abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juli 2009 @ 19:54:29 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_71346600
Ik heb de discussie half gevolgd, maar als ik het goed begrijp zijn er op de markt nu keisnelle zwempakken, waardoor het drijfvermogen verhoogd wordt. Dit leidt uiteraard tot snellere tijden en worden vrijwel alle WR's aan flarden gezwommen. Nu in Rome op het WK mogen ze nog één keer gebruikt worden.

Maar... daarna worden ze verbannen? Waarom in hemelsnaam Bij schaatsen is dat toch ook niet gebeurd toen men doorhad dat het handiger is om in zo'n gestroomlijnd pak over de baan te schaatsen in plaats van een muts en wollen trui? Zolang er ook geen motor in die pakken verwerkt zijn is het nog steeds 100% menselijke arbeid die ervoor zorgt dat zwemmers en zwemsters zo snel zwemmen. Dus ik zie het probleem niet zo.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_71346628
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  zondag 26 juli 2009 @ 19:56:41 #3
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71346684
Naakt zwemmen is de oplossing, heb je geen gezeik meer met zwempakken.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  zondag 26 juli 2009 @ 20:01:18 #4
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_71346828
Ik heb dit een beetje gevolgd en opgezocht en wat ik begrepen heb is dat het effect op zwemmers sterk verschilt. Sommige zwemmers winnen er seconden mee, op anderen heeft het minder effect.

Van den Hoogenband was bijv. zo eentje die weinig profijt had van zo'n pak ten opzichte van de rest.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 26 juli 2009 @ 20:05:19 #5
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_71346952
Je moet gewoon ergens een grens trekken, en dat is bij het zwemmen veel te laat gedaan. Nu zit je met wereldrecords waar zwemmers jarenlang niet meer aan zullen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')