Die tabellen aanmaken kun je wel, maar dan ziet het er niet uit. Ik kan het ook niet overalquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:18 schreef Tarabass het volgende:
Ik wilde een nieuw topic maken, maar wist niet hoe ik die tabellen aanmaakte![]()
Een quote bracht me niet veel verder, kreeg gewoon html te zien
dat dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:22 schreef MrBadGuy het volgende:
Beterschap aan Massa en dat hij helemaal mag herstellen.
Morgen is er iig geen vervanger, omdat diegene zich niet voor de wedstrijd heeft gekwalificeerd. Morgen zullen er dus maar 19 coureurs starten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:24 schreef SoldMayor het volgende:
Warom zouden ze Vitantonio Liuzzi er niet in zetten. Hij is een goede coreur maar heeft dat nooit echt kunnen laten zien in zijn tijd bij Toro Rosso. En hij is een Italiaan. En Ferrari zou toch ook wel Italiaan willen of niet?
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Massa niet geraakt is door Barrichello's kwakkie.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat momentum zegt niets over het oppervlak waarmee het een object raakt of het materiaal van de objecten
Een zandkorrel met 2400 J zal ook door een kogelvrij vest heengaan maar een paar ons gelei neem ik aan niet.
Nee okeequote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Morgen is er iig geen vervanger, omdat diegene zich niet voor de wedstrijd heeft gekwalificeerd. Morgen zullen er dus maar 19 coureurs starten.
Levensbedreigend maar stabiel? Wat?quote:De situatie van de coureur is volgens Baszo 'ernstig, levensbedreigend, maar stabiel'. Massa wordt in slaap gehouden en beademd. Zijn artsen verwachten dat ze hem zondag weer bij kunnen brengen.
Ja levensbedraigend maar stabiel. Dus zijn slechte toestand wordt op DIT moment NIET slechter.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:37 schreef Desunoto het volgende:
Echt serieus kut dat van Massa.![]()
Dat bericht van nu.nl is wel heel vaag trouwens, hier:
[..]
Levensbedreigend maar stabiel? Wat?
Op die manier, oke. Maar het is dus wel heel erg slecht.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja levensbedraigend maar stabiel. Dus zijn slecht toestand wordt op DIT moment NIET slechter.
Als Massa niet fit is voor de volgende races, dan denk ik dat ze een van de testcoureurs zullen inzetten (Badoer of Gené), maar ze kunnen ook iemand anders inhuren.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee okee
maar voor de resteerende races dan?
quote:F1 Mole van BBC Sport heeft aan de hand van de startgewichten van de Formule 1-wagens in Hongarije een voorspelling gedaan in welke ronde de top tien van de grid voor de eerste keer zal pitten.
Ja helaas wel.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op die manier, oke. Maar het is dus wel heel erg slecht.
Ja Vitantonio Liuzziquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als Massa niet fit is voor de volgende races, dan denk ik dat ze een van de testcoureurs zullen inzetten (Badoer of Gené), maar ze kunnen ook iemand anders inhuren.
Nouja, levensbedreigend betekend dat het nog een stuk slechter kan worden, maar laten we idd hopen dat hij gewoon helemaal herstelt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja helaas wel.![]()
Maar het is nu stabiel dus slechter wordt het niet.
bron?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:24 schreef SoldMayor het volgende:
Waarschijnlijk rijdt Massa dit seizoen dus niet meer. Maar nog veel erger is de vraag of hij het wel zal overleven. Ik hoop het echt. Als het niet zo is dan kijk voor de rest van me leven denk ik met een raar gevoel naar de formule 1.![]()
waar haalden ze in 1999, na het ongeluk waarbij Schumacher zijn been brak, Salo eigenlijk vandaan?quote:Over een vervanger gesproken.
Warom zouden ze Vitantonio Liuzzi er niet in zetten. Hij is een goede coreur maar heeft dat nooit echt kunnen laten zien in zijn tijd bij Toro Rosso. En hij is een Italiaan. En Ferrari zou toch ook wel Italiaan willen of niet?
Wat bron?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:53 schreef bodylotion het volgende:
[..]
bron?
[..]
waar haalden ze in 1999, na het ongeluk waarbij Schumacher zijn been brak, Salo eigenlijk vandaan?
ohquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat bron?
Mezelf dat is de bron![]()
Want ik denk niet dat iemand die op DIT moment in levensgevaar is niet meer zal gaan rijden of denk je van wel?
Waar ze Salo vandaan haalde weet ik niet. Maar Liuzzi zou toch wel een goede optie zijn?
Test gedaan en contract voorgelegd. Salo was bereid Irvine voor te laten gaan. Heeft hij toen braaf gedaan in Duitsland.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:53 schreef bodylotion het volgende:
[..]
bron?
[..]
waar haalden ze in 1999, na het ongeluk waarbij Schumacher zijn been brak, Salo eigenlijk vandaan?
Neuh ... toch wel hersenbloeding en ik ben bang dat je dan -al is het maar ter observatie- een tijdje langer uit de running bent.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:00 schreef bodylotion het volgende:
[..]
oh![]()
naja als hij er alleen een hersenschudding aan over houdt en hij mist alleen de volgende gp, dan zijn we al weer 6 weken verder. Het seizoen duurt is nog maar net over de helft.
Ik weet niet hoe oud je bent en hoelang je al F1 kijkt, maar ik dacht ook zo tijdens het weekend op Imola '94.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:24 schreef SoldMayor het volgende:
Waarschijnlijk rijdt Massa dit seizoen dus niet meer. Maar nog veel erger is de vraag of hij het wel zal overleven. Ik hoop het echt. Als het niet zo is dan kijk voor de rest van me leven denk ik met een raar gevoel naar de formule] 1.![]()
Jaa ik kijk pas sinds 2000 formula 1quote:Op zondag 26 juli 2009 00:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent en hoelang je al F1 kijkt, maar ik dacht ook zo tijdens het weekend op Imola '94.
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar het was bij mij niet niet zo dat ik anders naar de F1 ging kijken na die tragische gebeurtenissen. Ik denk ook wel dat dat veel anderen geldt.
quote:Eerder op de avond stelde de medisch directeur van het ziekenhuis, Peter Baszo, dat de coureur in levensgevaar zou zijn. Ferrari spreekt dit met klem tegen. Volgens de renstal is de toestand van Massa stabiel en ligt hij op de afdeling intensieve zorg.
Nee, dit weekend zeker niet. Maar de volgende race of de race daarop, da's nu nog niet te voorspellen. Grote vraag is of z'n ogen beschadigd zijn. Met maar een werkend oog is het einde carriere. Maar de uitspraak dat hij dit seizoen niet terugkomt, vind ik nu erg voorbarig.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat bron?
Mezelf dat is de bron![]()
Want ik denk niet dat iemand die op DIT moment in levensgevaar is niet meer zal gaan rijden of denk je van wel?
Dat ligt er ook maar net aan wat er uit die observaties komt natuurlijkquote:Op zondag 26 juli 2009 00:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Neuh ... toch wel hersenbloeding en ik ben bang dat je dan -al is het maar ter observatie- een tijdje langer uit de running bent.
quote:During a news conference, hospital medical director Peter Bazso said Massa's condition "is serious, life-threatening but stable", according to the AP wire service.
Chief surgeon Lajos Zsiros added that Massa is sedated and on a respirator, a condition that will continue overnight, and that he is expected to be woken up on Sunday.
Ferrari spokesman Luca Colajanni however denied that Massa is fighting for his life. He said the Italian team will issue an update on Massa's condition late Sunday morning.
The rear spring that struck Massa's helmet has been impounded by the FIA.
"A spring coming off and being in a collision four seconds later is an incredible circumstance and coincidence," McLaren team boss Martin Whitmarsh is quoted as saying by the BBC.
Hoofd bloed altijd heel heftig. Dat is niet iets ongewoons bij een snee in je wenkbrouw oidquote:Op zondag 26 juli 2009 00:46 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Het heeft toch wel flink gebloed.
Volgens mij zie je links naast het bloed van zijn hoofdwond zijn handschoen(en)quote:Op zondag 26 juli 2009 01:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoofd bloed altijd heel heftig. Dat is niet iets ongewoons bij een snee in je wenkbrouw oid
Dit is in ieder geval niet de wenkbrauw waar dat verband zitquote:Op zondag 26 juli 2009 01:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoofd bloed altijd heel heftig. Dat is niet iets ongewoons bij een snee in je wenkbrouw oid
Waarom is dat ongepast? Zo werkt de Formule 1 en topsport in z'n algemeen nou eenmaal, bij Ferrari hebben ze waarschijnlijk al de eerste meeting achter de rug over de vervanging van Massa. Die jongens zitten niet stil.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:47 schreef LeXX het volgende:
Ik vind het overigens wat ongepast het over een vervanger te hebben voor iemand in een levensbedreigende situatie.
STR rijdt met Ferrari motoren. Ik denk dat de steun van Ferrari / Todt aan Bourdais al uitgebreid gespendeerd is.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bourdais valt goed te onderbouwen: de testing ban werkt in zijn voordeel, hij heeft zeer recent veel race-ervaring in een 2009 spec Formule 1 wagen (Ferrari motor notabene), hij heeft geen contract en zijn manager is de zoon van Jean Todt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |