watquote:
en nu danquote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat was vroeger, toen die kutkaelbeebaggeraartjes nog gedrillt moesten worden
wat mag er dan wel en nietquote:
dat zou de eerste keer zijn dat ik ze ooit zou gaan lezenquote:
ja voor mij ook, maar toen ik keek vond ik het toch teveel tekst.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zou de eerste keer zijn dat ik ze ooit zou gaan lezen
Seksquote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:13 schreef Zotheid het volgende:
Goedenavond.
Ik dacht eraan om het over Sacks te hebben.
Als je niet kan lezen is Sacks al helemaal niet te doen.quote:
Dawkins dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:14 schreef Siniti het volgende:
Ik hou niet van Sacks. Laten we het over iets anders hebben.
Das gewoon "kijk evolutie" klaar discussiequote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je niet kan lezen is Sacks al helemaal niet te doen.
[..]
Dawkins dan?
Daar ben jij toch veuls te oud voor.quote:
Ja klopt. Ik heb nog een paar boeken van hem liggen die ik nog moet lezen. Ik vind het best interessant. Maar goed, ik wil later ook in die richting gaan werken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das gewoon "kijk evolutie" klaar discussie
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar ben jij toch veuls te oud voor.
Mooi om te zien hoe meisjes verpauperen nadat je met ze hebt gehad.quote:
Serieus dude.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Serieus dude.
Zoek iemand van je eigen leeftijd.
quote:[..]
Mooi om te zien hoe meisjes verpauperen nadat je met ze hebt gehad.
Ze heeft toch Remlof's Seal of Approval niet gehad.quote:
Your bitches are minequote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze heeft toch Remlof's Seal of Approval niet gehad.
[ afbeelding ]
P. is goed te doen he?quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:41 schreef Zotheid het volgende:
Ik zit te hyven op vriendinnetjes van m'n ex, kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Die rechter uiteraard.
quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja... werken![]()
Nu een uur eerder en ik heb geen flauw idee waarom ...
Ik moest huillachen.quote:
Zakgeld...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hahaha, werken voor je zakgeld, slettebak. Ik ga even de stad in. Kusjes.
Fijne dag en heel veel plezier op vakantiequote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:45 schreef BigKahuna het volgende:
Tuig, goedemorgen. Ik ga vandaag even de hele dag met mijn vriendin doorbrengen en morgen ga ik op vakantie dus hierbij neem ik even afscheid.
Oh, 4EBE toch.quote:
Ik ook niet, kutouders.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zakgeld...![]()
Tja zo zou je het eigenlijk wel kunnen noemen, al krijg ik geen zakgeld meer sinds mn 12e, maar goed.
Rijkelijk gevuld alquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Prima, straks van 3 tot 8 werkenDaarna lekker chillen met die homies toch
en met jou, guppemans?
welke?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:40 schreef Smart_ass het volgende:
Fuck man, zit ik anderhalf uur een film te kijken, staat het einde er niet op.
Van SBS6 opgenomen zeker?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:40 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou voor gifgroen gaanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
Zal ik zo naar de kapper gaan? En daarna m'n haar chocoladebruin verven?
Nee, van BBC2. Das experiment. Volgens mijn moeder heeft ze 'm nog een halfuur langer door laten lopen. Sure. Nu weet ik dus niet hoe die eindigt!quote:
Doe blond anders. Met zo'n mooie uitgroei.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
Dit gebeurt bij ons thuis dus ook aaaltijd hequote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, van BBC2. Das experiment. Volgens mijn moeder heeft ze 'm nog een halfuur langer door laten lopen. Sure. Nu weet ik dus niet hoe die eindigt!
Rawrquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Doe blond anders. Met zo'n mooie uitgroei.
Haha ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit gebeurt bij ons thuis dus ook aaaltijd hedan kijkt m'n broertje een film, en vinden m'n ouders dat 'ie maar eens naar bed moet gaan dus nemen ze de rest van de film op voor hem.. Standaard een half uur langer dan de tijd aangegeven op teletekst, en elke keer als m'n broertje zo'n film terug kijkt hoor je 'm weer vloeken dat het einde er niet op staat
!
[..]
Rawr!
Oh.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:29 schreef Smart_ass het volgende:
Wij hebben geen videorecorder meer. Gaat op de harde schijf van de dvd. Ofzo.
BT, gecondoleerd!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:13 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, ik heb vandaag, 17.08,besloten dat ik met Breathtaking ga trouwen.
Feliciteer ons hier.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:15 schreef Skylark. het volgende:
Jullie zijn erg blij voor ons zie ik. [ afbeelding ]
Jaaaaa.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
Jij valt niet op vrouwen, huichelachtig vrouwmensch.quote:
Daar heb ik geen uitgesproken voorkeur voor.quote:
Vaak vind ik donker ook het mooist.quote:
Muhahahaha, ik heb donkerbruin haar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak vind ik donker ook het mooist.
Wij tot voor kort ook hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
Jawel, wat wij hebben dus.Maar dat is vast niet zo goedkoop als een videoband. Volgens mij zijn er nog genoeg mensen die nog video's gebruiken.
Heb ik nog inspraak ofquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:13 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, ik heb vandaag, 17.08,besloten dat ik met Breathtaking ga trouwen.
Feliciteer ons hier.
Ik begin wel een haremquote:
De kapper was dicht. En ik was bang dat ik me met donkerbruin Morticia Adams zou gaan voelenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaaaaa.Al zal je waarschijnlijk niet veel waarde aan m'n mening hechten. [ afbeelding ]
Goed ideequote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:59 schreef LudoSanders het volgende:
Gaan we dan binnenkort weer de discussie hebben over wie nu het bruinste haar heeft?
Schattigquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:02 schreef Skylark. het volgende:
Onze kinderen gaan ooit deze SC bevolken en naar een hoger niveau tillen.
Dat zeg ik ook vaak, maar wanneer je naar mijn exen en ook wel huidige vriendin kijkt blijkt dat toch niet echt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak vind ik donker ook het mooist.
Bek dicht snol, geen onwaarheden de wereld in helpen!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
Goed ideeik heb bruiner haar dan jij Ludo, jij bent kankerblond
!
[..]
Iedere mongool kan zien dat ik donkerder haar heb dan jijquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bek dicht snol, geen onwaarheden de wereld in helpen!
Ahaa, picca?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
De kapper was dicht. En ik was bang dat ik me met donkerbruin Morticia Adams zou gaan voelendus nu heb ik middenbruin.
Ik zit al met mijn fallus in mijn hand.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iedere mongool kan zien dat ik donkerder haar heb dan jijik ga nu duizenden foto's van mezelf posten waarop mijn haar overduidelijk het donkerst is!
1,86 meterquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
Schattigmaar als je kinderen met me wil moet je eerst deze vragenlijst invullen:
Hoe lang ben je?
Hoe hoog is je IQ?
Welke kleur ogen heb je?
Wat is je haarkleur?
Draag je een bril of lenzen?
Ik vermoed dat je afgewezen wordt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
1,86 meter
126
Blauw
Blond
Ja, lenzen, heb -2,5
Wat kan ik snel eten en kost weinig moeite? Geen pizza of patat.
Dat is vals. Volgens BNN zal ik ook wel zoiets hebben.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:20 schreef Skylark. het volgende:
Hoe lang ben je? 1.85
Hoe hoog is je IQ? 137 volgens BNN.
Welke kleur ogen heb je? Groen
Wat is je haarkleur? Donkerbruin
Draag je een bril of lenzen? Lenzen, heb een bril maar die zet ik nooit op.
OHNOES.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je afgewezen wordt.
Bij een Instituut in Rijswijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:22 schreef LudoSanders het volgende:
Zo'n IQ test hè, waar heb je die afgelegd?
Waar scoorde je het beste op?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij een Instituut in Rijswijk.
Ik ben even de naam kwijt...
Taalkundig logisch denken, ruimtelijk voorstellingsvermogen en exact-logisch denken.quote:
Ahaa.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Taalkundig logisch denken, ruimtelijk voorstellingsvermogen en exact-logisch denken.
Taalgevoel was minder.
Was bij de Geldergroep.
EQ, emotionele intelligentie.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:29 schreef gers het volgende:
mijn iq was redelijk![]()
me social iq of hoe dat ook heet was niet echt denderend , fokker he
Ben er door m'n ouders naar toe gestuurd, was een onderdeel van een studiekeuzetest.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahaa.Waarvoor had je het nodig dan? Ben wel benieuwd wat er bij mij uit zou komen.
Ooh ja sorry even geduld alstublieftquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit al met mijn fallus in mijn hand.
1.86 - PRIMAquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
1,86 meter
126
Blauw
Blond
Ja, lenzen, heb -2,5
Wat kan ik snel eten en kost weinig moeite? Geen pizza of patat.
Dat is wel interessant ja, wat bewoog je om zo'n test te doen? Die zijn vrij prijzig heb ik mij wel eens laten vertellen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahaa.Waarvoor had je het nodig dan? Ben wel benieuwd wat er bij mij uit zou komen.
Zonde van die lenzen, anders was je perfectquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:20 schreef Skylark. het volgende:
Hoe lang ben je? 1.85
Hoe hoog is je IQ? 137 volgens BNN.
Welke kleur ogen heb je? Groen
Wat is je haarkleur? Donkerbruin
Draag je een bril of lenzen? Lenzen, heb een bril maar die zet ik nooit op.
Dat is inderdaad wel verstandig op zich, dat je kunt controleren dat het niet aan een gebrek aan intelligentie ligt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
EQ, emotionele intelligentie.
[..]
Ben er door m'n ouders naar toe gestuurd, was een onderdeel van een studiekeuzetest.
Vonden ze toch wel verstandig omdat ik al 2 opleidingen niet afgemaakt heb.
PRIMA - Mooiquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja sorry even geduld alstublieft
[..]
1.86 - PRIMA
126 mweh, zoiets heb ik zelf ook en iemand moet er voor zorgen dat m'n kinderen geniaal worden dus te laag
Blauw -
Blond - No go
-2,5![]()
M'n pa had liever dat ik zo'n testdag deed dan dat ik weer een opleiding zou verkloten omdat ik er na een half jaar geen zin meer in had.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is wel interessant ja, wat bewoog je om zo'n test te doen? Die zijn vrij prijzig heb ik mij wel eens laten vertellen.
bullshit zelfs de grootste mongool kan een universiteit studie volgen als hij zich maar inzetquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel verstandig op zich, dat je kunt controleren dat het niet aan een gebrek aan intelligentie ligt.
Sure.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:40 schreef gers het volgende:
[..]
bullshit zelfs de grootste mongool kan een universiteit studie volgen als hij zich maar inzet
Dat wist ik natuurlijk allang.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel verstandig op zich, dat je kunt controleren dat het niet aan een gebrek aan intelligentie ligt.
jaquote:
M'n zusje heeft het al moeilijk met een niveau 2 opleiding.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:40 schreef gers het volgende:
[..]
bullshit zelfs de grootste mongool kan een universiteit studie volgen als hij zich maar inzet
Mijn hele familie is één grote bonk intelligentiequote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
PRIMA - Mooi
mweh, zoiets heb ik zelf ook en iemand moet er voor zorgen dat m'n kinderen geniaal worden dus te laag- Maar dat zegt nog niks, Ik heb een bovengemiddeld iq terwijl mijn zusje ver ondergemiddeld zit
Kan dus allebei...
- Ik citeer: "Zucht, jou ogen zijn echt
"
No go- Mij moet je sowieso niet hebben voor het haar.
![]()
- Ik weet het.
[..]
M'n pa had liever dat ik zo'n testdag deed dan dat ik weer een opleiding zou verkloten omdat ik er na een half jaar geen zin meer in had.
Ik ben niet zo'n bodyguardtype.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
If you'll be my bodyguard I can be your loooong lost pal.
'Ja ik ben drie keer blijven zitten op het vmbo omdat ik wel wat beters te doen hadquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:40 schreef gers het volgende:
[..]
Ja, lekker kontje schudden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n bodyguardtype.
Ben je donderdag nog naar de danzig geweest?
Vmbo-uitspraak.quote:
Dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn hele familie is één grote bonk intelligentieecht best wel veel van m'n vrienden hebben een bovengemiddeld IQ en hebben dan een broertje of zusje met een IQ dat juist ver onder gemiddeld is, heel raar.
http://www.cracked.com/vi(...)worst-song-ever.htmlquote:
Alle goede genen zijn naar de juiste kant gegaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn hele familie is één grote bonk intelligentieecht best wel veel van m'n vrienden hebben een bovengemiddeld IQ en hebben dan een broertje of zusje met een IQ dat juist ver onder gemiddeld is, heel raar.
nee hoor als je je voldoende inzet kun je alles leren als je het tenminste wiltquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vmbo-uitspraak.![]()
[..]
Dat heb ik dus ook.
Logisch.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:40 schreef Zotheid het volgende:
M'n pa had liever dat ik zo'n testdag deed dan dat ik weer een opleiding zou verkloten omdat ik er na een half jaar geen zin meer in had.
Nee.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:40 schreef gers het volgende:
[..]
Precies, die types die "er zelf voor hebben gekozen".quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Ja ik ben drie keer blijven zitten op het vmbo omdat ik wel wat beters te doen hadmaar als ik zou willen zou ik echt wel vwo kunnen doen hoor.'
Riiiiiiiiiight.
Jaaaaquote:
Whehe, prachtig.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://www.cracked.com/vi(...)worst-song-ever.html
Zit ook niet bijster veel variatie inquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, prachtig.Tekstueel zijn ze inderdaad op kleuterniveau, niet dat het muzikaal zoveel beter is.
Pasta.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:50 schreef Zotheid het volgende:
Maar goed, ik weet nog steeds niks om te eten...
Geen zin om te koken, en ook niet in pizza of patat.
Brood.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:50 schreef Zotheid het volgende:
Forrrrr-iiieeejjjjjjj-bbbbiieeejjji-iiieejjjj is een meisje hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:50 schreef gers het volgende:
GODVERDOMME![]()
wat een homo's zitten er toch bij de TNT
ribkesquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:50 schreef Zotheid het volgende:
Dat is echt onzin, je weet niet waar je over praat.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:46 schreef gers het volgende:
[..]
nee hoor als je je voldoende inzet kun je alles leren als je het tenminste wilt![]()
Alleen de 1 moet 2 weken voor een tentamen al gaan leren en de ander hoeft totaal niet te leren
Ik ken iemand op mijn studie die voor elk tentamen weken van te voren moet beginnen met leren, 10x zoveel leert als anderen, maar hij haalt het wel.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, je weet niet waar je over praat.
Als ik pasta maak ben ik altijd 1 1/2 uur bezig met de saus.quote:
Ik hou wel van iets warms.quote:
Wat doe jij in Den Haag?quote:
Oke een mongool die niet eens weet hoe die zijn kont moet afvegen zal geen uni kunnen doenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, je weet niet waar je over praat.
dat dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ken iemand op mijn studie die voor elk tentamen weken van te voren moet beginnen met leren, 10x zoveel leert als anderen, maar hij haalt het wel.
Ja, dus?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ken iemand op mijn studie die voor elk tentamen weken van te voren moet beginnen met leren, 10x zoveel leert als anderen, maar hij haalt het wel.
Keek je te lang naar een chickie, en kreeg je toen een goede rechtse van haar l0verboi vriendje?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaaaa
Ik liep wel met tand door m'n lip.
pasta kan je meestal afhalen bij pizzaturken of Italianenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik pasta maak ben ik altijd 1 1/2 uur bezig met de saus.
Even kijken, misschien kan ik gewoon pasta afhalen.
[..]
Ik hou wel van iets warms.
En nee, geen tosti.![]()
Zijn er van de kant en klaar maaltijden van de AH die wel lekker zijn? Ik had laatst lasagne op en die was vreselijk smerig.
jep volgens 4ebe zijn ze in kijkduin het lekkerstquote:
Fas, je hebt gelijk hoorquote:
Anderhalf uur, like wtf?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik pasta maak ben ik altijd 1 1/2 uur bezig met de saus.
Even kijken, misschien kan ik gewoon pasta afhalen.
[..]
Hoe weet jij dat de Danzig in DH is?quote:
Nee, ik kreeg een elleboog van een vriend tegen m'n lip.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Keek je te lang naar een chickie, en kreeg je toen een goede rechtse van haar l0verboi vriendje?
Er schijnt hier zo'n ding in de buurt te zitten maar ik ben even vergeten hoe hij heet...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:55 schreef gers het volgende:
[..]
pasta kan je meestal afhalen bij pizzaturken of Italianen
Ja en je bent dus echt niet de enigequote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vmbo-uitspraak.![]()
[..]
Dat heb ik dus ook.
Ach, als ze het remixen in de discotecca kun je er prima op dansenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, prachtig.Tekstueel zijn ze inderdaad op kleuterniveau, niet dat het muzikaal zoveel beter is.
Ik kan je vertellen, hij is alles behalve een genie. Maar omdat hij zo verschrikkelijk hard werkt lukt het hem toch nog. Natuurlijk zal dit niet meteen voor iedereen gelden.quote:
Oh de discussie kan stoppen, Allure is het met me eens.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fas, je hebt gelijk hoor.
Zou wat zijn als iedereen daadwerkelijk een universitaire studie aankon. Wie gaat er dan onze plantsoenen harken?
Dan mag ze ze komen brengen, ik ga niet helemaal naar Kijkduin toe.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:56 schreef gers het volgende:
[..]
jep volgens 4ebe zijn ze in kijkduin het lekkerst
Alles vers, anders moet ik het niet.quote:
andere discussie wat is er mis met bbq homo'squote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh de discussie kan stoppen, Allure is het met me eens.
Nee precies, overigens is er niets mis met mensen die MBO of HBO doen.
Mijn mama maakt de lekkerste pasta's.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan mag ze ze komen brengen, ik ga niet helemaal naar Kijkduin toe.
[..]
Alles vers, anders moet ik het niet.
Wel waar. Hbo.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
En ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en je bent dus echt niet de enigeik kan zo minimaal 5 vriendinnen noemen waarbij het hetzelfde is.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zomercarnavalquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
Ewa, zomercarnaval op tv. Hoe gaaf zou het zijn om een keer carnival in Rio te vieren
.
Maar wel in pak naar de uni gaan hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wel waar. Hbo.![]()
Met kleine letters ja.
Blij als ik eindelijk naar de uni mag.
Oke.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn mama maakt de lekkerste pasta's.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar wel in pak naar de uni gaan hoor
Waarom? Zoveel zijn dat er niet hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar wel in pak naar de uni gaan hoor
Google.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat de Danzig in DH is?
Ahh ze remixen het.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en je bent dus echt niet de enigeik kan zo minimaal 5 vriendinnen noemen waarbij het hetzelfde is.
[..]
Ach, als ze het remixen in de discotecca kun je er prima op dansen
Als je al op de uni terecht komt, kun je wel wat en dat iemand niet overkomt als een genie wil niet zeggen dat hij dat dan ook niet is, hoe vaak zie je niet van die verstrooide professoren die geeneens een computer aan kunnen zetten, maar wel gepromoveerd zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, hij is alles behalve een genie. Maar omdat hij zo verschrikkelijk hard werkt lukt het hem toch nog. Natuurlijk zal dit niet meteen voor iedereen gelden.
Dooie punten!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
Oké Ludo, houd je fallus maar weer in de aanslagbij deze m'n voor-foto's:
[ afbeelding ]
Jaja m'n hoofd is raar en ik lach niet ik weet het.
Hier zie je m'n haar beter:
[ afbeelding ]
Lelijk uitgegroeid lichtbruin dus.
En omdat ik het niet kon laten als toegift een foto met de hittegevoelige camera (wtf!)
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat hij dat wel typisch iets voor mij vindt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom? Zoveel zijn dat er niet hoor.
Zotheid is er zo een die in pak naar uni gaatquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom? Zoveel zijn dat er niet hoor.
Nu welquote:
Ik weet het, ik wilde naar de kapper vandaag maar ze waren al dichtquote:
Het is morgen zondag?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu welik was een beetje aan het kloten, sorry.
[..]
Ik weet het, ik wilde naar de kapper vandaag maar ze waren al dichtdan morgen maar.
Op foto 1 lijkt je haar wel mooi vind ik. Qua coupe zeg maar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
Oké Ludo, houd je fallus maar weer in de aanslagbij deze m'n voor-foto's:
[ afbeelding ]
Jaja m'n hoofd is raar en ik lach niet ik weet het.
Hier zie je m'n haar beter:
[ afbeelding ]
Lelijk uitgegroeid lichtbruin dus.
En omdat ik het niet kon laten als toegift een foto met de hittegevoelige camera (wtf!)
[ afbeelding ]
Ja volgens mij is dat een geweldig festijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet over boeren, pipo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil nog een nieuw pak kopen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zotheid is er zo een die in pak naar uni gaat
Ik zie het.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu welik was een beetje aan het kloten, sorry.
hoiquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:07 schreef kurk_droog het volgende:
wat lachte ze liefMoet langer bij makro werken omdat meisje
hoi
90% van de vrouwen gaat ook gewoon helemaal naaktquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat een geweldig festijn.
welkequote:
*Camera inpakken doetquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, dat kan eigenlijk wel op mijn to do lijstje.
ik mag toch wel kijkenquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Want ja, zonder pak presteer je natuurlijk niet
Ja dus, er zijn vast wel kappers open op zondag!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is morgen zondag?
Mijn pasta is klaar.
Joah het zit wel goedquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op foto 1 lijkt je haar wel mooi vind ik. Qua coupe zeg maar.
Pics van vriendinquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:08 schreef kurk_droog het volgende:
fapfap op die foto's van BT...
je lijkt op een vriendin van mij
Hahaha ja het is zo verleidelijk hequote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil nog een nieuw pak kopen.
[..]
Ik zie het.
Photo Booth he?Als we dronken zijn gaan we allemaal dat soort foto's maken.
Ja klopt, heb er weleens wat van gezien op tv, de vrouwen zien er echt heel mooi uit. Inkoppertje: jij zou ook moeten meelopen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
90% van de vrouwen gaat ook gewoon helemaal naakt. Echt zo over de top, supergaaf
. Hmm, dat kan eigenlijk wel op mijn to do lijstje
.
Ja eerst eten en beter niet zomaar hier op internet neerzetten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dus, er zijn vast wel kappers open op zondag!
[..]
Joah het zit wel goedmaar het moet wel weer even bijgepunt.
[..]
Pics van vriendin!
[..]
Hahaha ja het is zo verleidelijk he!
Filmpjes helemaal.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja het is zo verleidelijk he!
Mag ik meequote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
90% van de vrouwen gaat ook gewoon helemaal naakt. Echt zo over de top, supergaaf
. Hmm, dat kan eigenlijk wel op mijn to do lijstje
.
Je kunt ze PM'en?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja eerst eten en beter niet zomaar hier op internet neerzetten.
Man wat zit je weer lekker in Allure_ de laatste tijdquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja klopt, heb er weleens wat van gezien op tv, de vrouwen zien er echt heel mooi uit. Inkoppertje: jij zou ook moeten meelopen.
Nogmaals, PMquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Filmpjes helemaal.
Ik wou wat online gooien maar bij nader inzien doe ik dat toch maar niet.
Ja, le duhquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag ik mee? Ik zag het carnaval in Rio bij Lauren Verslaat.. Zo gaaaaf
had me ook al voorgenomen om op z'n minst een keer te gaan kijken!
Als ik zo'n mooie outfit zou krijgen zou ik het meteen doen, ook al zijn braziliaanse vrouwen veeeel mooierquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja klopt, heb er weleens wat van gezien op tv, de vrouwen zien er echt heel mooi uit. Inkoppertje: jij zou ook moeten meelopen.
Pff ik was jaloers joh toen ik al die Braziliaanse schones zagquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, le duh. Lijkt me echt geniaal
.
[..]
Als ik zo'n mooie outfit zou krijgen zou ik het meteen doen, ook al zijn braziliaanse vrouwen veeeel mooier.
whut ? linkje ?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:21 schreef Allure_ het volgende:
Wtf, gaat er zo'n vrouw zeiken dat ze de vrouwen bij het zomercarnaval te bloot vindt. "Ja, er komen ook kleine kindjes kijken'. Die presentator zei ook 'dude, heb je de vrouwen in Rio ooit gezien
?'.
Sowieso moet dat grut maar lekker thuisblijven.
Ik praat niet meer tegen jou.quote:
Haha ja, hun hebben echt zo'n KABENG lichaam, van huppa in your facequote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pff ik was jaloers joh toen ik al die Braziliaanse schones zagecht allemaal tieten + kont en verder slank, en dan ook nog eens mooie hoofdjes er bovenop. Daar zijn wij Nederlanders niets bij
!
post eens ik heb geen toegangquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
What, the, fuck:
http://forum.fok.nl/topic/1310432/2/50#71309896
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik praat niet meer tegen jou.
[..]
Haha ja, hun hebben echt zo'n KABENG lichaam, van huppa in your face.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
What, the, fuck:
Ze hebben een mooi tintje inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, le duh. Lijkt me echt geniaal
.
[..]
Als ik zo'n mooie outfit zou krijgen zou ik het meteen doen, ook al zijn braziliaanse vrouwen veeeel mooier.
Whehe.quote:
Whehe, wonderbaarlijk inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
What, the, fuck:
3e optie linksonder het scherm.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nogmaals, PM? En ik wist niet dat je ook filmpjes kon opnemen
wat staat er nouquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, wonderbaarlijk inderdaad.
quote:
Is dat die gast die ons kinderachtig vindt?quote:
Nietus. Ik was met dr in de Danzig en ik kan het niet met je eens zijn.quote:
mwha ik zo haar toch geven op een regenachtige zondagmiddagquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nietus. Ik was met dr in de Danzig en ik kan het niet met je eens zijn.
Is het trouwens raar dat ik haar mooi vind:
[ afbeelding ]
Jij zou iedereen geven.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:38 schreef gers het volgende:
[..]
mwha ik zo haar toch geven op een regenachtige zondagmiddag
yvonne zou ik niet geven hoorquote:
Heeft ie gelijk in.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is dat die gast die ons kinderachtig vindt?
Ik wil jou wel een knal geven op elk moment van de dag.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:38 schreef gers het volgende:
[..]
mwha ik zo haar toch geven op een regenachtige zondagmiddag
Een erecte PIEMEL.quote:
Beetje een zeikerig bekkie.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nietus. Ik was met dr in de Danzig en ik kan het niet met je eens zijn.
Is het trouwens raar dat ik haar mooi vind:
[ afbeelding ]
Iets met de pot en de ketel.quote:
quote:[..]
Ik wil jou wel een knal geven op elk moment van de dag.
waarom nou die haatquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heeft ie gelijk in.
[..]
Ik wil jou wel een knal geven op elk moment van de dag.
Ze heeft stijl.quote:
Ik kan vrouwen die chique gekleed zijn ook altijd wel waarderen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze heeft stijl.
Als iedere vrouw zich zo zou kleden en gedragen...
Ik had niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan vrouwen die chique gekleed zijn ook altijd wel waarderen.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan vrouwen die chique gekleed zijn ook altijd wel waarderen.
Vanwaar dat groene kleurtje?quote:
iets met hippies en diertjes die ze beter een spuitje kunnen gevenquote:
Hihihi.quote:
Hippies zijn cool.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:51 schreef gers het volgende:
[..]
iets met hippies en diertjes die ze beter een spuitje kunnen geven
Omdat lievvv.quote:
JA HA-HA, ZOTHEID IS EEN HIPPIE!!!!11quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:51 schreef gers het volgende:
[..]
iets met hippies en diertjes die ze beter een spuitje kunnen geven
Zullen we van de week dames gaan spotten in Bloemendaal?quote:
bloemendaalquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omdat lievvv.
[..]
JA HA-HA, ZOTHEID IS EEN HIPPIE!!!!11
[..]
Zullen we van de week dames gaan spotten in Bloemendaal?
Jij vindt alles wat ik zeg, doe en vind geweldig he?quote:
proefdierenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:02 schreef Juicyhil het volgende:
he jongens komen jullie ook zo demonstreren in den haag, ze willen proefdieren gebruiken voor een experiment
je moet wel je eigen wiet meenemen
Toch niet op Het Plein he?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:02 schreef Juicyhil het volgende:
he jongens komen jullie ook zo demonstreren in den haag, ze willen proefdieren gebruiken voor een experiment
je moet wel je eigen wiet meenemen
Ik denk niet dat een eventuele god dat zo lief vindt.quote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch niet op Het Plein he?
En we hebben hier genoeg coffeeshops hoor.
Zolang we er enkele dagen in de zon kunnen vertoefen zal het geen punt wezen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch niet op Het Plein he?
En we hebben hier genoeg coffeeshops hoor.
Stoer.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:50 schreef McFearless het volgende:
Zotheid, jij geile beer, we zijn supah op last.fm.
quote:Your musical compatibility with Vandoor is Very High
Music you have in common includes Kill Hannah, The Kooks, Foals, Razorlight and The Killers.
Ik ook dusquote:
Zulke moeders moeten ze neerknuppelen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god, ik keek net True Life op MTV over 2 chicks die hun borsten te klein vonden. En janken dat ze dedenniet normaal!
Al was het wel zielig voor die ene, want haar moeder zei constant: I think you should get a boobjob, seriously, get a boobjob, you don't have boobs.
Inderdaad ja, het was te belachelijk voor woorden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zulke moeders moeten ze neerknuppelen.
Triest, zeer triest. Ik vind neptieten, zo, nep.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad ja, het was te belachelijk voor woorden.
En toen ging die moeder allemaal halfnaakte foto's van zichzelf maken om op een site te plaatsen waar ze dan een gratis borstvergroting kon krijgen omdat ze die wel wilde, gewoon voor de lol.
En dan liet ze haar dochter die foto's uploaden voor d'rsick!
gast, zelfs met een grote pielemans kom je er niet tussen bij een paar A`tjes.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:56 schreef McFearless het volgende:
NATUURLIJKE TIETEN FOR TEH WINZORRRZZ
Nou, wordt jij maar lekker stronken jongen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat zal ik vanavond kankerstronken worden zeg,
Stronken, wat een faalwoord blijft dat toch.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat zal ik vanavond kankerstronken worden zeg,
Dus?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
gast, zelfs met een grote pielemans kom je er niet tussen bij een paar A`tjes.
True lifequote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god, ik keek net True Life op MTV over 2 chicks die hun borsten te klein vonden. En janken dat ze dedenniet normaal!
Al was het wel zielig voor die ene, want haar moeder zei constant: I think you should get a boobjob, seriously, get a boobjob, you don't have boobs.
Nou, ga jij maar lekker FOK!ken jongenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou, wordt jij maar lekker stronken jongen.
Muahaha, in his face. How do you like them apples, Siniti?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, ga jij maar lekker FOK!ken jongen
Dat hoort zo.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:06 schreef Smart_ass het volgende:
Heb me net weer eens asociaal volgestouwd bij de wok trouwens.
Ik ben ff aant uithuilenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Muahaha, in his face. How do you like them apples, Siniti?
Sterf, stronken, de tering, wat een kankerwoord.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben ff aant uithuilen
Ik ben niet zo stoer als Noel dat ik stronken word
Sowieso om te melden op een forum dat je dronken/stoned/stronken gaat worden is aardig triestquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:13 schreef McFearless het volgende:
[..]
Sterf, stronken, de tering, wat een kankerwoord.
Oh. Maar waarom is het triest dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Sowieso om te melden op een forum dat je dronken/stoned/stronken gaat worden is aardig triest
Et is hetzelfde als melden dat je gister "FUCKING STONED WAS MENG OMG YEAAH"quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
Oh. Maar waarom is het triest dan?
Maar waarom is dat triest volgens jou?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Et is hetzelfde als melden dat je gister "FUCKING STONED WAS MENG OMG YEAAH"
Geen idee eigenlijk. Ik vind het gewoon triest.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:16 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maar waarom is dat triest volgens jou?
Oke, apart.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik vind het gewoon triest.
Jij associeer het met stoer, ik asocieer het met een avondje uitgaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:19 schreef Siniti het volgende:
Zal wss wel zijn doordat ik et een zwakke poging vind om superstoer over te komen op het internet
Maar waarom zeg je dan niet gewoon "Ik ga een avondje uit". Nee, hij moet er expliciet bijmelden dattie "kankerstronken" gaat wordenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jij associeer het met stoer, ik asocieer het met een avondje uitgaan.
Ik vind het niet meer als normaal en zou niet weten wat er zo stoer aan is. Mja, meningen verschillen. Ik ga douchen en daarna m'n maten opzoeken in de kroeg, whihih. Kankerstronken worden, i guess.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dan niet gewoon "Ik ga een avondje uit". Nee, hij moet er expliciet bijmelden dattie "kankerstronken" gaat worden
Zo zijn er bijv mensen die het stoer vinden om dronken/stoned te worden, daarom heeft het dat negatieve bijeffect
OMG, I JUST DID. NOOOOOEEEESSS.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:30 schreef Siniti het volgende:
Normaal is het zeker, maar om het nou te gaan melden_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |