Ook IK woon in Lelystad en Bataviastad is niet representatief voor Lelystad. Bijna alleen maar toeristen die goedkoop merkkleding willen inslaan. (overigens moet ik wel zo eerlijk zijn om te zeggen dat Lelystad zelf nou ook niet echt de mooiste plek op aarde met de fijnste inwoners isquote:Op zondag 26 juli 2009 16:52 schreef Xebber het volgende:
Bataviastad IS een outletdorp.
Ja, ik woon in Lelystad.![]()
Dat is inderdaad wel bizar ja!quote:Op zondag 26 juli 2009 16:25 schreef draaijer het volgende:
blubber buiken onder veel te strakke lichamen.![]()
wel eens in Nijmegen geweest tijdens de 4-daagse?????quote:Op zondag 26 juli 2009 16:25 schreef draaijer het volgende:
Ons zoontje is 3 en hij wilde graag een echt piratenschip zien. Dus ik zoekn op het internet en ik vond de Batavia werf waar de "7 Provinciën" ligt. Dat ligt dus tegen Batavia stad aan (Lelystad)
Batavia stad is een (lijkt wel) kunstmatig vestingdorpje. Daar zit het vol van de outlets..
Wij zijn er doorheen gelopen om naar de auto te lopen, maar als je ziet wat daar voor volk loopt, dan wil je gelijk weer weg. Mijn ogen vielen uit mijn kassen.
Wat een paupers.. Het spijt me nu al, maar het is echt niet normaal wat daar allemaal loopt. Wat een vreselijk ordinair volk. Mannen met oorbellen, tank tops, vrouwen met bandjes om hun enkels, blubber buiken onder veel te strakke lichamen.Normaal zeg ik hier niks van, maar dit was zo'n enorme verzameling met echt ordinair volk. Schreeuwende mensen die al rokend naar een kinderen schreeuwen
Fijn dat we die boot hebben gezien. Dat was ook de laatste keer dat ik daar ben geweest..
Zo, dat moest ik even kwijt..
Herkennen mensen wat ik daar heb gezien?
Gaan we zeker doen.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:20 schreef Erasmo het volgende:
Rij dan door naar A'dam, naast Nemo ligt er ook een
Ja ik heb er mogen wonen tijdens die stink 4-daagse.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:17 schreef heavenstar het volgende:
[..]
wel eens in Nijmegen geweest tijdens de 4-daagse?????![]()
![]()
vertel mij wat van Nijmegen....quote:Op zondag 26 juli 2009 17:25 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ja ik heb er mogen wonen tijdens die stink 4-daagse.
Wij woonden in een oud klooster aan de wedren. Daar is de start van die vierdaagse.
wat heb je tegen ze gezegd dan?quote:[b]Op zondag 26 juli 2009 16:25Mannen met oorbellen, tank tops, vrouwen met bandjes om hun enkels, blubber buiken onder veel te strakke lichamen.Normaal zeg ik hier niks van, maar dit was zo'n enorme verzameling met echt ordinair volk.
Ja, dit jaar nog, en nooit meerquote:Op zondag 26 juli 2009 17:17 schreef heavenstar het volgende:
[..]
wel eens in Nijmegen geweest tijdens de 4-daagse?????![]()
![]()
Daar ben ik nu achterquote:Op zondag 26 juli 2009 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Had je kunnen verwachten. Bij elke outlet loopt het vol met legio paupers die goedkoop merkkleding willen scoren zodat hun zoontje weer kan patsen bij Ricardo van de buren.
Ja, maar niet per definitie daar. Op een drukke dag zie je dat soort lui ook in de Kalverstraat, de Oude Gracht of de Lijnbaan.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:25 schreef draaijer het volgende:
Zo, dat moest ik even kwijt..
Herkennen mensen wat ik daar heb gezien?
Duitsersquote:Op maandag 27 juli 2009 21:45 schreef electronique het volgende:
in het outlet in roermond is 99,99% duits, ook leuk
Ik vind het best gezellig daar.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:45 schreef electronique het volgende:
in het outlet in roermond is 99,99% duits, ook leuk
Wel weer typisch domme Limburgers die geen Duits kunnen, terwijl ze 3-4 km van de grens met Duitsland zitten waar een zeer groot deel van klanten vandaan komt.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Duitsers. Te herkennen aan hun groene driekwartsbroeken, kuttaaltje en hun gaye accent als ze Engels spreken
.
Die mensen geilen - net als jij, volgens je fobo - op kleding met duidelijk zichtbare merkjes. Alleen betalen zij er de helft minder voor. Dus wie is er nou de sukkel?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:35 schreef draaijer het volgende:
[..]
Daar ben ik nu achter
Wij gingen ook voor die boot. Dat was een succes, maar de rest was minder
Nee. Als je het niet kan betalen en je denkt er status uit te halen, koop het dan niet. Ik koop het omdat het lekker maatvast is. Dus ik loop niet in truien, polo's of shirt rond die te groot of net te klein zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:47 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Die mensen geilen - net als jij, volgens je fobo - op kleding met duidelijk zichtbare merkjes. Alleen betalen zij er de helft minder voor. Dus wie is er nou de sukkel?
Inderdaad. Ook 1 keer geweest in 2000 of zo.... ook nooit meer terug geweest en ook nooit meer de behoefte gehad. Barst er inderdaad van de sjonnies en anita's.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:49 schreef Karina het volgende:
Herkenbaar, vreselijke plek. Eén keer geweest, nooit meer.
Maatvast... ja, ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:09 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nee. Als je het niet kan betalen en je denkt er status uit te halen, koop het dan niet. Ik koop het omdat het lekker maatvast is. Dus ik loop niet in truien, polo's of shirt rond die te groot of net te klein zijn
Mensen die een kind van 3 vragen wat-ie graag wil zien en dat dan ook gaan doenquote:Op zondag 26 juli 2009 16:25 schreef draaijer het volgende:
Ons zoontje is 3 en hij wilde graag een echt piratenschip zien. Dus ik zoekn op het internet en ik vond de Batavia werf waar de "7 Provinciën" ligt. Dat ligt dus tegen Batavia stad aan (Lelystad)
3. een fobo dat etaleert hoe goed meneertje zogenaamd wel niet boert, met een paar zelfingenomen kutfoto's van arrogante gelaatstrekken en foto's van 'dure' auto's, geparkeerd voor een 2-onder-1-kap-woning in een volksbuurtje.quote:nee...mannen met roze bretels
Hoe kom je erbij dat ik Limburger zou zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:57 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wel weer typisch domme Limburgers die geen Duits kunnen, terwijl ze 3-4 km van de grens met Duitsland zitten waar een zeer groot deel van klanten vandaan komt.
Gelukkig kunnen jullie wel mooie tunnels bouwen.
Beter verwoorden dan dit kan ik niet, hulde!quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:59 schreef r3gi3boy het volgende:
1. Je kind je vrije weekend laten bepalen omdat het krijst dat het een piratenschip wilt zien
2.
[..]
3. een fobo dat etaleert hoe goed meneertje zogenaamd wel niet boert, met een paar zelfingenomen kutfoto's van arrogante gelaatstrekken en foto's van 'dure' auto's, geparkeerd voor een 2-onder-1-kap-woning in een volksbuurtje.
het moést er even uit, zeker gezien de oorspronkelijk klacht t.o.v. de TS zelf.
dus datquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:07 schreef BlueMage het volgende:
Mannen met roze bretels die hun kinderen in de meest belachelijke merkapepakjes hijsen en die dan commentaar hebben op 't uiterlijk van anderen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:59 schreef r3gi3boy het volgende:
1. Je kind je vrije weekend laten bepalen omdat het krijst dat het een piratenschip wilt zien
2.
[..]
3. een fobo dat etaleert hoe goed meneertje zogenaamd wel niet boert, met een paar zelfingenomen kutfoto's van arrogante gelaatstrekken en foto's van 'dure' auto's, geparkeerd voor een 2-onder-1-kap-woning in een volksbuurtje.
Vermoedelijk allemaal op afbetaling, al die auto's.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]schitterend
Eindelijk word de arrogante TS de wannabe kakker op zijn plek gezet.
Met z'n wijvenporsche.
Achja als je je verheven wilt voelen boven "het normale volk" moet je jezelf soms een tonnetje of 2 in de schulden steken, maar dan heb je ook echte vrienden erbij hoor !!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:04 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vermoedelijk allemaal op afbetaling, al die auto's.
En daar heb je gelukkig je echte vriend Dirk Scheringa voor........quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Achja als je je verheven wilt voelen boven "het normale volk" moet je jezelf soms een tonnetje of 2 in de schulden steken, maar dan heb je ook echte vrienden erbij hoor !!!
Wijvenporschequote:Op maandag 3 augustus 2009 09:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]schitterend
Eindelijk word de arrogante TS de wannabe kakker op zijn plek gezet.
Met z'n wijvenporsche.
Ik vind een Porsche Boxter een typische vrouwenauto ...quote:
Die boxter is ook een typische wijvenauto net zoiets als een audi ttquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind een Porsche Boxter een typische vrouwenauto ...
Mannen moeten de Carrera4s of de 997 pakken ofzo
Haha inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:59 schreef r3gi3boy het volgende:
2.
[..]
QFT.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:59 schreef r3gi3boy het volgende:
2.
[..]
je vergeet nog de UI van TS, golfen is natuurlijk geen sport voor plebsquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:59 schreef r3gi3boy het volgende:
2.
[..]
Weet je wel hoe goedkoop dat is voor beveiligd parkerenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:41 schreef ouderejongere het volgende:
Ik ben er niet meer geweest sinds daar betaald parkeren is ingevoerd. Meteen voor 4 uur afrekenen, kosten: 2 euro 50, dat is 5 gulden 50 en dan heb je nog niks.
Batavia-Stad
Checkt fobo ts...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:47 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Die mensen geilen - net als jij, volgens je fobo - op kleding met duidelijk zichtbare merkjes. Alleen betalen zij er de helft minder voor. Dus wie is er nou de sukkel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |