abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 01:55:29 #26
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71384356
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 01:36 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Dus jullie haten Joden omdat zij al eeuwen bezig zijn met een kwaadaardig complot om de macht over de wereld over te nemen?

En ze zijn zo machtig dat ze alle machtige internationale organisaties in hun broekzak hebben zitten.

Dat is wat jullie geloven?
Huh, gek? waar staat dat we joden haten?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 04:24:09 #27
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_71385069
Ja precies ik dacht al waar zie je staan dat hij joden haat, haha je trekt wel snel conclusies zeg.
pi_71395389
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:19 schreef Slappy het volgende:

[..]

Waarom reageer jij op die klapjosti
Omdat ik elke theorie, hoe stupide bij aanvang dan ook, een kans geef. Je kunt niet alles meteen afdoen als onzin, dat is te makkelijk Kijk naar de wereld is plat / rond. Iedereen heeft een kans
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:53:31 #29
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71396697
Lambiek probeer niet alle joden over een kam te scheren.
Dat is hetzelfde als ik de 'blanke man' nu overal de schuld van kan geven, voor de problemen van de 'zwarte'.

Het is namelijk niet 'de jood' in zijn algeheel.
Als we het bijvoorbeeld hebben over 'de joden', weet ik persoonlijk dat je een bepaald slag joden bedoelt.
Probeer dat eens verder uit te zoeken.
Het zijn namelijk ook 'dezelfde joden' die Hitler financiëerde en met welk geld vervolgens 'de joden' vergast werden.

Er zit dus een verschil tussen de ene jood en de andere.
Ik heb ergens gelezen dat het weer terug reikt naar een bepaald gebied, waar deze joden vandaan komen.
Er bestaat dus onder de joodse gemeenschap, ook een superieuriteit.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71396744
Zoals bij elke andere cultuur dus
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:05:27 #31
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71397174
Misschien moet iemand dit lezen, en ja er komt zelfs het woord reptillian in voor!
Maar kwa andere informaties kan er wel wat meer uitgehaald worden wat ik bedoelde.
Het zijn niet de joden, het is een slag wat eruit opstaat.

http://ufo.be/rubrieken/ufologen/fuo/Rothschild.html
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71402446
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:05 schreef Ticker het volgende:
Misschien moet iemand dit lezen, en ja er komt zelfs het woord reptillian in voor!
Maar kwa andere informaties kan er wel wat meer uitgehaald worden wat ik bedoelde.
Het zijn niet de joden, het is een slag wat eruit opstaat.

http://ufo.be/rubrieken/ufologen/fuo/Rothschild.html
wat is hier de definitie van jood, iedereen uit isreal ?
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71403227
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 01:36 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Dus jullie haten Joden omdat zij al eeuwen bezig zijn met een kwaadaardig complot om de macht over de wereld over te nemen?

En ze zijn zo machtig dat ze alle machtige internationale organisaties in hun broekzak hebben zitten.

Dat is wat jullie geloven?
defineer "jullie".
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71403242
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 01:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wie is "we"?
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71403300
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:26 schreef Exoteria het volgende:

[..]

wie is "we"?
wat hij zegt......
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:39:38 #36
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71403570
It ain't 'Baraak Hussein Obama' that's for shure. Die gast is enkelt een ex-advcaat die de boel moet verkopen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71406164
Owjeej, gaat het hier weer eens mis? Ff checken...
pi_71406426
Paar heftige opmerkingen verwijderd.

Lief spelen hier!

Verder gaarne een beetje oppassen met opmerkingen over joden.
Dat ze overal geïnfiltreerd zouden zijn, zou je idd ook van "de blanke man" of over vrouwen of over brildragende personen kunnen zeggen.
pi_71406489
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 01:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Bewoordingen als dat ze overal "geïnfiltreerd" zijn, suggereert er toch al een bepaalde negatieve emotie bij.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:30:54 #40
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71407120
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:13 schreef ToT het volgende:

[..]

Bewoordingen als dat ze overal "geïnfiltreerd" zijn, suggereert er toch al een bepaalde negatieve emotie bij.
ja en? als dat de waarheid is, moet dat gezegd kunnen worden
pi_71407170
Tuurlijk, als je zo'n conspiracy ziet moet je die woorden ook kunnen gebruiken, maar het toont ook wel weer een emotie jegens die bevolkingsgroep.
pi_71407631
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:32 schreef ToT het volgende:
Tuurlijk, als je zo'n conspiracy ziet moet je die woorden ook kunnen gebruiken, maar het toont ook wel weer een emotie jegens die bevolkingsgroep.
precies.. en als die emotie dan benoemd wordt komt er ineens tegengas.
pi_71407752
ZIe het meer als preventie, voordat het erger wordt. Imo is het niet zon punt als dat je visie is, maar "resultaten uit het verleden" liepen uit tot escalatie van dit onderwerp. Dat willen we allemaal niet uiteraard
Mr. Prolapse 2009
pi_71407791
Tja want haat jegens Joden is antisemitisme en dat is weer verboden in dit land, ook al zie je een conspiracy van de Joden.

Probeer de veronderstelde feiten met neutrale emoties te benoemen, dan komt het vast wel goed.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:55:44 #45
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71410081
Als je een andere bevolkingsgroep haat, dan heet het niet antisemitisme, raar he, speciaal voor hun is er een woord in het leven geroepen, oftewel ze zijn meer beschermd door de wet, dan andere bevolkingsgroepen, kan je nagaan, hoe diep ze overal in zitten.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Antisemitisme

zullen we het dan maar houden op machtswellustige joden?

[ Bericht 13% gewijzigd door THEFXR op 28-07-2009 22:02:49 ]
pi_71410345
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:55 schreef THEFXR het volgende:
Als je een andere bevolkingsgroep haat, dan heet het niet antisemitisme, raar he, speciaal voor hun is er een woord in het leven geroepen, oftewel ze zijn meer beschermd door de wet, dan andere bevolkingsgroepen, kan je nagaan, hoe diep ze overal in zitten.

zullen we het dan maar houden op machtswellustige joden?
probeers eens iets met "mensen die tot het joodse volk behoren" ?

gaan we daarma eens kijken WIE mag bepalen wie daar wel of niet toe behoort?
pi_71410397
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:55 schreef THEFXR het volgende:
Dat valt dan gewoon onder de noemer racisme of discriminatie, anti-semitisme als term loopt al langer mee door de geschiedenis heen. Er zijn vast ook wel anti-ariers of anti-arabieren
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:08:44 #48
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_71410523
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:26 schreef Exoteria het volgende:

[..]

defineer "jullie".
Jullie is het gros van de complotdenkers.
Steeds maar weer met filmpjes komen waarin leugen en halve waarheden worden verspreid met als doel de Joden in een zo kwaad mogelijk daglicht te zetten.

Valt het je dan echt niet op dat bijna al die complotten over Joden gaan?
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_71412543
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja en? als dat de waarheid is, moet dat gezegd kunnen worden
Het punt is dat dat helemaal niet zo is en jij je in die zin dus schuldig maakt aan het verspreiden van ongefundeerde haat, anti-semitisme in dit geval en dat is in Nederland strafbaar.
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:04:06 #50
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71414291
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:11 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Het punt is dat dat helemaal niet zo is en jij je in die zin dus schuldig maakt aan het verspreiden van ongefundeerde haat, anti-semitisme in dit geval en dat is in Nederland strafbaar.
onzin, dat heb ik nergens gezegd. Jullie leggen mij worden in de mond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')