Dat zou best enorm de shit zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:02 schreef rubenvanb het volgende:
Martin Jol hoopt Gareth Bale naar Ajax te halen. De Welshman is ongelukkig bij Tottenham.
Link?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:09 schreef rubenvanb het volgende:
las het ergens op eredivisie.nl
kan zomaar een gerucht zijn want bale zie ik niet zo snel naar ajax komen maar hij heeft net als atouba ook met jol gewerkt
Nou ging dat gerucht een of twee weken geleden ook wel, maar toen werden Jol's uitspraken gewoon verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:09 schreef rubenvanb het volgende:
las het ergens op eredivisie.nl
kan zomaar een gerucht zijn want bale zie ik niet zo snel naar ajax komen maar hij heeft net als atouba ook met jol gewerkt
Was jij niet diegene die voor het eerst naar een wedstrijd ging? Zo ja, hoe vond je het?quote:
http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1637&subaction=details&newsid=351889&from=homepage&type=1quote:
Ja dat was ik en ik vond het geweldigquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:24 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die voor het eerst naar een wedstrijd ging? Zo ja, hoe vond je het?(buiten de wedstrijd zelf dan)
Ja dat moet vast een leipe boel zijn geweest!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
goeie sfeer met die harde kern supporters boven je![]()
Harde kern op het ATquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dat moet vast een leipe boel zijn geweest!
North Support?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dat moet vast een leipe boel zijn geweest!
tweetstquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Betreffende mokkel:
[ afbeelding ]
Mooi dat je het gezellig vond maar AT stelt vrij weinig voor verder qua toeschouwersquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja dat was ik en ik vond het geweldigHeel gezellig daar in de Arena (wat is het groot daar
), goeie sfeer met die harde kern supporters boven je (in de metro ook vet lachen met die gasten)
Lekker veel doelpunten, spannende acties en lekker bier
![]()
Ik ga zeker nog een keer naar de arena
Grolschquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:22 schreef Aanvoerder het volgende:
acht, lees ik nu dat je het bier lekker vond in de ArenA? Grolsch lekker???
Ja, dat zeiden Geer en Goor ook over de achteringangquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:37 schreef navigator het volgende:
Ach, na de derde grote beker is het best lekker
Na m'n 3e grote beker slootwater begin ik slootwater ook nog steeds niet lekker te vinden. Maar ok, nu weer even verder over Ajax.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:37 schreef navigator het volgende:
Ach, na de derde grote beker is het best lekker
De kledingsmaak van Demy vind ik niet echt groots, maar hij heeft wel oog voor mooie vrouwen blijkbaar.quote:
Emanuelson en Vertonghen voldeden aan de verwachting in mijn ogen. (Dat betekent niet dat ze goed speelden!)quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:51 schreef Wooldoor het volgende:
Aardige wedstrijd gister, wel veel grote fouten maar dat gebeurd wel vaker in de voorbereiding. Suarez was weer goed en Alderweireld liet ook wel wat goede dingen zien. Verder verbaasde Sulejmani die een heel stuk fitter leek. Kennedy was weer nergens te vinden en Emanuelson en Vertonghen had ik ook wat meer van verwacht.
Was het grolsch? terwijl ze gesponsord worden door heinekenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Wacht, lees ik nu dat je het bier lekker vond in de ArenA? Grolsch lekker???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |