Ik verveel me. Ik wil ongegeneerd zuipen, maar niemand wil mee.quote:
Dan zitten we dus in hetzelfde schuitjequote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik verveel me. Ik wil ongegeneerd zuipen, maar niemand wil mee.
Vakanties, mensen die zich sparen voor morgen (dancetour), werkende mensen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zitten we dus in hetzelfde schuitjeik wilde naar een vriend van me maar die is met z'n vriendin.
De rest van m'n leuke vrienden is op vakantie en ik wil niet in m'n eentje!
Neem me mee uit?
Het leven is zwaar. Je negeert m'n vraag.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vakanties, mensen die zich sparen voor morgen (dancetour), werkende mensen.
Alsof dat een serieuze vraag is, alsof ik nu vanuit Zeeland nog dat hele eind ga rijden, alsof ik morgen niet hier aanwezig moet zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het leven is zwaar. Je negeert m'n vraag.
Dat is snel.quote:
Ja, ja, en neequote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof dat een serieuze vraag is, alsof ik nu vanuit Zeeland nog dat hele eind ga rijden, alsof ik morgen niet hier aanwezig moet zijn.
[Krentenbol.]J[/Krentenbol.]quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:05 schreef Allure_ het volgende:
Godsamme, nu heb ik zin in een vette J.
Hoe anders is de realiteit.quote:
wat is er capi?quote:
Ik krijg nooit zulke PM's.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
Fijn, een 14jarige probeert me te versieren per PM.
Beetje flauw Ludo, beetje matig.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[Krentenbol.]J[/Krentenbol.]
[..]
Hoe anders is de realiteit.
Wat het Krentenbol. grapje?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beetje flauw Ludo, beetje matig.
Hij is niet zo heel moeilijk.quote:
Nee, dat je het niet de moeite waard vindt om hierheen te komen, je zondag-bezigheden af te zeggen en de hele nacht met me te feesten.quote:
Toekomst technisch gezien is het gewoon beter morgen aanwezig te zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dat je het niet de moeite waard vindt om hierheen te komen, je zondag-bezigheden af te zeggen en de hele nacht met me te feesten.
Wat, is er morgen kermis ofzo?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toekomst technisch gezien is het gewoon beter morgen aanwezig te zijn.
Hele flauwe grappen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leg het me dan uit. Ik ben niet zo op de hoogte van Krentenbol. haar acties.
Verjaardag van het zusje van mijn vriendin.quote:
Mijn goooood, zo ver zou ik nog niet eens kunnen denken al had ik het graag. Dit is echt het toppunt van sadness.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hele flauwe grappen.
"Zin in een vette J"
Tada, een vette J: J
Ik heb geen chocolade...quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verjaardag van het zusje van mijn vriendin.
Het is een gave denk ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn goooood, zo ver zou ik nog niet eens kunnen denken al had ik het graag. Dit is echt het toppunt van sadness.
Dat mag je best weten, daar trek ik mij geregeld op af.quote:
INTER MERDAquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:16 schreef dagdag het volgende:
Volgend seizoen naar 3 wedstrijden van jaaa inter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zie ze zo wel in mijn pm boxquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat mag je best weten, daar trek ik mij geregeld op af.
Zowaar ben ik het eens een keer eens met gers.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zowaar ben ik het eens een keer eens met gers.
Ik voel me eerder genegerdquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je voelt je genegeerd he?
Jij mag ook komen hoor
kloptquote:
Wut? Ik en een foto beloven?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik voel me eerder genegerd.
Maar jij had me nog een foto beloofd, dus ik wacht?
dan had je dus ook toegang tot het exclusieve rar forumquote:
Bijna hetzelfde dus. Sterktequote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verjaardag van het zusje van mijn vriendin.
quote:
quote:
Dat weet ik zelfs niet eens, en ik weet alles. Ik zal die bitch wel even smsen zoquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:26 schreef Allure_ het volgende:
Wanneer komt IQM eigenlijk terug? Ik moet belangrijke levenskwesties met hem bespreken.
* Telefoon voorgoed uitzet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:23 schreef gers het volgende:
boh ik heb het gsm nummer van 4ebe![]()
die ga ik om 3 uur snachts bellen om te vragen of haar marktplaats spul er nog is
ik had zelfs een ban knopquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:28 schreef gers het volgende:
[..]
dan had je dus ook toegang tot het exclusieve rar forum
wie het raad krijgt een kadoquote:
Isj goed manquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:31 schreef dagdag het volgende:
Maandagochtend roadtrippen met kurk
devvie wil je mee
want zal ik het overlegge
Okay, coolquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs niet eens, en ik weet alles. Ik zal die bitch wel even smsen zo
ooh ja nogmaals, vanwaar de zucht capi?quote:
Dan heb je een excuus hem te smsen, smart thinking girl.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs niet eens, en ik weet alles. Ik zal die bitch wel even smsen zo
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij en een banknop
Ik zou gebangned worden
Wat is het kado?quote:
iets liefsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is het kado?![]()
Anders durf ik niet te raden.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja nogmaals, vanwaar de zucht capi?
quote:
Een capibara -baby?quote:
ja ik had een 24/7 hard onquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:35 schreef gers het volgende:
kreeg je ook een stijfje als je iemand bande
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
Even een tussenresultaat van m'n haar, het is toch wel behoorlijk donkermaar nog nat nu:
[ afbeelding ]
bhahaha het haar van mij is donkerderquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
Even een tussenresultaat van m'n haar, het is toch wel behoorlijk donkermaar nog nat nu:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat wou ik ook zeggen eik.quote:
Hihihi oke doe ikquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, cool. Geef 'm 10 kudos en een kusje van me [ afbeelding ].
Neh, daar heb ik geen excuus voor nodigquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan heb je een excuus hem te smsen, smart thinking girl.
Niet donkerder dan dat van mij.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:38 schreef dagdag het volgende:
[..]
bhahaha het haar van mij is donkerder
er ontbreekt iets aan die lippenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:39 schreef gers het volgende:
[..]
er ontbreekt iets aan die lippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
en hoe weet je datquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet donkerder dan dat van mij.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:39 schreef gers het volgende:
[..]
er ontbreekt iets aan die lippenIk moet bijna huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tenzij je een neger bent... maar ik schat de kans klein.quote:
Dan heb je ze nog niet eens gezien als ik m'n breezermondje doequote:
En mij niet terug smsen he.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihi oke doe ikin m'n volgende sms dan he.
[..]
Neh, daar heb ik geen excuus voor nodigsoms sms ik gewoon hoi, of blabla. Dat is ook oké!
Van het lachen?quote:
ben jij een negerinquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenzij je een neger bent... maar ik schat de kans klein.
Deze lijst ik inquote:
Pics?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan heb je ze nog niet eens gezien als ik m'n breezermondje doemaar het ging om m'n haar hier
4ebe is een negerinquote:
nieuwsgierig wordtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan heb je ze nog niet eens gezien als ik m'n breezermondje doemaar het ging om m'n haar hier
Kijk nog eens, maar dan ook naar de PI.quote:
Nee.quote:
quote:
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:42 schreef gers het volgende:
[..]
4ebe is een negerin![]()
want ze houdt van KFC en watermeloen
F&F?quote:
onz dan?quote:
hoe zou jij dat moeten wetenquote:
Ik wist geen goede reactie. Ik moet wel lachen om je sms though want zo zie ik het ook voor mequote:
Kan ik inkomen.quote:
Omdat:quote:
nopequote:
quote:
ooh dan ben ik ook een negerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:42 schreef gers het volgende:
[..]
4ebe is een negerin![]()
want ze houdt van KFC en watermeloen
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:46 schreef Allure_ het volgende:
Waarom smsen mensen hier elkaar?
Ik denk: de amusementswaarde.quote:
pta ?quote:
nee geen maisnon dat is 4everblackeyedquote:
4EBE voor intimiquote:
Vermakelijk.quote:
Je hebt ghetto lipsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, mijn god wat een doodenge foto is dit:
[ afbeelding ]
Whehe, ik moest lachen, maar ik weet eigenlijk niet waarom.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
op de andere foto zijn ze veel mooierquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik scrollde snel voorbij op deze pagina, zie ik ineens je foto. Ik zag iets anders.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 nieuwe mensen op het bo lijstje van fokquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat IQM en ik verliefd zijnen omdat Fas niet zonder me kan in de eenzame nachten.
True thatquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat IQM en ik verliefd zijnen omdat Fas niet zonder me kan in de eenzame nachten.
Jaquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
Man wat zit je weer lekker in IQM de laatste tijd![]()
![]()
Wat zag jij dan muisje van mequote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik scrollde snel voorbij op deze pagina, zie ik ineens je foto. Ik zag iets anders.
Groetjes,
veldmuis
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True that.
[..]
Ja. Zo'n lippen heb ik nog nooit gehad
.
kut, ik heb alleen maar witte schoenenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:03 schreef Fascination het volgende:
Deze is voor jullie allemaal.
Oh and never forget: you can't wear white shoes after Labor Day.
waarom zou je je ergeren aan een smiley?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:04 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik de enige die zich helemaal kapot ergert aan deze homosmilie
Ik moet aan iqm en krentenbol. denkenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:04 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
Gekkiequote:Op zondag 26 juli 2009 00:04 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
jij praatte toch niet met mijquote:
quote:
Ik wacht even tot m'n haar helemaal droog is en dan maak ik er wel eentje.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pic.
Maar je bent nu toch bruin, dus dan is dat mooi.
op dit tijdstipquote:
Kampeerwinkel...quote:
Bristol , scapinoquote:
ik weet niet of de stad op isquote:Op zondag 26 juli 2009 00:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ok, chill, morgen even halen als ik me niet weer verslaap
de stad zal vast niet op zijnquote:
hendig sjiekquote:Op zondag 26 juli 2009 00:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Den haag is zo goed als elke dag van het jaar open mang
Weet ik veel.quote:
quote:
jij denkt van welquote:
Nou.. soms he..quote:
ik zie het al voor mequote:
Misschien dat ik morgen even ga kijken of de stad op is.quote:
niet te vroeg gaan want dan heb je wel kans dat ie nog niet op isquote:Op zondag 26 juli 2009 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien dat ik morgen even ga kijken of de stad op is.
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet te vroeg gaan want dan heb je wel kans dat ie nog niet op is_!
zo vroeg sta ik niet eens op als ik moet werkenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nee, eerst uitslapen.
Dat is belangrijk...
Minimaal 9 uur.
Vreugde en jolijt alom, dat zie je wel.quote:
Hou mijn naam hoog tijdens mijn afwezigheid!!! Ik twijfel ook of ik een banwaardige post doe vandaagquote:
doe dat maar niet, straks krijg je 3 maandenquote:Op zondag 26 juli 2009 10:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hou mijn naam hoog tijdens mijn afwezigheid!!! Ik twijfel ook of ik een banwaardige post doe vandaag
Gaarne. Man, ik was gisteren toch een partijtje geil. Ik was de vriendin van een maat van me aan het versieren. Godverdomme, wat was ik geil.quote:
Post een tubgurl in feedback.quote:Op zondag 26 juli 2009 10:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hou mijn naam hoog tijdens mijn afwezigheid!!! Ik twijfel ook of ik een banwaardige post doe vandaag
tot kerst danquote:Op zondag 26 juli 2009 10:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Post een tubgurl in feedback.
DO IT FAGGOT
quote:Op zondag 26 juli 2009 10:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gaarne. Man, ik was gisteren toch een partijtje geil. Ik was de vriendin van een maat van me aan het versieren. Godverdomme, wat was ik geil.
baal ik van.. mis 3 wedstrijdenquote:Op zondag 26 juli 2009 11:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Boeiend, over een week begint de competitie en dan heeft een Jood niks te zoeken op fok.
Mja, ik heb weer dingen gezegd die ik beter niet kan zeggen.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook geil, kk lekker meisje werkte er achter de kassa
Uhu.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
baal ik van.. mis 3 wedstrijden
Jij hebt ook uitkaart toch?
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:02 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mja, ik heb weer dingen gezegd die ik beter niet kan zeggen.Tevens heb ik de vrouw van m'n dromen ontmoet. Yes, it's true.
pics?quote:Op zondag 26 juli 2009 11:05 schreef McFearless het volgende:
Ik zag haar in een winkeltje waar ze werkt, wat een schatje.
Geen pics en winkel gaat je niks aan.quote:
Maar in die winkel lopen nog meer meiden dus ik zal haar nooit vindenquote:Op zondag 26 juli 2009 11:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geen pics en winkel gaat je niks aan.Ik kocht een kankergaaf shirt en dat vond zij ook. Toen volgde zo'n standaard gesprek.
Ik moet zaterdag weer heen.
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar in die winkel lopen nog meer meiden dus ik zal haar nooit vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je vind haar meteen aangezien ze veruit het mooiste is.Pm winkel nou maar.. ik morgen op vakantie en vandaag geen tijd dus na vakantie al vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whhihih, waar ga je heen?quote:Op zondag 26 juli 2009 11:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Pm winkel nou maar.. ik morgen op vakantie en vandaag geen tijd dus na vakantie al vergeten
Oke, klinkt goed. Ik mis RKC thuis. Zit dan in Portugal.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
italia, frankrijk:r en spanje maar even kijken want moet voor 22 augustus thuis zijn
ja, rkc missen is geen rampquote:Op zondag 26 juli 2009 11:23 schreef McFearless het volgende:
[..]
Oke, klinkt goed. Ik mis RKC thuis. Zit dan in Portugal.
quote:
Voor de Cote d'Or chocolade zekerquote:
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:19 schreef McFearless het volgende:
4EBE, ben je gisteren nog tot de rand aan toe volgetankt?
Nee, kanker maar weer op, grafhomo.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:30 schreef IQM het volgende:
Yo, bitches, ik ben back!
Hebben jullie me gemist?![]()
Heb ik wat/iemand gemist?
Haal die vent weg...quote:Op zondag 26 juli 2009 12:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kindersaus, what else.
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, kanker maar weer op, grafhomo.
Over een paar weken weer.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, kanker maar weer op, grafhomo.
Ik kan niet normaal doen, dat weet je toch?quote:
Hahaha, I knew this was cumming.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh, ik wil even zeggen dat ik siniti maar een jankende pussybeest vind.
Verjaardagstaart?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moet zo naar een verjaardag, maar ik wil niet
Ohohohoh, geil.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet normaal doen, dat weet je toch?
Niets
Onomnomnomnomnom?quote:
Pics?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Veel eten ja
Boh, ik had een lekker smaatje gisteren![]()
Oeh, wie?!quote:Op zondag 26 juli 2009 12:43 schreef McFearless het volgende:
Ik ga de vrouw van m'n dromen zaterdag pakken en nooit meer loslaten.
Hoe kun je dat nou vergeten?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:47 schreef gers het volgende:
fuck
ik ben vergeten 4ebe te bellen om 4 uur snachts
waarom niet ik wil grag weten of ze haar marktplaats nog heeftquote:Op zondag 26 juli 2009 12:51 schreef NoelGallagher het volgende:
je gaat gvd toch niet 4ebe bellen of wel dan, kankersad
Mensen van fok bellen.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:51 schreef NoelGallagher het volgende:
je gaat gvd toch niet 4ebe bellen of wel dan, kankersad
Gast, jij faalt in elk aspect van het leven.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:52 schreef gers het volgende:
[..]
waarom niet ik wil grag weten of ze haar marktplaats nog heeft
huh what ?quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gast, jij faalt in elk aspect van het leven.
En dat vond ik nu ookquote:Op zondag 26 juli 2009 12:53 schreef McFearless het volgende:
HAHAHAHAHAHA, NG, geile hufter. Nice.
klb sc topics terug lezenquote:
pm dan even die hyvequote:
Wie?quote:
Ja, die heb je gemeet, das idd anders.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik bel de ananas weleens, maar dat is anders.
Juicy hil ?quote:
Mannelijk of vrouwelijk?quote:
Dat denk je niet, lieg niet. Maar ook d_a heb ik weleens gebeld, net als Josch.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannelijk of vrouwelijk?
Ik denk de ananas.
Jij bent mijn gedachtelezer?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat denk je niet, lieg niet. Maar ook d_a heb ik weleens gebeld, net als Josch.
Op dit moment denk je aan mijn penis in je vagina, rite?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent mijn gedachtelezer?![]()
* Denkt niets meer.
Niet zo moeilijk![]()
- Miemiemiemiemiemie -
Uhm..quote:Op zondag 26 juli 2009 13:12 schreef McFearless het volgende:
[..]
Op dit moment denk je aan mijn penis in je vagina, rite?
Ik ontkende noch bevestigde dat ...quote:
Jaja.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ontkende noch bevestigde dat ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |