alleen jammer dat ze vaak zelf de teksten niet goed hebbenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:39 schreef Vicky het volgende:
zo lekker... we hebben Singing Bee aanstaan.. lekker meebleren
Oeh, dat is zo fijn! Dat lijfje tegen je aan en dan die verbaasde blik.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:34 schreef Vicky het volgende:
Ik heb met mijn kleine prutteltje gedouched
Ze vond het wel even vreemd..
ja idd..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
alleen jammer dat ze vaak zelf de teksten niet goed hebben![]()
gelukkig kan je makkelijk heen en weer rijdenquote:Ik ben vandaag even naar huis gereden van ons vakantie-adres..![]()
Als je de Wii meeneemt voor regendagen, zijn Wii-motes best handig... en de afstandsbediening voor de media-player.. en de oplader voor fotocamera's (twee camera's en allebei leeg) .. card-reader is ook best handig enzo..
Geen idee hoe we die zooi hebben kunnen vergeten
Oja, manderijnenpartjes geflambeerd in Grand Marnier en dan over ijs!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:45 schreef E.T. het volgende:
enne... Ananas op de BBQ met ijs en slagroom
aanvulling: flensjes met warme kersen, vanilleijs en slagroom![]()
zei al tegen M. dat we dat wel vaker kunnen doen als hij de dag erna meot werken. 2 vliegen in 1 klap. Hij gedouched, Tess schoonquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:46 schreef oeke het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo fijn! Dat lijfje tegen je aan en dan die verbaasde blik.![]()
![]()
Wat een goed idee voor morgen.
Dat is zeker lekkerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:43 schreef Vicky het volgende:
ik hou helemaal niet van warm fruit. Alleen gebakken banaan vind ik lekker.
Singing Bee is van Gordon. Moeten ze liedjes meezinge/afmaken. Is wel leuk, alleen zijn het herhalingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:51 schreef bixister het volgende:
vicky, wat is singing bee?
ik ben vanmiddag door een wesp gestoken.hij viel me echt aan zodra ik de voortuin instapte,
wat een agressie! (en 't is nog niet eens augustus!) G heeft de plek meteen goed uitgezogen maar ik voel 't nog erg goed, blehgk.
ik heb net frikadelbroodjes gemaakt. Frikadel in bladerdeeg gerold en ff in de ovenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:53 schreef fIoortje het volgende:
hmmmm eten. Ik heb nog niet gegeten, helemaal vergeten! Maar even een crackertje pakken ofzo.
Ja, weer terug van een drukke, vermoeiende en gezellige week in Nijmegen. Ben een beetje ziek, beetje grieperig... vandaar denk ik niet gegeten. Nog steeds niet trouwens. Ik pak even wat crackertjes (met oregano en olijfolie) en dan wat parmigiano reggiano.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:54 schreef bixister het volgende:
fIoortje, vergeten te eten? jij?alles verder ok met je?
wat Bar zegtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:06 schreef moussy het volgende:
Zo, eten, poep, het is weer compleet, heb ik nog iets gemist?
oh!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:07 schreef _Bar_ het volgende:moussy naar jullie zin gehad?
Miss_Sly is mama
niks, eten gooi je niet weg, gewoon opnieuw invriezen!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:49 schreef _Bar_ het volgende:
ai Mous dat is niet handig, nu alles weggooien
en bij een laffe buurman door de brievenbus drukkenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:51 schreef moussy het volgende:
[..]
niks, eten gooi je niet weg, gewoon opnieuw invriezen!![]()
de geur is echt afschuwelijk, ik heb al twee keer op zn kop in de toiletpot gehangen, dus invriezen die handel en morgen bevroren weggooien!![]()
Griftpark is leukquote:Op zondag 26 juli 2009 10:49 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat we naar het Griftpark gaan. Musea bewaar ik voor wat slechter weer. Het klompenpad is ook leuk!
Een wandeling maken zou ik sowieso wel zin in hebben, maar ik ben bang dat ik Katja niet zover krijg. Ze lopen de hele dag te rennen en te springen, maar voor een wandeling zijn ze dan ineens niet te porren.
Er schijnen helemaal niet veel kaarten verkocht te zijn, maar ik hoor van zoveel mensen dat ze daar heen gaanquote:Op zondag 26 juli 2009 11:03 schreef _Bar_ het volgende:
Vriend is net onderweg naar Feyenoord, en zie ik pas vanavond weer bij het avond eten
Moest beloven om vandaag niet te gaan bevallen...
ow gezellig, welk vak zitten jullie?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:14 schreef easy-going het volgende:
[..]
Er schijnen helemaal niet veel kaarten verkocht te zijn, maar ik hoor van zoveel mensen dat ze daar heen gaan
Wij gaan ook straks
lol!quote:Op zondag 26 juli 2009 12:51 schreef freecell het volgende:
UPDATE: de & is ook verdwenen van ons kozijn![]()
een draadje met stroom eropquote:
Ik ben voorquote:Op zondag 26 juli 2009 13:38 schreef Ca.ra het volgende:
Zullen we een nieuwe M&M doneren? Dan moet jij de camera erop zetten
Wij hadden aan ons kozijn van de voordeur, (in ons afgesloten portiek dus) in zilverkleurige dikke plakletters een keer voor de grap M&M opgehangen. Van die letters waar automerken ook vaak mee achterop de auto geplakt zijn zeg maar.quote:
Miemelequote:Op zondag 26 juli 2009 15:00 schreef YPPY het volgende:
Dat is balen bar. Heb je wel wat anders gekocht? Als je toch in de stad bent, moet je winkelen ook.
Van die kleine, zure rode die met heel veel aan een takje zitten. Die zijn zo lekker.
Ik heb plastic gevonden waar die woorden opstonden livelink. Toen ben ik heel heldhaftig daar gestopt met graven en heb ik er veel zand overheen gegooid. Gelukkig was het niet op de plek waar het boompje moet komen.
Oopsquote:Op zondag 26 juli 2009 15:00 schreef YPPY het volgende:
Ik heb plastic gevonden waar die woorden opstonden livelink. Toen ben ik heel heldhaftig daar gestopt met graven en heb ik er veel zand overheen gegooid. Gelukkig was het niet op de plek waar het boompje moet komen.
Ik stiekem ook wel, want het scheelt me tocht wel een stukje graven.quote:
Uiteindelijk hebben we het nog iets dichter bij huis gezocht. We zijn naar het Rosarium in Doorn geweest. Trampolinespringen en een pannekoekje eten was leuk genoeg voor de zondag. Daarna nog even kinderboerderij en nu dus weer thuis. Het was wel belachelijk rustig overal. Volgens is nu bijna iedereen met kinderen op vakantie.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:56 schreef TheFrankey het volgende:
ik kom even melden dat ik mijn auto's te klein vind. Een Golf en een 206
Ik ga dus maar eens wat groters kopen. Die Mura 4 past werkelijk niet normaal in de auto. Al die wielen er telkens af brrrr
Mura 4quote:Op zondag 26 juli 2009 15:56 schreef TheFrankey het volgende:
ik kom even melden dat ik mijn auto's te klein vind. Een Golf en een 206
Ik ga dus maar eens wat groters kopen. Die Mura 4 past werkelijk niet normaal in de auto. Al die wielen er telkens af brrrr
Ja Maxi Cosi Mura 4 ofzo.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Mura 4, ik ben duidelijk uit de kinderwagens.
Nee had alleen 1 wiel minder af gemoetenquote:Op zondag 26 juli 2009 16:02 schreef livelink het volgende:
Daar zit wel een logica in, dan. Wellicht had de Mura3 wel gepast.
dat zal het wel worden : dit is mijn koelkast momenteelquote:Op zondag 26 juli 2009 16:51 schreef Ca.ra het volgende:
of in het ergste geval: frietjes, chinees, pizza, shoarma/kebap of ander afhaal-eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |