niet echt goed, dit is beterquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Jacobo, leuke gast
[ afbeelding ]
gelukkig bijna je daarna weer even rustigquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
heb ik atlijd op dit soort dagen. Hyper, excited
Nou misterieuse Marleen kan mijn rug op.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat je uit Nuenen komt![]()
Er zijn zat steden die dat hebben.
Amsterdam heeft het (voor mij persoonlijk) iig steeds minder.
yea me likes alotquote:
sím suave, maar tis niet te verglijken dulce mioquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
niet echt goed, dit is beter
luister ook goed naar de tekst
het ging meer over zijn muziek, maar inderdaad , eye candy.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea me likes alothoop dat z'n broertje er ook bij is want die is
[ afbeelding ]
jejeje ja khad et ook over zijn muziek, Jacobo zelf is not zo special looking 'average spanish joe jose'quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
het ging meer over zijn muziek, maar inderdaad , eye candy.
al draagt een aap een gouden ring..........quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo'n zwembroek..
neem ik die jongen welquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo'n zwembroek..
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
al draagt een aap een gouden ring..........
is geen geld! Leuk voor de clubsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:42 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.escollection.es/for_men/product.php?id_product=26
90 Euro..
post eerst maar een foto in je zwembroekquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:32 schreef Yurithemaster het volgende:
je hebt trouwens nog steeds je vraag niet gesteld nuno
En toch ben ik het met je fan eens.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nou misterieuse Marleen kan mijn rug op.
Game on!
Alle lijnen open.
NY heeft het ook voor mij, maar dat is nog eventjes een stap te ver.
Amsterdam heeft voor mij als kunstenaar meer te bieden, een zeer inspirerende omgeving, vind ik
daar zijn geen foto's fanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
post eerst maar een foto in je zwembroek
ik ga er 1 bestellenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:42 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.escollection.es/for_men/product.php?id_product=26
90 Euro..
en je hebt geen cameraquote:
zwembroek fetish?quote:
ok heel simpelquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jawel, maar nog steeds geen zwembroek foto's
ik wil gewoon Yuri's kontje zienquote:
Het zijn namen van mensen die recent hier hebben gepost, aangevuld met wat oldbies.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef mike_hunt het volgende:
Er staan namen tussen die mij niets zeggen![]()
is dat op dezelfde dag beiden? das kut.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:01 schreef Ang3l het volgende:
Blech, huwelijk van m'n neefje is in gala in 1 of ander danscentrum
Nu baal ik NOG meer dat Jay op 4 sept naar NL komt
kun je maar 1 foto maken danquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die zie je niet als ik een foto van de voorkant maak
Nogal jaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat op dezelfde dag beiden? das kut.
O, eentje kan ik nog wel overhalen hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Alleen jammer dat de nr's 1 en 2 waarschijnlijk niets doen met de resultaten.
zullen we op je wachten dan maar?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:16 schreef wonderer het volgende:
Ik ben vandaag de hele dag weg... Wedden dat ik het 2500ste topic mis?
Oh ja, mijn rug doet weer pijn. Meer dan vorige week
voorlopig gaan we nog niet zo snel dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zullen we op je wachten dan maar?
Dat zou lief zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zullen we op je wachten dan maar?
Oei, dan moeten we wel heul erg ons best gaan doenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zou lief zijnOf deze binnen tien minuten volposten zodat ik de nieuwe nog even kan tvp'en.
Afgezien van het feit dat de nummering niet altijd foutloos is gegaan...quote:
Dat is bij onze jaartelling ook niet, dus ach.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat de nummering niet altijd foutloos is gegaan...
Kleinigheidjes hou je altijdquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is bij onze jaartelling ook niet, dus ach..
Gewoon een paar schrikkeltopicsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat de nummering niet altijd foutloos is gegaan...
De kalender moet wel gevolgt worden, anders wordt het een zootjequote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon een paar schrikkeltopics
Want dat is het nu niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
De kalender moet wel gevolgt worden, anders wordt het een zootje
Of we kiezen iemand als Jezus, en passen daar onze topic nummering op aan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon een paar schrikkeltopics
Wie is daar dan de beste kandidaat voor?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of we kiezen iemand als Jezus, en passen daar onze topic nummering op aan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wie is daar dan de beste kandidaat voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
nieuwe kalender? we zitten nu toch al in 2499 na [Homo]quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of we kiezen iemand als Jezus, en passen daar onze topic nummering op aan..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*doet een noodweer dansje voor de regio Nijmegen*Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
zomerfeesten zijn voorbijquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
*doet een noodweer dansje voor de regio Nijmegen*
Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:04 schreef Eustace. het volgende:
Omdat ik nog geen wandelingen maak en groene thee drink alvorens Nederland 2 aan te zetten maakt mij nog geen klein kind, maar dat terzijde.
Date was leuk.
dus?quote:
Eerst in de stad wat schoolspullen aangeschaft, beetje wandelen door de stad en een cafresco ergens op een bankje gedronken (quote:
nou, dat was korter dan gehooptquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou aan mij zal het niet gelegen hebben, ik ben namenlijk nu de stadin
![]()
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:11 schreef Eustace. het volgende: Ik was halverwege centraal en toen ben ik als een soort verliefd tienermeisje terug gerend naar zijn trein om nog één keer te zeggen dat ik van hem hou.
tja kennelijk is spoed geen spoed voor de rabobankquote:
Die zijn allemaal een feestje aan het vieren vanwege de tourzegequote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja kennelijk is spoed geen spoed voor de rabobank
Nee niet na 18u in het weekend nee.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja kennelijk is spoed geen spoed voor de rabobank
ohw, jakquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:37 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij was het hier 1 of andere PSV dag trouwens
Hele de stad was bezaaid met die lelijke shirtjes.
Tell me about it.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:37 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij was het hier 1 of andere PSV dag trouwens
Hele de stad was bezaaid met die lelijke shirtjes.
dat vond ik van the hangover ook, maar het mist de potentie om een echt goede film te zijnquote:
Absoluut niet mee eens (over dat geen goede film zijn)quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat vond ik van the hangover ook, maar het mist de potentie om een echt goede film te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:04 schreef Weemz het volgende:
Hé, waarom is de uitslag van de poll nou geheim?
Enne, moeten we niet ff lullen over de 2500e topic-titel?omdat er waarschijnlijk weer gefraudeerd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hang over, hmm, die halve film heb ik lopen flikflooien en zoenen dus ik weet het niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat vond ik van the hangover ook, maar het mist de potentie om een echt goede film te zijn
Channing?quote:
Ik kan niets zienquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Poll: Wie zie je het liefst in S&G in een swim short?Ang3l Baltar Bartjebart BMD Cairon aka Kugari-Ken CrazyDutchPunk Cybart Dennismoore Desmonkey Dirk Dizer El_Mismo_Loco Great_Expectations hierissieweer HuubTuub keizerpinguin mike_hunt MisterO Nuno_G Nuvole Peter Samjustme Steve Stroekie Stuart.Alan.Jones Tha_Erik TheaterMaMa Vlarp Waxxer Weemz wonderer XMN8R Yoppie Yurithemaster
Poll: En wie zie je het liefst zonder?Ang3l Baltar Bartjebart BMD Cairon aka Kugari-Ken CrazyDutchPunk Cybart Dennismoore Desmonkey Dirk Dizer El_Mismo_Loco Great_Expectations hierissieweer HuubTuub keizerpinguin mike_hunt MisterO Nuno_G Nuvole Peter Samjustme Steve Stroekie Stuart.Alan.Jones Tha_Erik TheaterMaMa Vlarp Waxxer Weemz wonderer XMN8R Yoppie Yurithemaster
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee schatjepatatje, tis al weggehaald!quote:
DOOIE MUS DAN DIE PM VAN JEquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee schatjepatatje, tis al weggehaald!
Handige boekenleggerquote:
Ja TOEN nog niet!quote:
ik ken em ergens vanquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmmz3 en 4.
Dat is gewoon een heule vreemde fotoquote:
Och.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is gewoon een heule vreemde foto
Witte bipsquote:
Dat is verkeerd?quote:
nou... mooiquote:
Het is een Braziliaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
Nog steeds vreemd...
jij gaat toch thuis ook niet rondlopen met enkel een truitje aan om ff een boek te gaan lezen?
Onze lieve heer heeft vreemde kostgangersquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
Nog steeds vreemd...
jij gaat toch thuis ook niet rondlopen met enkel een truitje aan om ff een boek te gaan lezen?
Ow ja en dat verklaart het?quote:
Nja.. vooral die zuiderlingen he...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers
Maar hij doet lief lachen in z'n overalletje. Zo mag die dan best langskomenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
Nu kan ik em wel zien. (als je op "afbeelding" klikt in de quote)
Maar een beetje hoekig gezicht en z'n haren staan te recht...
nee sorry...
Bedoel je de brabo's en limbo's of spanjaarden en portugezen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja.. vooral die zuiderlingen he...
Doelde in eerste instantie op de brabo's en limbo's.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Bedoel je de brabo's en limbo's of spanjaarden en portugezen?
Welk overalletje?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:56 schreef Baltar het volgende:
[..]
Maar hij doet lief lachen in z'n overalletje. Zo mag die dan best langskomen
Je mag em hebbenquote:
Wat? niet goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |