SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
Jij hoeft je niet meer te bewijzen.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
Ik doe een volledig Engelstalige studie op WO-niveau en toch kijk ik films en series zonder Nederlandse ondertiteling niet.![]()
Ik zie niets van de films als ik de ondertiteling moet lezen vanwege dyslexiequote:Op zondag 26 juli 2009 21:38 schreef TNA het volgende:
Ik kijk altijd zonder ondertiteling, leidt veel teveel af van het beeld.
TS verkoopt DVD's.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:32 schreef badboynova het volgende:
ik zoek niet naar ze, dat doe me dvd speler automatisch.
Je moet ook geen Amerikaanse films kijken. Bagger.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens. 9 van de 10 keer zijn amerikaanse woordspelingen 1 op 1 vertaald, zodat de hele clou weg is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
Jij bent kankercool!quote:Op zondag 26 juli 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
Ik doe een volledig Engelstalige studie op WO-niveau en toch kijk ik films en series zonder Nederlandse ondertiteling niet.![]()
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:58 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Je moet ook geen Amerikaanse films kijken. Bagger.Oeh, jij lekkere alternatievelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan hoef je die vuige kutfilms niet eens te zien. Gewoon 't script lezen is dé perfecte oplossing,quote:Op zondag 26 juli 2009 21:47 schreef Biels het volgende:
Ik lees de ondertiteling gewoon in een tekstbestandje zonder de film te kijken. Scheelt weer tijd.
Je hoeft niet alternatief ze zijn om in te zien dat de Verenigde Staten pure bagger voortbrengtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |