alleen jammer dat ze vaak zelf de teksten niet goed hebbenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:39 schreef Vicky het volgende:
zo lekker... we hebben Singing Bee aanstaan.. lekker meebleren
Oeh, dat is zo fijn! Dat lijfje tegen je aan en dan die verbaasde blik.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:34 schreef Vicky het volgende:
Ik heb met mijn kleine prutteltje gedouched
Ze vond het wel even vreemd..
ja idd..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
alleen jammer dat ze vaak zelf de teksten niet goed hebben![]()
gelukkig kan je makkelijk heen en weer rijdenquote:Ik ben vandaag even naar huis gereden van ons vakantie-adres..![]()
Als je de Wii meeneemt voor regendagen, zijn Wii-motes best handig... en de afstandsbediening voor de media-player.. en de oplader voor fotocamera's (twee camera's en allebei leeg) .. card-reader is ook best handig enzo..
Geen idee hoe we die zooi hebben kunnen vergeten
Oja, manderijnenpartjes geflambeerd in Grand Marnier en dan over ijs!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:45 schreef E.T. het volgende:
enne... Ananas op de BBQ met ijs en slagroom
aanvulling: flensjes met warme kersen, vanilleijs en slagroom![]()
zei al tegen M. dat we dat wel vaker kunnen doen als hij de dag erna meot werken. 2 vliegen in 1 klap. Hij gedouched, Tess schoonquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:46 schreef oeke het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo fijn! Dat lijfje tegen je aan en dan die verbaasde blik.![]()
![]()
Wat een goed idee voor morgen.
Dat is zeker lekkerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:43 schreef Vicky het volgende:
ik hou helemaal niet van warm fruit. Alleen gebakken banaan vind ik lekker.
Singing Bee is van Gordon. Moeten ze liedjes meezinge/afmaken. Is wel leuk, alleen zijn het herhalingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:51 schreef bixister het volgende:
vicky, wat is singing bee?
ik ben vanmiddag door een wesp gestoken.hij viel me echt aan zodra ik de voortuin instapte,
wat een agressie! (en 't is nog niet eens augustus!) G heeft de plek meteen goed uitgezogen maar ik voel 't nog erg goed, blehgk.
ik heb net frikadelbroodjes gemaakt. Frikadel in bladerdeeg gerold en ff in de ovenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:53 schreef fIoortje het volgende:
hmmmm eten. Ik heb nog niet gegeten, helemaal vergeten! Maar even een crackertje pakken ofzo.
Ja, weer terug van een drukke, vermoeiende en gezellige week in Nijmegen. Ben een beetje ziek, beetje grieperig... vandaar denk ik niet gegeten. Nog steeds niet trouwens. Ik pak even wat crackertjes (met oregano en olijfolie) en dan wat parmigiano reggiano.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:54 schreef bixister het volgende:
fIoortje, vergeten te eten? jij?alles verder ok met je?
wat Bar zegtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:06 schreef moussy het volgende:
Zo, eten, poep, het is weer compleet, heb ik nog iets gemist?
oh!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:07 schreef _Bar_ het volgende:moussy naar jullie zin gehad?
Miss_Sly is mama
niks, eten gooi je niet weg, gewoon opnieuw invriezen!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:49 schreef _Bar_ het volgende:
ai Mous dat is niet handig, nu alles weggooien
en bij een laffe buurman door de brievenbus drukkenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:51 schreef moussy het volgende:
[..]
niks, eten gooi je niet weg, gewoon opnieuw invriezen!![]()
de geur is echt afschuwelijk, ik heb al twee keer op zn kop in de toiletpot gehangen, dus invriezen die handel en morgen bevroren weggooien!![]()
Griftpark is leukquote:Op zondag 26 juli 2009 10:49 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat we naar het Griftpark gaan. Musea bewaar ik voor wat slechter weer. Het klompenpad is ook leuk!
Een wandeling maken zou ik sowieso wel zin in hebben, maar ik ben bang dat ik Katja niet zover krijg. Ze lopen de hele dag te rennen en te springen, maar voor een wandeling zijn ze dan ineens niet te porren.
Er schijnen helemaal niet veel kaarten verkocht te zijn, maar ik hoor van zoveel mensen dat ze daar heen gaanquote:Op zondag 26 juli 2009 11:03 schreef _Bar_ het volgende:
Vriend is net onderweg naar Feyenoord, en zie ik pas vanavond weer bij het avond eten
Moest beloven om vandaag niet te gaan bevallen...
ow gezellig, welk vak zitten jullie?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:14 schreef easy-going het volgende:
[..]
Er schijnen helemaal niet veel kaarten verkocht te zijn, maar ik hoor van zoveel mensen dat ze daar heen gaan
Wij gaan ook straks
lol!quote:Op zondag 26 juli 2009 12:51 schreef freecell het volgende:
UPDATE: de & is ook verdwenen van ons kozijn![]()
een draadje met stroom eropquote:
Ik ben voorquote:Op zondag 26 juli 2009 13:38 schreef Ca.ra het volgende:
Zullen we een nieuwe M&M doneren? Dan moet jij de camera erop zetten
Wij hadden aan ons kozijn van de voordeur, (in ons afgesloten portiek dus) in zilverkleurige dikke plakletters een keer voor de grap M&M opgehangen. Van die letters waar automerken ook vaak mee achterop de auto geplakt zijn zeg maar.quote:
Miemelequote:Op zondag 26 juli 2009 15:00 schreef YPPY het volgende:
Dat is balen bar. Heb je wel wat anders gekocht? Als je toch in de stad bent, moet je winkelen ook.
Van die kleine, zure rode die met heel veel aan een takje zitten. Die zijn zo lekker.
Ik heb plastic gevonden waar die woorden opstonden livelink. Toen ben ik heel heldhaftig daar gestopt met graven en heb ik er veel zand overheen gegooid. Gelukkig was het niet op de plek waar het boompje moet komen.
Oopsquote:Op zondag 26 juli 2009 15:00 schreef YPPY het volgende:
Ik heb plastic gevonden waar die woorden opstonden livelink. Toen ben ik heel heldhaftig daar gestopt met graven en heb ik er veel zand overheen gegooid. Gelukkig was het niet op de plek waar het boompje moet komen.
Ik stiekem ook wel, want het scheelt me tocht wel een stukje graven.quote:
Uiteindelijk hebben we het nog iets dichter bij huis gezocht. We zijn naar het Rosarium in Doorn geweest. Trampolinespringen en een pannekoekje eten was leuk genoeg voor de zondag. Daarna nog even kinderboerderij en nu dus weer thuis. Het was wel belachelijk rustig overal. Volgens is nu bijna iedereen met kinderen op vakantie.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:56 schreef TheFrankey het volgende:
ik kom even melden dat ik mijn auto's te klein vind. Een Golf en een 206
Ik ga dus maar eens wat groters kopen. Die Mura 4 past werkelijk niet normaal in de auto. Al die wielen er telkens af brrrr
Mura 4quote:Op zondag 26 juli 2009 15:56 schreef TheFrankey het volgende:
ik kom even melden dat ik mijn auto's te klein vind. Een Golf en een 206
Ik ga dus maar eens wat groters kopen. Die Mura 4 past werkelijk niet normaal in de auto. Al die wielen er telkens af brrrr
Ja Maxi Cosi Mura 4 ofzo.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Mura 4, ik ben duidelijk uit de kinderwagens.
Nee had alleen 1 wiel minder af gemoetenquote:Op zondag 26 juli 2009 16:02 schreef livelink het volgende:
Daar zit wel een logica in, dan. Wellicht had de Mura3 wel gepast.
dat zal het wel worden : dit is mijn koelkast momenteelquote:Op zondag 26 juli 2009 16:51 schreef Ca.ra het volgende:
of in het ergste geval: frietjes, chinees, pizza, shoarma/kebap of ander afhaal-eten
Wij zaten in Z.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:49 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ow gezellig, welk vak zitten jullie?
als ik me niet vergis zitten vriend en z'n pa in vak k.
kaarten waren ook helemaal niet duur, maar wel jammer dat het dan niet veel verkoopt.
Koelen is nooit te laat bij zwellingquote:Op zondag 26 juli 2009 18:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Oeps, dan begin ik nu maar vast te koelen. Het gebeurde vlak voor we in de auto stapten naar huis dus ik dacht dat koelen te laat was
Das vast je vervelende zeurbuurman!quote:Op zondag 26 juli 2009 14:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij hadden aan ons kozijn van de voordeur, (in ons afgesloten portiek dus) in zilverkleurige dikke plakletters een keer voor de grap M&M opgehangen. Van die letters waar automerken ook vaak mee achterop de auto geplakt zijn zeg maar.
In twee weken tijd zijn deze plaklettertjes alle drie één voor één verdwenen.
En aan het kozijn te zien zijn ze er af gewipt met een sleutel of schroevendraaier. Dus geen kinderen of per ongeluk...
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Das vast je vervelende zeurbuurman!
Zal ik mijn vervelende knipbuuf een pakje kipfilet geven?![]()
Ik heb de hele middag vloekend tussen de bank en de muur gelegen om een nieuw modem aan de praat te krijgen, hij deed niets, geen internet, geen telefoon, de tv deed ook al niets digitaals toen we thuis kwamen... daar hadden al belletjes moeten rinkelen.. Ik heb dat klere ding geactiveerd en gedaan toen er weer eens storing was..
quote:Op zondag 26 juli 2009 19:23 schreef skadhd het volgende:
De ontmoeting met icicle was grappig. Ik stond echt zo van....uh pinq....wiesda?
Sommige moeders zijn de weg kwijt......quote:Op maandag 27 juli 2009 07:36 schreef Vicky het volgende:
Stout, vanwege het huilen.. ze hebben een speciaal programma in het zh.OMG!!! Ik zit op Hyves in een groep met meiden die rond de zelfde tijd bevallen zijn... Er zijn daar nu kindjes van 9/10 weken die al slagroom, softijs, yoghurt en fruithappen krijgen.. mijn bek valt open..
![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 07:36 schreef Vicky het volgende:
Stout, vanwege het huilen.. ze hebben een speciaal programma in het zh.OMG!!! Ik zit op Hyves in een groep met meiden die rond de zelfde tijd bevallen zijn... Er zijn daar nu kindjes van 9/10 weken die al slagroom, softijs, yoghurt en fruithappen krijgen.. mijn bek valt open..
![]()
Dat zou lekker zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 10:06 schreef pinquit het volgende:
jammer zeg! nuja, lekker in de tuin gaan zitten is ook nog fijn toch?
degelijk spul hoor!quote:Op maandag 27 juli 2009 09:52 schreef freecell het volgende:
Oeh Bix, die bobby is ook leuk
* freecell denkt nog even na
oh môh.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn
* freecell kijkt van 2 hoog naar beneden.... Neh
Maar ik vermaak me vandaag wel hoorIn principe ben ik ook gewoon aan het werk natuurlijk.
Whehequote:Op maandag 27 juli 2009 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen... ben nog steeds een beetje brak van gisteren.
Hier ook aan het werk Freecell... alleen het oppaskind is er nog niet
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:03 schreef MamsX het volgende:
De kleine wheelybug is nog best groot als ze erop zitten.
X wil er alleen niet opzitten, die zegt muis alleen gedag en geeft hem een zwieper door de kamer
Heeeeeeeerlijkquote:Op maandag 27 juli 2009 11:32 schreef Linda2205 het volgende:
Kan iemand me vertellen wat het weer is in NL? (Ik vertrouw die weer-sites nooit zo). Alsin: verstandig om m'n bikini in te pakken voor de komende anderhalve week?
Veel...ik moet er namelijk altijd meer meequote:Op maandag 27 juli 2009 11:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Tuurlijk Linda, hoeveel ruimte neemt een bikini nou in?
denk je eraan dat zonnen tijdens je zwangerschap niet de meest slimme actie is? http://www.kindjeopkomst.nl/html/baby/indezon_001.htmquote:Op maandag 27 juli 2009 11:35 schreef Linda2205 het volgende:
Ok, thnx! Gewoon maar meenemen voor de zekerheid dus. Kan ik daarna mooi bruingebakken gaan baren
Je link doet het niet, maar ik weet het! Ik ga ook niet 24/7 in de zon zitten. Maar ik heb hier geen mogelijkheid tot buiten zitten en mn moeder heet een tuin, dus een beetje kleur kan er wel op...Anders zien ze niet waar het bed eindigt en ik begin, straks in het ziekenhuisquote:Op maandag 27 juli 2009 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk je eraan dat zonnen tijdens je zwangerschap niet de meest slimme actie is? http://www.kindjeopkomst.nl/html/baby/indezon_001.htm
I know, thnxquote:Op maandag 27 juli 2009 11:51 schreef Ynske het volgende:
k wilde t alleen maar aangehaald hebben, dat met dat zwangerschapsmasker enzo
Ik heb het wel overwogen, maar das niet echt realistisch. Dan moet ik daar 5 weken zitten ofzo, plus dan nog de tijd na de bevalling. En dat allemaal bij m'n moeder in huis. M'n lief kan niet zolang vrijkrijgen natuurlijk, dus als het dan begint moet hij als een idioot de trein in en dan 6u onderweg zijn enzo..Nee, beter niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:56 schreef Ynske het volgende:
overigens wel lekker, even genieten en laten vertuttelen door je mams Linda
ga je hier in NL bevallen?
lekkerquote:Op maandag 27 juli 2009 12:00 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb het wel overwogen, maar das niet echt realistisch. Dan moet ik daar 5 weken zitten ofzo, plus dan nog de tijd na de bevalling. En dat allemaal bij m'n moeder in huis. M'n lief kan niet zolang vrijkrijgen natuurlijk, dus als het dan begint moet hij als een idioot de trein in en dan 6u onderweg zijn enzo..Nee, beter niet.
Dus nu inderdaad anderhalf weekje niks doen en dan als ik terug kom ben ik al 35 weken. Dan kan ik hier de laatste dingetjes doen, kleertjes wassen, tas pakken ed. en dan begint het grote wachten
Ja, en volgens mij vind m'n moeder dat stiekem ook wel. Kind thuis en beetje zorgen enzoquote:Op maandag 27 juli 2009 12:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker
zit er eigenlijk veel verschil tussen de aanpak in D en NL rondom de bevalling enzo?
Dat klinkt niet lekker Memmel. Veel ijsjes eten! Of zuurtjes sabbelen?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:27 schreef Memmel het volgende:
Linda, laat je maar lekker vertroetelen hoor hier!
Ik lig ziek op bed met griep en een keelontsteking.Ik kan niet eens slikken, zoveel keelpijn heb ik. Dus lig ik de hele nacht te kwijlen en kan ik alleen eten of drinken nadat ik paracetamol heb genomen.
Ik ben echt zo vreselijk zielig.
Kan je niet de auto laten staan in de haven en op Ameland fietsen huren? Of fietsen mee op de auto en dan alleen met de fietsen over?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:23 schreef Ynske het volgende:
pfff had net een leuke aanbieding gevonden voor een paar daagjes weg naar Ameland
kosten voor de overvaart pp 13 euro, is nog tot daar aan toe maar voor de auto ¤ 80,85!!!
je kan de auto iig wel een paar dagen bij ons stallen (camping in de buurt van den helderquote:Op maandag 27 juli 2009 13:23 schreef Ynske het volgende:
pfff had net een leuke aanbieding gevonden voor een paar daagjes weg naar Ameland
kosten voor de overvaart pp 13 euro, is nog tot daar aan toe maar voor de auto ¤ 80,85!!!
Maar dan moet ze nog een takke eind voor ze bij de boot is naar Ameland, hier vertrekt alleen de texelse bootquote:Op maandag 27 juli 2009 14:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je kan de auto iig wel een paar dagen bij ons stallen (camping in de buurt van den helder) mocht je dat willen
[edit] ook al gevondenquote:
En dat is het ook! Heel veel sterkte gewenst, en ik hoop dat je zwangerschap binnenkort toch af en toe een straaltje tussen de donkere wolken door kan werpen. Voor jullie allemaalquote:Op maandag 27 juli 2009 13:22 schreef Webkim het volgende:
*ploft ook weer eens even neer*
Geen energie om alles terug te lezen, sorry, maar ik zag wel iets over perenijsjes.Geef die maar even door..!
Het gaat allemaal zo-zo met me geloof ik. Ik ben zo verdrietig / boos / van alles over mijn vader. Gatverdamme, wat oneerlijk allemaal!I
Met de caravan naar een kleine camping in hollandsche veld. Het was echt super! Je moet wel goed tegen het ons kent ons kunnen (wat ik dus fijn vond, Cas kon zelf rondzwerven daar) en het risico is ook nog eens dat als je niet in het snotje valt van de vaste gasten dat je op jezelf aangewezen bent. Ik denk dat ik over die 2 weken wel een boek kan schrijvenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:44 schreef bixister het volgende:
moussy waar waren jullie eigenlijk op vakantie?
de camping bestaat uit kliekjes en families en dat kliekjes gedoe kennen we wel van hierquote:Op maandag 27 juli 2009 15:50 schreef bixister het volgende:
hollandscheveld? hey, da's geloof ik hartstikke vlakbij ons!
ehm 't snotje van de vaste gasten? dat begrijp ik niet helemaal geloof ik. maar 't was leuk dus? mooizo!
dat ja, misschien eens kijken idd naar de auto op t vaste land laten staan ofzoquote:Op maandag 27 juli 2009 14:46 schreef moussy het volgende:
[..]
Maar dan moet ze nog een takke eind voor ze bij de boot is naar Ameland, hier vertrekt alleen de texelse boot
Staand, zittend, of gestapeld?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:21 schreef freecell het volgende:
Zulke dingen overkomen mij ook
Op die manier hebben we ontdekt dat er 40 mensen in onze woonkamer passen
Staand en zittend, hahaquote:Op maandag 27 juli 2009 17:23 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Staand, zittend, of gestapeld?
Overigens lijkt die camping van Moussy mij ook niks... Ik kan niet zo goed tegen dat soort gezelligheid. Maar, ieder zijn ding he! Als jullie het maar leuk hebben gehad, dat is tenslotte het belangrijkste!
Ik kan nietquote:Op maandag 27 juli 2009 18:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zie net dat ik dreumesmelk ga buzzeniemand een kitje?
Ik ook. Even nagevraagd en mag het met Tyler proberen. (gezien hij pepti jr krijgt)quote:Op maandag 27 juli 2009 18:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zie net dat ik dreumesmelk ga buzzeniemand een kitje?
Maar dat deed ik ook niet, P. cremeerde het voedsel voor 2 weken langquote:Op maandag 27 juli 2009 18:36 schreef livelink het volgende:
Dat is toch ook niet erg, Moussy. Het klonk wel als een heel geslaagde vakantie voor jullie. Kennelijk trekken jullie dat aan dat mensen naar jullie toe komen voor de gezelligheid. Ik vind het voor één avond/dagje altijd wel leuk, maar daarna heb ik weer heel veel behoefte aan rust om me heen. En ik vind het verschrikkelijk om andere mensen van eten en drinken te moeten voorzien. Dat vind ik echt stress.
de hysterischheid kiest jullie!quote:Op maandag 27 juli 2009 18:32 schreef moussy het volgende:
Ik kies ook nooit voor een hysterische vakantie, maar het lijkt altijd wel zo te moeten bij ons
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:45 schreef moussy het volgende:
Het is gewoon mn hysterische roze hoempapa en tralala in en om mn caravan!
Ik had heel optimistisch boeken mee.. die zijn onaangeraakt mee terugiets wat ik echt nóóit thuis zou doen, René is tot 01:00 naar de disco-avond in de kantine geweest!
vooralsnog is het gewone griep en ik ben er echt ziek van. leef echt van paracetamol naar paracetamol.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:47 schreef freecell het volgende:
MemmelBen je er erg ziek van?
En als je het hebt? Binnenblijven tot het over is?
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:13 schreef Memmel het volgende:
[..]
vooralsnog is het gewone griep en ik ben er echt ziek van. leef echt van paracetamol naar paracetamol.
Spannend vooral! Ze kwam zich ieder uur melden onder begeleiding van 3 jongens en een meid van allemaal rond de 15-16, we hadden alleen gezegd dat ze als ze terug kwamen wel bij elkaar bleven. Ze hadden geld mee en ik vond het zo maf dat ze ieder uur kwamen, stelletje knijperts kwamen gewoon wat drinken en dan met de vraag of René al terug moest zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 18:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]wat tof haha je kleine meid wordt echt groot!
Vond ze het leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |