Ik schijt ook altijd zo op campings. Ze hebben toch mensen in dienst die dat opruimen, waarom zou ik het dan opruimen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Meh ik hoef het niet op te rapen hoor
Overigens even OP geupdate
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:36 schreef Biogarde het volgende:
Ik werk in de horeca en ik word weleens geroepen door schoonmakers die me vragen wat ik er van vind![]()
Daar is bovenstaande kinderspel bij soms
Dat is raar. Je voelt toch van te voren een bepaalde druk?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:26 schreef Ryon het volgende:
Een 'ongelukje' in de douche valt soms gewoon niet te voorkomen.
Je PI.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:36 schreef Biogarde het volgende:
Ik werk in de horeca en ik word weleens geroepen door schoonmakers die me vragen wat ik er van vind![]()
Sorry, maar dit is offtopic hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:39 schreef CAPS. het volgende:
Ik zocht toen ik ooit kotsmisselijk werd naar een gat. Ik dacht alleen maar aan 1 ding. Ik was strontmisselijk en in een cafe, op de wc. Alle wc's waren bezet. En 2 wachtenden voor me. Ik moest echt nodig kotsen dus heb het in de wasbak gedaan. Ben daarna maar snel weggegaan.
Ooh sorry hoor, maar ik moest mijn eiresten kwijt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is offtopic hoor.
Ergerlijk is dat... slechte grammatica in stront op de muur.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:36 schreef Biogarde het volgende:
Gaat toch eens per maand vanzelf.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:46 schreef CAPS. het volgende:
[..]
Ooh sorry hoor, maar ik moest mijn eiresten kwijt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:26 schreef Ryon het volgende:
Een 'ongelukje' in de douche valt soms gewoon niet te voorkomen.
Geeft niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:46 schreef CAPS. het volgende:
[..]
Ooh sorry hoor, maar ik moest mijn eiresten kwijt.
Vork = 3 stokkies. Tenen = 5.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:48 schreef Kings het volgende:
Gewoon met behulp van een vorkje door het afvoerputje prakken
En groot gelijk heb je.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:36 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik schijt ook altijd zo op campings. Ze hebben toch mensen in dienst die dat opruimen, waarom zou ik het dan opruimen?
Welke slechte grammatica?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ergerlijk is dat... slechte grammatica in stront op de muur.
Pics!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:36 schreef Biogarde het volgende:
als iemand het volgende met poep op de muur schrijft:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |