Bronnen waarover? En die 22ste plek is mooi. Best hoogquote:Op zondag 26 juli 2009 18:51 schreef bendk het volgende:
[..]
graag je bronnen van nederland dan maar...
en ter aanmoediging:
http://welingelichtekring(...)-veilieg-landen.html
-bedoeling links: Vergelijking met VS en Europa is niet redelijk onzinnig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:24 schreef isogram het volgende:
Ik snap niet waar je met al die links en video's heen wilt, kitao... - Dat maakt reageren wat lastig.
Een paar algemene opmerkingen:
- Een overheid moet kansen bieden aan kansarme jongeren, via opleiding/scholing en begeleiding naar werk.
- Voor het gebruik van geweld, zoals gepleegd door die jongeren in Frankrijk, bestaat geen rechtvaardiging.
- Er mag best hard worden opgetreden tegen jongeren die wetten overtreden en vernielingen aanrichten. Dat is waarom ik liever de politie dan de burgers meer bevoegdheden geef. Ik vind dat burgers niet voor eigen rechter moeten gaan spelen, ik vind dat ze WEL het recht hebben om hun eigendommen te verdedigen tegen criminelen, desnoods met geweld.
Dat lijstje waar in Nederland #22 staat, zegt me heel weinig. Het is een enorme waslijst aan factoren waaraan een bepaalde weging wordt toegekend en waarbij andere zaken totaal niet worden meegewogen. Als je bepaalde dingen belangrijk of minder belangrijk maakt, krijg je andere uitslagen.
oh..ben jij er zo eentjequote:Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Bronnen waarover? En die 22ste plek is mooi. Best hoogKan natuurlijk altijd beter.
Als Wilders het voor mekaar krijgt artikel 1 van de grondwet te schrappen en al zijn andere plannen te realiseren dan flikker je wrs wel een stuk omlaag op die lijst hè. Dat begrijp je wel, of niet?quote:
Het is nooit illegaal geweest om jezelf te beschermen.quote:Op zondag 26 juli 2009 10:02 schreef bendk het volgende:
namelijk zelf op een legale manier optreden om jezelf te beschermen
Twee dingen: ga nou dat nou eens uitleggen aan die honderdduizenden mensen die savonds hun deur niet meer uit durven of savonds uit angst de deur niet meer open doen als er gebeld wordt. Doe dat nou eens, wordt je werelds van...quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:40 schreef Argento het volgende:
[..]
Het is nooit illegaal geweest om jezelf te beschermen.
Daarnaast lijkt het me niet aan de burger om de maatschappij weer gezond te maken. Het zijn immers burgers die de maatschappij ongezond maken. We zijn immers allemaal burgers. Ja, zelfs allochtonen met een al dan niet geldige bewijs titel.
Daarbij wil ik nog wel toevoegen dat een burgerlijke bevoegdheid niet onbeperkt kan zijn en dat hij vatbaar is voor rechtelijke toetsing in die zin dat de rechter zonodig moet kunnen toetsen of de betreffende burger zijn bevoegdheid juist heeft aangewend.
Los daarvan kan het niet werken, omdat iedereen dezelfde bevoegdheden zou hebben. Stel je voor dat burger A zijn burgerlijke bevoegdheden aanwendt tegen burger B en burger B zit daar -logisch- niet op te wachten. Waarom zou burger B zich het optreden van burger A gelegen laten liggen? Waarom zou hij zich daaraan moeten onderwerpen nu hij exact dezelfde bevoegdheden heeft?
Wees overigens inderdaad maar bevreesd voor je bezoek aan Nederland. Drie stappen buiten Schiphol heb je een mes op je keel en zes stappen verder ben je je geld kwijt. Echt hoor.
Kom op man, de Telegraaf is heus niet representatief, noch zijn pauperbuurten representatief.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:25 schreef bendk het volgende:
[..]
Twee dingen: ga nou dat nou eens uitleggen aan die honderdduizenden mensen die savonds hun deur niet meer uit durven of savonds uit angst de deur niet meer open doen als er gebeld wordt. Doe dat nou eens, wordt je werelds van...
Zegt meer over de media als de werkelijke situatie.......quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:25 schreef bendk het volgende:
[..]
Twee dingen: ga nou dat nou eens uitleggen aan die honderdduizenden mensen die savonds hun deur niet meer uit durven of savonds uit angst de deur niet meer open doen als er gebeld wordt. Doe dat nou eens, wordt je werelds van...
En nee niet vliegen, pak de 911, 4 uurtjes tot aan de nl grens...
En jouw antwoord daarop is "we geven ze 'bevoegdheden' en ze zoeken het maar uit? Lijkt mij dat die verantwoordelijkheid bij gemeente, rijk en de politie ligt, niet bij de burger.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:25 schreef bendk het volgende:
[..]
"Do ya feel lucky, punk? Well, do ya, punk?"quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:37 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik doe gewoon wat ik nodig acht in een bepaalde situatie, over bevoegdheden maak ik me na afloop wel zorgen.
Bitch hè, die acceptgirobrigade?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:25 schreef bendk het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |