Feyenoord speelt gewoon goed voetbal. In de Eredivisie hoef je voor niemand bang te zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:48 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Buiten dat het totaal onrealistisch is, is het inderdaad een joods trekje.
'Leuk'?quote:Op zondag 26 juli 2009 17:51 schreef TC03 het volgende:
Zou leuk zijn als we dit jaar met winst zouden kunnen starten ja.
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Feyenoord speelt gewoon goed voetbal. In de Eredivisie hoef je voor niemand bang te zijn.
Nee hoor.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dus iedereen die roept dat Feyenoord kampioen kan worden is een jood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Hoeveel clichés je er ook tegenaan gooit, Feyenoord gaat never nooit kampioen worden. Maar hey, van mij mogen ze hoorquote:Op zondag 26 juli 2009 17:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Feyenoord speelt gewoon goed voetbal. In de Eredivisie hoef je voor niemand bang te zijn.
Dat is ook weer gewoon onzin. Als AZ in 1 seizoen van de 12e naar de 1e plek kan, kunnen wij ook wel van de 7e naar de 1e plek.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:53 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hoeveel clichés je er ook tegenaan gooit, Feyenoord gaat never nooit kampioen worden. Maar hey, van mij mogen ze hoor
quote:
Feyenoord zou ook never nooit de Uefa cup winnen in 2002.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:53 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hoeveel clichés je er ook tegenaan gooit, Feyenoord gaat never nooit kampioen worden. Maar hey, van mij mogen ze hoor
En dat is nog wel even een grotere prestatie dan kampioen worden in de eredivisie.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
![]()
[..]
Feyenoord zou ook never nooit de Uefa cup winnen in 2002.
Precies, maar belangrijker is dat je dit vast houdt en groeit.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:57 schreef MB23 het volgende:
Tja, ze spelen aardig voetbal maar het moet nog net iets soepeler gaan allemaal voordat we ook maar mogen fantaseren over de titel.
Zo denk ik er pas in de winterstop weer overquote:Op zondag 26 juli 2009 17:57 schreef Kopbal het volgende:
Ach ja, hoop doet leven zullen we maar zeggen.
Ik heb mezelf een hele tijd terug voorgenomen om geen verwachtingen vooraf meer te hebben en het maar gewoon allemaal aan te kijken, bij Feijenoord werkt dat doorgaans het beste.
Zeker, daarom word ik he-le-maal gestoord van die gasten die nu alweer denken dat álles beter is met Mario. Het is nog precies hetzelfde, alleen we gaan nu (hopelijk/eindelijk) wel naar een betere situatie. Niet aan een titel denken, maar gewoon focussen op het groeien inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Precies, maar belangrijker is dat je dit vast houdt en groeit.
Vanavond om 1900.quote:
Zeker wetenquote:Op zondag 26 juli 2009 18:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Vanavond om 1900.
Morgen hele wedstrijd bij eredivisie live.
Wat?quote:
Broodje Unox is weg op de gele zijde.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:08 schreef Kopbal het volgende:
Oja, is die nieuwe catering een beetje te pruimen (incl. muntensysteem).
En staat het vertrouwde broodje Unox er nog?
Toen hadden we betere spelers, en beter team, en een absolute geweldenaar.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dat is nog wel even een grotere prestatie dan kampioen worden in de eredivisie.
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Toen hadden we betere spelers, en beter team, en een absolute geweldenaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |