Dat snap ik nou niet he - zeker als je daar zelf gewerkt hebt en je weet dat de huisregel is dat je een mandje gebruikt, waarom word je dan boos als iemand je aanspreekt omdat je geen mandje gebruikt?quote:Op zondag 26 juli 2009 16:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
In de Digros heb ik eens een kind naar zijn moeder gebracht, verschrikkelijk jankend kind. Beetje boos tegen de mama toen gedaan.
En in de Dirx drogist, moest mascara en eyeliner hebben, werd me een mandje opgedrongen. Zelf ook bij de Digros gewerkt en ik weet dat dat wordt gedaan als ze denken dat je spul in je zakken stopt. Geweigerd, komt ze mandje bij me brengen en bleef maar zeggen dat ik hem aan moest nemen. Heb haar toen de inhoud van mijn portemonnee laten zien, mijn zakken geleegd, gevraagd of ze me wilde fouilleren en toen mijn mascara en eyeliner afgerekend, zonder mandje natuurlijk. Beetje overdreven achteraf gezien, maar kom op.
Het zal wel wat meer dan een zin geweest zijn? De paar keer dat ik in de Edah hier in de buurt was overkwam mij als klant hetzelfde. Het is gewoon onbeleefd.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:33 schreef Crientj het volgende:
Ik heb zelf eigenlijk nooit stennis geschopt in een winkel.. Of wel..
*denkt
Hmm, dunno.
Wel een keertje gehad dat een klant zich behoorlijk uitte op mij.
Werk bij een supermarkt achter de kassa en die dag was het rustig.
Dus ik en een collega die beide niets te doen hadden waren een beetje aan het kletsen over het weer.
Komt er op een gegeven moment een klant bij mij, ik maak snel een zin af om vervolgens die boodschappen te scannen.
Begint die vrouw boos te worden op mij dat ik asociaal ben omdat ik praat met mn collega terwijl ik haar zou moeten helpen![]()
En dat zij toch ook niet belt in een winkel omdat dat asociaal is, dus dan zou ik het voorbeeld moeten geven. blablabla.
Und uiteindelijk heeft dat mens een klacht ingediend waardoor ik een preek kreeg
Hoeft niet hoor. Zelf hoofdcaissiere geweest en heb heel wat rare klanten meegemaakt die boos werden op caissieres terwijl die op dat moment niks verkeerd deden of zelfs iets probeerden op te lossen voor een klant ondanks dat de klant zelf iets fout had gedaan of zo. Sommige mensen zijn gewoon onredelijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal wel wat meer dan een zin geweest zijn? De paar keer dat ik in de Edah hier in de buurt was overkwam mij als klant hetzelfde. Het is gewoon onbeleefd.
Nou, de winkelier kiest vrijwel altijd de kant van de klant hoor. Zelfs als de klant echt uit z'n nek lult krijg je als caissiere de wind van voren.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja alsof ze zich daar niet uit lullen ofzo
"Ja klant was boos blablabla" oh oke, niks aan te doen
Waarom moet dat nou weer een neger zijn? Discriminatie!quote:
Geen zorgen, later wordt ie blankquote:Op maandag 27 juli 2009 20:38 schreef Maeghan het volgende:
Waarom moet dat nou weer een neger zijn? Discriminatie!
Ja natuurlijk, er zijn ook vervelende klanten. Maar ik vond echt dat de Edah het minste van het minste personeel had.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:38 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Zelf hoofdcaissiere geweest en heb heel wat rare klanten meegemaakt die boos werden op caissieres terwijl die op dat moment niks verkeerd deden of zelfs iets probeerden op te lossen voor een klant ondanks dat de klant zelf iets fout had gedaan of zo. Sommige mensen zijn gewoon onredelijk.
Dunno, het is al een tijdje geleden gebeurd.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal wel wat meer dan een zin geweest zijn? De paar keer dat ik in de Edah hier in de buurt was overkwam mij als klant hetzelfde. Het is gewoon onbeleefd.
Bij Albert Heijn anders niet. Die sturen de klacht naar het filiaal en als het filiaal niet reageert doen ze niks. Kortom, je kan doodvallen met je klacht.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:54 schreef wwwer het volgende:
De truck is om nooit je stem te verheffen en te gaan gillen. Akelig rustig blijven maar wel duidelijk zijn, voet bij stuk houden en niet weggaan tot het probleem is opgelost. Duidelijk aangeven dat je dit gaat doen.. dan bereik je vaak veel sneller een normale oplossing.
En anders een brief naar het hoofdkantoor sturen.. dat gaat vaak veel beter...
Droogheidquote:Op maandag 27 juli 2009 21:53 schreef hecoson het volgende:
geen stennis getrapt maar wel door ijzig kalm te blijven mijn gelijk gekregen
vriendin had mp3 speler gekocht bij jawel mediamarkt .
na slechts 3 dagen werken deed hij helemaal niks meer.
vriendin naar mediamarkt toe met bon en garantiebewijs verhaal uitgelegd kreeg te horen dat is u probleem.
vriendin belt mij of ik even vanuit mijn werk naar de mediamarkt kon komen .
ik al aardig geirriteerd bij het service center mijn verhaal gedaan opnieuw dat is u probleem .
ik zo van als u niet zorgt dat binnen 15 minuten u leidinggevende hier staat of een andere mp3 speler dan blijf ik net zolang totdat er een oplossing is .
medewerker meneer ik herhaal nog een keer dat is u probleem .
ik zo van dus we gaan niet tot een oplossing komen medewerker nee meneer .
ik zo u staat in voor de gevolgen van u actie antwoord nee meneer .
uiteindelijk heb ik daar 2 hele mac menutjes zitten opeten een ijsje gegeten en nog een aantal boekjes gelezen .
maar uiteindelijk 5 voor 9 stond de bedrijfsleider voor mijn neus met een andere mp3 speler .
en beloofde mij de ander op te sturen .
uiteindelijk bleek hier een draadje niet goed vastgezeten te hebben .
ging mij niet om de medewerker in kwestie maar om het principe
uiteindelijk altijd heel erg vriendelijk geholpen
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:08 schreef Marseille het volgende:
M'n broertje had wat gekocht bij de H&M maar een domme koe bij de kassa had zijn kleding niet goed afgescand, eindstand ging het alarm dus af toen hij naar buiten ging. Wij natuurlijk zwaar voor lul, moesten wachten op beveiliging bla bla, we hebben die kassière toen flink uitgescholden
En nu in het Nederlands?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:53 schreef hecoson het volgende:
geen stennis getrapt maar wel door ijzig kalm te blijven mijn gelijk gekregen
vriendin had mp3 speler gekocht bij jawel mediamarkt .
na slechts 3 dagen werken deed hij helemaal niks meer.
vriendin naar mediamarkt toe met bon en garantiebewijs verhaal uitgelegd kreeg te horen dat is u probleem.
vriendin belt mij of ik even vanuit mijn werk naar de mediamarkt kon komen .
ik al aardig geirriteerd bij het service center mijn verhaal gedaan opnieuw dat is u probleem .
ik zo van als u niet zorgt dat binnen 15 minuten u leidinggevende hier staat of een andere mp3 speler dan blijf ik net zolang totdat er een oplossing is .
medewerker meneer ik herhaal nog een keer dat is u probleem .
ik zo van dus we gaan niet tot een oplossing komen medewerker nee meneer .
ik zo u staat in voor de gevolgen van u actie antwoord nee meneer .
uiteindelijk heb ik daar 2 hele mac menutjes zitten opeten een ijsje gegeten en nog een aantal boekjes gelezen .
maar uiteindelijk 5 voor 9 stond de bedrijfsleider voor mijn neus met een andere mp3 speler .
en beloofde mij de ander op te sturen .
uiteindelijk bleek hier een draadje niet goed vastgezeten te hebben .
ging mij niet om de medewerker in kwestie maar om het principe
uiteindelijk altijd heel erg vriendelijk geholpen
quote:
Als ze in Nederland zijn geboren kunnen ze allochtoon en Nederlander zijn. Hoeft niet te betekenen dat ze "te gast" zijn hier.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:48 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Het feit dat jij en je broertje je zo gedragen zegt al genoeg over jullie opvoeding. Als jij dit in je eigen land had gedaan weet ik zeker dat jullie allebei een draai om je oren kregen van je pa. Je bent hier te gast, gedraag je er dan ook naar. Oh ja, hier spreekt een allochtoon.
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:54 schreef wwwer het volgende:
De truck is om nooit je stem te verheffen en te gaan gillen. Akelig rustig blijven maar wel duidelijk zijn, voet bij stuk houden en niet weggaan tot het probleem is opgelost. Duidelijk aangeven dat je dit gaat doen.. dan bereik je vaak veel sneller een normale oplossing.
En anders een brief naar het hoofdkantoor sturen.. dat gaat vaak veel beter...
hey computernerd laat eens een foto zien van jouw lelijke witte puistenkop en zeg dit eens in mn face ipv achter je computer, dan pas ben JIJ stoerquote:
Vieze vuile kutracist. Je maakt hem belachelijk omdat ie van het superieure ras is?!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:09 schreef Marseille het volgende:
[..]
hey computernerd laat eens een foto zien van jouw lelijke witte puistenkop en zeg dit eens in mn face ipv achter je computer, dan pas ben JIJ stoer
Gast, jij heb toch je eigen foto op het internet gezet? Nu maar hopen dat jij een Algerijn bent, want als je een Marokkaan bent dan hoor jequote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:09 schreef Marseille het volgende:
[..]
hey computernerd laat eens een foto zien van jouw lelijke witte puistenkop en zeg dit eens in mn face ipv achter je computer, dan pas ben JIJ stoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |