abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 19:18:02 #151
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_71373358
Ik ben zelf nooit boos geworden.

Wel heb ook ooit de voedingadapter van de Atari Lynx in de koptelefoon aansluiting gestoken waarna hij kapot was. Toen ben ik met me moeder naar de intertoys gegaan voor garantie wat niet kon vanwege een gebruikersfout. Toen begon ik heel hard te huilen en kreeg ik uit medelijden alsnog een nieuwe

En ooit ook een bon gekregen voor iets anders uit de winkel wat ik niet wou, maar het stond op de bon.
Ik dus een product van 2 euro nog iets gekocht waarna ik de rest van het geld heb terug gevraagd.
Dat kon niet, maar ik bleef dus volhouden dat er niets op de bon stond dat het niet kon, en toen hebben ze het maar zo opgelost omdat ik het zo scherp opgemerkt had. Plaatselijke electronicaboer.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_71373856
Ik heb zelf eigenlijk nooit stennis geschopt in een winkel.. Of wel..

*denkt
Hmm, dunno.

Wel een keertje gehad dat een klant zich behoorlijk uitte op mij.
Werk bij een supermarkt achter de kassa en die dag was het rustig.

Dus ik en een collega die beide niets te doen hadden waren een beetje aan het kletsen over het weer.
Komt er op een gegeven moment een klant bij mij, ik maak snel een zin af om vervolgens die boodschappen te scannen.

Begint die vrouw boos te worden op mij dat ik asociaal ben omdat ik praat met mn collega terwijl ik haar zou moeten helpen
En dat zij toch ook niet belt in een winkel omdat dat asociaal is, dus dan zou ik het voorbeeld moeten geven. blablabla.

Und uiteindelijk heeft dat mens een klacht ingediend waardoor ik een preek kreeg
pi_71375358
quote:
Op zondag 26 juli 2009 16:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
In de Digros heb ik eens een kind naar zijn moeder gebracht, verschrikkelijk jankend kind . Beetje boos tegen de mama toen gedaan.
En in de Dirx drogist, moest mascara en eyeliner hebben, werd me een mandje opgedrongen. Zelf ook bij de Digros gewerkt en ik weet dat dat wordt gedaan als ze denken dat je spul in je zakken stopt. Geweigerd, komt ze mandje bij me brengen en bleef maar zeggen dat ik hem aan moest nemen. Heb haar toen de inhoud van mijn portemonnee laten zien, mijn zakken geleegd, gevraagd of ze me wilde fouilleren en toen mijn mascara en eyeliner afgerekend, zonder mandje natuurlijk. Beetje overdreven achteraf gezien, maar kom op .

Dat snap ik nou niet he - zeker als je daar zelf gewerkt hebt en je weet dat de huisregel is dat je een mandje gebruikt, waarom word je dan boos als iemand je aanspreekt omdat je geen mandje gebruikt?

En dat het bij jouw filiaal werd gedaan als iemand verdacht was, betekent niet dat dat overal zo werkt.
Sanity is (not) statistical
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 20:27:48 #154
137949 Disana
pi_71375642
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:33 schreef Crientj het volgende:
Ik heb zelf eigenlijk nooit stennis geschopt in een winkel.. Of wel..

*denkt
Hmm, dunno.

Wel een keertje gehad dat een klant zich behoorlijk uitte op mij.
Werk bij een supermarkt achter de kassa en die dag was het rustig.

Dus ik en een collega die beide niets te doen hadden waren een beetje aan het kletsen over het weer.
Komt er op een gegeven moment een klant bij mij, ik maak snel een zin af om vervolgens die boodschappen te scannen.

Begint die vrouw boos te worden op mij dat ik asociaal ben omdat ik praat met mn collega terwijl ik haar zou moeten helpen
En dat zij toch ook niet belt in een winkel omdat dat asociaal is, dus dan zou ik het voorbeeld moeten geven. blablabla.

Und uiteindelijk heeft dat mens een klacht ingediend waardoor ik een preek kreeg
Het zal wel wat meer dan een zin geweest zijn? De paar keer dat ik in de Edah hier in de buurt was overkwam mij als klant hetzelfde. Het is gewoon onbeleefd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Disana op 27-07-2009 21:12:48 ]
pi_71375975
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Het zal wel wat meer dan een zin geweest zijn? De paar keer dat ik in de Edah hier in de buurt was overkwam mij als klant hetzelfde. Het is gewoon onbeleefd.
Hoeft niet hoor. Zelf hoofdcaissiere geweest en heb heel wat rare klanten meegemaakt die boos werden op caissieres terwijl die op dat moment niks verkeerd deden of zelfs iets probeerden op te lossen voor een klant ondanks dat de klant zelf iets fout had gedaan of zo. Sommige mensen zijn gewoon onredelijk.
quote:
Op zondag 26 juli 2009 16:45 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ja alsof ze zich daar niet uit lullen ofzo

"Ja klant was boos blablabla" oh oke, niks aan te doen
Nou, de winkelier kiest vrijwel altijd de kant van de klant hoor. Zelfs als de klant echt uit z'n nek lult krijg je als caissiere de wind van voren.
quote:
Op maandag 27 juli 2009 01:26 schreef t1m0k het volgende:
[ afbeelding ]
tvp
Waarom moet dat nou weer een neger zijn? Discriminatie!
pi_71376161
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:38 schreef Maeghan het volgende:

Waarom moet dat nou weer een neger zijn? Discriminatie!
Geen zorgen, later wordt ie blank
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71376284
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Geen zorgen, later wordt ie blank
En dan gaat ie deaudtd!!111!1
  maandag 27 juli 2009 @ 20:54:19 #158
86793 wwwer
The one and only
pi_71376503
De truck is om nooit je stem te verheffen en te gaan gillen. Akelig rustig blijven maar wel duidelijk zijn, voet bij stuk houden en niet weggaan tot het probleem is opgelost. Duidelijk aangeven dat je dit gaat doen.. dan bereik je vaak veel sneller een normale oplossing.

En anders een brief naar het hoofdkantoor sturen.. dat gaat vaak veel beter...
Graaauuww?
pi_71376610
Geen stennis, geen winkel maar wel het hoofdkantoor van Domino's pizza eens gebeld om levering voor elkaar te krijgen.... is goed gelukt mijn postcode mag weer in het bezorggebied....
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 21:14:46 #160
137949 Disana
pi_71377174
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:38 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor. Zelf hoofdcaissiere geweest en heb heel wat rare klanten meegemaakt die boos werden op caissieres terwijl die op dat moment niks verkeerd deden of zelfs iets probeerden op te lossen voor een klant ondanks dat de klant zelf iets fout had gedaan of zo. Sommige mensen zijn gewoon onredelijk.
Ja natuurlijk, er zijn ook vervelende klanten. Maar ik vond echt dat de Edah het minste van het minste personeel had.
pi_71377540
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Dunno, het is al een tijdje geleden gebeurd.
Maar dan alsnog, die vrouw begon een enorm verhaal terwijl ik was opgehouden met praten toen ik eenmaal een boodschap van haar in mn handen kreeg.

Sommige klanten zijn ook gewoon zeikerds. Klaar.

Edit:
Ken er nog eentje.

Klant die zelf een pak suiker pakt, die op de band zet en vervolgens tegen mij begint te klagen dat er een gat in zit.
Ik zeg netjes tegen de klant dat ik even iemand ga bellen en dat er een nieuw pak suiker komt.

Duurt meestal een minuutje of 2, suiker ligt niet zo dicht bij de kassa.

Maar dan alsnog boos worden omdat het zo lang duurt... Tja, wat je daar allemaal op kan zeggen. ;/
pi_71377916
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:54 schreef wwwer het volgende:
De truck is om nooit je stem te verheffen en te gaan gillen. Akelig rustig blijven maar wel duidelijk zijn, voet bij stuk houden en niet weggaan tot het probleem is opgelost. Duidelijk aangeven dat je dit gaat doen.. dan bereik je vaak veel sneller een normale oplossing.

Bij Albert Heijn anders niet. Die sturen de klacht naar het filiaal en als het filiaal niet reageert doen ze niks. Kortom, je kan doodvallen met je klacht.
  maandag 27 juli 2009 @ 21:53:58 #163
250386 hecoson
gek op f1
pi_71378325
geen stennis getrapt maar wel door ijzig kalm te blijven mijn gelijk gekregen

vriendin had mp3 speler gekocht bij jawel mediamarkt .
na slechts 3 dagen werken deed hij helemaal niks meer.
vriendin naar mediamarkt toe met bon en garantiebewijs verhaal uitgelegd kreeg te horen dat is u probleem.
vriendin belt mij of ik even vanuit mijn werk naar de mediamarkt kon komen .
ik al aardig geirriteerd bij het service center mijn verhaal gedaan opnieuw dat is u probleem .
ik zo van als u niet zorgt dat binnen 15 minuten u leidinggevende hier staat of een andere mp3 speler dan blijf ik net zolang totdat er een oplossing is .

medewerker meneer ik herhaal nog een keer dat is u probleem .
ik zo van dus we gaan niet tot een oplossing komen medewerker nee meneer .
ik zo u staat in voor de gevolgen van u actie antwoord nee meneer .
uiteindelijk heb ik daar 2 hele mac menutjes zitten opeten een ijsje gegeten en nog een aantal boekjes gelezen .

maar uiteindelijk 5 voor 9 stond de bedrijfsleider voor mijn neus met een andere mp3 speler .
en beloofde mij de ander op te sturen .
uiteindelijk bleek hier een draadje niet goed vastgezeten te hebben .

ging mij niet om de medewerker in kwestie maar om het principe
uiteindelijk altijd heel erg vriendelijk geholpen
pi_71378539
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:53 schreef hecoson het volgende:

vriendin naar mediamarkt toe met bon en garantiebewijs verhaal uitgelegd kreeg te horen dat is u probleem.
ik al aardig geirriteerd bij het service center mijn verhaal gedaan opnieuw dat is u probleem .
ik zo van als u niet zorgt dat binnen 15 minuten u leidinggevende hier staat of een andere mp3 speler dan blijf ik net zolang totdat er een oplossing is .

uiteindelijk heb ik daar 2 hele mac menutjes zitten opeten een ijsje gegeten en nog een aantal boekjes gelezen .

maar uiteindelijk 5 voor 9 stond de bedrijfsleider voor mijn neus met een andere mp3 speler .

Droogheid
  maandag 27 juli 2009 @ 22:11:10 #165
250386 hecoson
gek op f1
pi_71378887
ja wat moet je anders als je net uit je werk komt en honger hebt gelukkig was vriendin zo lief om even te lopen .
boekjes had ik zelf al meegenomen waren boekjes over de supermarkt en klantvriendelijkheid boekjes heb ik niet meer meegenomen.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:11:37 #166
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_71378899
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:08 schreef Marseille het volgende:
M'n broertje had wat gekocht bij de H&M maar een domme koe bij de kassa had zijn kleding niet goed afgescand, eindstand ging het alarm dus af toen hij naar buiten ging. Wij natuurlijk zwaar voor lul, moesten wachten op beveiliging bla bla, we hebben die kassière toen flink uitgescholden

Zo stoer!
pi_71378985
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:53 schreef hecoson het volgende:

En nu in het Nederlands?
pi_71379096
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:11 schreef JuiceJuice het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo stoer!
Om te janken zo sad
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 27 juli 2009 @ 22:26:44 #169
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_71379404
Als iemand me qua service slecht behandelt in een winkel leg ik mijn spullen gewoon op de kassa (of waar het ook gebeurt in de betreffende winkel) neer en, zeg simpel " Ik ga wel ergens ander naartoe" Het een incident is (kan me slechts een paar keer herinneren, dat het echt gebeurt is en er echt iets van gezegt heb in het openbaar). Ik pik veel, maar heb dat soort "klantonvriedelijkheid" wel door.

Soms kun je er niet om heen, bijvoorbeeld op vliegvelden / treinen (in Nederland dan) waar sommige "medewerkers" de vloeistoffen-maffia en andere onzinnige regels proberen te misbruiken. DE NS en Schiphol vermijd ik ervoor. Ik ga lekker via Eindhoven en laat me afhalen. Als ik dan frikandellen meeneem wordt mij vriendelijk gevraagd om mijn tas te openen, geen probleem mee (lijk op munitie op tekenfilms) en bij twijfel terecht, maar stop me niet in een "verhoorhokje" waardoor ik moet stressen om mijn vliegtuig niet te missen.
NS, ook diverse verhalen, ik bespaar ze jullie (NS reageert niet )

Ben ik een klager: Ja, maar pas als je het bloed onder mijn nagels vandaan haalt!
The best firms advertise the least...
pi_71381809
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:48 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Het feit dat jij en je broertje je zo gedragen zegt al genoeg over jullie opvoeding. Als jij dit in je eigen land had gedaan weet ik zeker dat jullie allebei een draai om je oren kregen van je pa. Je bent hier te gast, gedraag je er dan ook naar. Oh ja, hier spreekt een allochtoon.
Als ze in Nederland zijn geboren kunnen ze allochtoon en Nederlander zijn. Hoeft niet te betekenen dat ze "te gast" zijn hier.

En voor de heren zelf: Een troll is een internetterm voor iemand die expres reacties plaats die veel irritatie oproept bij andere mensen. De naam komt denk ik voort uit sprookjes waar Trollen grappen en grollen uithalen met andere personen die dat niet plezant vinden

edit: Ik begrijp de post boven mij niet helemaal
  maandag 27 juli 2009 @ 23:57:10 #171
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_71382231
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:54 schreef wwwer het volgende:

Klopt, gewoon rustig je punt duidelijk maken, zonder het bedrijf in discrediet proberen te brengen. Als dat niet werkt (en dat betekent, dat het bedrijf geen fuck om je geeft, zelfs nadat je andere collegas/filiaalleider hebt gesproken) is stem verheffen in een winkel mogelijk de enige oplossing, maar dat maak je gelukkig in Nederland niet zoveel mee bij een gemiddeld bedrijf (excl overheidsinstanties, maar die hebben vaak geen besef van service)
The best firms advertise the least...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:09:24 #172
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_71382561
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:11 schreef JuiceJuice het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo stoer!
hey computernerd laat eens een foto zien van jouw lelijke witte puistenkop en zeg dit eens in mn face ipv achter je computer, dan pas ben JIJ stoer
.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:23:14 #173
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_71382923
Hahah ik herken zoveel van deze verhalen .. ik werk zelf in een winkel als bijbaantje.. computerwinkel en dan gaat er nog wel eens data verloren.. zijn klanten meestal ook niet zo heel blij mee
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_71383198
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:09 schreef Marseille het volgende:

[..]

hey computernerd laat eens een foto zien van jouw lelijke witte puistenkop en zeg dit eens in mn face ipv achter je computer, dan pas ben JIJ stoer
Vieze vuile kutracist. Je maakt hem belachelijk omdat ie van het superieure ras is?!
pi_71383254
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:09 schreef Marseille het volgende:

[..]

Gast, jij heb toch je eigen foto op het internet gezet? Nu maar hopen dat jij een Algerijn bent, want als je een Marokkaan bent dan hoor je te krijgen en verpest je het ook weer voor hun. O ja, hier spreekt een Marokkaan.
this is soooooooooooo fucking cool. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')