Linksback, groot talent was het, maar vooral geblesseerd.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
tsja, ik verzin ze niet ter plekke, wat is die bale eigenlijk voor speler?
Nee het bericht heb ik ook al eerder gezien, maar nergens een quote of iets dergelijks van Jol.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
tsja, ik verzin ze niet ter plekke, wat is die bale eigenlijk voor speler?
Als je een keer goed had opgelet zag je dat Vermeer dat ook deed, met als grote verschil dat veel ballen over de zijlijn verdwenen of gewoon bij een speler van Benfica belandde.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel wat meer voor Stekelenburg ja. Hij moet wel kappen met die zinloze lange ballen, want daar kan ik echt pissig om worden.
quote:Tja lekker nuttig zo'n linksback. Waarom hebben ze godverdomme niet gewoon die Obradovic gehaald.
Jawel, dat moet je wel zijn. Wel leuk dat Ritmo_de_Clown ook weer in dit topic isquote:Op maandag 27 juli 2009 00:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je hoeft geen TBS'er te zijn om een keer volledig door te draaien als in de laatste minuut een winnende treffer van Wijnaldum tegen Ajax onterecht afgekeurd wordt.
Jij bent een geval apart. Jij bent alleen maar in dit topic als er iets te zeiken valtquote:Op maandag 27 juli 2009 10:37 schreef Barca het volgende:
Lange bal was soms juist goed. Van Halst zei het ook nog: "je moet die bal direct geven.".
Welk optimisme van vrijdag?!
Als er iets positiefs te melden valt ben ik er ook, hoor. Maar ja, er valt weer eens niets positiefs te zeggen.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:47 schreef DemonDEFO het volgende:
[..]
Jij bent een geval apart. Jij bent alleen maar in dit topic als er iets te zeiken valt
Donald maakte inderdaad een frommel-pruts goal na een op puur geluk gebaseerde aanval.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Als er iets positiefs te melden valt ben ik er ook, hoor. Maar ja, er valt weer eens niets positiefs te zeggen.
Of ... wat was er in jouw ogen dan goed aan ons spel? Behalve de prachtige goal van Ai Ai Aissati kan ik niets bedenken. Nou ja ... de aanval waaruit Cvitanich scoorde tegen Atletico was wel leuk.
+1quote:Op maandag 27 juli 2009 10:25 schreef Prosac het volgende:
Het hele stuk dat ze vervolgens Bodul gaan verhuren aan Tottenham maakt het oingeloofwaardig.
Zoals al meerdere keren is gezegd, als er niet zoveel cadeautjes weg werden gegeven waren er over twee wedstrijden weinig kansen voor de tegenstanders.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Als er iets positiefs te melden valt ben ik er ook, hoor. Maar ja, er valt weer eens niets positiefs te zeggen.
Of ... wat was er in jouw ogen dan goed aan ons spel? Behalve de prachtige goal van Ai Ai Aissati kan ik niets bedenken. Nou ja ... de aanval waaruit Cvitanich scoorde tegen Atletico was wel leuk.
Alsof het ook maar zin heeft tegen jou te zeggen dat bijvoorbeeld Donald, ondanks wat overenthousiasme, een goede indruk achterliet en dat Aissati liet zien met zelfvertrouwen te spelen en te zorgen voor een goede aansluiting van het middenveld met de aanval en dat van der Wiel sterk speelde vrijdag en dat Suarez vrijdag een goede wedstrijd speelde en dat het mentaal blijkbaar een stuk beter zit aangezien er ondanks een achterstand en tegenslag toch werd geknokt.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Ook dat was een leuke actie maar verder was het zowel aanvallend als verdedigend om te janken zo slecht!quote:Op maandag 27 juli 2009 10:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Donald maakte inderdaad een frommel-pruts goal na een op puur geluk gebaseerde aanval.
Van der Wiel 2 mooie fouten vrijdag. Was inderdaad erg goed.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:04 schreef BoNi het volgende:
[..]
Alsof het ook maar zin heeft tegen jou te zeggen dat bijvoorbeeld Donald, ondanks wat overenthousiasme, een goede indruk achterliet en dat Aissati liet zien met zelfvertrouwen te spelen en te zorgen voor een goede aansluiting van het middenveld met de aanval en dat van der Wiel sterk speelde vrijdag en dat Suarez vrijdag een goede wedstrijd speelde en dat het mentaal blijkbaar een stuk beter zit aangezien er ondanks een achterstand en tegenslag toch werd geknokt.
Als ware azijnpisser weet je alles toch te bagataliseren..
We hebben zelf nou ook niet zo veel kansen gehad. En daarvan verprutsen we dan ook nog eens zo'n 80%.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:03 schreef DemonDEFO het volgende:
[..]
Zoals al meerdere keren is gezegd, als er niet zoveel cadeautjes weg werden gegeven waren er over twee wedstrijden weinig kansen voor de tegenstanders.
Aan de andere kant van het veld werden ook aardig veel kansen gecreëerd door de aanval. Het is jammer dat er relatief weinig gescoord wordt.
Er werd vaak goed gejaagd, maar dit hou je natuurlijk nooit 90 minuten vol. Het gaat in ieder geval om de instelling en die lijkt er wat beter in te zitten.
Wat ik slecht vond in de wedstrijd van gisteren was dat er ontzettend veel lange ballen werden gegeven. Vorig seizoen heb ik mij daar ook mateloos geïrriteerd omdat de kracht van Ajax daar absoluut niet ligt. Bijna elke keer dat er gewoon lekker kort getikt wordt, is het gevaarlijk. Het is misschien niet populair/leuk om naar te kijken, maar een balletje terug en wachten op een opening zie ik liever dan weer zo'n lange haal die 9 van de 10 keer onderschept wordt.
Wat ook slecht was, was de daadkracht in de verdediging. Geen risico, weg is weg! Misschien niet des Ajax, maar het zou ontzettend veel doelpunten hebben voorkomen vorig seizoen.
Tsja, het grote probleem hierbij is dat dat het hele afgelopen seizoen ook al zo was. Ondanks dat we het meest scorende team waren, zijn er heel veel kansen gemist en werd er te slap verdedigd waardoor het aantal gescoorde doelpunten alsnog niet toereikend was om in de top twee te komen.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:03 schreef DemonDEFO het volgende:
[..]
Zoals al meerdere keren is gezegd, als er niet zoveel cadeautjes weg werden gegeven waren er over twee wedstrijden weinig kansen voor de tegenstanders.
Aan de andere kant van het veld werden ook aardig veel kansen gecreëerd door de aanval. Het is jammer dat er relatief weinig gescoord wordt.
Er werd vaak goed gejaagd, maar dit hou je natuurlijk nooit 90 minuten vol. Het gaat in ieder geval om de instelling en die lijkt er wat beter in te zitten.
Wat ik slecht vond in de wedstrijd van gisteren was dat er ontzettend veel lange ballen werden gegeven. Vorig seizoen heb ik mij daar ook mateloos geïrriteerd omdat de kracht van Ajax daar absoluut niet ligt. Bijna elke keer dat er gewoon lekker kort getikt wordt, is het gevaarlijk. Het is misschien niet populair/leuk om naar te kijken, maar een balletje terug en wachten op een opening zie ik liever dan weer zo'n lange haal die 9 van de 10 keer onderschept wordt.
Wat ook slecht was, was de daadkracht in de verdediging. Geen risico, weg is weg! Misschien niet des Ajax, maar het zou ontzettend veel doelpunten hebben voorkomen vorig seizoen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:04 schreef Barca het volgende:
[..]
Ook dat was een leuke actie maar verder was het zowel aanvallend als verdedigend om te janken zo slecht!
- Veldbezetting? Ik sta toch op het veld!
- Passes die niet aankomen
- Spelers denken te moeilijk
- Omschakeling is slecht door zwak positiespel
- Te weinig druk zetten
Echt
[..]
Van der Wiel 2 mooie fouten vrijdag. Was inderdaad erg goed.
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:04 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als ware azijnpisser weet je alles toch te bagataliseren..
Als je ziet wat voor progressie die gozer heeft gemaakt afgelopen seizoen, dat is al niet normaal. Als hij zich met de helft of driekwart daarvan dit seizoen ontwikkelt, staan er clubs in de rij aan het eind van het seizoen.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:08 schreef Jasza het volgende:
Van der Wiel moet verdedigend nog veel leren sowieso, ben ik wel met je eens. Is veel te gretig vaak en daardoor maaktie die fouten ook.
Oh ... het ging allemaal fantastisch goed?quote:
Gast, je leest toch niet en bent ook niet bereid om daadwerkelijk een discussie aan te gaan, dus je denkt toch niet echt dat ik (nog een keer) inhoudelijk op je ga reageren?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Oh ... het ging allemaal fantastisch goed?
Komt uit de boulevardrubriek en dus bijna zeker onzin. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat ze Bodul kennen in Engeland.quote:
Ik lees wel!quote:Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef BoNi het volgende:
[..]
Gast, je leest toch niet en bent ook niet bereid om daadwerkelijk een discussie aan te gaan, dus je denkt toch niet echt dat ik (nog een keer) inhoudelijk op je ga reageren?
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:34 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik lees wel!
Maar volgens jou is iedere vorm van kritiek onzin. Ieder minpunt is bagataliseren en azijnpissen.
Ach ... een kinderhand is blijkbaar snel gevuld.
Nog een keer? Nee, dat heb je nog niet 1x gedaan.
Dit dus.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef BoNi het volgende:
[..]
Gast, je leest toch niet en bent ook niet bereid om daadwerkelijk een discussie aan te gaan, dus je denkt toch niet echt dat ik (nog een keer) inhoudelijk op je ga reageren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |