FC Groningen vs Brondby 2 - 2quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:01 schreef MaxC het volgende:
Volgende week knallen, wat voor voorbereiding heeft Groningen gehad?
Kan ik er iets aan doen dat de normale OP weg is, wijsneus? Om nu iedere keer Atouba er neer te zetten.quote:
Nummer 40 is lelijk.quote:
quote:Jol: "Vermeer op doel tegen Benfica"
Ajax-trainer Martin Jol toonde zich vrijdag een tevreden man met het 3-3 gelijkspel tegen Atletico Madrid in het Amsterdam Tournament. In de wedstrijd van zondag tegen Benfica zal hij met Kenneth Vermeer op doel starten, zo vertelde hij tijdens de persconferentie na afloop van het duel met de Spanjaarden.
"Vermeer zal dan het doel verdedigen," verklapte Jol over de wedstrijd tegen Benfica. Ook verdediger Oleguer is dan weer van de partij. "Hij is pas net weer fit, maar zit zondag voor het duel met Benfica weer bij de selectie."
Tegen Atletico Madrid speelde Ajax wisselvallig. De Amsterdammers lieten in aanvallend opzicht af en toe mooie dingen zien, maar gaven de tegendoelpunten te gemakkelijk weg. Al met al was Jol toch content met het eindresultaat tegen de Spanjaarden. "Dat is geen club van het niveau Bal Op Het Dak 8."
Tegen Atletico Madrid startte Ajax in een 4-4-2 formatie. Jol hierover: "We hebben geen Finidi of Overmars dus het is logisch dat we niet met buitenspelers beginnen. Maar in de tweede helft hebben we wel met drie spitsen iets afgedwongen. Het is goed als een elftal in twee systemen kan voetballen."
Natuurlijk kwam de aankoop van Demy de Zeeuw ook ter sprake. De middenvelder tekende vrijdag voor vier seizoenen bij Ajax. "Ik weet dat we al elf middenvelders hebben, maar die hebben Ajax niet allemaal beter gemaakt. De Zeeuw zal dat wel doen en hij kan op meerdere posities op het middenveld uit de voeten," becommentarieert Jol de komst van De Zeeuw. "Met spelers als De Zeeuw komt Ajax waar het wil zijn en hoort te zijn
bron
Is dat in een programmaboek van het AT?quote:
Oh, ok. Zou het namelijk typisch AT vinden om het programmablad in het Engels te drukken. Opstelling op RTL was vanuit die organisator ook al in het Engels (tactical, manager, ga zo maar door).quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:26 schreef Silenus het volgende:
Het boekje van Bristol - Ajax, anders was 'ie nog wel een stuk genanter geweest ja.
Geniaal!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:34 schreef Silenus het volgende:
De organisatie van het Tournament (Footballs World Series) is sowieso al redelijk...om te huilen.
Klein voorbeeldje: Na de persconferentie voorafgaand aan het toernooi was het de bedoeling dat er een levensgrote toernooitaart (een megadure taart van een meter bij een halve meter waar alle logo's, sponsors opgemaakt waren) zou worden aangesneden door alle vier de coaches. Stonden er na afloop drie coaches klaar (Benfica was er niet), had niemand er een mes neergelegd.![]()
![]()
Die taart is na afloop denk ik door een hotelmedewerker meegenomen, voor zover 'ie dat ding in de achterbak kreeg.
Weet je zeker dat het geen spion is?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:38 schreef Adidah het volgende:
Ik heb gisteren mijn neefje succesvol tot Ajacied weten te bekeren. Hij was nog een "zwevende kiezer" omdat zijn vader voor die club uit dat 010 dorp is, maar dit zieltje is gewonnen.
Nee, maar wel de doelpunten van Ajax:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:49 schreef MaxC het volgende:
Is er al een uitgebreide samenvatting van gister?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:54 schreef finsdefis het volgende:
Btw:
[..]
Trainer Martin Jol was vrijdagavond tevreden over de manier waarop Ajax zich aan het eigen publiek presenteerde. De Amsterdammers speelden op het Amsterdam Tournament gelijk tegen Atletico Madrid (3-3). "En dat is geen club van het niveau Bal Op Het Dak 8", stelde Jol.
Dat lobje van Sulejmani bij het tweede doelpunt .quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee, maar wel de doelpunten van Ajax:
Ik kan je de volgende website aanraden: www.google.nlquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:04 schreef paaskannekoekje het volgende:
Waarom zaten Atouna Enoh Luque en Gabri niet op de bank? wat voor positie speelt Atouna eigenlijk?
ah, kijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:09 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ik kan je de volgende website aanraden: www.google.nl
Waarbij je als eerste resultaat deze vindt: http://en.wikipedia.org/wiki/Timothée_Atouba
De eerdergenoemde spelers zijn volgensmij nog niet fit (genoeg).
Nee, die zit nog bij Ajax. Het lijkt net of je zo'n half geinteresseerde vrouw bent die een poging doet om over Ajax te praten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:15 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
ah, kijk.
Maar Luque dan? is hij toch naar Malaga?
Gast lees anders even een keer vi.nl ofzoquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:15 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
ah, kijk.
Maar Luque dan? is hij toch naar Malaga?
Ik vind zo'n 'normaal' sjaaltje al behoorlijk gay, wat gasten dan in de kroeg aandoen ofzo. (quote:
Die ene bal naar Suarez was wel mooi.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
De lange ballen van Steek waren inderdaad bedroevend. Weg ermee.
()
Atouba is onze nieuwe centrumspits, gek.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:04 schreef paaskannekoekje het volgende:
Waarom zaten Atouna Enoh Luque en Gabri niet op de bank? wat voor positie speelt Atouna eigenlijk?
Hij heeft een knieblessure he.quote:
Ik wil die van der Heijden wel weer eens zienquote:25 juli 2009
Martin Jol heeft zijn selectie bekend gemaakt voor de wedstrijd tegen Benfica van zondagavond. Marvin Zeegelaar behoort onder meer tot het selecte gezelschap Ajacieden voor de tweede wedstrijd op het Amsterdam Tournament. Ajax - Benfica wordt zondag vanaf 21.15 uur gespeeld.
Selectie voor het duel met Benfica (zondag, 21.15 uur):
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Jan Vertonghen
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Bruno Silva
Luis Suarez
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Siem de Jong
Vurnon Anita
Dennis Rommedahl
Mitchell Donald
Oleguer
Rasmus Lindgren
Jan-Arie van der Heijden
Marvin Zeegelaar
Gelukkigquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:37 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik wil die van der Heijden wel weer eens zienEn Lindgren overigens terug in de selectie.
Ik ben ondertussen wel wat gewend na dat roze shirt van Ibrahimovic bij z'n presentatie.quote:
Ja dat was ook geen succes maar Ibrahimovic is nog een beetje een extravagant type. De Zeeuw is gewoon een normale Hollandse gast. Ziet er gewoon normaal uit met shirt en spijkerbroek en dan ineens KABAAM een tulband om zn nek.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen wel wat gewend na dat roze shirt van Ibrahimovic bij z'n presentatie.
Vermeer dus in de goal. Neem aan dat Jol Sulejmani wel laat starten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:37 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik wil die van der Heijden wel weer eens zienEn Lindgren overigens terug in de selectie.
Voortaan zijn vriendin in boerka?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja dat was ook geen succes maar Ibrahimovic is nog een beetje een extravagant type. De Zeeuw is gewoon een normale Hollandse gast. Ziet er gewoon normaal uit met shirt en spijkerbroek en dan ineens KABAAM een tulband om zn nek.
Jij zou ook van binnen breken als je vriendin zich laat doorsmeren door je teamgenoten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja dat was ook geen succes maar Ibrahimovic is nog een beetje een extravagant type. De Zeeuw is gewoon een normale Hollandse gast. Ziet er gewoon normaal uit met shirt en spijkerbroek en dan ineens KABAAM een tulband om zn nek.
Gelukkig ziet Demy Zlatan niet als inspiratiebron. Felroze shirtje + Tulbandsjaal zou helemaal erg zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee joh. Is goed voor de teamspirit.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jij zou ook van binnen breken als je vriendin zich laat doorsmeren door je teamgenoten.
Ik heb dat altijd wel gehoord, maar wie heeft nou precies wie zijn vriendin doorgesmeerd?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jij zou ook van binnen breken als je vriendin zich laat doorsmeren door je teamgenoten.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:41 schreef koningdavid het volgende:
Urby gaat gewoon een goed seizoen spelen. Niet afrekenen op 1 pass.
Vermeer komt er wel. De Steek is gewoon beter op dit moment.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel een voorstander om van Vermeer gewoon eerste keeper te maken. Het lijkt wel of Stekelenburg niet meer groeit, die man zit al een jaar of 2/3 op het zelfde niveau. Vermeer heeft veel meer potentie om beter te worden.
Hij was vorig seizoen toch wel redelijk goed.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:08 schreef navigator het volgende:
[..]
![]()
Dit zinnetje roep je nu voor het derde of was het al weer het vierde jaar op rij????
Omdat de rest zo slecht was, vrees ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij was vorig seizoen toch wel redelijk goed.
Donk (maar ik dacht nog iemand) had de vriendin van Demy even gestolen voor wat vertier.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd wel gehoord, maar wie heeft nou precies wie zijn vriendin doorgesmeerd?
Ontopic: Blij dat Sulejmani in vorm raakt
Gezellig, lekker wijf?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:36 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Donk (maar ik dacht nog iemand) had de vriendin van Demy even gestolen voor wat vertier.
Volgens mij was de andere Waterman.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:36 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Donk (maar ik dacht nog iemand) had de vriendin van Demy even gestolen voor wat vertier.
Ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Jesus Christ, zijn er nog mensen die het verhaal + foto nog niet kennen?
Hoiquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Jesus Christ, zijn er nog mensen die het verhaal + foto nog niet kennen?
Betreffende mokkel:quote:De reden dat Donk en ook Waterman bij Az weg moesten, ligt veel gevoeliger en heeft eigenlijk niets met voetbal te maken. Eerder een verhaal voor de prive of story. Donk en Waterman hebben vorig seizoen na een thuiswedstrijd in de kleedkamer van het Dsb stadion `een leuke tijd` met een meisje gehad. Dat meisje was echter wel de vriendin van Demy de Zeeuw.
Volgens insiders is dit oa de reden van onvrede in de spelersgroep van Az vorig seizoen. Daarnaast was ook van Gaal furieus over de actie van Donk en Waterman. En wat gebeurde; Donk en Waterman moesten weg, van Gaal bleef en de Zeeuw zit weer goed in z`n vel en speelt de sterren van de hemel. Eind goed, al goed. Voor Az dan, die worden gewoon kampioen. Voor Donk en ook Waterman is het ander verhaal, en terecht. Geloof me, zo is het echt gegaan. Het verbaast me dat het niet eerder in de media is gekomen. Eigenlijk maar goed ook.
Ah ok, thanks for the late updatequote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Betreffende mokkel:
[ afbeelding ]
Dat zou best enorm de shit zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:02 schreef rubenvanb het volgende:
Martin Jol hoopt Gareth Bale naar Ajax te halen. De Welshman is ongelukkig bij Tottenham.
Link?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:09 schreef rubenvanb het volgende:
las het ergens op eredivisie.nl
kan zomaar een gerucht zijn want bale zie ik niet zo snel naar ajax komen maar hij heeft net als atouba ook met jol gewerkt
Nou ging dat gerucht een of twee weken geleden ook wel, maar toen werden Jol's uitspraken gewoon verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:09 schreef rubenvanb het volgende:
las het ergens op eredivisie.nl
kan zomaar een gerucht zijn want bale zie ik niet zo snel naar ajax komen maar hij heeft net als atouba ook met jol gewerkt
Was jij niet diegene die voor het eerst naar een wedstrijd ging? Zo ja, hoe vond je het?quote:
http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1637&subaction=details&newsid=351889&from=homepage&type=1quote:
Ja dat was ik en ik vond het geweldigquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:24 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die voor het eerst naar een wedstrijd ging? Zo ja, hoe vond je het?(buiten de wedstrijd zelf dan)
Ja dat moet vast een leipe boel zijn geweest!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
goeie sfeer met die harde kern supporters boven je![]()
Harde kern op het ATquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dat moet vast een leipe boel zijn geweest!
North Support?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dat moet vast een leipe boel zijn geweest!
tweetstquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Betreffende mokkel:
[ afbeelding ]
Mooi dat je het gezellig vond maar AT stelt vrij weinig voor verder qua toeschouwersquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja dat was ik en ik vond het geweldigHeel gezellig daar in de Arena (wat is het groot daar
), goeie sfeer met die harde kern supporters boven je (in de metro ook vet lachen met die gasten)
Lekker veel doelpunten, spannende acties en lekker bier
![]()
Ik ga zeker nog een keer naar de arena
Grolschquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:22 schreef Aanvoerder het volgende:
acht, lees ik nu dat je het bier lekker vond in de ArenA? Grolsch lekker???
Ja, dat zeiden Geer en Goor ook over de achteringangquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:37 schreef navigator het volgende:
Ach, na de derde grote beker is het best lekker
Na m'n 3e grote beker slootwater begin ik slootwater ook nog steeds niet lekker te vinden. Maar ok, nu weer even verder over Ajax.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:37 schreef navigator het volgende:
Ach, na de derde grote beker is het best lekker
De kledingsmaak van Demy vind ik niet echt groots, maar hij heeft wel oog voor mooie vrouwen blijkbaar.quote:
Emanuelson en Vertonghen voldeden aan de verwachting in mijn ogen. (Dat betekent niet dat ze goed speelden!)quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:51 schreef Wooldoor het volgende:
Aardige wedstrijd gister, wel veel grote fouten maar dat gebeurd wel vaker in de voorbereiding. Suarez was weer goed en Alderweireld liet ook wel wat goede dingen zien. Verder verbaasde Sulejmani die een heel stuk fitter leek. Kennedy was weer nergens te vinden en Emanuelson en Vertonghen had ik ook wat meer van verwacht.
Was het grolsch? terwijl ze gesponsord worden door heinekenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Wacht, lees ik nu dat je het bier lekker vond in de ArenA? Grolsch lekker???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |