Nee, allemaal kleine visjes waardoor je als het ware automatisch vooruitgaat!quote:Op zondag 26 juli 2009 18:56 schreef Desunoto het volgende:
Wat zit er in de nieuwe pakken dan? Doping?
Die wereldrecords gaan ze best wel resetten hoorquote:Op zondag 26 juli 2009 18:55 schreef tong80 het volgende:
Vanaf volgende week zijn de nieuwe zwempakken verboden en zien we tien jaar lang geen nieuw wereldrecord meer
Gewoon uit de boeken schrappen die zooi, en weer verdergaan vanaf het niveau van 2007quote:Op zondag 26 juli 2009 18:55 schreef tong80 het volgende:
Vanaf volgende week zijn de nieuwe zwempakken verboden en zien we tien jaar lang geen nieuw wereldrecord meer
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, allemaal kleine visjes waardoor je als het ware automatisch vooruitgaat!
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, allemaal kleine visjes waardoor je als het ware automatisch vooruitgaat!
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:59 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof kijken naar zwemmen het nog waard is nu Pieter van den Hoogenband niet meer zwemt
De autosport is juist kapotgegaan op het moment dat men technologische vooruitgang begon in te perken.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:02 schreef Siniti het volgende:
Net zoals elke motor en autosport. Materiaal maakt teveel uit tegenwoordig.
Vergeet dit, ik zie dat we wereldkampioen zijn met iets.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:59 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof kijken naar zwemmen het nog waard is nu Pieter van den Hoogenband niet meer zwemt
Met welk onderdeel dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vergeet dit, ik zie dat we wereldkampioen zijn met iets.
Zwemmen![]()
MotoGP is leuker geworden sinds ze allemaal dezelfde banden hebbenquote:Op zondag 26 juli 2009 19:20 schreef foqqer het volgende:
[..]
De autosport is juist kapotgegaan op het moment dat men technologische vooruitgang begon in te perken.
Ik raad je aan om eens Team Schrick te downloaden naar Duitsland te verhuizen, het op te nemen en het ook te ondertitelen om vervolgens te kijken, dan zie je exact waarom de kleine man geen kans meer maakt in de autosport.
Second that...quote:Op zondag 26 juli 2009 18:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zie trouwens het probleem niet. Als iedereen nieuwe pakken gebruikt heeft niemand een voordeel en met oude pakken idem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |