abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72032299
Gisteren hebben we dan eindelijk een informatiemap gekregen. (Gehandicaptenzorg, woonvoorziening.)
Ik heb gisteren de inwerkmap helemaal ge-update (was ik al mee bezig), we moeten inderdaad extra papieren handdoeken, handschoenen e.d. inslaan, er moet een aangepast schoonmaakrooster komen (deurklinken, lichtknoppen e.d. dagelijks schoonmaken), en een lijst met eventuele vrijwilligers, stagiaires en eventuele familieleden die wat extra zouden kunnen komen helpen in het ergste geval.
Verder gaan ze inventariseren welke medewerkers eventueel ook op andere locaties zouden kunnen werken en leidinggevenden moeten vervangers aanwijzen.

In geval van nood willen ze zich beroepen op een aantal artikelen uit de CAO, waaronder die van extra overwerken, op een andere locatie moeten werken en zelfs eventueel vakanties herroepen als dat nodig zou moeten zijn.
Ben ik blij dat ik zaterdag op vakantie ga.
Op dit moment is meer dan de helft van onze bewoners op vakantie, dus we hebben al een aangepast rooster voor minder uren en nóg krijgen we door ziekte onder het personeel nu de diensten niet eens ingevuld.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_72075807
Er hangt bij de toiletten een blaadje aan de deur dat we onze handen goed moeten wassen. En je moet je afmelden als je je grieperig voelt. Meer niet eigenlijk
  Moderator vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:14:08 #153
236264 crew  capricia
pi_72081556
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Er hangt bij de toiletten een blaadje aan de deur dat we onze handen goed moeten wassen. En je moet je afmelden als je je grieperig voelt. Meer niet eigenlijk
business as usual dus.. Hier ook.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:35:15 #154
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72082301
Wij hebben sinds deze week een speciaal desinfecterend goedje (met een hoog alcohol gehalte) wat we 'moeten' gebruiken na het handenwassen. Maar aangezien ik door de aard van mijn werk veel kleine sneetjes en wondjes op mijn handen en onderarmen heb, sla ik die stap meestal over. Heb het één keer gebruikt, maar dat was geen succes.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_72083282
Ik werk op een school en bij de leerlingen hangt er niet eens zeep in de toiletten. Omdat ze daarmee gaan lopen klieren.... Echt BELACHELIJK.
Ik ben benieuwd als alle leerkrachten plat liggen of er nog steeds geen zeep mag komen.
pi_72084028
Wij moeten zelf alle middelen aanschaffen, nu is de desinfecterende handgel (wassen zonder water) nergens meer te koop,schijnt een landelijk probleem te zijn.
pi_72085533
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 23:35 schreef Katinkat het volgende:
Wij moeten zelf alle middelen aanschaffen, nu is de desinfecterende handgel (wassen zonder water) nergens meer te koop,schijnt een landelijk probleem te zijn.
Bij de bestelling aangeven dat het voor een overheidsinstantie is. Dan hebben ze nog wel wat op voorraad.
Niet verder vertellen...
  † In Memoriam † zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:20:24 #158
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_72086922
Directeur van "mijn" basisschool wil niet mee doen, wil afwachtende houding aannemen want "het zal wel meevallen allemaal"

Drie keer raden wat ik stilletjes hoop
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_72088979
Dat het allemaal inderdaad meevalt, just me?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:00:10 #160
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_72089019
Uiteraard shmoopbeeb
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_72091233
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 02:20 schreef Papabear het volgende:

[..]

Bij de bestelling aangeven dat het voor een overheidsinstantie is. Dan hebben ze nog wel wat op voorraad.
Niet verder vertellen...
Zal volgende week nog eens gaan kijken en informeren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 augustus 2009 @ 08:48:47 #162
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72192033
Er lijkt eindelijk schot in te komen:
quote:
Maatregelen in de komende weken:

Papieren handdoeken in de toiletten (de katoenen handdoekrolautomaten blijven in gebruik en worden antibacterieel gereinigd).
Seat cleaners in de toiletten om zelf de toiletbril extra te reinigen.
Desinfecterende reinigingsdoekjes voor (flex) werkplekken.
Desinfecterende handspray voor medewerkers die in direct contact staan met de klant of niet direct de handen kunnen wassen.
Ook wordt de schoonmaakfrequentie verhoogd in sanitaire ruimtes, gangen, liften en trappenhuizen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 09:02:13 #163
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_72192251
Bij ons al een tijd geleden overal kaartjes op de deuren geplakt. Bij de toiletten moet je je handen wassen met alcohol, alleen is de alcohol nergens te vinden in/bij het toilet. Ook bij de rookhokken hangen pamfletten dat deze ruimte wegens de sweinflu is gesloten... alsof we de sweinflu hebben ingesloten inhet rookhok... heb nog geopperd om WHO te bellen dat we de sweinflu nu hebben ingesloten in de rookhokken.

Tis een beetje overdreven vind ik. Net alsof je geen sweinflu krijgt als klanten bij je langs komen of op de afdeling zelf dit van je directe collega's kan oplopen.. sjugt.

Overigens is deze maatregel door onze moedermaatschappij opgelegd maar deze moedermaaschappij schijnt zelf deze pamfletten niet te hebben opgehangen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_72212600
Wat een bullshit allemaal. Zijn jullie dan allemaal zo vies dat jullie geen handen wassen als je van het toilet komen? Of wanneer je hebt gewinkeld of iets dergelijks? De mensen laten zich een beetje gek maken hier. En de heren die het op tv verkondigen zijn zelf aandeelhouders van enkele farmagiganten. Dus niet zo gek dat hun graag willen dat heel Nederland aan de Tamiflu gaat. Nou ik niet, mijn weerstand is mede door gezond verstand, super goed.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:01:43 #165
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72212771
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:56 schreef Dutch.Devil het volgende:
Wat een bullshit allemaal. Zijn jullie dan allemaal zo vies dat jullie geen handen wassen als je van het toilet komen? Of wanneer je hebt gewinkeld of iets dergelijks?
Hoe weerzinwekkend het ook klinkt, heel veel mensen doen dat dus niet. Dan is zo'n pandemie toch ergens goed voor
AFC AJAX
pi_72212818
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:56 schreef Dutch.Devil het volgende:

Dus niet zo gek dat hun graag willen dat heel Nederland aan de Tamiflu gaat. Nou ik niet, mijn weerstand is mede door gezond verstand, super goed.

Ow leuk om te lezen, ik werd juist voor gek verklaard...

pi_72212952
Ik weet dat bij een heel groot bedrijf alle juristen bij de eerste tekenen van een pandemie thuis moeten werken. De rest van het personeel heeft een aangepaste versie van die mail ontvangen ( de standaard - was je handen- nies de andere kant op mail..)

edit: De juristen mogen nu ook niet meer in de gezamelijke lunchruimte lunchen..
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
pi_72213171
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:03 schreef FANN het volgende:

[..]

Ow leuk om te lezen, ik werd juist voor gek verklaard...

Nou je bent niet gek hoor FANN De mensen laten zich bang maken en zichzelf vanalles aanpraten. Zelfs de Mexicaanse griep kan je gewoon uitzieken. Wat een paniekzaaierij En wie worden er beter van? Die grijns van Ab Oosterhaus word steeds groter als ie weer es op tv is

Het is toch wel wat dat mensen met dit soort dingen pas es gaan beseffen es wat vaker hun handen te wassen of misschien es wat vaker hun hand voor hun mond doen tijdens en hoesten en proesten

Maar wij hebben gezond verstand FANN, voor ons is het niets nieuws
pi_72214180
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:13 schreef Dutch.Devil het volgende:

[..]O

Maar wij hebben gezond verstand FANN, voor ons is het niets nieuws
precies...
pi_72214299
Nog steeds niks bij ons.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72216404
Vandaag automatische zeepdispensers met desinfecterende zeep gehad per kamer.
Het ruikt vreemd en aangezien de meeste zeep me uitslag bezorgt blijf ik er fijn vanaf. Volgende week volgen de desinfecterende doekjes voor toetsenbord enz.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Moderator / Miss SHO vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:22:28 #172
22592 crew  Ole
pi_72239341
Helemaal niets , behalve een mededeling op de site.
Ik denk dat we ergens in november meer info krijgen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:44:32 #173
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_72240004
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:22 schreef Ole het volgende:
Wat past jouw username goed in dit subforum
Oleee!
Geluk is een richting, geen punt
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:50:58 #174
6941 APK
Factual, I think.
pi_72240173
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:44 schreef Yvonnetje het volgende:

[..]

Wat past jouw username goed in dit subforum
Oleee!
Ik leest het altijd als 'Ouwe'
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 2 september 2009 @ 01:20:28 #175
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_72360794
Bij mij op het werk was er dus iemand besmet met de mexicaanse en sindsdien zijn ze naar ''fase 2'' gegaan of iets in die richting

Nu hebben we echt overal posters hangen met informatie erop, handgel spul en doekjes om je werkplek mee schoon te maken. Zodra er iemand hoest raakt iedereen in paniek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')