abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72032299
Gisteren hebben we dan eindelijk een informatiemap gekregen. (Gehandicaptenzorg, woonvoorziening.)
Ik heb gisteren de inwerkmap helemaal ge-update (was ik al mee bezig), we moeten inderdaad extra papieren handdoeken, handschoenen e.d. inslaan, er moet een aangepast schoonmaakrooster komen (deurklinken, lichtknoppen e.d. dagelijks schoonmaken), en een lijst met eventuele vrijwilligers, stagiaires en eventuele familieleden die wat extra zouden kunnen komen helpen in het ergste geval.
Verder gaan ze inventariseren welke medewerkers eventueel ook op andere locaties zouden kunnen werken en leidinggevenden moeten vervangers aanwijzen.

In geval van nood willen ze zich beroepen op een aantal artikelen uit de CAO, waaronder die van extra overwerken, op een andere locatie moeten werken en zelfs eventueel vakanties herroepen als dat nodig zou moeten zijn.
Ben ik blij dat ik zaterdag op vakantie ga.
Op dit moment is meer dan de helft van onze bewoners op vakantie, dus we hebben al een aangepast rooster voor minder uren en nóg krijgen we door ziekte onder het personeel nu de diensten niet eens ingevuld.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_72075807
Er hangt bij de toiletten een blaadje aan de deur dat we onze handen goed moeten wassen. En je moet je afmelden als je je grieperig voelt. Meer niet eigenlijk
  Moderator vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:14:08 #153
236264 crew  capricia
pi_72081556
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Er hangt bij de toiletten een blaadje aan de deur dat we onze handen goed moeten wassen. En je moet je afmelden als je je grieperig voelt. Meer niet eigenlijk
business as usual dus.. Hier ook.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:35:15 #154
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72082301
Wij hebben sinds deze week een speciaal desinfecterend goedje (met een hoog alcohol gehalte) wat we 'moeten' gebruiken na het handenwassen. Maar aangezien ik door de aard van mijn werk veel kleine sneetjes en wondjes op mijn handen en onderarmen heb, sla ik die stap meestal over. Heb het één keer gebruikt, maar dat was geen succes.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_72083282
Ik werk op een school en bij de leerlingen hangt er niet eens zeep in de toiletten. Omdat ze daarmee gaan lopen klieren.... Echt BELACHELIJK.
Ik ben benieuwd als alle leerkrachten plat liggen of er nog steeds geen zeep mag komen.
pi_72084028
Wij moeten zelf alle middelen aanschaffen, nu is de desinfecterende handgel (wassen zonder water) nergens meer te koop,schijnt een landelijk probleem te zijn.
pi_72085533
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 23:35 schreef Katinkat het volgende:
Wij moeten zelf alle middelen aanschaffen, nu is de desinfecterende handgel (wassen zonder water) nergens meer te koop,schijnt een landelijk probleem te zijn.
Bij de bestelling aangeven dat het voor een overheidsinstantie is. Dan hebben ze nog wel wat op voorraad.
Niet verder vertellen...
  † In Memoriam † zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:20:24 #158
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_72086922
Directeur van "mijn" basisschool wil niet mee doen, wil afwachtende houding aannemen want "het zal wel meevallen allemaal"

Drie keer raden wat ik stilletjes hoop
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_72088979
Dat het allemaal inderdaad meevalt, just me?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:00:10 #160
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_72089019
Uiteraard shmoopbeeb
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_72091233
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 02:20 schreef Papabear het volgende:

[..]

Bij de bestelling aangeven dat het voor een overheidsinstantie is. Dan hebben ze nog wel wat op voorraad.
Niet verder vertellen...
Zal volgende week nog eens gaan kijken en informeren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 augustus 2009 @ 08:48:47 #162
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72192033
Er lijkt eindelijk schot in te komen:
quote:
Maatregelen in de komende weken:

Papieren handdoeken in de toiletten (de katoenen handdoekrolautomaten blijven in gebruik en worden antibacterieel gereinigd).
Seat cleaners in de toiletten om zelf de toiletbril extra te reinigen.
Desinfecterende reinigingsdoekjes voor (flex) werkplekken.
Desinfecterende handspray voor medewerkers die in direct contact staan met de klant of niet direct de handen kunnen wassen.
Ook wordt de schoonmaakfrequentie verhoogd in sanitaire ruimtes, gangen, liften en trappenhuizen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 09:02:13 #163
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_72192251
Bij ons al een tijd geleden overal kaartjes op de deuren geplakt. Bij de toiletten moet je je handen wassen met alcohol, alleen is de alcohol nergens te vinden in/bij het toilet. Ook bij de rookhokken hangen pamfletten dat deze ruimte wegens de sweinflu is gesloten... alsof we de sweinflu hebben ingesloten inhet rookhok... heb nog geopperd om WHO te bellen dat we de sweinflu nu hebben ingesloten in de rookhokken.

Tis een beetje overdreven vind ik. Net alsof je geen sweinflu krijgt als klanten bij je langs komen of op de afdeling zelf dit van je directe collega's kan oplopen.. sjugt.

Overigens is deze maatregel door onze moedermaatschappij opgelegd maar deze moedermaaschappij schijnt zelf deze pamfletten niet te hebben opgehangen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_72212600
Wat een bullshit allemaal. Zijn jullie dan allemaal zo vies dat jullie geen handen wassen als je van het toilet komen? Of wanneer je hebt gewinkeld of iets dergelijks? De mensen laten zich een beetje gek maken hier. En de heren die het op tv verkondigen zijn zelf aandeelhouders van enkele farmagiganten. Dus niet zo gek dat hun graag willen dat heel Nederland aan de Tamiflu gaat. Nou ik niet, mijn weerstand is mede door gezond verstand, super goed.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:01:43 #165
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72212771
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:56 schreef Dutch.Devil het volgende:
Wat een bullshit allemaal. Zijn jullie dan allemaal zo vies dat jullie geen handen wassen als je van het toilet komen? Of wanneer je hebt gewinkeld of iets dergelijks?
Hoe weerzinwekkend het ook klinkt, heel veel mensen doen dat dus niet. Dan is zo'n pandemie toch ergens goed voor
AFC AJAX
pi_72212818
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:56 schreef Dutch.Devil het volgende:

Dus niet zo gek dat hun graag willen dat heel Nederland aan de Tamiflu gaat. Nou ik niet, mijn weerstand is mede door gezond verstand, super goed.

Ow leuk om te lezen, ik werd juist voor gek verklaard...

pi_72212952
Ik weet dat bij een heel groot bedrijf alle juristen bij de eerste tekenen van een pandemie thuis moeten werken. De rest van het personeel heeft een aangepaste versie van die mail ontvangen ( de standaard - was je handen- nies de andere kant op mail..)

edit: De juristen mogen nu ook niet meer in de gezamelijke lunchruimte lunchen..
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
pi_72213171
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:03 schreef FANN het volgende:

[..]

Ow leuk om te lezen, ik werd juist voor gek verklaard...

Nou je bent niet gek hoor FANN De mensen laten zich bang maken en zichzelf vanalles aanpraten. Zelfs de Mexicaanse griep kan je gewoon uitzieken. Wat een paniekzaaierij En wie worden er beter van? Die grijns van Ab Oosterhaus word steeds groter als ie weer es op tv is

Het is toch wel wat dat mensen met dit soort dingen pas es gaan beseffen es wat vaker hun handen te wassen of misschien es wat vaker hun hand voor hun mond doen tijdens en hoesten en proesten

Maar wij hebben gezond verstand FANN, voor ons is het niets nieuws
pi_72214180
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:13 schreef Dutch.Devil het volgende:

[..]O

Maar wij hebben gezond verstand FANN, voor ons is het niets nieuws
precies...
pi_72214299
Nog steeds niks bij ons.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72216404
Vandaag automatische zeepdispensers met desinfecterende zeep gehad per kamer.
Het ruikt vreemd en aangezien de meeste zeep me uitslag bezorgt blijf ik er fijn vanaf. Volgende week volgen de desinfecterende doekjes voor toetsenbord enz.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Moderator / Miss SHO vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:22:28 #172
22592 crew  Ole
pi_72239341
Helemaal niets , behalve een mededeling op de site.
Ik denk dat we ergens in november meer info krijgen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:44:32 #173
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_72240004
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:22 schreef Ole het volgende:
Wat past jouw username goed in dit subforum
Oleee!
Geluk is een richting, geen punt
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:50:58 #174
6941 APK
Factual, I think.
pi_72240173
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:44 schreef Yvonnetje het volgende:

[..]

Wat past jouw username goed in dit subforum
Oleee!
Ik leest het altijd als 'Ouwe'
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 2 september 2009 @ 01:20:28 #175
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_72360794
Bij mij op het werk was er dus iemand besmet met de mexicaanse en sindsdien zijn ze naar ''fase 2'' gegaan of iets in die richting

Nu hebben we echt overal posters hangen met informatie erop, handgel spul en doekjes om je werkplek mee schoon te maken. Zodra er iemand hoest raakt iedereen in paniek
pi_72395082
Nou, de eerste maatregel is getroffen. Krijg net een pakje snoetenpoetsers (van die doekjes om de mond van je kindje af te vegen) om het toetsenbord elke dag schoon te maken
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 september 2009 @ 10:42:41 #177
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72544896
Vandaag een mailtje met als titel: Mexicaanse griep - graag verspreiden!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:43:57 #178
266241 H1F5
Type III-II-Ix
pi_72544915
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:42 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag een mailtje met als titel: Mexicaanse griep - graag verspreiden!

Homo Sapiens H1 histone family, member 5
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 september 2009 @ 11:15:17 #179
22592 crew  Ole
pi_72545618
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:22 schreef Ole het volgende:
Helemaal niets , behalve een mededeling op de site.
Ik denk dat we ergens in november meer info krijgen
En inmidddels een paar dagen thuis, want ja, last van mijn keel en boven 38 koorts. Dringend advies om thuis te blijven dus!

Ik geloof dat ze deze week schoonmaakdoekjes overal gaan neerleggen

De lijst met zieken is inmiddels het dubbele van 'normaal'
Of het echt griep is weet je natuurlijk niet, want er wordt niet meer gestest.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_72550233
Bij ons op het werk staat nu in elke kamer van die desinfecterende gel en van die doekjes.

Maarja, allemaal leuk en aardig maar het vuilste wat je in je handen krijgt, geld, wordt niks aan gedaan.
  dinsdag 8 september 2009 @ 16:53:34 #181
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_72554463
Ik werk bij de Ola dus ja er zijn flink wat regels opgesteld, en overal hangen "handen was" instructies.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_72555668
Niet echt
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72572789
een brief thuis gekregen op mijn werk info gehad
zelf pak condooms em een sombrero voor mijn siesta

maar gewoon vaker je handen wassen
als je hem krijgt dan heb je pech gewoon naa je huis arts en uitzieken
alleen ouderen en zwangere vrouwen daar moet je mee oppasen
  woensdag 9 september 2009 @ 19:44:40 #184
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_72592840
Ja, kits om het toetsenbord enzo extra te kunnen reinigen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:24:38 #185
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_72651190
Er wordt hier extra goed schoongemaakt, zodat elke morgen al mijn spullen overhoop liggen.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_72722960
We hebben op het werk andere handalcohol gekregen die we moeten gebruiken bij het betreden van de appartementen en wanneer we het gebouw binnenkomen/verlaten.
En natuurlijk schorten, mondkapjes, handschoenen..
Werk in een bejaardentehuis als verzorgende.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 14:22:39 #187
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_72729398
Kinderen van leerkracht op school hebben de mexicaanse griep (door de huisarts vastgesteld) zij staat gewoon voor de klas, wil graag naar huis maar de directeur heeft anders beslist !!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_72761393
Bij ons op kantoor zijn er geen verdere maatregelen getroffen ivm de Mexicaanse griep. Mijn collega die naast me zit niest zeer regelmatig, moet ik me zorgen maken? Welke maatregelen kan ik bijvoorbeeld zelf nemen?
pi_72829034
Vorige week zijn hier alle prullenbakken vervangen en nieuwe zeepdispencers en ontsmettingsmiddelen aan de muren. Screen en keyboard reiniger bij elke pc neegezet en de nodige stickers op de ruiten geplakt om de verspreiding tegen te gaan.

Wij worden als extern bedrijf ingehuurd dus wij kregen van het hoofdkantoor ook nog flesjes met ontsmettingsmiddel. Die mochten wij mooi mee naar huis nemen
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_72831311
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:22 schreef just me het volgende:
Kinderen van leerkracht op school hebben de mexicaanse griep (door de huisarts vastgesteld) zij staat gewoon voor de klas, wil graag naar huis maar de directeur heeft anders beslist !!
Wat is dat nou voor een klets? Als je ziek bent meld je je toch gewoon ziek?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72831346
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:47 schreef SmartID het volgende:
Bij ons op kantoor zijn er geen verdere maatregelen getroffen ivm de Mexicaanse griep. Mijn collega die naast me zit niest zeer regelmatig, moet ik me zorgen maken? Welke maatregelen kan ik bijvoorbeeld zelf nemen?
Ik nies het hele jaar door regelmatig dus dat wil niks zeggen. Verder zover mogelijk uit zijn buurt blijven
  † In Memoriam † donderdag 17 september 2009 @ 09:58:22 #192
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_72831504
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor een klets? Als je ziek bent meld je je toch gewoon ziek?
Dat heeft zij de volgende dag ook gedaan! Wij hebben nu 6 leerkrachten die ziek zijn, van keelontsteking tot griep, kinderen krijgen straks een brief mee dat een aantal groepen vrijdagmiddag naar huis moeten.
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_72831708
Ik werk bij de thuiszorg, het enige wat er in de brief stond was dat me werd aangeraden om te laten inenten en alerter op mezelf en de clienten moest zijn.
Dat alerter heb ik geen problemen mee maar noway dat ik me eigen laat inenten.
pi_72835048
Werkzaam bij een pharmaceutisch bedrijf, al in het begin van dit jaar een koffertje mee naar huis gekregen waar o.a. ontsmettende doekjes, mondmaskers en desinfecterende zeep in zaten. Op het werk zelf staan alleen extra flesjes met desinfecterende zeep.
Smile, it confuses people.
pi_72835914
Het is hier Dettol wat de klok slaat

Paniek paniek aaahhhh
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 september 2009 @ 16:48:57 #196
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_73007752
Ik zit nu ook ziek thuis, alleen is het nog even wachten of het DE griep is. Ik heb dan iig de primeur op mn werk
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_73059976
Nou, ik heb vorige week een brief gehad van de Thuiszorg.
Ik werk o.a. als Alphahulp. Met daarin ongeveer het volgende:
Handen regelmatig ontsmetten, indien nodig mondkapjes gebruiken, en als een client "het" heeft minimaal een meter afstand houden.

Met in de laatste alinea dat we handgel e.d. wel zelf moeten kopen en bekostigen.
Had het op zijn minst wel netjes gevonden als ze deze spullen gewoon gingen vergoeden.
En anders dat mijn clienten die dingen zelf op voorraad moeten hebben.
Don't worry be happy:)
pi_73228388
Bij Achmea liggen extra schoonmaakdoekjes. Bij het koffieautomaat bijvoorbeeld waar veel mensen met hun handen aanzitten. Maar er wordt nog weinig gebruik gemaakt van de doekjes. Is iedereen toch iets te nuchter voor
  Moderator / Redactie FP woensdag 30 september 2009 @ 02:57:50 #199
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_73231725
Ik ben donderdag weer aan het werk gegaan, alles ging goed, vrijdag ook, maar zaterdagochtend zat ik ineens weer heel wazig achter mn bureau, raar geboel in de maag en ben naar de WC gegaan. Daar aangekomen heb ik zitten overgeven, en ben meteen weer naar huis gestuurd met de boodschap om goed uit te zieken.

Geen idee of ik DE griep heb, maar men wil me even niet in die bibliotheek zien
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_73297727
Gekker moet het niet worden. Nu willen ze bij ons (ziekenhuis) dat je eerst de seizoengriepspuit krijgt, om vervolgens over twee weken de mexicaanse griepspuit te krijgen. Die twee schijnen elkaar in de weg te zitten. Ben mijn hele leven nog niet voor wat voor griep dan ook geent, krijgen we dit.
Een voordeel, we mogen/moeten elkaar inenten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')