Er zit gewoon geen meter groei meer in. Die paar keer dat hij een leuke wedstrijd balt is op 1 hand te tellen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Technisch een puike voetballer, maar die jongen verzaakt gewoon te vaak.
Ga lekker conclusies trekken uit een eerste ECHTE oefenpotjequote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:16 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Er zit gewoon geen meter groei meer in. Die paar keer dat hij een leuke wedstrijd balt is op 1 hand te tellen.
Technisch misschien goed, maar voetbalinzichtelijk...
Heldquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:17 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijg ik toch gemengde gevoelens bij.
En wie ben jij om dat te bepalen. Conclusie over Urby trek ik al lang genoeg, en niet over 1 ECHTE oefenpotquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ga lekker conclusies trekken uit een eerste ECHTE oefenpotje.
Jezus, echt. Als je je bek maar houdt als het een keer wat minder gaat.
Hij komt dus nog wel kijken?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:17 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijg ik toch gemengde gevoelens bij.
Hij heeft Sneijder ooit rood aangenaaid. Terechte kaart overigens.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:17 schreef kurk_droog het volgende:
was de zeeuw niet die hond die toen gabri een rode kaart aannaaide? Heerlijke pot was dat toen
Mooie analysequote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:06 schreef koningdavid het volgende:
Urby wordt gelijk weer afgeschreven door sommigen.
Goed nieuws van De Zeeuw.
Steek 5 Zag er niet altijd even goed uit
Tongh 5 Oogde soms wat moedeloos, vooral aanvallend
Aldy 7 Hoopvol debuut
Wielaert 6 Tsja. Verdedigend houdt het niet over
Wielyboy 6 Aanvallend goed, verdedigend steken laten vallen
Sno 4 Komt tekort, sorry
Donald 7 Viel lekker in
Urby 4 Teleurstellend. Foute pas in eerste helft is een doodzonde
Aissati 8 beste man aan Ajax kant. Zoooo balvast
Kennedy 5 Heb je niks an
Rommedahl 5,5 Tsja. Aardige goal, vreselijke pass bij de 2-3
Cvitanich 6 Mager zesje voor de goal
Suarez 7 Speelde niet geweldig, maar Suarez is altijd sowieso goed
Sulejmani 7 Viel enorm lekker in.
Conclusie:
Ik ben niet ontevreden. Ze voetbalden bij vlagen gewoon echt goed. Ook waren ze lekker fel bij balverlies. Dat we niet wonnen was puur te wijten aan domme fouten die Jol er hopelijk wel uit kan slijpen.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat zien jullie er nog graag bij komen? Centrale verdediger, spits, een 2e Sno?
Misschien moet je niet zoveel smoken gapquote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:33 schreef Jnk18 het volgende:
Ah toch nog 3-3 geworden!
Was in slaap gevallen, saai kut oefenpotjes
Vermaelenquote:Vermaelen: 'Ik was graag nog een jaar gebleven'
Thomas Vermaelen kijkt met een tevreden gevoel terug op zijn eerste weken bij Arsenal. De voormalig speler van Ajax kreeg tot dusver in de voorbereiding op het nieuwe seizoen volop speelminuten, en onlangs ook complimenten van manager Arsène Wenger. De Belgisch international laat in zijn nieuwe avontuur alles rustig op zich afkomen. "Die transfersom van twaalf miljoen geeft vertrouwen, geen stress."
Vermaelen kijkt uit naar de confrontaties met wereldspelers als Fernando Torres en Didier Drogba. Of hij in staat is om ze af te stoppen weet hij niet. "Je moet het eerst meemaken. We zullen zien hoe kort of niet kort ik erbij zit. Ik geloof erin dat ik het hier kan maken. Ik wil zoveel mogelijk spelen. Misschien heb ik tijd nodig om me aan te passen, maar dan is dat maar zo. Ik ben erin gestapt en zie wel hoe ver ik hier kom. Ik denk wel dat de Premier League iets voor mij is. Ik houd van dat spel met volle overgave. Volle, mooie stadions, altijd wedstrijden op een hoog niveau."
"Toen ik jong was, keek ik meer naar de Italiaanse Serie A. Maar de laaste jaren zag ik veel wedstrijden uit Engeland op televisie. De beste voetballers ter wereld lopen hier rond." Dat er veel concurrentie is bij Arsenal deert de Belgisch international niet. "Elke club heeft hier veel toppers. Er zijn zestig wedstrijden te spelen, dat kan je niet met twee verdedigers doen. Het is aan mij om de strijd aan te gaan. Ik heb er echt wel vertrouwen in. Ik zal hier bij Arsenal in elk geval beter worden als voetballer."
Vermaelen mist zijn landgenoot en maatje jan Vertonghen maar kan tergelijkertijd ok relativeren. "Dit hoort erbij. Ik ga nog wel eens terug naar Ajax voor een afscheid. Ik ben er op een mooie manier weggegaan. Ik heb er mijn opleiding gehad en mijn kans gekregen. Ik heb er fouten mogen maken, ben er beter kunnen worden. Ik had ook nog wel met veel liefde bij Ajax willen blijven. Ik had een vaste plaats, ik was aanvoerder geworden: dat wilde ik eigenlijk nog wel een jaartje verder zetten."
"Voor Aston Villa werd ik te duur", vervolgt Vermaelen in Het Nieuwsblad. "Arsenal kwam net na afloop van het seizoen. Dan moet je die kans grijpen. Al moeten de clubs er natuurlijk ook nog eerst uit geraken. Arsenal heeft dertig of veertig duels van mij gezien. En ze zijn me ook twee keer komen bekijken op training. Ze weten hier meer over mij dan je zou denken. Bijvoorbeeld dat ik niet drink. Dat was erg belangrijk voor hen. In Engeland hebben ze daar problemen mee gehad."
De transfersom van twaalf miljoen euro zorgt niet voo extra druk bij Vermaelen. "Je moet dat niet negatief zien. Het brengt geen druk of stress. Het geeft me net vertrouwen. Als ze zoveel betalen nadat ze je vaak aan het werk gezien hebben, dan geloven ze in je kwaliteiten." In Londen wacht hem een ander leven. "Mijn ploegmaats zeggen me dat als je hier in de ploeg staat, je niet meer gewoon de metro kan nemen. Ze weten je wel altijd te vinden. Maar ja, dan neem ik wel een taxi", aldus Vermaelen.
Zegt de man die er bij een ruststand van 1-0 bij Sporting - Feyenoord vroeg of Been 'het zooitje nog op de rails zou krijgen' en of het 'weer een rampseizoen' zou worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
Ah er wordt geroepen om vertrek van spelers, Ajax heeft verloren dus? Moet Jol al weg?
Inderdaad focus op de defensie graag, niet op middenvelder 11 en 12.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:34 schreef navigator het volgende:
Verder allemaal leuk en aardig om de Zeeuw te kopen maar achterin is het nog steeds huilen met de pet op.
Je doet net alsof die jongen z'n eerste wedstrijd speelt. Het is al jaren niks en het zal ook nooit wat worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:41 schreef koningdavid het volgende:
Urby gaat gewoon een goed seizoen spelen. Niet afrekenen op 1 pass.
Afgelopen seizoen was hij een van de beteren. Na de Engeland trip was Urby een held, nu weer waardeloos. Dat opportunisme altijd hier.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:52 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Je doet net alsof die jongen z'n eerste wedstrijd speelt. Het is al jaren niks en het zal ook nooit wat worden.
Hm ok, geen idee wat de algemene opinie over die knakker is. Ik vind het al jaren volkomen ruk. Verdedigend een garantie voor schade, aanvallend niets bijzonders.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:00 schreef koningdavid het volgende:
Afgelopen seizoen was hij een van de beteren. Na de Engeland trip was Urby een held, nu weer waardeloos. Dat opportunisme altijd hier.
Dat was vorig seizoen ook al. Ziek word ik er vanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:05 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vond die vele lange ballen van Stekelenburg werkelijk nergens op slaan.
Niet waar. De laatste keer dat Ajax het AT won was voor aanvang van het seizoen 2004-2005, en dat seizoen werd dus psv kampioen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:19 schreef TTD het volgende:
De laatste keer dat Ajax de Amsterdam Tournament won werden ze kampioen dus wie weet wat er zal gebeuren wanneer ze van Benfica winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |