business as usual dus.. Hier ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Er hangt bij de toiletten een blaadje aan de deur dat we onze handen goed moeten wassen. En je moet je afmelden als je je grieperig voelt. Meer niet eigenlijk
Bij de bestelling aangeven dat het voor een overheidsinstantie is. Dan hebben ze nog wel wat op voorraad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:35 schreef Katinkat het volgende:
Wij moeten zelf alle middelen aanschaffen, nu is de desinfecterende handgel (wassen zonder water) nergens meer te koop,schijnt een landelijk probleem te zijn.
Zal volgende week nog eens gaan kijken en informeren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bij de bestelling aangeven dat het voor een overheidsinstantie is. Dan hebben ze nog wel wat op voorraad.
Niet verder vertellen...
quote:Maatregelen in de komende weken:
Papieren handdoeken in de toiletten (de katoenen handdoekrolautomaten blijven in gebruik en worden antibacterieel gereinigd).
Seat cleaners in de toiletten om zelf de toiletbril extra te reinigen.
Desinfecterende reinigingsdoekjes voor (flex) werkplekken.
Desinfecterende handspray voor medewerkers die in direct contact staan met de klant of niet direct de handen kunnen wassen.
Ook wordt de schoonmaakfrequentie verhoogd in sanitaire ruimtes, gangen, liften en trappenhuizen.
Hoe weerzinwekkend het ook klinkt, heel veel mensen doen dat dus niet. Dan is zo'n pandemie toch ergens goed voorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:56 schreef Dutch.Devil het volgende:
Wat een bullshit allemaal. Zijn jullie dan allemaal zo vies dat jullie geen handen wassen als je van het toilet komen? Of wanneer je hebt gewinkeld of iets dergelijks?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:56 schreef Dutch.Devil het volgende:
Dus niet zo gek dat hun graag willen dat heel Nederland aan de Tamiflu gaat. Nou ik niet, mijn weerstand is mede door gezond verstand, super goed.
Nou je bent niet gek hoor FANNquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Ow leuk om te lezen, ik werd juist voor gek verklaard...
precies...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:13 schreef Dutch.Devil het volgende:
[..]O
Maar wij hebben gezond verstand FANN, voor ons is het niets nieuws
Wat past jouw username goed in dit subforumquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:22 schreef Ole het volgende:
Ik leest het altijd als 'Ouwe'quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:44 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Wat past jouw username goed in dit subforum![]()
Oleee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |