op het middenveldquote:Op maandag 27 juli 2009 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Johan Derksen zei het al:
Een keeper die te slecht voor woorden is, Oleguer en Wielaert die het tempo niet kunnen bijbenen en tuinkabouters op het middenveld.
Dit seizoen zullen AZ, PSV en FC Twente weer eens uitmaken wie kampioen wordt.
Ik geloof het pas als de poppetjes op de juiste plaats gezet worden...quote:Op maandag 27 juli 2009 02:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij heeft er kijk op die snor, al heeft Ajax nu wel De Zeeuw om voor de lengte en de power te zorgen op het middenveld
Dan heb je nog steeds een middenveld zonder power en lengte, een centrale verdedigingsduo dat niet kan verdedigen, zonder snelheid en dat niet kan opbouwen, een keeper die geen punten pakt en de beste speler die er al 3 jaar in de winter er geen zin in heeft.quote:Op maandag 27 juli 2009 02:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als de poppetjes op de juiste plaats gezet worden...
weet ik, dat was het punt nu netquote:
Vond het geen verkeerde uitzending. Er valt nu natuurlijk ook nog weinig spannends te vertellen zonder competitie voetbal of europees voetbal.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:50 schreef tong80 het volgende:
Heb helaas niet kunnen kijken.
Was geen beste aflevering als ik het zo terug lees.
Thanks voor het linkje, wist niet dat het gister al begonnen was.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah gevonden
http://www.nos.nl/nosstud(...)etbal_2009-2010.html
Gewoon 2008-2009 veranderen naar 2009-2010
Gisteren gekeken, erg leuk inderdaad.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:42 schreef Dos37 het volgende:
Prachtig team dat van Cocu
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:06 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond met Jan van Dijk.
Is die man wel in staat om drie zinnen achter elkaar uit te spreken? In zijn, weliswaar korte, tijd bij Roda stond hij niet bekend om zijn intelligentie en welsprekendheid om het zo maar eens te zeggen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:06 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond met Jan van Dijk.
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:39 schreef J.Herrer het volgende:
Ajax had idd voor dat geld net zo goed Honda kunnen halen
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heeft nog weinig laten zien in de Eredivisie.
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:44 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij kan de Eredivisie makkelijk aan, dat gaan we aankomend seizoen allemaal zien
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik gok erop dat Jack het volgende zegt;
"Jongens, Ruiz kan een grote worden. Twente heeft het goed gedaan. Hebben de topclubs lopen slapen?, zeg het maar"²
Eens.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:14 schreef Paul het volgende:
Jammer dat ze ook dit seizoen zo laat zijn, liever op zondag wat vroeger
Zondag op maandag moet ik bijkomen van het weekend daarom doe maar om 22 uur ofzo uitzendenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eens.
Nu is de zoveelste herhaling van 'Keeping Up Appearances' uitgezonden.
De TROS blijft deze uitzenden en mijn oma denkt altijd dat er nieuwe afleveringen worden geproduceerd.
Klemzuipen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Zondag op maandag moet ik bijkomen van het weekend daarom doe maar om 22 uur ofzo uitzenden
Een beetje overdreven.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:49 schreef J.Herrer het volgende:
Koeman
Die gaat gewoon weer verder waar hij bij Valencia mee is geeindigd
Ongelooflijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:50 schreef Kopbal het volgende:
Kufo kan nog steeds geen Nederlands.
Of ja, hij kan het wel maar doet het niet. Nog treuriger.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:51 schreef fratsman het volgende:
Rutten praat als de zoon van Harry van Raay!![]()
![]()
Nee, je bent de enige.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:51 schreef leroytje het volgende:
Er komt net het moment voorbij dat Wiedemijer rood geeft aan Pelle.
Op het moment dat hij de kaart omhoog houdt, geeft Lens hem nog een duw.
Persoonlijk vond ik dit vrij schandalig, je hebt van een scheidsrechter af te blijven.
Iemand hier een mening over?
Ik schat AZ, Twente en Ajax hoger in.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:53 schreef Kopbal het volgende:
PSV is toch de aanstaande kampioen, volgens de kenners?
Joh..quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:54 schreef Kopbal het volgende:
'We gaan er gewoon voor'
31 augustus is Honda pleite, zeg maar dag met je eredivisievoetbal.
dacht al zei die nou echte apenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:55 schreef Doopy-X- het volgende:
Dit gaat de NOS brieven opleveren, Jack wilde ff lekker casual uit de hoek komen en noemde de VVV-spelers 'apen'
Right.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:54 schreef J.Herrer het volgende:
Honda
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij eind deze week bij Ajax zal tekenen
Hij is al in Amsterdam gespot, schijnt dat 'ie daar een huis gaat kopen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:54 schreef J.Herrer het volgende:
Honda
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij eind deze week bij Ajax zal tekenen
Heb net bij de plaatselijke japanner gegeten waar hij ook wel eens komt en hij wilt toch liever naar Onutaski Tigers.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:54 schreef J.Herrer het volgende:
Honda
Honda is een spielmacherquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:56 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe kan je nou 2 punten halen?Die ouwe mulder kletst weer uit zn nek
Hij verbeterde zichzelf toch?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:56 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe kan je nou 2 punten halen?Die ouwe mulder kletst weer uit zn nek
"Daar is heel gewoon in."quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:59 schreef Kopbal het volgende:
Hij draagt gewoon een zak ballen![]()
![]()
![]()
STOP DE PERSEN!!!!111!
Paquote:
De commentator van de NOS zei het ook gewoon.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:02 schreef EvanderSno het volgende:
Gelukkig, ik was dus niet de enige die vond dat Afellay daar een rode kaart had kunnen krijgen,.
Ik heb daar niet gekeken aangezien ik Eredivisie live heb.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De commentator van de NOS zei het ook gewoon.
Ik moet meteen denken aan deze gangster:quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:55 schreef Doopy-X- het volgende:
Dit gaat de NOS brieven opleveren, Jack wilde ff lekker casual uit de hoek komen en noemde de VVV-spelers 'apen'
Duidelijk kenner aan tafelquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:03 schreef Merkie het volgende:
Ajax en fantastisch aanvallend technisch voetbal in één zin![]()
![]()
.
Altijd nog beter dan Feyenoordquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:03 schreef Merkie het volgende:
![]()
.
Omdat hij bij VVV speelt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:04 schreef MaxC het volgende:
Waarom zouden ze Honda niet gewoon houden en nog een jaartje houden?
Idd dat is net zoiets als zeggen dat Feyenoord straatarm isquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:03 schreef Merkie het volgende:
![]()
.
Nee.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Idd dat is net zoiets als zeggen dat Feyenoord straatarm is![]()
quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:06 schreef J.Herrer het volgende:
Volgens mij zit van Dijk zich elke avond suf te rukken
Hondaaaa jaaaa
Werkelijk briljant dit. Schitterend! Palmboomquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:05 schreef Palmboom313 het volgende:
Kan Schalke Honda niet leasen
Nee. Hij heeft er 2 Nigerianen gestald die Roda niet wou, en die hij zelf nog nooit heeft zien spelen en alleen maar via een zaakwaarnemer kent.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:05 schreef Hephaistos. het volgende:
Nol Hendriks scout nu voor VVV, begrijp ik dat goed?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een schandalige vergelijking zeg: Afellay die het al jaren laat zien en Honda die net een testrit heeft gemaakt.²
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:06 schreef Merkie het volgende:
Interesseert het iemand hier hoe "Jan" een wedstrijd beleeft? Waarom stelt Jack van die idiote vragen.
Inderdaad. SV is de meester in hype van spelers na 1 goede wedstrijdquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een schandalige vergelijking zeg: Afellay die het al jaren laat zien en Honda die net een testrit heeft gemaakt.²
Valt mee dat het nog geen Studio Schaken is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. SV is de meester in hype van spelers na 1 goede wedstrijd.
Waarom maak jij niet even leuke grappen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:08 schreef Wilskracht het volgende:
Waarom maakt Honda geen reclame voor een bekend automerk
Originele vooralquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom maak jij niet even leuke grappen.
Alsof er niemand anders is die steeds met dezelfde smiley zijn post eindigt.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een goed punt, maar niemand in Almelo die het toe wilt geven.
Als de Visser te gast is, stijgt de omzet van de Wibra de volgende dag altijd met 300%quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Alleen Piet de Visser kan dit programma nog redden, wat een bagger.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als de Visser te gast is, stijgt de omzet van de Wibra de volgende dag altijd met 300%
Geregeld, vrouwtje komt net binnengelopen met een heerlijk bord friet.quote:
Oke; Feyenoord heeft geluk gehad.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:12 schreef Kopbal het volgende:
Heracles heeft verdiend gewonnen. Volgende onderwerp.
Neuh, had een gelijkspel moeten zijn. Alsnog volgend onderwerp!quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:12 schreef Kopbal het volgende:
Heracles heeft verdiend gewonnen. Volgende onderwerp.
Wanneer was dat? 1937?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:13 schreef stefan92 het volgende:
Eerst haalde Heracles toch meer punten uit? Dat halen ze er nooit bij, vind ik behoorlijk sneu. En het is toch juist normaal dat een team thuis meer punten haalt?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een constante geleuter voor het niet geven van de pingel. Ik bedoel het zijn die fucking kut klappers maar.
zonder kunstgra speelde jullie allang eerste divisie maestro.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:14 schreef Damzkieee het volgende:
Tuurlijk hoor Hugo, wat een kneus ben je toch
Sparta pakt thuis ook 90% van de punten, laffe zak.
Nog triester is dat het penaltymoment al 30x is uitgezonden, terwijl de doodschop op Looms niet eens werd uitgezonden
Zonder spellingscontrole blijf jij altijd zo gaar typen, Sjaak.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
zonder kunstgra speelde jullie allang eerste divisie maestro.
2007/2008quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:13 schreef stefan92 het volgende:
Eerst haalde Heracles toch meer punten uit? Dat halen ze er nooit bij, vind ik behoorlijk sneu. En het is toch juist normaal dat een team thuis meer punten haalt?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vrees dat Sjek straks door de hele Lemic familie wordt opgezocht.
heeft niks met spellingscontrole te maken hij pakte ff m'n s nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zonder spellingscontrole blijf jij altijd zo gaar typen, Sjaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |