ik kan er ook niks aan doen dat een aantal gefrustreerden gelijk hele issues erbij halen die hier niks mee te maken hebben, en kan jij me uitleggen wat er bedoeld wordt met troll (jij bent de tweede al die het zegt)quote:Op zondag 26 juli 2009 20:06 schreef bijdehand het volgende:
Als iedereen nou ophoudt met het reageren op die Meki-kloontroll, dan kunnen we weer OT gaan
Hehe, ach. Mijn pa heeft het zelfs voor elkaar gekregen om mijn rapportcijfer voor schrijven met een punt te verhogen in groep 6. Iemand die veel lelijker schreef stond een 7 terwijl ik maar een 6 had.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie hebben wel geluk gehad (de boosheid heeft gewerkt), want over het algemeen kun je software niet zomaar retourneren bij verkeerde systeemeisen. Kan me voorstellen dat het wel een teleurstelling voor je was dat het niet werkte.
Ja, volgens mij was dat dat spel ja. Kon je ook je eigen voertuigen bouwen enzo.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Was dat dat lego adventure island, geen idee hoe ik dat nog herinner maar ik heb hard gewerkt toen voor dat spelletje. En dan rondskaten met je legopoppetje, beetje THPS maar dan voor THPS bestond.
Je kan ook gewoon normaal doen, en denken van: Oh ik heb niks, en laat ik maar eens bewijzen dat ik een goede benquote:Op zondag 26 juli 2009 20:12 schreef Marseille het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat een aantal gefrustreerden gelijk hele issues erbij halen die hier niks mee te maken hebben, en kan jij me uitleggen wat er bedoeld wordt met troll (jij bent de tweede al die het zegt)
Zei hier iemand net wat over de discriminatiekaart?quote:Op zondag 26 juli 2009 18:18 schreef Marseille het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je er uit ziet, maar als je blank en blond bent (en niet allochtoon zoals mn broertje en ik) kun je hier niet echt over mee praten
PM jezelf dan.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
TVT, even een note aan mezelf, ik ben nu op pagina 2..
MAAR DIT PROBEREN ZE DUS ALTIJD "WIJ" WORDEN GEDISCRIMINEERDquote:Op zondag 26 juli 2009 15:39 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens meegemaakt. Kassiere met hoofddoek, ik sta te wachten, één meisje met hoofddoek voor mij. Heel de band vol met boodschappen van mij, komen er nog twee van die kopvodden aan en lopen zo langs me heen, beginnen twee mandjes leeg te maken. Ik heb ze eerst vriendelijk verzocht achter me te gaan staan, toen daar niet op gereageerd werd heb ik een van die mandjes afgepakt en heb hun zooi er weer (rustig) ingelegd. Begon die ene te schelden "dat ik zeker dacht dat zij omdat ze hooffdoeken droegen minder waren dan mij en dat ik maar op ze moest wachten want ze hoorden bij dat andere meisje wat er al stond bla bla bla...
Uiteindelijk beide bij de bovenkant van de doek gevat en rustig maar met forse kracht achter me gedeponeerd. En ze even duidelijk gemaakt dat ze wat mij betreft minder dan ratten of wormen voor me waren en dat ik van een vrouw (met een hoofddoek nog wel!) zéker zo'n toon niet accepteerde.
Zelfs de bedrijfsleider erbij geweest die wilde weten wat er aan de hand was;
"Oh niks aan de hand, ik heb deze meiden even hun plaats gewezen"
Leuk geprobeerd, de racismekaart spelen maar dan zijn ze bij mij toch écht aan het verkeerde adres
coolquote:
Waar staat 'MK' voor? Media marKt?quote:Op maandag 27 juli 2009 01:52 schreef nuget het volgende:
[..]
Dat je hier ook nog trots op durft te zijn. Wees blij dat er geen aangifte tegen je vriendin is gedaan!!quote:Op maandag 27 juli 2009 01:52 schreef nuget het volgende:
blablabla... dit resulteerde in het resultaat dat hij de betrefende MP3 speler met enige vaart tegen zijn kop kreeg gesmeten door mijn vriendin...![]()
Hij had er aardig last van want het bloede best wel![]()
10 punten voor vriendin
Je vergeet de 20 minpunten, aangezien jij de leidinggevende ondanks je grootspraak ongetwijfeld nooit gesproken hebt, en je vriendin waarschijnlijk nog altijd zonder mp3-speler zit.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:52 schreef nuget het volgende:
-knip-
ik heb toen aangeboden om met haar heen te gaan en mij het woord laten doen (ik heb een elektronica opleiding gedaan en weet aardig veel van product errors en defecten af) en ging daar mee akkoord.
-knip-
waarop hij weigerde verder in gesprek te gaan en mij (als klant) maar gewoon te negeren... dit resulteerde in het resultaat dat hij de betrefende MP3 speler met enige vaart tegen zijn kop kreeg gesmeten door mijn vriendin...![]()
Hij had er aardig last van want het bloede best wel![]()
10 punten voor vriendin
Als hij nou gewoon van een primitief ras is, dan is het toch ook gewoon racismequote:Op maandag 27 juli 2009 00:16 schreef SemperFii het volgende:
Haha, goed topic dit!
Ik begin steeds meer in te zien dat Nederland voor 3/4 bestaat uit mongolen.
Nooit de fout bij zichzelf zoeken en altijd gelijk gaan schreeuwen. Zo kom je er wel!![]()
Is het dan echt zo veel gevraagd om een beetje gedisciplineerd te blijven?
@Marseille:
Ik hoop dat je een grapje maakt. Zo een hersenloze instelling hebben, gelijk primitief gaan schelden en het dan raar vinden dat mensen je nakijken. Ik zou het ook op racisme gooien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |